Come with me my sonᴥ - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Come with me my sonᴥ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Brindleleaf
StarClan
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimevr 21 aug 2015 - 13:54

Wat nieuwsgierig nam ze haar zoontje op toen hij naar haar toe draaide, duidelijk van plan om iets te zeggen. Ze was even stil terwijl ze zijn woorden tot haar door liet dringen en probeerde een zo tactisch mogelijk antwoord te verzinnen. “Nee, klopt. Ik weet ook niet hoe mijn ouders eruit zagen, dus ik heb geen idee van wie je jou kleur hebt gekregen Quiet.” Ze glimlachte met een waterig glimlachje naar hem. Ze vond het jammer dat ze hem niet kon vertellen op wie hij leek. Ze wist het zelf ook niet. “Maar het staat je goed.” Lachte ze daarna weer een stuk vrolijker. Er over piekeren had toch geen zin, het zou niet veranderen. Toen hij over het zwemmen begon schudde ze haar kop. “Zwemmen moet je leren en wij zijn niet de clan die graag in het water terecht komen. Het is niet ons talent, dat zwemmen. Laat dat liever maar aan de Riverclan over.” Vervolgde ze rustig met haar blik nog steeds op haar zoontje gericht. “Je moet altijd voorzichtig zijn in de buurt van water. Beloof je dat?” Haar stem had een ernstige klank aangenomen, maar haar goudgele ogen stonden nog steeds warm.


Come with me my sonᴥ - Pagina 2 X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimema 24 aug 2015 - 19:35


Hij keek zijn moeder bedenkelijk aan, zij wist ook niet waar hij zijn aparte vachtkleur vandaan had. En als zijn moeder iets niet wist, wie zou het dan wel weten? Straks was hij niet eens echt haar zoon, wie kon het weten? Hij leek niet eens een klein beetje op haar. Al had hij weer wel wat weg van Mousekit... Ingewikkeld, dat genetische gedoe. Zijn dag was wel weer gemaakt toen zijn moeder zei dat het hem goed stond. Het katertje kreeg zo langzamerhand een redelijk ego met zich mee. Zijn moeder waarschuwde hem vervolgens voor het water, en hij had het eigenlijk nooit gezien als iets gevaarlijks. Hij knikte afwezig naar zijn moeder. Ja, ja, hij zou wel oppassen. Hij draaide zich weer om naar het meer, hopend dat hij het nog vaak zou mogen zien. Hij wilde zichzelf nog één keer bekijken in de reflectieve oppervlakte, en liet zijn kopje naar beneden zakken. Een luid gekwaak van een kikker naast hem deed hem echter opspringen. Hij schrok zich dood, en door de beweging verloor de kater zijn balans en viel in het water. Wild trappelde hij om zich heen, maar hij leek weg te zinken. Hij wist echter niet dat het water aan de rand van het meer nog geen kattenlengte diep was.   


i can't explain what i mean
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 21:40

Ze schrok zich echt een ongeluk toen hij in het water viel. Er ging een schok door haar lijf terwijl voor een kort moment haar spieren verstijfden, maar dat waren maar enkele milliseconden toen schoot haar kop al naar beneden. Ze greep hem bij zijn nekvel en trok hem weer op de kant. Ze wist dat hij zo dicht bij de waterkant niet zou verdrinken, maar ze nam liever het zekere voor het onzekere. Als hij te ver weg zou drijven dan zou ze hem waarschijnlijk niet meer kunnen redden. Ze kon niet zwemmen, wel pootje baden, maar niet zwemmen. “Quietkit!” Snauwde ze nog steeds geschrokken. Ze begon zijn vacht warm te likken terwijl ze zelf wat rillerig op haar poten stond. “Wat zei ik nou. Wees voorzichtig in de buurt van water. Als je verder van de waterkant in het water was geraakt dan had ik niet meer bij je gekund. Ik wil je nog lang niet kwijt.” Het snauwerige ging er af en maakte plaats voor een bezorgde klank. Ze wilde hem niet afsnauwen, maar in stressvolle situaties ging dat bij haar helaas vanzelf. Ze reageerde dan te snel en dan snauwde ze.


Come with me my sonᴥ - Pagina 2 X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 22:07


Quiet merkte al snel dat hij zichzelf simpelweg kon laten zinken, en zich vervolgens weer kon afzetten tegen de ondiepe bodem van het rivier om zichzelf omhoog te duwen. Het duurde echter ook niet lang voordat hij bij zijn nekvel gegrepen werd en uit het water werd geslingerd. Hij was wel een beetje geschrokken, maar alles gebeurde zo snel dat het nog niet echt te zien was aan zijn houding. Voor Brindleleaf stond nu een klein hoopje nat wit, rood en zwart haar. Hij proestte een aantal keer om het water uit zijn longen te duwen. Dat had raar aangevoeld. Nou had hij toch een keer gezwommen, nou ja, soort van. Hij was echter niet echt dol op hoe zompig zijn vacht op dit moment was. Hij keek even naar zijn pootjes, die er behoorlijk raar uitzagen op dit moment. Beklad met nat haar, leken het niet meer dan twee dunne stokjes. Hij schrok door het luide gesnauw van zijn moeder, die hem haastig begon te likken. Ze klonk boos, maar waarschijnlijk meer omdat ze zo erg geschrokken was. Quiet dook even in elkaar, maar begreep haar wel. "Sorry, mam," zei hij zachtjes. Hij wilde haar niet bang maken, hij was gewoon iets te nieuwsgierig.   


i can't explain what i mean
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 12:11

Ze had al direct weer spijt van haar uitval toen haar zoontje in elkaar dook. Waarschijnlijk was ze weer te hard tegen hem. Ze vond het zo lastig om daar een goede middenweg in te vinden, zeker als haar emoties over elkaar heen doken. Wanneer ze gestrest of geschrokken was dan reageerde ze veel heftiger dan dat ze eigenlijk bedoelde. “Nee, het spijt mij.” Zei ze net zo zachtjes als hij haar toegesproken had. “Ik had niet zo moeten reageren, maar je liet me echt schrikken Quiet.” Toen ze hem helemaal schoongelikt had kwam ze overeind. “Kom we gaan terug naar het kamp.” Een waterig glimlachje sierde haar lippen. “Misschien kunnen we op de terugweg ons geurspel weer eventjes doen, als je zin hebt?” Ze wilde graag bij dat water vandaan. Ze was veel te bang dat hij er weer in zou vallen in een moment van onoplettendheid.


Come with me my sonᴥ - Pagina 2 X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 0:55


Hij was een beetje in de war toen zijn moeder haar excuses aanbood, hij had nou eenmaal iets fout gedaan, daar hoefde zij geen 'sorry' voor te zeggen, toch? Ze had misschien wat nors gereageerd, maar hij had het wel begrepen. Hij was zelf dan ook behoorlijk geschrokken, maar geen seconde had hij gedacht het niet te gaan overleven. Zijn moeder waarschijnlijk wel. Het katertje knikte in stilte, en liet zijn moeder hem rustig schoonlikken. Het zou echter nog wel even duren voor hij volledig droog was, en het leek hem nu al niks om rond te lopen met deze zompige vacht. Hij voelde zich tien keer zo zwaar als normaal, en hij begon het een beetje koud te krijgen. Zijn moeder wenkte hem om terug te gaan naar het kamp, en deze keer was hij het wel met haar eens. Het geurenspel wilde hij nog wel graag spelen! Enthousiast liep hij een eindje vooruit op zijn moeder, alvast richting het kamp. De weg had hij gelukkig wel correct herinnerd, en de jonge kater liep de juiste kant uit. IJverig stak hij zijn neusje in de lucht, en hij stelde zichzelf zo open aan een volledig nieuw spectrum van geuren. De meest overheersende was echter die van hemzelf, natte kat rook nou eenmaal niet bepaald lekker.  


i can't explain what i mean
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimedo 27 aug 2015 - 14:39

Ze had hem in de war gemaakt. Dat had ze weer goed voor elkaar, not. Het lukte haar nou al voor de tweede keer om haar zoontje van streek te maken vandaag. Misschien kon ze beter haar bek houden en zo snel mogelijk terug naar het kamp lopen. Ze sjokte wat neerslachtig achter Quietkit aan terwijl hij geuren probeerde op te pikken. Ze plakte een glimlach om haar lippen, maar die leek meer op een scheve grimas dan op een echte glimlach. “Stop!” Haar roep kwam zo onverwacht dat ze er zelf een beetje versteld van stond. “Stil eens Quietkit.” Haar zoontje was stil, dus die uitspraak was ook totaal overbodig. Ze zorgde dat ze naast hem kwam en knikte toen een eindje voor hen. Een stel jonge egeltjes kroop achter hun moeder aan door een hoop bladeren onder een boom. “Kijk.” Fluisterde ze er zacht achteraan.


Come with me my sonᴥ - Pagina 2 X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 16:06


Het katertje werd weer gebombardeerd door onbekende geuren van allerlei dieren, planten en omgevingsfactoren. Hij probeerde zijn eigen geur en die van zijn moeder te negeren, maar toch waren die het meest overheersend. Het was moeilijk voor hem om zich op een andere geur te concentreren, en al helemaal om die te identificeren. Deze keer wist hij wel een geur op te pikken, iets van een dier dat leefde, maar wat voor dier wist hij ook niet. Vragend hield hij zijn neusje in de lucht, maar meer informatie kon hij niet verzamelen. Ineens hoorde ze een luide 'stop' van zijn moeder, en hij durfde zich haast niet te bewegen. Was er een das? Stond er iets achter hem? Zijn hartje begon te bonken, maar zijn moeder zei dat hij stil moest zijn en moest kijken. Hij volgde de blik van zijn moeder naar een boom, en even begreep hij niet wat ze nou bedoelde. Toen zag hij enkele kleine diertjes tussen de bladeren verscholen. Quiet wist niet wat het waren. Het leken op ratten, maar dan hadden ze grote stekels op hun rug. Het leken op de stekels in de bossen die het kamp omringden, om hen te beschermen van buitenstaanders die binnen wilden dringen. Hij bracht zachtjes een 'wow' uit, en keek naar zijn moeder. "Wat zijn dat, mama?" vroeg hij nieuwsgierig. Ze zagen er zo cool uit!


i can't explain what i mean
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimema 31 aug 2015 - 14:48

Nou had ze hem alweer laten schrikken… Ze kon zichzelf wel voor haar kop meppen, maar ze wilde hem zo graag de egeltjes laten zien. Straks schrokken ze van hun en zouden ze zich oprollen en dan kon Quietkit niet goed zien wat het waren. Ze zakte naast hem door haar poten, zodat ze in zijn oor kon fluisteren. “Het zijn egeltjes.” Miauwde ze toen. “Die stekels op hun rug beschermen hun, daarom is het ook geen geschikte prooi voor ons. Die stekels boren zich in je bek als je ze probeert aan te vallen. Als ze merken dat er gevaar dreigt dan rollen ze zich op als een mosballetje en zijn het stekelbolletjes.” Legde ze daarna aan haar zoontje uit. Er lag een glimlach om haar lippen terwijl haar blik weer naar de egels gleed. Ze had respect voor de diertjes die een manier hadden gevonden om niet opgegeten te worden. Het was slim, maar tegelijkertijd beangstigend. Wat als konijnen ook stekels konden krijgen? Maar toch bewonderde ze de kleine diertjes.


Come with me my sonᴥ - Pagina 2 X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimewo 2 sep 2015 - 23:19


'Egeltjes' noemde zijn moeder het. Met die grote stekels op hun rug, leken ze behoorlijk gevaarlijk. Maar Quiet zag de kleine, zwarte kraaloogjes van de jonge diertjes en al met al kon hij ze niet bepaald eng noemen. Toch waren ze wel heel stoer, en Quiet bleef er nog even in stilte naar kijken. Hij luisterde aandachtig toen zijn moeder het nut van de stekels uitlegde, en het leek hem uiterst nuttig om ze te hebben. Waarom hadden katten die niet? Zo konden ze zich veel beter beschermen tegen honden, en tja, andere katten. Nou wist hij tenminste dat hij nooit een egel aan zou vallen. Quiet bleef nog even rustig kijken tot de familie van egels rustig de bosjes in verdween en daarmee ook uit het zich. De geur van de diertjes probeerde hij in zijn geheugen op te slaan. Hij draaide zich weer naar zijn moeder toe. Hij was dan avontuurlijk, hij was nog steeds maar een kitten. Een grote geeuw forceerde zich op zijn gelaat, en het katertje knipperde lui met zijn ogen. Het was niet echt makkelijk om zijn vermoeidheid nu te verbergen, maar hij wilde zo graag blijven. Alleen deden zijn pootjes nu al pijn van het lopen.  


i can't explain what i mean
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimedo 3 sep 2015 - 15:06

Ze zag aan hem dat hij moe begon te worden. Nou was het echt tijd om terug te gaan. Ze waren weer bijna bij het kamp, maar ze moesten nog wel een stukje dus besloot ze hem voor het laatste stuk te tillen. Ze gaf hem een lik over zijn kopje en tilde hem daarna op. “Kom maar.” Haar stem klonk zacht en warm terwijl ze met haar zoontje in haar bek weer overeind kwam. De rest van de weg naar het kamp trippelde ze in stilte. Ze liep regelrecht naar de nursery en legde Quietkit in hun nest. Ze ging naast hem en zijn sibelings liggen, haar staart om haar kittens heengeslagen. “Ga maar lekker slapen.” Fluisterde ze in hun oor. Ze begon hun lijfjes schoon en warm te maken terwijl er een gelukzalige glimlach om haar lippen verscheen.


Come with me my sonᴥ - Pagina 2 X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietstep
Member
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 XHmqJYs
Demi
1896
Actief
"I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."


CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Quietstep
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 13:04


Blijkbaar had zijn moeder wel weer in de gaten dat hij stond te shaken op zijn korte pootjes, want na een lik over zijn kop voelde hij dat hij in zijn nekvel werd gegrepen. Terwijl zijn moeder hem in stilte naar het kamp bracht, vocht het kleine katertje tegen de slaap die hem bijna versloeg. Zijn ogen vielen bijna dicht, maar zolang hij nog buiten het kamp kon zijn, wilde hij alles kunnen zien wat er te zien viel. Tegen beter weten in hield hij dus koppig zijn ogen open, en keek gulzig om zich heen. Het duurde echter niet lang voor ze bij de Nursery arriveerden, en ergens deed de bekende geur hem wel weer goed. Hij rolde zich lekker op in de warmte van het nest en voelde al snel de aanwezigheid van zijn moeder. Hij drukte zich stevig tegen haar aan. "Ga maar lekker slapen," fluisterde ze en Quiet glimlachte naar haar. Voordat de slaap zijn tol eiste, zei hij nog één ding tegen zijn moeder. "Ik hou van je, mam."


i can't explain what i mean
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Hf3zPPx
and even if i could, i'm not sure i'd feel like it
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
Come with me my sonᴥ - Pagina 2 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: Come with me my sonᴥ   Come with me my sonᴥ - Pagina 2 Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 14:03

Tranen sprongen in haar ogen toen hij nog wat tegen haar zei. “Ik ook van jou.” Zei ze zachtjes. Ook al zou hij haar waarschijnlijk niet meer horen. De woorden deden haar heel erg veel, misschien bij haar nog wel meer dan bij andere queens. Het gaf haar het gevoel dat ze echt ergens toe deed, dat het belangrijk was dat ze er was. Ze was belangrijk voor haar kittens en ze hoopte dat dat altijd zo zou blijven. Dat ze haar nooit de rug toe zouden keren en dat het gemis van een vader niet te groot werd. Ze deed haar best, meer dan haar best soms zelfs. Alleen ze vond het nooit genoeg, niets was genoeg voor hen. Maar een vader hadden ze niet nodig, die zou hen alleen maar pijn doen daar was ze heilig van overtuigd. Ze legde haar kop op haar voorpoten neer en sloot ook haar ogen. Ze liet zich wegzinken in een oppervlakkige slaap met plots een ernstige gloed over haar gezicht, die verzachte zo snel ze in slaap viel.

[Topic uit]


Come with me my sonᴥ - Pagina 2 X4eC3NF
[Low posting account]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Come with me my sonᴥ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: