I can do this! || OPEN



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I can do this! || OPEN

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonkit~
Member
I can do this! || OPEN DPKsfdL
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: I can do this! || OPEN   I can do this! || OPEN Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 10:39


Met voorzichtige stapjes zette de kitten zich buiten het kamp. Hij wist dondersgoed dat het niet mocht maar hij was nu 6 moons dus binnenkort zou de ceremony beginnen dus dan kon hij eindelijk buiten het kamp komen. Nu was al de eerste keer, dan kon hij straks zijn mentor laten zien hoe goed hij zijn weg wel niet kon vinden. Zonder goed te kijken liep hij over de rand van de sandy hollow en rolde hij naar beneden. Zijn calico vacht zat onder het zand en hij schudde zich wild uit. Hij stapte dapper verder zo plompt tegen een andere kat aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
I can do this! || OPEN 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: I can do this! || OPEN   I can do this! || OPEN Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 14:54

Mistpaw was het kamp uit gelopen nadat ze haar rondje door Thunderclan had gedaan. Ze hielp haar moeder wel is in de nursery met de kittens vermaken als er niks te doen was. Maar nu had ze gezien dat er eentje miste. Haar moeder had het nog niet opgemerkt en zonder haar te alarmeren was ze op onderzoek uitgegaan. Mistpaw liep rustig achter het spoor aan wat ze op de grond rook. Er ging er iemand zo erg de pineut zijn. Sandy Hollow, een spoor naar beneden en daar lag een calico katertje in het zand. Hij schudde zich uit en wou trots verder lopen. Alleen had hij niet gezien dat hij tegen haar aan liep. "En waar denk jij heen te gaan?" vroeg ze, lichte ernstige ondertoon te vinden in haar stem. "Je denkt toch niet dat je hier zomaar mee weg komt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonkit~
Member
I can do this! || OPEN DPKsfdL
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: I can do this! || OPEN   I can do this! || OPEN Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 15:05


Hij keek op met een geschrokken blik op zijn gelaat toen hij tegen de poes aanliep. 'Hooi Mistpaw! Ik ging een stukje wandelen want ik word bijna apprentice dus ik dacht als ik nu alvast een beetje buiten het kamp rondkijk is mijn mentor straks super onder de indruk dat ik al een stuk van het territorium ken!' Zei hij snel achter elkaar en super vrolijk maar kreeg een beteuterde blik op zijn gelaat toen ze de laatste vraag stelde. 'Nee maar vertel het niemand alsjeblieft ik deed heeeeel voorzichtig want ik bleef in de buurt van het kamp! Echt waar hoor!' Piepte hij zielig terwijl hij haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
I can do this! || OPEN 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: I can do this! || OPEN   I can do this! || OPEN Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 15:12

'Hooi Mistpaw! Ik ging een stukje wandelen want ik word bijna apprentice dus ik dacht als ik nu alvast een beetje buiten het kamp rondkijk is mijn mentor straks super onder de indruk dat ik al een stuk van het territorium ken!' Ze trok een wenkbrauw op. Maar ze kon zichzelf goed herkennen in de kater. Ze was zelf ook een keertje het kamp uit gesneaked en had toen bijna deatberries gegeten. In een poging kruiden te verzamelen voor de medicine cat den. 'Nee maar vertel het niemand alsjeblieft ik deed heeeeel voorzichtig want ik bleef in de buurt van het kamp! Echt waar hoor!' Ze knikte naar hem. "Dat geloof ik allemaal wel, maar zolang je nog een kitten bent en je apprentice naam niet hebt mag je niet weg." legde ze uit. "Wat moet Silverstar wel niet denken als hij dit hoort? Hij zal je misschien wel helemaal geen mentor geven met de volgende ceremonie! Dat wil je niet, toch?" Misschien dat ze op die manier door kon dringen tot Moonkit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonkit~
Member
I can do this! || OPEN DPKsfdL
72
Actief
Moonkit~
BerichtOnderwerp: Re: I can do this! || OPEN   I can do this! || OPEN Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 15:16


Hij schudde wild zijn kopje terwijl hij de poes aankeek. 'Neeeeeeh Silverstar zou dat nooit doen wat heb je nou aan een 50 maanden oude kit' Zei hij grappend terwijl hij vrolijk de poes aankeek. 'Maar nu ben jij er toch, nu mag het wel. Kan jij mij vertellen wat wel en niet mag!' Zei hij vrolijk terwijl hij druk heen en weer bewoog. 'In het kamp is het saai!' Riep hij zeurderig
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
I can do this! || OPEN 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: I can do this! || OPEN   I can do this! || OPEN Icon_minitimedi 22 sep 2015 - 15:35

"Misschien doet Silverstar dat wel, je weet maar nooit!" zei ze op duistere toon. Moonkit ging verder of hoe zij hem nu kon vertellen wat wel en niet mocht. "Ten eerste, je mag niet het kamp uit. Dus je hebt al een ding fout gedaan. Ten tweede, je bent veel te ver van het kamp af." legde ze uit. "Brightspots zou echt heel verdrietig zijn als ze merkt dat je zomaar weg bent gelopen..." legde ze toen uit. De verminkte queen deed zo haar best en behandelde elke kitten alsof het haar eigen was. "Ik weet dat het kamp saai is, maar je bent bijna klaar met wachten. Als je nog heel even wacht dan kan je apprentice worden! Als je zo uit het kamp blijft sneaken dan kom je helemaal nergens en wordt je voorlopig nog lang geen apprentice!"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can do this! || OPEN
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sandy Hollow-
Ga naar: