Roll deep



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Roll deep

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Swiftclaw
StarClan
Roll deep PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Roll deep   Roll deep Icon_minitimevr 28 aug 2015 - 15:34

Met een verveelde blik in haar ogen staarde ze naar buiten. De maan had zich al hoog aan de hemel gevestigd en de sterren hadden haar al schijnende vergezeld. Het moest ondertussen al voorbij middernacht zijn. Maar al vanaf ze een poging had gedaan om haar ogen te sluiten was er geen slaap komen opduiken. In plaats daarvan had ze al die tijd voor zich uit liggen turen, bang zijnde dat als ze zich bewoog ze de anderen zou wekken. Maar nu trok ze zich daar niets meer van aan. Als ze toch niets te doen had kon ze even goed even naar buiten gaan om een luchtje te scheppen. Soepel hees ze zich overeind en baande ze zich geluidloos een weg naar buiten. Eens ze haar pootkussens op de vaste ondergrond had gezet slaakte ze eventjes een onhoorbare zucht en hief ze haar kin wat op zodat ze naar boven kon kijken. Zouden hun voorouders echt op hen neerkijken? Zou Starclan echt bestaan? Swiftkit had hier nog niet echt een uitgesproken mening over, maar ze wist dat naarmate de tijd voorbij zou glippen, ze er wel wat meer te weten over zou komen.
Aangezien de poes zo in gedachten verzonken was had ze niet door dat er achter haar iemand wakker was. Pas toen ze een geluid hoorde keek ze snel achterom om te zien wie het was. "Hallo?" Klonk ze zachtjes, één van haar wenkbrauwen sceptisch optrekkende.

+ Lightkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbearer
Member
Roll deep ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Roll deep   Roll deep Icon_minitimeza 29 aug 2015 - 10:20

Een slechte nachtrust, helaas hoorde dat bij de zwart met witte kitten. Hij sliep redelijk onrustig, het was al vaker voorgekomen dat hij Burning of zijn moeder lichtjes had getrapt in zijn slaap, en was daarnaast ook een vrij lichte slaper. Echter leek hij de slaap ook niet altijd nodig te hebben, want de volgende dag leek hij weer genoeg energie te hebben om door de hele dag heen te komen. Voor zover het voor een kitten van zijn leeftijd ging natuurlijk, want zo oud was hij nog niet. Ze groeiden langzaam maar zeker op en het idee dat hij er nog maar drie manen was, en nu al zo'n besef daarvan had, was gewoon raar. Hij draaide zich op een zij en keek richting de uitgang, enkel en alleen om daar een silhouet van een andere kat op te vangen. Langzaam maar zeker rolde hij zich op zijn buik om vervolgens voorzichtig op te staan zonder zijn moeder of zusje te wekken. Met rustige pasjes stapte hij uit het nest, zo zacht als hij kon in een poging de rest van de katten om hem heen niet wakker te maken. Net toen hij dichterbij kwam, hoorde hij de kattin spreken. "Hallo," reageerde hij terug, droogjes, waarna hij bij haar in de uitgang ging zitten en zijn blik naar de hemel richtte. "Ook moeite met slapen, zo te zien?" Hij grinnikte lichtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Roll deep PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Roll deep   Roll deep Icon_minitimeza 29 aug 2015 - 10:38

Ze moest eventjes haar ijsblauwe ogen vernauwen om haar zicht te verscherpen, maar zodra de andere kit buiten was herkende ze hem als Lightkit. De kater was nog redelijk jong, maar al wel oud genoeg om fatsoenlijk te praten. Gelukkig! Dan hoefde ze geen wartaal te ontrafelen! Toen deze haar droogjes terug begroette kroop er een kleine grijns op haar gelaat en keek ze weer voor zich uit. De vraag die nadien gesteld werd had ze al verwacht. Deze keer was het haar beurt om hem droogjes aan te kijken en opende ze haar mond om response te geven. "Nee, ik sta midden in de nacht eventjes voor de lol op." Sprak ze, hem een sarcastische blik toewerpende. Echter schudde ze hierna zachtjes haar donkerrode kopje en verliet een zucht haar bekje. "Ja dus." Besloot ze maar als serieuze antwoord te geven. "Ik word bijna apprentice. Ik denk dat ik door de spanning niet kan slapen." Voegde Swiftkit er nog aan toe terwijl ze haar pluizige staartpunt op de grond liet tikken. Wat was zijn excuus?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lightbearer
Member
Roll deep ZHirdKt
Marlk
251
Actief
What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever

CAT'S PROFILE
Age: 39 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lightbearer
BerichtOnderwerp: Re: Roll deep   Roll deep Icon_minitimeza 29 aug 2015 - 13:15

Haar sarcasme beviel hem wel, een grijns kroop rond zijn lippen toen hij haar woorden hoorde. "Precies, dat is heel normaal." Antwoordde hij dan ook droogjes terug. Alsof hij het altijd deed, midden in de nacht opstaan voor de lol. Nee, voor de lol was het zeker niet. Hij lag liever de hele nacht te slapen, maar helaas was dat niet voor hem weggelegd. Waar de hitte eerst heel fijn was, begon hij ergens midden in de nacht het toch echt te warm te krijgen en kon hij niet veel anders doen dan opstaan. Of iemand maakte een luid snurkend geluid, of een of andere kitten begon opeens kabaal te maken omdat deze honger had. Zoveel dingen waar de kater zich aan ergerde, daarom ging hij soms gewoon buiten liggen. Tot de grote schrik van zijn moeder dan, natuurlijk, die dan 's morgens wakker werd met één kit minder. Ze moest het nu vast wel gewend zijn. "Bijna apprentice, hmn? Spannend." Hij grinnikte lichtjes. Al zou het vast minder spannend zijn dan wanneer je warrior werd, want niet alleen kreeg je dan een hele nieuwe naam waar je het voor de rest van je leven mee moest doen, maar kreeg je ook veel meer verantwoordelijkheid. "Al benieuwd wie je mentor zal worden?" Zelf wenste hij een van de sterke warriors als mentor te krijgen. Iemand die al zijn aandacht aan hem zou geven, zodat hij de beste warrior ooit zou worden. "Ik word soms gek van de hitte van de nursery, kan er niet tegen en vooral midden in de nacht lijk ik daar last van te hebben." Besloot hij dan maar te vertellen, om haar ook even een reden te geven voor het feit dat hij wakker was. Hij was wel vaker wakker het 's nachts, al viel hij dan vaak aan de rand van de nursery weer in slaap als hij niemand had om mee te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Roll deep PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Roll deep   Roll deep Icon_minitimezo 30 aug 2015 - 13:41

Het bleek dat haar droge toon hem aanstond. Gelukkig, ze had namelijk geen zin in een debat op dit moment met een of andere lastige kit. Opnieuw keek de donkerrode poes opzij toen Lightkit sprak en knikte ze instemmend toen hij zei dat het vast spannend was. "Ik hoop op een actieve mentor die echt moeite doet. Het laatste wat ik wil is een mentor hebben die ik amper zie." Miauwde ze zachtjes, om te voorkomen dat ze iemand zou wekken. Maar ze vertrouwde erop dat Innerghost haar vast wel een goede mentor zou geven. Haar moeder was niet iemand die katten zou uitkiezen die zijn of haar apprentice zou verwaarlozen. Clanleiders bespraken hun ceremonies toch altijd met hun deputy? Dus echt veel zorgen had ze er niet over. Echter deden de volgende woorden van de zwart met witte kitten haar even grijnzen. "Ik snap wat je bedoelt," Begon ze terwijl ze hem een schuine blik toewierp. "Ik kan dan ook vooral nier wachten tot ik in de leerlingen den mag slapen. Eindelijk verlost van die lastige jonkies." Voegde ze eraan toe, doelende op de pasgeboren kittens die je slaap altijd onderbraken wanneer ze maar wilden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Roll deep
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: