I see the shadows long beneath the mountain top



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I see the shadows long beneath the mountain top

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Deathbite
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 7:40


Met een hevige pas liep Deathbite naar het gebroken landschap. De vernietigde bomen een eindje voor hem, en het oude kamp wat verder. Zo heerlijk, die vernietiging, die doodsheid dat je kon proeven, ruiken, zien, voelen, zelfs horen. Het was zo stil, zo weinig leven hier, geen tsjirpende vogel, geen ritselende muis of konijn, niets. Hier wachtte hij tot Brokenfeeling naar hier kwam. Death was veel te vroeg, het was nog lang geen zonhoog, dus ging hij weer een eindje terug om te gaan jagen. Na één konijn te hebben gevangen sleurde hij het terug mee naar zijn zitplekje, waar hij met het konijn ging wachten op Broken.

first Broken
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 14:11

Ze had vandaag afgesproken met Deathbite en was dus met een hoog tempo naar hun afgesproken plek aan het lopen, ze likte het beetje bloed van haar kin af van de prooi die ze zonet had gegeten. Ze had de laaste tijd erge honger en was dus vaak op jacht, met haar staart hoog zwiepend in de licht liep ze veder. Ze zon scheen lichtjes door de wolken en klein briesjes waaide door haar vacht. De lucht rook vochtig en was vermengd met de lucht van dode bladeren, ze tuurde over het landschap en zag veder op een tabby kater. Met een glimlack liep ze oo hem af, natuurlijk was het Death. Wie kwam er anders op deze dode plek? Ze snorde blij en drukte haar neus tegen zijn wang toen ze naast hem kwam zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 16:18

Plots werd Death gewekt uit zijn dagdromen door een neus in zijn wang. Hij spinde genietend. Plots herrinnerde de kater zich het konijn. "Heb je honger?", vroeg hij snorrend. Death schoof het beest naar haar toe, zij mocht de eerste hap nemen. Hij keek naar Brokenfeeling. Het was nog maar een week geleden, maar toch leek het manen sinds hun laatste ontmoeting/afspraakje. "Hoe gaat 'ie?", miauwde de tabby kater. Zou ze al iets meer weten? Over die droom? Ach, wat maakte het uit, ze was waarschijnlijk toch niet zwanger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 16:38

Eindelijk kwam de kater uit zijn dagdromen en snorde genietend, "Heb je honger?" vroeg hij, en schoof de dikke konijn naar haar toe. ze knikte en liet zich zakken, en scheurde een stuk vel van het beest af. genietend at ze veder, en hief pas haar kop toen Death veder sprak. "Hoe gaat ie?" ze likte hongerig haar lippen af, en keek hem met een vriendelijke blik aan. "Prima, met jou?" antwoordde ze op zijn vraag en nam nog een hap konijn toen ze hem naar Deatbite schoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 22:55

"Prima, met jou?" Als het op vage antwoorden geven uitkwam, dan was Brokenfeeling er als de kippen bij. Death snapte nooit wat ze bedoelde met die niet- specifieke antwoorden waar je vanalles aan kon vastknopen. "Goed, wat heb je de afgelopen week allemaal gedaan?" Nieuwsgierig naar hoe Brokens afgelopen dagen waren gegaan keek hij haar recht in de ogen. "Heb je het bijgelegd met Draco?" Dat woord spuugde de kater er zowat uit. "Ik wil niet dat je vrienden verliest door mij, ook al kan ik ze zelf niet hebben," snorde hij liefkozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimevr 18 sep 2015 - 23:10

Goed, wat heb je de afgelopen week allemaal gedaan?" vroeg de kater, ze likte het straaltje bloed van haar kin en richtte nu haar aandacht op de kater en niet op haar hongerige gevoel. "Veel getraind, zulke dingentjes, en heb jij nog iets gedaan?" Heb je het bijgelegd met Draco?" ze schudde haar kop van nee, "Nee, ik denk dat hij er een hard hoofd in heb" mauwde ze, Ik wil niet dat je vrienden verliest door mij, ook al kan ik ze zelf niet hebben, ze lachte en gaf een lik over zijn oor,"Als het vrienden waren zouden ze niet erg vinden dat ik zo'n geweldige partner heb" snorde liefkozend terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 16:26

Toen Broken zei dat ze het niet had bijgelegd met Draco gromde hij kort en stil. "Als het vrienden waren zouden ze niet erg vinden dat ik zo'n geweldige partner heb," snorde ze alsof ze zijn grom had gehoord. "Hmm... Ik ben niet echt zo geweldig...", snorde Death terug. Hij dacht na over zijn verleden. Nee, geweldig was hij echt niet. Zoveel gevechten, moorden, alles. Hij was pure evil. Het was vreemd dat Broken dat niet kon zien, of misschien wou ze het niet zien. "Weet je, wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag is of je de... Riverclan niet mist. Je moest er toch wel enkele vrienden hebben?" Riverclan spuugde hij er heel hard uit, alsof het een rot konijn was, nog rotter dan Draco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 16:29

"Hmm... Ik ben niet echt zo geweldig...", ze keek op en gaf hem een kleine por in zijn zij, "Voor mij wel" en gaf hem een lik over zijn wang, "Weet je, wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag is of je de... Riverclan niet mist. Je moest er toch wel enkele vrienden hebben?" ze schudde haar kop van nee, "Nee eigenlijk niet, ik voel me thuis hier en dat had in niet in de Riverclan" en vrienden? die.. uhm tja, waarin in de Starclan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 22:40

Broken schudde haar kop heen en weer terwijl ze zei dat ze de Riverclan niet miste. "Des te beter," bromde Death. Als ze de Riverclan zou missen, zou ze heimwee hebben, wat hem eigenlijk, als hij het eerlijk toegaf niet erg vond, het was niet zijn probleem. Maar als ze heimwee had, zou ze er misschien over nadenken om terug naar daar te gaan, wat hem dus wel kon schelen. Als ze weg ging, zou Death de mooie poes nog maar weinig en misschien zelfs nooit meer zien, of ze zou verjaagd worden door haar ex-clangenoten en zeker ook al niet meer welkom zijn bij de Bloodclan. En een clankat, die moest hij niet hebben, zelfs niet als het Broken was. Want die katten zijn zwak, ze zouden alles doen om hun clan te redden, wat is daar het nut van? Liefde en vriendschap waren nutteloos, gevaarlijk zelfs, daarom hield Death maar van één kat. Wat hij al niet erg goed vond eigenlijk, het was een zwakte, al maakte het hem zichzelf sterker voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimeza 19 sep 2015 - 22:45

"Des te beter" ze knikte, en sloeg haar staart om haar midd. Tenminste half want door haar opgezwollen buik lukte dat bijna niet meer. Ze beet op haar onderlip en legde haar oren half op haar kop toen ze terug dacht aan haar ontmoeting met haar neef, hij had verteld wat de oorzaak was geweest van haar dikke buik. Moest ze het vertellen? Ze wist het niet zeker, misschien had Sunbreeze het wel fout? Ze sloot haar ogen en zuchtte diep, ze moest het vertellen. Ook al wist ze het niet zeker.. "Deathbite?" begon ze, "beloof me wat ik je nu vertel, dat.. Dat je niet bij me weg gaat"
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 12:26

Hij dacht nog steeds aan die zin van een goede partner toen Broken ineens heel serieus miauwde: "Deathbite?" Hij schrok op en keek haar aan. "beloof me wat ik je nu vertel, dat.. Dat je niet bij me weg gaat" Death sperde zijn ogen wijd open, wat had ze gedaan?! "H... heb je een... een andere kat?!", was het eerste waar de kater aan dacht. Hij blies razend, als ze dat had gedaan! Ooh, ze had geen idee wat zijn reactie dan zou zijn... Met een dik opgezette vacht en ogen tot spleetjes stond hij op. Misschien zou ze aan deze houding wel kunnen raden wat hij zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 12:36

H... heb je een... een andere kat?!" ze schudde haar kop, "nee natuurlijk niet" mauwde ze zachtjes, met een geschrokken blik keek ze hoe de kater reageerde, dacht hij echt dat ze vreemdging? Verdriet glim in haar ogen, ze moest het nu vertellen. "Death.. ik b-ben.. Zwanger" een rilig ging door haar heen, sn sloeg beschermend haar staart om haar buik,"en ze.. Zijn van jou" ze zuchtte diep, maar kon haar verdriet niet weg knipperen. Een kleine traan rolde over haar wang, ze wist bijna zeker dat de kater haar nu in de steek liet. Net als iedereen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 12:44

"Nee natuurlijk niet!", miauwde Broken snel toen Death opstond. Hij ging nog steeds een beetje blazend zitten. "Death.. ik b-ben.. zwanger. En ze.. zijn van jou." Deathbite dacht dat hij ging flauwvallen. "M...maar hoe?", miauwde hij wanhopig, al had hij dit eigenlijk wel zien aankomen de vorige keer... "Tuurlijk verlaat ik je niet," suste hij haar en leunde dicht tegen haar aan terwijl hij haar snoetje likte. "Zou ik nooit doen, maar wat dan met je training?", vroeg Death aan Broken. "Als je buik te dik wordt," hij kon het niet beter beschrijven. "d...dan kan je toch... toch niet meer trainen? En als je die kittens moet verzorgen ook al niet? W...wat moet je dan doen? Vol medelijden keek hij de tabby poes aan. Hij wist hoe vreselijk ze het zou vinden. Dat had ze hem vorige week heel goed duidelijk gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 12:51

"maar..hoe?" dat wist ze wel, maar dat ze echt zwanger zou raken.. "natuulijk verlaat ik je niet, zou ik nooit doen, maar wat dan met je training? ze schudde haar kop, ze wist het echt niet meer. Als je buik te dik word, d..dan kan je toch.. Toch niet meer trainen? En als je die kittens moet versorgen ook al niet? W..wat moet je dan doen? "Kan jiij.. Ze niet verzorgen?" het was misschien een rare vraag, maar als hij ze ging verzorgen kon ze door gaan met hasr trainigen zodat ze snel member werd en dan zou misschien helpen met de kittens.. "Of ik geef ze aan.. Claw" zuchtte ze, ze had het verhaal gehoord dat er een kitten was gekidnapt uit de andere clans, dus tja.. Misschien zou het ook bij haar gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 12:58

""Kan jiij.. Ze niet verzorgen? Of ik geef ze aan...Claw," zuchtte Broken. "N...nee!", riep Death wanhopig. "Niet aan Claw! Het zijn onze kittens! Onze, hoor je me?! Ik... ik wil ze wel verzorgen tot je training klaar is, maar wat met de moedermelk? Die kan ik moeilijk geven..." Hij wist het echt niet meer. Ze kon die kittens toch niet zomaar weggeven? Hij wist hoe het voelde. Hard, en zwaar, ookal was je nog maar 1 maan oud, je voelde het echt wel als je geen ouders zou hebben. Ook al herrinnerde je ze niet eens. Dus nee, dat kon ze echt niet doen. Het waren kleine, pluizige diertjes, zich nog van geen kwaad bewust, die korte, mooie tijden kon je ze echt niet afpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 13:05

"n..nee!" begon hij, Niet aan Claw! Het zijn onze kittens! Onze, hoor je me?! Ik... ik wil ze wel verzorgen tot je training klaar is, maar wat met de moedermelk? Die kan ik moeilijk geven..." ze dacht even diep na, moedermelk.. Bijna vergeten, "ik kan ze het wel geven.. Maar neimand mag het zien" mauwde ze, de kittens death en zij alleen mochten het weten. Ze kon de kitten wel moedermelk geven, maar alleen voor en na haar trainingen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 19:09

Bezorgd over keek hij naar Broken die miauwde: "Ik kan ze het wel geven.. Maar niemand mag het zien." Hij knikte kort als antwoord, het was nog steeds vreemd, dat gevoel, dat hij vader ging worden, het... het voelde vreemd. "Maar als je buik heel dik word, dan gaat iedereen het zien, en je mag echt niet trainen met een dikke buik," mauwde Death vastbesloten. "Dat mag niet van mij, het is gevaarlijk voor de kittens en misschien ook voor jou. Dus, hoe ga je, gaan we," herpakte hij zich, "dat in orde brengen. Ik ga jou en die dingen," hij wees met zijn staart naar haar buik, niet in gevaar laten komen door je verder te laten trainen." Vastberaden keek Death de kattin aan. Hij dacht na, hoe zouden ze dat moeten doen? En daarbij, zo'n dikke buik valt wel erg hard op. "Misschien kan je je ziek voordoen?", probeerde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 20:36

Maar als je buik heel dik word, dan gaat iedereen het zien, en je mag echt niet trainen met een dikke buik," best geschrokken keek ze hem aan, Dat mag niet van mij, het is gevaarlijk voor de kittens en misschien ook voor jou. Dus, hoe ga je, gaan we, dat in orde brengen. Ik ga jou en die dingen," en wees naar haar buik, haar oren schoven haar nek en sloeg haar staart beschermend om haar buik. niet in gevaar laten komen door je verder te laten trainen. Misschien kan je ne ziek voordoen?" ze schudde haar kop, "En wie zeg dat jij dit allemaal bepaalt? Ik ga gewoon door met trainen" bromde ze boos en keek naar haar buik, zo erg dik was het ook niet en ze kon prima nog jagen en al die dingen dus waarom ook niet trainen? "En nog iets, ik heb gesproken met Draco. En hij gaat me uhm.. Ons helpen met de kittens op te voeden" mauwde ze er achter aan, zo dat was er uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Deathbite
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Pommeline
266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender:
Rank:
Deathbite
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 20:51

Boos gromde Broken dat hij niets te zeggen had. "Euh...", mompelde hij teneergeslagen. Waarom vloog ze zo tegen hem uit? Hij wou alleen maar helpen. Death sperde zijn ogen wijd open van verbazing toen ze zei: "En nog iets, ik heb gesproken met Draco. En hij gaat me uhm.. Ons helpen met de kittens op te voeden" Hoe kon ze! "Je zei dat je nog niet had gesproken met Draco! En nu opeens zeg je dat hij praktisch familie wordt!", blies hij woedend met ontblootte nagels en een overeindgezette vacht. "Jij wordt boos op mij omdat ik probeer te helpen maar zelf beslis je allemaal dingen zonder ik er iets van weet!" Deaths woede ging over in teleurstelling en verdriet. "Daarnet zei je het zelf ook al; het zijn ook mijn kittens, maar ik heb het gevoel dat ik niet veel te zeggen heb." Het brak zijn hard om alles wat zij had gezegd te horen en erover na te denken. Hoe kon ze ook? Ze wist hoe 'goed' Draco en hij met elkaar konden opschieten, hij wou zijn kittens niet met dat monster delen. "En weet je wat, Draco zal jóu helpen met jóu kittens." Death wou nog zo veel meer dingen zeggen tegen Broken, wat hij ervan dacht en hoe egoïstisch zij dacht, maar hij zweeg, hij was klaar met praten, dat ze het zelf maar uitzocht met háár kittens. Hij stond op en liep weg.

Death topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenfeeling
Member
I see the shadows long beneath the mountain top DPKsfdL
Marlie <3
522
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ℵ 29 Moons
Gender:
Rank:
Brokenfeeling
BerichtOnderwerp: Re: I see the shadows long beneath the mountain top   I see the shadows long beneath the mountain top Icon_minitimezo 20 sep 2015 - 20:58

Boos blies ze naar de kater hoe het tegen haar sprak, hij wou toch die rot kittens! Maar haar woede sloeg om in verdriet toen hij nog iets zei en zijn rug toe keerde, En weet je wat, Draco zal jóu helpen met jóu kittens. ze keek hem na hoe hij weg liep, "Je bent een lafaard! Gewoon bang om die vader rol op je te nemen! Gelukig doet Draco dat wel voor mij!!" riep ze hem nog na, "Je hsd beloofd om me niet te verlaten.." sprak ze zachtjes, verdriet glom in haar ogen. Met een ruk stond ze op en liep net als Death weg ze de richting van het kamp aan het lopen opzoek naar Draco, een kleine traan rolde over haar wang voordat ze in de schaduw verdween.

-Topic uit Brokenfeeling
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I see the shadows long beneath the mountain top
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: