I didn't even know [Aisha]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I didn't even know [Aisha]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bleaktail
Member
I didn't even know [Aisha] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 23:03

Na verloop van tijd durfde hij zich weer steeds vaker in het rogue gebied te bevinden. Het was al weer bijna een gewoonte geworden om hier rond te hangen. Het was nog vroeg in de ochtend en Bleaktail was van plan er de gehele dag te zullen verblijven. Op z'n gemak wandelde hij tussen het hoge gras door. Het voelde voor hem al bijna meer thuis dan het clan gebied. Maar de stap was nog altijd te groot. Op Ravi en Brat na had hij niet echt katten die hem konden helpen. En daarbij , Ravi had hij al een tijd niet meer gezien en Brat zou eerder naar haar eigen Elite regels luisteren dan hem helpen. Of ter wijl , misschien was er wel niemand. Daarom was een spontane overstap geen goed plan. Hij had wel een plan nodig. Een groep waarbij hij zich kon aansluiten. Of op z'n minst een iemand die Rogue was en waar hij volledig op kon vertrouwen. Bleaktail zuchtte. De perfecte situatie zou zich waarschijnlijk wel nooit voor doen. Een beetje verbaasd draaide hij zijn kop in de richting van een vaag bekende geur. Even schudde hij zijn kop. Het was geen geur van iemand die hij daadwerkelijk kende. De laatste keer dat hij het geroken had moest lang geleden zijn geweest. Misschien was het toeval? Voorzichtig liep hij in de richting waar de geur vandaan kwam. Even fronste hij toen hij bij een rogue kat uit kwam. Had hij het dan toch bij het verkeerde eind gehad? "Hallo?"Zei hij ietwat onzeker.    
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha
Member
I didn't even know [Aisha] DPKsfdL
Patatje Joppie :)
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Aisha
BerichtOnderwerp: Re: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimevr 4 sep 2015 - 23:10

De kattin sprong achter een vlinder aan. De meesten zeiden dat ze niet zo kinderachtig moest zijn en als een volwassene kat gedragen. Maar Aisha vond dat maar saai. En algauw raakte ze gewend aan die opmerkingen. Har oren spitsten en even bleef ze stilstaan bij het horen van een kat. De kattin rende richting de bron. Ze verveelde zich ontzettend en een gesprekje kon geen kwaad. De kater rook nogal naar moeras. Nogal lomp sprong ze voor de kater en kwam tot stilstand. 'Hallo,' begroette ze de kater. Hij leek ontzettend veel op haar que vacht. En die ogen kwamen haar zeer bekend voor. Maar de kattin negeerde de gedaches. 'Iek ben Aisha,' stelde ze zichzelf voor.

Telefoonpostb:/
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
I didn't even know [Aisha] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimeza 5 sep 2015 - 21:34

Verbaasd keek hij naar de Rogue poes die op hem af kwam rennen. Met een sprong kwam ze voor hem tot stilstand. Bleaktail keek haar fronsend aan. Zo'n vertoning zag hij namelijk niet elke dag. 'Hallo,' Stelde de poes haar voor. Bleaktail zou zweren deze poes eerder te hebben gezien in zijn leven. 'Iek ben Aisha,'Stelde de poes zich voor. Bleaktail staarde haar met open bek aan. Aisha was dat niet de dochter van Sarasi?! Even schudden hij zijn kop. "Sorry voor mijn onbeleefde gedrag." Verontschuldigde hij zich. "Maar kan het kloppen dat jij de dochter van Sarasi bent? Want Sarasi is de zus van mijn moeder."Vroeg hij haar. Wat als het zo was? Dan had hij plotseling weer familie. Familie aan de Rogue kant nog wel. Misschien zou Aisha hem kunnen helpen. Hem kunnen leren hoe hij moest overleven zonder Clan. Hij vertrouwde Brat wel. Alleen hij had niet echt het idee dat zij in staat was hem echt te kunnen helpen vanwege de waarde en normen van de Elite. Verder was het nog een erg stuntelig en on onderbouwd plan. Een gok. Een sprong in het niets. Maar elke stap was er  iniedergeval een. "Ik ben Bleaktail trouwens." Zei hij. Was hij toch bijna vergeten om zich zelf voor te stellen. Hij ging zitten en sloeg zijn staart om zijn poten terwijl hij de poes ergens wat hoopvol aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha
Member
I didn't even know [Aisha] DPKsfdL
Patatje Joppie :)
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Aisha
BerichtOnderwerp: Re: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimema 7 sep 2015 - 17:38

De kattin keek hem raar aan terwijl de kater haar met open mond aankeek. Voor zover zij wist had ze niets speciaals ofzo. "Sorry voor mijn onbeleefde gedrag. Maar kan het kloppen dat jij de dochter van Sarasi bent? Want Sarasi is de zus van mijn moeder." Even zweeg ze. De kater leek niet te vertrouwen maar aan zijn ogen te zien kon het wel kloppen dat zijn moeder die misterieuze kattin was geweest wat haar moeder kwijt had geraakt. "Uhm... Ja," antwoordde ze nogal stamelend. "Iek ben de dochter van Sarasi en Cheeta. En de grote zoes van Monto en Snowy." Ondanks dat ze zich schaamde voor haar vlaams accent leek ze zelfverzekerder dan ze zich voelde. "Dat betekent dus dat wij familie zijn." Zei ze nogal enthousiast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
I didn't even know [Aisha] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimewo 9 sep 2015 - 19:58

De poes keek hem verbaasd aan. Waarschijnlijk omdat hij zo verbaasd keek. Snel verontschuldigde hij zich voor zijn onbeschaafde gedrag en vroeg haar of zij de dochter van Sarasi was. Even viel er een stilte. Misschien was ze verbaasd omdat hij gelijk had. Maar misschien wist ze geen eens waar hij het over had. Het antwoord zou snel genoeg komen. "Uhm... Ja," Antwoordde Aisha. Bleaktail richten zijn oren blij verrast voorwaarts. Het was dus familie! Hij had altijd gedacht dat hij zijn familie wel nooit meer terug zou vinden. Hij zelf was enigst kind voor zo ver hij wist. En beide ouders waren al bij de Starclan. Ergens in een ver ver verlenden had hij zijn nichtjes en neefjes wel eens ontmoet. Maar hij had nooit onthouden dat ze Rogue waren. "Iek ben de dochter van Sarasi en Cheeta. En de grote zoes van Monto en Snowy."Vertelde de poes. Bleaktail glimlachte vrolijk. "Dat betekent dus dat wij familie zijn."Klonk het enthousiast. De grijze kater knikte. "Dat is geweldig. Ik had niet verwacht dat ik ooit nog familie terug zou vinden." Zei hij vrolijk. Op oog kleur na leken de twee inderdaad zeer op elkaar. Het viel eigenlijk niet te missen. Zouden ze qua karakter ook wat van elkaar weg hebben? "Ow en over het feit dat ik bij een clan zit hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb niets tegen Rogue's. Laat staan tegen familie. Om eerlijk te zijn denk ik er al een tijdje over na om ook Rogue te worden." Vertelde hij kalm. Dan kon de poes hem iniedergeval vertrouwen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha
Member
I didn't even know [Aisha] DPKsfdL
Patatje Joppie :)
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Aisha
BerichtOnderwerp: Re: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 12:17

De poes knikte toen de kater uitlegde ook rogue te worden. 'Waarom? Vind jij je Clan niet leuk?' vroeg ze met een schuine kop. Ze wou wel is weten wat hij gedaan had in zijn Clan dat hij rogue wou worden. Haar pels was nogal rommelig omdat ze tussen doornstruiken gelopen had. De kattin wist ook niet of de kater wel bestemd was voor het rogueleven. Het was de moeilijkste rang. Vooral in de winter of als onheil kwam. Maar daar was Aisha gewend aan geraakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
I didn't even know [Aisha] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimezo 13 sep 2015 - 21:14

Op zijn uitleg waarom ze niet voor hem zou hoeven vrezen vroeg de poes hem waarom hij het clan leven niets vond. Bleaktail keek naar de grond. "Ik heb er niet voor kunnen kiezen. Ik ben er geboren en heb het nooit want gevonden. Ik wil vrij zijn. Daar kijkt toch iemand echt naar me om. Het is omdat we samen in het zelfde schuitje zitten. De enige die om me geeft is Icicleshard. De rest ziet me niet."Vertelde hij grimmig. Bleaktail keek op. Hij wist nog wel wat Brat hem had verteld. Het Rogue leven was niet voor hem weggelegd. "Hoe is het om Rogue te zijn? Denk je dat ik het zou kunnen overleven?"Vroeg hij zijn nichtje voorzichtig. Misschien had Brat overdreven. Waarschijnlijk viel het wel te leren. Hopelijk zou haar antwoord wat positiever zijn dan dat van Brat. Als Aisha en Ravi hem konden helpen overleven zou het toch wel lukken?  
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha
Member
I didn't even know [Aisha] DPKsfdL
Patatje Joppie :)
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Aisha
BerichtOnderwerp: Re: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimema 14 sep 2015 - 21:53

De kattin keek hem met een diepe, nadenkende frons aan toen hij vroeg of hij geschikt was voor het rogue leven. 'Het is niet makkelijk, maar ik kan het je leren.' miauwde ze. 'Trouwens, wat een domme vraag. Onze voorouders zijn rogues, je hebt het in je bloed.' miauwde ze terwijl zehem een vriendelijke por gaf. 'It's behind you...' fluisterde het stemmetje in haar kop. Aisha kneep haar ogen dicht van de pijn in haar kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
I didn't even know [Aisha] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimedi 15 sep 2015 - 17:28

Bleaktail vroeg haar of het mogelijk was om te leren leven als Rogue. Aisha keek hem even ernstig aan. Even leek het er op dat ze het zelfde zou gaan zeggen als Brat. Dat het bijna niet mogelijk zou zijn. 'Het is niet makkelijk, maar ik kan het je leren.' Miauwde ze. Bleaktail knikte even. Hij had ook helemaal niet verwacht dat het hem gemakkelijk af zou gaan. Hij wilde allee weten of het mogelijk was. Verder had hij er alles voor over. 'Trouwens, wat een domme vraag. Onze voorouders zijn rogues, je hebt het in je bloed.'Bleaktail schoot even in de lach. Nou dat was iniedergeval beter dan een nee. Hij wist wel dat er iets meer in zijn bloed had moeten zitten dan alleen Shadowclan. Geen wonder dat hij zich er niet thuis voelde. "Mooi! Dus wanneer beginnen we?"Vroeg hij met een grote grijns.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Aisha
Member
I didn't even know [Aisha] DPKsfdL
Patatje Joppie :)
105
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender:
Rank:
Aisha
BerichtOnderwerp: Re: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 16:25

De kattin glimlachte bij het zien van zijn gezicht. De kater leek nogal enthousiast met het weten dat hij familie had aan de rogue kant. "Mooi! Dus wanneer beginnen we?" Haar blauw en groene ogen keken hem sirieus aan bij zijn vraag. 'We kunnen niet zo snel beginnen.' sprak ze hem tegen. 'Het jagen, bedelen en vechten komt later. Ik weet natuurlijk wel dat je al oud genoeg bent om het al geleerd te hebben. Maar het rogueleven is anders dan jouw Clanleven. Prooi is schaarser dan je gewend bent, katten kunnen zomaar je territorium afpakken. Je moet eerst leren hoe je van een grote afstand een vijand kunt ruiken en je moet ook wat aan je conditie doen. Want om echt prooi te vangen moet je goed kunnen springen en snel rennen. Ook moet je kunnen klimmen.' Eerlijk gezegd wou de roguepoes niet de mentor uithangen maar het was wel een grote stap voor de kater als hij nu al een territorium zou uitkiezen en klaar. Nee, zo makkelijk was het niet. 'Maar als je wilt kan je bij mij wonen. Ik heb nog geen groot territorium. Maar daar kunnen we samen wat aan doen, toch?' haar strengere houding was verdwenen en maakte plaats voor een enthousiaste. Ze was dan eindelijk niet alleen en bang in de avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bleaktail
Member
I didn't even know [Aisha] 0rS1Iyi
Dorian
533
Actief
Setje made by kip

Edit made by Bunny

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bleaktail
BerichtOnderwerp: Re: I didn't even know [Aisha]   I didn't even know [Aisha] Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 11:57

Zijn vraag was gedoeld op wanneer ze met de lessen zouden starten. Echter keek Aisha hem streng aan en zei:'We kunnen niet zo snel beginnen.'Bleaktail keek haar verbaasd aan. Natuurlijk moesten ze wel eerst een geschikte tijd en plaats af spreken. Maar dat was toch geen reden om nog niet met de lessen te beginnen? 'Het jagen, bedelen en vechten komt later. Ik weet natuurlijk wel dat je al oud genoeg bent om het al geleerd te hebben. Maar het rogueleven is anders dan jouw Clanleven. Prooi is schaarser dan je gewend bent, katten kunnen zomaar je territorium afpakken. Je moet eerst leren hoe je van een grote afstand een vijand kunt ruiken en je moet ook wat aan je conditie doen. Want om echt prooi te vangen moet je goed kunnen springen en snel rennen. Ook moet je kunnen klimmen.'Vertelde de grijze poes hem. Bleaktail trok een wenkbrauw op. "Natuurlijk Rogue leven zal zwaarder zijn op sommige punten. Maar het clan leven houd niet in dat je lui op je gat zit en het voedsel van zelf naar je toe gewandeld komt hoor. Ik kan inderdaad dingen verbeteren ja. Maar er is bijna niets wat ik van af begins aan zou moeten leren. Ik kan aardig klimmen, rennen en springen. Ook vechten is geen probleem. Als ik al die dingen niet had gekund had ik het namelijk ook in de Clan niet ver geschopt. Natuurlijk is het handig om het bij te trainen. Maar verwacht niet dat je een of andere zwakke kitten aan het trainen bent. Die je alles nog moet bij leren."Zei hij en keek haar strak aan. Ondanks het feit dat hij bij zijn Clan weg wilde vond hij niet dat Rogues zo gemakkelijk over het Clan leven konden kletsen. Ze hadden er immers zelf geen ervaring mee. En zo te merken was het luxe beeld van een Clan nog al groot. Wat in het echt reuze mee viel.  'Maar als je wilt kan je bij mij wonen. Ik heb nog geen groot territorium. Maar daar kunnen we samen wat aan doen, toch?'Stelde Aisha voor. Bleaktail knikte. Dat leek hem inderdaad een prima plan. Dan kon hij bewijzen goed genoeg te zijn voor het Rogue leven en wat meer ervaring op doen. Bovendien liep hij een stuk minder gevaar dan wanneer hij daar zo maar zou rond zwerven. Zo als hij de afgelopen tijd al had gedaan. "Dat lijkt me prima. Bedankt dat je je territorium beschikbaar stelt." Zei hij en glimlachte naar haar.    
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I didn't even know [Aisha]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: