New blood



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 New blood

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Emberspark
Member
New blood Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: New blood   New blood Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 22:55

Met een dubbel gevoel in mijn maag aarzelde ik even voor de nursery. Aan de ene kant voelde ik me opgewonden, want ik zou eindelijk mijn nieuwe broertjes en zusjes gaan ontmoeten. Toch voelde ik me een beetje ongemakkelijk - ik had mijn moeder al een tijdje niet gesproken en had niet veel mee van haar zwangerschap en zo. Ze had natuurlijk een tijdje in de medicine den gelegen, en ik was druk geweest met trainen, maar ik voelde me toch schuldig. Dat ik haar niet goed had bijgestaan, dat ik amper met haar had gepraat. Volgens mij wist ze het niet eens van Black. Toch wilde ik haar graag weer zien. Ik ontkende het dan wel, maar hunkerde toch vaak naar moederlijke liefde en zorg. Uiteindelijk slikte ik mijn onzekerheden weg, en stapte ik naar binnen. Ik moest even zoeken, maar de opvallende witte vacht van mijn moeder was moeilijk te missen en voorzichtig baande ik me een weg naar haar toe. 'Hey mam.', Begroette ik haar zachtjes om eventueel slapende broertjes of zusjes niet te wekken.


New blood 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
New blood DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: New blood   New blood Icon_minitimeza 15 aug 2015 - 23:39

Voorzichtig liet Snowynight haar neus over haar nieuwe kittens gaan. Ze bleef wel eventjes met haar neusje boven Greykit hangen, maar voor nu zag de jonge kitten er oke uit. De poes snorde zachtjes en legde vervolgens haar staart over de vijf kittens heen. Misschien dat ze ze binnenkort voor de eerste keer naar buiten nam, voordat ze zelf dat avontuur gingen ondernemen. De dagen waren immers lang en warm, dus kou zouden ze niet vatten. Haar verwondering werd alleen onderbroken door een figuur die de den binnen liep. Meteen krulden haar mondhoeken omhoog en begon ze de snorren. "Emberpaw," bracht ze uit. Ze had haar zoontje al een tijdje niet meer gesproken, al was hij waarschijnlijk druk geweest met trainen. "Hoe gaat het met je?" Vroeg de witte kattin met een warme blik in haar ogen.


New blood Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
New blood Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: New blood   New blood Icon_minitimezo 16 aug 2015 - 22:29

Ik zag mijn moeder naar me glimlachen, en een warm gevoel verspreidde zich in mijn buik. Het was fijn om haar weer vrolijk en gezond te zien. Ik glimlachte warm terug, en probeerde een beetje naar mijn kleine broertjes en zusjes te kijken. De meesten lagen veilig opgekruld tegen de witte buik van Snowynight aan, maar ze zagen er nu al über schattig en lief uit. Ooit had ik ook zo gelegen, precies hetzelfde. Ik was net zo klein geweest, net zo afhankelijk van de witte poes. Het was moeilijk te geloven, maar toch waar. "Hoe gaat het met je?" Hoorde ik mijn moeder zeggen. Ik grijnsde. 'Kan niet beter.' Antwoordde ik geheel naar de waarheid. Ik was tenslotte gezond, verliefd, in de bloei van mijn leven - er kon op dit moment niet veel fout gaan. 'En, hoe gaat het met mijn nieuwe broertjes en zusjes?'


New blood 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
New blood DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: New blood   New blood Icon_minitimema 17 aug 2015 - 14:07

Emberpaw was vrolijk, iets wat Snowynight goed deed om te zien. Ze had een tijdje niet meer met haar oudste nest kunnen spreken door ziekte en door hun drukke trainingsschema, dus om ze langs te zien komen was geweldig. De poes snorde zachtjes en glimlachte warm naar haar zoontje toen deze aangaf dat het goed met hem ging. "Dat is fijn om te horen," snorde ze, "en je wordt binnenkort een warrior toch? Ik ben zo trots op je." Ze ging wat verzitten zodat ze Emberpaw beter aan kon kijken en trok haar staart iets omhoog zodat hij zijn jongere broertjes en zusjes kon zien. "Dit zijn je nieuwe broertjes en zusjes," gaf ze zachtjes aan, terwijl ze ze één voor één aanwees. "Nightkit, Ashkit, Greykit, Bitterkit en Reedkit," snorde ze, "ze groeien allemaal goed.. maar Greykit is zwak geweest sinds de geboorte en ik maak me wat zorgen om hem," bekende de poes.


New blood Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
New blood Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: New blood   New blood Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 11:45

Ik knikte trots toen mijn moeder vroeg of ik al bijna warrior werd. Als het goed was, kreeg ik de volgende ceremonie al mijn nieuwe naam. Ik had er hard voor gewerkt, en keek er ook echt naar uit. Ik keek nieuwsgierig naar mijn nieuwe broertjes en zusjes zodra mijn moeder zich zo draaide dat ik ze goed kon zien. Een paar maanden geleden zou ik jaloers op ze geweest zijn. Toen had ik veel over gehad om nog even in de nursery te liggen. Maar nu vond ik het alleen maar leuk. Ik was trots op ze, míjn kleine broertjes en zusjes. "Nightkit, Ashkit, Greykit, Bitterkit en Reedkit," Ik glimlachte even. Mijn ouders hadden een goede smaak voor namen. "Ze groeien allemaal goed.. maar Greykit is zwak geweest sinds de geboorte en ik maak me wat zorgen om hem," Bij dat laatste fronste ik even. 'Ach, het komt wel goed. Hoop ik. Ik bedoel, het bloed van onze leider stroomt door zijn aderen. Dan moe her toch wel goed komen?' Mauwde ik, proberend haar gerust te stellen. 'Ik was vroeger ook niet de sterkste. En kijk nu! Nu en ik een onhandige apprentice die net iets te vol van zichzelf is omdat hij bijna warrior wordt. Mooi vooruitzicht toch?' Grapte ik, weer om haar gerust te stellen. Maar ik had er wel echt vertrouwen in dat het goed zal komen.


New blood 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
New blood DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 58 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: New blood   New blood Icon_minitimeza 22 aug 2015 - 19:17

Een warm gevoel verspreidde zich door haar heen toen ze hoorde dat haar zoontje al bijna een warrior zou worden. Lurkingshade had zijn volledige naam natuurlijk al, maar dat nam niet weg dat ze trots was op elk van haar kinderen. Ze snorde zachtjes en kwam iets overeind uit haar nest om haar voorhoofd tegen de zijne aan te drukken. "Ik ben trots op je," sprak ze op een warme toon, waarna ze zich weer naast haar kittens liet neerzakken en deze weer schoon likte. "Het komt vast wel goed," stemde ze inderdaad in, "ik bedoel, kijk eens wat een sterke kater je geworden bent." Hierna verscheen er een plagerige blik in haar ogen terwijl ze haar mondhoeken weer omhoog krulde. "Wat hoor ik trouwens over jou met een poes?" Ja roddels gingen nog wel eens hun ronde in het kamp en het was nou niet typisch Snowynight om ze te missen.


New blood Wg4KW7I
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
New blood Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: New blood   New blood Icon_minitimezo 23 aug 2015 - 13:40

Ik ontving een klein kopje van mijn moeder, en een warm gevoel van trots verspreidde zich in mijn maag toen ze nog eens benadrukte dat ze trots op me was. Dt deed me echt goed. Ik had altijd gezocht naar de goedkeuring van mijn ouders. Vroeger dacht ik altijd dat ze minder van mij hielden, omdat ik niet zo sterk en stoer was als bijvoorbeeld Lurking, die natuurlijk al weer warrior was. Gelukkig was ik er achter gekomen dat hij eigenlijk gewoon een harteloze sukkel was waar ik zo niet jaloers op hoefde te zijn. En mijn moeder hield toch van me, hoe dan ook. Toch? Ik grijnsde trots toen ze zij dat ik een grote kater was geworden, en bedacht dat dat best waar kon zijn. Ik was enorm gegroeid in mijn apprentice periode. Ik was van een uit de kluiten gewassen kitten tot een echte jonge kater gegroeid. Een wat plagerige glimlach verscheen op mijn moeders snuit, en ze begon over een zekere poes. Een lichte blos verscheen op mijn wangen, maar ik wist niet zeker waarom. Ik was altijd heel open over Black, maar tegen mijn moeder was het toch .. anders. 'Haar naam is Blackpaw..' Begon ik voorzichtig. 'En .. eehm..' Waar mijn onzekerheid opeens vandaan kwam wist ik niet, maar ik kwam gewoon even niet op de woorden. Wat moest ik zeggen?


New blood 1z73cdd
∞:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
New blood
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: