Where do we go



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Where do we go

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blackpaw
Member
Where do we go DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Where do we go   Where do we go Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 0:19

Haar neusje stak in de met dauw bedruppelde grassprieten, en de vacht rond haar poten zogen het vocht op. Het voelde koud, maar heerlijk fris zo vroeg in de ochtend. Vogels floten om haar heen, en het zorgde ervoor dat ze kalm doch energiek de ochtend had kunnen beginnen. Ze was intussen een grote meid geworden. Ze zou voorlopig nog geen warrior worden, dat wist ze, maar ze voelde hoe haar lichaam zich begon te vormen tot een jonge warrior. Haar spieren waren ontwikkelder, haar poten stonden verder uit elkaar en haar staart had meer volume gekregen. Ze voelde zich er goed bij, heel goed. En deze ochtend brak daar niks aan af. Een vlinder vloog voorbij, en speels beet ze wat in het rond, maar nooit echt met de intentie het diertje uit de lucht te grissen. Ze sprong omhoog, maar zette haar kaken niet op elkaar, en landde zacht op haar voetkussentjes. Het bewegen van de grassprietjes liet haar opkijken en stak haar neusje richting het geluid. Wie was er ook zo vroeg wakker op deze mooie ochtend?

+ emberpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Where do we go Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Where do we go   Where do we go Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 16:01

Het moment dat ik mijn ogen opende, merkte ik meteen dat het nest naast me leeg was. Ik knipperde even slaperig met mijn ogen, en keek ton voorzichtig om me heen. Het was nog vroeg, en een waterig zonnetje scheen pas net een beetje de den in. Een beetje teleurgesteld keek ik naar het nest naast me. Blacks nest. Ik had haar al een tijdje niet meer gesproken. Veel te lang niet, voor mijn gevoel. Natuurlijk lag dit ook aan mij, we hadden het allebei druk. Maar ik voelde ineens heel erg de behoefte om haar te zoeken, en om weer ven met z'n tweetjes te zijn. De beslissing was snel gemaakt, en ik probeerde zo stilletjes als mogelijk overeind te komen. Ik gaf een snelle lik over mijn vacht om deze een beetje in plooi te brengen, en baande me vervolgens stilletjes een weg naar buiten.
Ondanks het nog vroeg was, was het zeker niet koud. Aan de lucht kon ik zien dat het waarschijnlijk een zonnige dag werd, en ik was goed gehumeurd. Ik snoof even lichtjes. Black was niet erg lang geleden vertrokken, want ik kon haar geur nog vrij makkelijk volgen. Dat deed ik dan ook, tot ik haar zag. Ik keek toe hoe ze speels naar een vlinder sprong, zonder deze ook echt te vangen. De vogels floten vrolijk en een enorm gelukkige glimlach stond op mijn snuitje. 'Hey..' Begroette ik haar zachtjes, terwijl ik naar haar toe liep en haar een kopje gaf. De dag begon al goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Where do we go DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Where do we go   Where do we go Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 16:10

Haar mondhoek krulde omhoog toen ze Emberpaw zag. Ze zag hem vaak, ze lagen immers naast elkaar, maar de laatste keer dat ze elkaar gezien hadden was het.. onwennig geweest. De tijd dat hij verdwenen was, had ze intussen achter zich kunnen laten, en ze was er al een flink lange tijd niet kwaad meer om. Maar ze bleef afwachtend als het aankwam op wat er tussen hen twee speelde. Afwachtend.. het was niks voor haar om dat te zijn.
Ze bekeek zijn lichaam. Ze had hem soms stiekem 's nachts al bekeken, en had gezien hoe hij de afgelopen manen was gegroeid. Hij was niet meer de kleine reu die moest opboksen tegen zijn grotere broers. Hij was nu zelf zowaar volgroeid - jong, maar al een echte warrior. Hij zag er goed uit, sterk ook, en het deed haar goed te zien dat hij met meer zelfverzekerdheid rondliep. "Hey," glimlachte ze en spinde kort tegen zijn nek aan toen hij haar een kopje gaf. De vlinder boven haar was ze allang vergeten. "God, Ember, je zal vast wel warrior worden bij de volgende ceremonie," merkte ze op, in lijn met haar gedachtes van zojuist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Where do we go Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Where do we go   Where do we go Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 16:56

Ik hoorde hoe ze zachtjes spon, en een gevoel dat ik enkel kon omschrijven als verliefdheid vervulde me. Het voelde goed om haar weer zo dicht bij me te hebben, en ik had haar meer gemist dat ik wilde toegeven. Het was voor mij nooit helemaal duidelijk geweest hoe het nou precies zat tussen ons, maar als het aan mij lag .. Ik durfde om eerlijk te zijn nooit echt te zeggen dat we echt een "stelletje" waren, omdat ik bang was om iets verkeerd te zeggen. Maar hier, zo met zijn tweetjes, maakte het me eigenlijk niet zo veel uit. Niets maakte me echt iets uit. "God, Ember, je zal vast wel warrior worden bij de volgende ceremonie," Sprak Black, en ik grijnsde trots. 'Hopelijk wel ja, anders lig ik als elder nog tussen al die apprentices." Mauwde ik plagend. Ik ging zitten, en krulde mijn staart om mijn poten. 'Toen ik bijna apprentice werd, deed ik het haast in mijn broek. Maar nu.. Ik heb er nu wel meer vertrouwen in.' Gaf ik toe. 'Maar ik ga je wel missen hoor, naast me.' Dat was waar, het enige wat ik jammer vond van het warrior-worden was dat ik niet meer bij haar in de den zou slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Where do we go DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Where do we go   Where do we go Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 17:08

Blackpaw volgde Ember's bewegingen en sloeg haar eigen staart om haar poten. Ze begon te grinnikten bij zijn opmerking. "Je ziet er ook uit alsof je je beter voelt," glimlachte ze. "Niet meer zo.. klein. Je bent een echte kater geworden." Misschien waren het alleen maar de extra paar manen geweest die Ember nodig had om uit z'n schulp te kruipen. En nog een glimlach verscheen bij zijn laatste opmerking. "Ja, ik jou ook. We hebben elkaar niet zo vaak gesproken de laatste tijd, maar ik vond het fijn om altijd een vertrouwde snoet naast me te hebben." Het clubje dat in de den lag was altijd al een van haar meest dierbare dingen in het kamp geweest. Het voelde goed om daar haar eigen, kleine familie te hebben van Wind, Ember, Dawn en nog heel wat andere apprentices die ze iedere dag beter leerde kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Where do we go Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Where do we go   Where do we go Icon_minitimedi 25 aug 2015 - 18:26

Ik was niet de enige die was gegroeid. Het viel me op dat ook Black steeds volwassener begon te worden. Ze was best een stuk groter geworden, en je kon zien dat ze hard trainde. Maar ze was nog altijd mooi als altijd. "Je ziet er ook uit alsof je je beter voelt," Ze glimlachte, en ik glimlachte terug, zoals altijd. Als ik haar zag lachen was het alsof alle spieren in mijn snuit getriggerd werden en ook moesten glimlachen. "Niet meer zo.. klein. Je bent een echte kater geworden." Ik grijnsde scheefjes. Ze had wel gelijk. Ik was echt helemaal klaar om warrior te worden. Ik glimlachte liefjes bij haar laatste opmerking. Ik wist dat niet alleen ik, maar ook mijn broer en zusje veel voor haar betekenden, vooral na alles wat er met haar ex-pleegmoeder gebeurd was. Straks zou ze daar in haar eentje zitten.. Ik zou dat helemaal geen prettig idee vinden. 'Ik hou een plaatsje voor je vrij.' mauwde ik, deels plagend, maar ook een beetje geruststellend bedoeld. Ik glimlachte weer liefjes naar haar. Nu ik hier zo zat, besefte ik me maar al te goed hoe veel geluk ik met haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpaw
Member
Where do we go DPKsfdL
2533
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 11 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blackpaw
BerichtOnderwerp: Re: Where do we go   Where do we go Icon_minitimewo 26 aug 2015 - 13:43

Weer grinnikte ze om zijn opmerking, al lag er een weemoedige blik in haar ogen. Ze realiseerde zich hoe erg ze die kleine leuke bende naast zich zou gaan missen als zij straks allemaal tegelijk weg zouden verhuizen. Het zou onwennig voelen om's nachts niet meer Embers vertrouwde geknor te horen. Ze leunde wat naar voren en drukte haar voorhoofd even kort tegen zijn slaap. "Als we stil zijn, kan ik ook wel naar binnen sneaken om bij jullie te komen liggen." Ze kon het niet helpen zich steeds af te vragen of er ooit nog iets tussen haar en Ember zou gebeuren. Aan zijn houding en de lichtjes in zijn ogen las te af dat hij nog altijd blij was haar te zien, en omgekeerd kon precies hetzelfde gezegd worden. Maar nu was Black nog te jong, en er kon veel gebeuren de manen die zij nodig had om warrior te kunnen worden. Misschien bleven ze wel elkaars kalverliefdes, maar besloot starclan dat ze niet als warriors bij elkaar hoorden. "Denk je dat je al meteen een leerling toegewezen zal krijgen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Where do we go Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Where do we go   Where do we go Icon_minitimezo 6 sep 2015 - 9:46

Ik zag dat ondanks dat Black even grinnikte, er toch een weemoedige blik in haar mooie oogjes lag. Ik snapte hartstikke goed waarom, en wilde maar al te graag dat ik er iets aan kon doen, maar ik moeilijk opeens jonger worden. Toch? Ik voelde haar kopje tegen me aan, en spon troostend. "Als we stil zijn, kan ik ook wel naar binnen sneaken om bij jullie te komen liggen." Ik grinnikte even. Misschien. En dan gezellig alle grumpy-warriors die dertig manen ouder waren chagrijnig maken. Dat was ook wel iets waar ik tegen op zag. Nu lag ik nog gezellig met allemaal leeftijdgenootjes, en ik zelfs één van de oudsten. In de warriorsden zou ik de jongste zijn, met veel grotere leeftijdsverschillen.. 'Gezellig,' Antwoordde ik tenslotte, terwijl ik haar een plagend porretje gaf. Ik zuchtte even, en genoot van het moment. Ik hield van de vroege ochtend. Lekker rustig, niet zo broeierig. De ochtend was de beste tijd van de dag. "Denk je dat je al meteen een leerling toegewezen zal krijgen?" Ik fronste even. Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht. 'Ik hoop het niet,' Mauwde ik. 'Dan voel ik me meteen zo .. oud. En ik denk niet dat ik dat al zou kunnen.' Gaf ik toe.

{Sorry dat 'ie zo laat is} 
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Where do we go
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: