Actually Bored



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Actually Bored

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloverblossom
StarClan
Actually Bored Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 17:38

De kattin keek met een nadenkende frrons naar haar dikke buik. Er was geen twijfel aan dat ze zwanger was. Toch wist ze dat het minstens twee á één maan duurde voordat ze de kittens kreeg. Nogal slaperig keek ze om zich heen. Haar blik richtte zich op de Queens die de den met haar deelden en een hoopje vachtjes dat slapende kittens aantoonde. Clover moest wel toegeven, de nursery was de meest comfortabele laats. Ze had altijd gedroomd van kittens en het was hier lekker warm en knus. Haar blauwe ogen staarden in het niets toen ze haar kop op haar poten liet leunen. Een zucht ontsnapte uit haar. Het verbaasde haar dat nog niemand gevraagd had wie de vader was.

- First Rustscar daarna open voor Flamekit, Moonkit & Rustscar
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
Actually Bored DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 18:14

Zijn staart slepend over de grond en zijn ogen op de grond geplakt liep hij het kamp in, zijn poten konden gewoon niet meer. Hij had al voor zonsopgang begonnen met zijn warrior taken, gejaagd voor de clan en langs alle grenzen geweest. een diepe zucht ontsnapte er uit zijn bek, hij wou laten zien dat hij een goeie warrior van de clan was. Moeizaam hief hij zijn kop op toen hij een muis op de prooisttapel neerlegde, zijn blik gleed over het kamp heen maar zijn aandacht werd getrokken door een witte vacht bij de nursery. Hij wist wie het was, Cloverblossom zijn beste vriendin maar sinds het horen van die ene Grizzly had hij haar een beetje verwaarloosd. Me kleine en korte pasjes trippele hij naar haar toe, en stak zijn kop door de ingang. Hij knipperde met zijn ogen om te wennen aan het donkere hol, en stapte pas helemaal naar binnen toen de plek goed kon bekijken. "Hey Cloverblossom" mauwde hij ook toen hijnde witte poes in haar nest zag liggen, "Hoe is het met je dikke buik?" grapte hij, en ging naast haar zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Actually Bored Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 18:19

De kattin was nogal ingedommeld in haar eigen gedachtes. Toen ze plots een bruine gedaante de nursery in zag verschijnen. Grizzlyface? Met een ruk keek ze op en ontmoette de blauwe ogen van Rustscar. "Hey Cloverblossom" miauwde de kater als begroeting. 'Hey Rustscar,' snorde ze geamuseerd. Blij wat gezelschap te hebben. 'Ik zie dat je hard gewerkt hebt,' haar blik gleed op zijn houding. 'Ga maar zitten en maak het je gemakkelijk.' Ze klopte met haar staart naast zich als gebaar daar te zitten. "Hoe is het met je dikke buik?" grapte de kater, vervolgens ging hij zitten. De kattin kon een snor niet onderdrukken. 'Ach, je went er wel aan. Sterker nog, zo te zien verwacht je ook kittens, dikzak.' plaagde ze terug terwijl ze in zijn buik porde. De kater was half mager. Hij was niet echt dik in Clover's zicht. Maar vroeger vond ze hem wel dik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Actually Bored Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 18:24

Een ogen knipperde de jonge kitten open toen hij beweging in de nursery zag. Zijn blik richtte zich op een grote, bruine gedaante beter bekend als zijn vader. Meteen sprong Flamekit op. Zonder om te kijken waar zijn zusje was stond hij op, rekte zich uit en strompelde naar zijn vader die naast een witte, dikke poes zat te praten. Hij herkende haar wel. Het was Cloverblossom. En ze verwachtte kittens. Halve jaloezie en toch een tikje woede kwam bij hem op bij het besef dat Rustscar de vader van het nestje was. Als dat wel zo was was hij een gemenerik. Dan had hij mama achtergelaten, wie ze ook was. Dat liet de rode kater heus niet zomaar achter. Eenmaal naast zijn vader mauwde hij boos: 'Pap! Wat doe je? Je houdt toch van mama?' Zijn ronde, lichtgroene oogjes maakte hij groot voor extra effect. Wie zijn moeder ook was, die vond het vast niet leuk dat haar partner, aka zijn vader, met een andere poes omging. En no way dat Flamekit dit zal toestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
Actually Bored DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 18:29

'Ach, je went er wel aan. Sterker nog, zo te zien verwacht je ook kittens, dikzak.' en voelde de poot van clover in zijn buik poren, hij lachte en likte zijn buik. "hmm.. Ik denk dat ik dan maar bij jou in de nursery moet gaan liggen" plagde hij terug, zo dik was hij toch ook weer niet? Misschien was hij vroeger wat molliger maar nu was hij een stuk slanker en lichter geworden dan eerst, "Heb je honger?" mauwde hij, zijn buik knorde aan het denken aan vers prooi. En misschien kon hij dan zijn net gevangen prooi met haar delen. Maar hij kon niet wachten op antwoord, want iets anders trok zijn aandacht. "Pap! Wat doe je? Je houdt toch van mama?" hij keek Flamekit aan, en glimlachte toen hij zijn poot over zijn kop aaide. "Natuurlijk hou ik van mama, heel veel zelf. Maar Cloverblossom is mijn aller beste vriendin, en vond het wel leuk om haar gedag te zegen." snorde hij, "Of mag dat niet van jou?" lachte hij, kittens toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Actually Bored Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 18:34

De kattin grinnikte toen de kater vroeg of hij bij haar kon zitten. 'Ja graag, maar een waterratje of iets kleins is al goed.' Ze rolde op haar rug tot haar vacht weer helemaal onder het mos zat. Haar blauwe ogen keken voor een paar tellen geschokt op bij het horen van een kittenstemmetje. "Pap! Wat doe je? Je houdt toch van mama?" Zonder wat te zeggen keek de kattin weg, haar beschamende uitdrukking verborgen. "Natuurlijk hou ik van mama, heel veel zelf. Maar Cloverblossom is mijn aller beste vriendin, en vond het wel leuk om haar gedag te zegen. Of mag dat niet van jou?" Verdriet glom in haar ogen je kon haar tranen duidelijk zien. 'Geen zorgen Flamekit, ik pak je vader heus niet van haar af.' miauwde ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Actually Bored Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 18:44

"Natuurlijk hou ik van mama, heel veel zelf. Maar Cloverblossom is mijn aller beste vriendin, en vond het wel leuk om haar gedag te zegen. Of mag dat niet van jou?" De rode kater keek hem even scherp en streng aan. 'Nee!' siste hij vastbesloten. 'Want straks wordt je verliefd op haar en dan komt het alsnog niet goed!' Zo koppig als hij was liep hij verder naar zijn vader. 'En haar buik dan? Jij bent zeker de vader?! Nou wat zal mama daarvan vinden!' Zijn lichtgroene ogen waren groot van woede. Zo dom was hij heus niet. Door al die woede vergat hij de witte poes. 'Geen zorgen Flamekit, ik pak je vader heus niet van haar af.' Flamekit gromde 'Ik wou dat ik dat kon geloven. Maar je kent haar niet eens.' beet hij haar toe. Plots zag hij haar verdriet. De kitten liep langzaam achteruit. Dat was zijn mintpunt, vanaf jongs af aan. Hij werd te snel boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rustscar
StarClan
Actually Bored DPKsfdL
M
152
Afwezig
Now I never, never get to clean up the mess I made, oh
And it haunts me every time I close my eyes

CAT'S PROFILE
Age: Endless †
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Rustscar
BerichtOnderwerp: Re: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 19:05

"Rustig maar Flamekit dat gebeurd niet vertrouw me maar, ik weet het"mauwde hij rustig, en trok de kitten naar hem toe zodat zijn kop tegen zijn buik was gedrukt, en sloeg zijn staart om zijn lijfje heen. "Nee natuurlijk niet, Cloverblossom heeft een geweldige partner. En ik zou het mama nooit aan durven doen, ze is de beste en de mooiste poes van de clans!" snorde hij, en likte even zijn oor. Het was moeilijk om er over te praten want zijn moeder zat nu tegen over hem. Maar hij hield vol, hij zal Clover beschermen en zegen dat het niet hun echte moeder was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloverblossom
StarClan
Actually Bored Large
Hannah
319
Actief
If you’re drop dead gorgeous
You should just
Drop
Dead.

CAT'S PROFILE
Age: † Ageless †
Gender: She-cat ♀
Rank:
Cloverblossom
BerichtOnderwerp: Re: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 19:13

De kattin negeerde de jonge kitten. Hoeveel haar eigen zoon kon pijndoen. "Nee natuurlijk niet, Cloverblossom heeft een geweldige partner. En ik zou het mama nooit aan durven doen, ze is de beste en de mooiste poes van de clans!" Cloverblossom spitste haar oren bij die woorden. Op dat moment wou ze Rustscar een dankbare lik over zijn oren geven maar met Flame erbij zou het geen goed teken voor hem zijn en dus hield ze zich koest. 'Je hebt het flink mis, jonge kater.' miauwde ze ver van de verdriet vandaan. Haar stem klonk eerder streng. 'Ik ken je moeder al jaren.' Meer zei ze niet. Ze bleef zwijgen. Als Moonkit maar niet kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
*Moonkit*
Member
Actually Bored DPKsfdL
Pommeline
62
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
*Moonkit*
BerichtOnderwerp: Re: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimedo 24 sep 2015 - 19:27

Moonkit zag haar papa en broertje met de vriendelijke witte poes praten die Cloverblossom heette. Dus ja, waarom niet? Vrolijk trippelde ze ernaartoe en keek de drie katten met twinkelende oogjes aan, tot ze merkte dat ze er een beetje niet zo heel vrolijk uitzagen. Wat haar niet uit maakte, zelfs toen ze de strenge stem van de poes hoorde; 'Je hebt het flink mis jonge kater. Ik ken je moeder al jaren.' Wat bedoelde ze daarmee? Zelf wist ze niet eens wie haar mama was. "Haaalloooo!" , riep ze vrolijk. Iedereen moest natuurlijk weten dat zij er ook was. "Dag papa, Flame en euhh... Cloverblossom? Dat was het toch he?", vroeg ze twijfelend.  Moonkit wist nog wel dat ze Cloverblossom heette, alleen twijfelde ze. Ze was niet goed in namen, nooit geweest ook niet. Ze wou graag verder vragen over haar mama, alleen had ze het gevoel dat dit niet bepaald het juiste moment was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Actually Bored Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Actually Bored   Actually Bored Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 20:24

Flamekit keek verrast op toen de witte poes hem vertelde over dat ze zijn moeder kende. De rode kater wou net wat zeggen. Maar algauw sloot hij zijn mondje bij een bekende stem. Met een ruk keek hij om en stond oog in oog met Moonkit. 'Moonkit!' mauwde hij luid. Blij zijn zusje te zien. Snel rende de kitten naar haar toe. 'Cloverblossom steelt papa van ons af!' Riep hij naar het poesje. Nogsteeds boos op zijn vader die blindelings meedeed. Maar als zijn vader op de witte poes verliefd was dan zou hij hun zeker uit elkaar drijven.

- Misschien dat Clover en Rust het zeggen dat ze hun ouders zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Actually Bored
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: