Lucht-je-hartje - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 18° - 26° C
Greenleaf biedt alle vrijheid en opties waar de clans zo voor gevochten hebben. De makkelijkste tijd van het jaar lijkt eeuwig te duren en geeft hoop voor de toekomst. Wat zou er fout kunnen gaan in zo'n perfecte tijd.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Lucht-je-hartje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42
Zealspark
Member

Christy
2521
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   do 27 sep 2018 - 16:59

@Oceanstar schreef:
@Zealspark schreef:
Hola hier ben ik weer! :'D Grappig dat hier enkel paardrijproblemen van mij staan lol. xD

Maar dusss. Ik weet niet hoeveel genies hier zitten qua jumping. Maar dus. Er staat sinds maandag een nieuw paard bij ons dat voorheen (drie jaar geleden) van de vriendin van mijn trainer is geweest. Een klein paard maar, ong 1m60 groot. Ze is verkocht geweest naar kennissen die nu echter gestopt zijn en sindsdien staat het paard stil. (Ong 1 jaar) Nu heb ik ze gisteren gereden en gesprongen. We hadden een parcours 1m30 achter de rug (wat voor mij toch al heel hoog is met zo'n klein & onbekend paard) Dus ik dacht omdat dat super goed ging, we het zo gingen laten. M'n trainer zet het ineens nog hoger. Denk dat het uiteindelijk 1m40-50 stond. Wat als internationaal hoog niveau is. Met oxers heb ik sowieso al problemen aangezien ik geneigd ben te snel terug te gaan zitten terwijl je, zeker zo hoog, het zweefmoment goed moet uitdoen of je krijgt een naklap en dan komt het aan op ervaring of je valt of niet. Nu was de eerste sprong een oxer. Deze ging niet goed. Ik had de afstand juist, maar omdat het zo hoog stond oversprong het paard zich ook. Ze sprong veel hoger dan gevraagd en dit 3x. Ik stoorde haar driemaal, dus nadien weigerde ze. Alles terug 1m10 gezet en dat sprong ze allemaal weer rond. Ik zou filmpje willen laten zien maar m'n trainer zei dat hij alles verwijderd heeft omdat het zo slecht was. Terwijl de 1m30 niet slecht was, en hij zelfs zei toen dat het super goed ging. :') Hij was denk ik pissed door mij omdat ik slecht reed.  Maar mijn record is maar 1m40 steilsprong!! Een oxer van 1m50 is dus uiteraard, zeker met zon klein paard, een hele andere ervaring. De max hoogte is zelfs 1m60, tien centimeter hoger wereldwijd. Nu voel ik me dus super slecht dat ik zo gereden heb en dan denk ik van maar daarvoor ging het wel goed maarja... Zodra je twijfelt bij jumping kan je beter afstappen, seriously. Dit is zo mindf.... Achja, blijven oefenen zeker. : (
Luister Chi, geen enkele rit gaat perfect. Zeker niet met een nieuw paard en nieuwe soort sprongen. Ik denk dat je het super goed hebt gedaan. Zolang je je best doet is het goed! Gewoon oefenen en geduld hebben!

O dankjewel<3 doet echt goed om dit af en toe eens te horen. Ik vergelijk mezelf veel te veel met die topruiters. Mag ik echt niet meer doen maarja, mn brein heeft soms z'n eigen willetje denk xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Oceanstar
Clanleader

~Butter(fly)~
2959
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   do 27 sep 2018 - 17:28

@Zealspark schreef:
@Oceanstar schreef:
@Zealspark schreef:
Hola hier ben ik weer! :'D Grappig dat hier enkel paardrijproblemen van mij staan lol. xD

Maar dusss. Ik weet niet hoeveel genies hier zitten qua jumping. Maar dus. Er staat sinds maandag een nieuw paard bij ons dat voorheen (drie jaar geleden) van de vriendin van mijn trainer is geweest. Een klein paard maar, ong 1m60 groot. Ze is verkocht geweest naar kennissen die nu echter gestopt zijn en sindsdien staat het paard stil. (Ong 1 jaar) Nu heb ik ze gisteren gereden en gesprongen. We hadden een parcours 1m30 achter de rug (wat voor mij toch al heel hoog is met zo'n klein & onbekend paard) Dus ik dacht omdat dat super goed ging, we het zo gingen laten. M'n trainer zet het ineens nog hoger. Denk dat het uiteindelijk 1m40-50 stond. Wat als internationaal hoog niveau is. Met oxers heb ik sowieso al problemen aangezien ik geneigd ben te snel terug te gaan zitten terwijl je, zeker zo hoog, het zweefmoment goed moet uitdoen of je krijgt een naklap en dan komt het aan op ervaring of je valt of niet. Nu was de eerste sprong een oxer. Deze ging niet goed. Ik had de afstand juist, maar omdat het zo hoog stond oversprong het paard zich ook. Ze sprong veel hoger dan gevraagd en dit 3x. Ik stoorde haar driemaal, dus nadien weigerde ze. Alles terug 1m10 gezet en dat sprong ze allemaal weer rond. Ik zou filmpje willen laten zien maar m'n trainer zei dat hij alles verwijderd heeft omdat het zo slecht was. Terwijl de 1m30 niet slecht was, en hij zelfs zei toen dat het super goed ging. :') Hij was denk ik pissed door mij omdat ik slecht reed.  Maar mijn record is maar 1m40 steilsprong!! Een oxer van 1m50 is dus uiteraard, zeker met zon klein paard, een hele andere ervaring. De max hoogte is zelfs 1m60, tien centimeter hoger wereldwijd. Nu voel ik me dus super slecht dat ik zo gereden heb en dan denk ik van maar daarvoor ging het wel goed maarja... Zodra je twijfelt bij jumping kan je beter afstappen, seriously. Dit is zo mindf.... Achja, blijven oefenen zeker. : (
Luister Chi, geen enkele rit gaat perfect. Zeker niet met een nieuw paard en nieuwe soort sprongen. Ik denk dat je het super goed hebt gedaan. Zolang je je best doet is het goed! Gewoon oefenen en geduld hebben!

O dankjewel<3 doet echt goed om dit af en toe eens te horen. Ik vergelijk mezelf veel te veel met die topruiters. Mag ik echt niet meer doen maarja, mn brein heeft soms z'n eigen willetje denk xD
Hahha ik ken het. Rijdt zelf ook paard, niet op top niveau maar af en toe heb ik ook een rit waar ik echt van baal. De afgelopen twee kon ik de juiste zwaartepunt niet vinden... in galop en dan erger ik mij aan mijzelf. Het is een sport waar je nooit in uitgeleerd bent en juist dat maakt hem tof!

Profiel bekijken

Nyn
3136
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Queen
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   wo 3 okt 2018 - 20:44

waarom ik atm niet actief ben:

::

Profiel bekijken
Zealspark
Member

Christy
2521
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   do 4 okt 2018 - 16:41

O mijn god.

Wie weet nog dat ik bij Devos stables kon beginnen, maar dan eerder als groom dan ruiter? Ik heb dit afgwezen omdat mijn hart bij het rijden ligt.

Nu had ik eergisteren een zoekertje op tweedehands (lol) gezien van Cavalart Sporthorses. Hun zoeken een groom/ruiter die drie dagen komt werken in de week. Bijleren was een optie, dus ik heel eerlijk mail sturen van hoe en wat en dat ik qua springen nog enorm veel kan leren maar als groom wel fulltime bij Devos mocht beginnen. Ook bijgezegd waarom ik dat niet gedaan heb enzo.
Nu mailtje terug gehad dat het allemaal goed klinkt en bijleren oké is in ruil voor inzet en motivatie.

O jeetje. Maar ik ben bang dat het weer gaat tegenvallen, zoals altijd bij mij. Ik krijg nooit geluk in die wereld. Pff :')

Profiel bekijken
Zealspark
Member

Christy
2521
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Lucht-je-hartje   ma 29 okt 2018 - 10:35

Je wilt er voor hem zijn maar langs de andere kant wil je hem ook niet dwingen. Ugh D:

Profiel bekijken

Lucht-je-hartje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 42Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: