Picking purple sunshine [Howl]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Picking purple sunshine [Howl]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Yu
Member
Picking purple sunshine [Howl] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimevr 25 sep 2015 - 17:18


Een paar dagen geleden, op een warme greeneaf dag, had Yu een plekje gevonden vol braamstruiken. Ze had de besjes herkend omdat ze ze vaak had gegeten toen ze nog rogue was. Van wat ze zich kon herinneren waren ze zoet, dus besloot ze er vandaag weer een bezoekje aan te brengen. Het was een aardig grote struik, tegen de schutting van een two-leg den aan. Neuriënd klom de gevlekte poes op de schutting. De bessen boven hadden meer zon gehad, dus die waren groter. Ze liet zich voorover hangen, en beet een braam af. De zoete smaak verspreidde zich, het was een heerlijk gevoel. De rest van het heerlijke fruit was helaas beschermend door stekelige doorns. Dus gleed Yu van de schutting af, en genoot van een bleek zonnetje. Een kattengeur drong haar neus binnen, waardoor ze een tikje rechter op ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Picking purple sunshine [Howl] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 20:42

Met slome passen liep ze het kamp uit. Na al die dagen nog steeds geen duidelijkheid in haar kop en het dreef haar langzaam tot het randje. Ze moest gewoon even weg daar, dus ze had besloten om een ommetje te maken door de buurt. Een plek waar ze ooit had gewoond in een huis. Zoals alle andere katten waar ze ooit goed bevriend mee was geweest. Nu verachtte ze die katten voor het wonen in zo'n huis. Waarom zou je ook? Het was onzin. Howl kwam bij langs wat schuttingen. De Bloodclan geur werd sterker, en het was niet haar eigen. Ze keek rond en besloot toen maar op pad te gaan. Al rook het ontzettend bekend en veel naar Claw. Ze maakte zich wat zorgen daarover. Hem tegen het lijf lopen was nu echt niet wat ze wou. Maar ze vond een zwartwitte poes, die ergens bij een schutting zat. Howl liep op haar af en keek haar aan. "Jou heb ik nog nooit eerder gezien," begon ze, bij wijze van een begroeting. "Ik ben Howl."
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Picking purple sunshine [Howl] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 21:37



Een zwarte poes met rode ogen wandelde haar blikveld in. Yu bleef liggen, er liepen wel vaker katten langs, so what. Het veranderde echter toen de kat op haar af liep. Oh. Ze klom de schutting af, alert nu. De vreemdeling maakte oogconact. Ze had deze poes de laatste tijd zien rondlopen, maar ze wist niks van dit member. "Jou heb ik nog nooit eerder gezien," Begon ze. Yu keek haar strak aan, maar haar groene ogen glommen van nieuwsgierigheid. "Ik ben Howl." Ze bekeek haar nog eens goed. Passende naam. "Yu." Ze zette een stapje dichterbij. "Ben je hier al lang?" De young-one probeerde te achterhalen of voor hoelang ze Howl had zien rondlopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Picking purple sunshine [Howl] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimeza 26 sep 2015 - 22:52

Yu. De dochter van Claw. Hij had haar verteld over zijn enige kitten die in de Bloodclan zat. Toch liet ze niks doorschemeren van wat ze wist over de kat voor haar. De young one vroeg door, over haar tijd in de Elite. Howl knikte. "Ik denk dat ik toch al goed een jaar rondloop in de Elite." zei tegen haar. Howl ging bij haar zitten. "Hoelang ben jij er al dan? Ik heb je wel eens zien lopen in het kamp." Ze ging natuurlijk niet laten zien dat ze wist van Yu wie ze was. Nu ze eens goed keek leek de jonge poes ook wel op haar vader. Groene ogen, beetje zwarte vacht. Waarschijnlijk zaten delen van Claws temperament ook nog wel in de poes. Howls uitdrukking bleef echter strak terwijl ze wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Picking purple sunshine [Howl] Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 18:27

Met drie muizen in zijn bek was hij op weg terug naar het kamp. Hij zat nog steeds vreselijk met zichzelf in de knoop al probeerde hij dat te verbergen, wat hem aardig goed afging. Tenminste wanneer hij niemand tegen kwam die met het beruchte dilemma te maken had. Hij had zijn nagels nog uit en hij wist niet zo goed waarom, want daardoor kwam er met elke stap meer zand tussen zijn pootkussentjes. Dat voelde verre van aangenaam, maar misschien deed hij het daarom wel. Dan richtte zijn aandacht zich namelijk daarop en kon hij zijn frustraties ergens op botvieren. Toen het toch te irritant werd trok hij ze weer in vlak voordat twee bekende geuren zijn zintuigen prikkelde. Hij was inmiddels bij de stoep van de twolegs aangekomen en er ontstond een nieuwsgierige fonkeling in zijn ogen. Het was de combinatie geuren die tot hem door waren gedrongen die hem zo nieuwsgierig maakte, Yu en Howl. Wat waren die aan het uitspoken?  Hij liep naar het tweetal toe en zo snel hij ze in zijn blikveld kreeg legde hij de muizen voor zijn poten. “Yu.” Hij keek even zijn dochter aan, maar daarna gleed zijn blik naar Howl. “Howl.” Vervolgde hij rustig. Hij ging zitten en keek de twee kattinnen om de beurt aan. “Honger?” Vroeg hij toen maar. Terwijl hij zich in zijn achterhoofd nog steeds afvroeg of dit iets te betekenen had.

[Mag ik?]
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Picking purple sunshine [Howl] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 20:02



"Ik denk dat ik toch al goed een jaar rondloop in de Elite." Yu dacht even na, goed, ze was hier zelf nog niet eens een jaar. De kattin ging naast haar zitten. "Hoelang ben jij er al dan? Ik heb je wel eens zien lopen in het kamp." Ze glimlachte kort. "Iets langer dan een half jaar, denk ik." Dat was lang. Plots rook ze haar vader, en was een tikje van haar stuk gebracht. Huh? Al snel zag ze hem aan lopen. Hij liet drie muizen voor hun neer ploffen. Ehh... “Yu.” Hij keek haar aan. Ehm, pap, een beetje tactisch blijven. Dadelijk wist ging dit member dingen vermoeden. Howl was overigens best aardig, maar je kon geen risico's nemen. Yu had daarom een beetje een verwarde blik in haar ogen. “Howl.” Oh, dus Howl kende hij ook? Het kon logisch zijn dat hij bevriend was met Howl, of dat hij goede contacten met zijn clanleden wilde houden. Maar een leader die zijn prooi deelt met een young-one was niet gebruikelijk. Zira wist er al van en ze wou niet dat er roddels zouden verspreiden. “Honger?” Dan maar toneelspelen. Yu plakte een beleefde glimlach op haar snoet. "Ja Claw, dankuwel" God, het voelde raar om dit te doen. Ze keek even snel naar Howl, hopelijk had die niets door.

-Wat mij betreft wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Picking purple sunshine [Howl] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimezo 27 sep 2015 - 20:22

Howl keek naar Yu, die vertelde dat ze al een halfjaar bij de Elite zat. Ze knikte. "Gaan je trainingen ook goe-" ze kapte haar zin af om om te kijken, want Claw kwam daar aan lopen. Zijn geur drong haar neus in en ze schudde met een milde grijns haar kop. Die maffe zwarte gek. Toen hij bij hun kwam zitten ging Howl's blik naar Yu, die zich toch wel een beetje ongemakkelijk opstelde. Natuurlijk. Die was in de veronderstelling dat ze toneel moest spelen voor haar, omdat ze niks wist. Ze bedankte Claw dan ook super formeel toen hij hun eten aanbood. "Dankje." Howl vond de hele situatie nog steeds een beetje grappig. Ze nam een hap van een van de muizen. Haar blik ging naar Howl. "Wat gedraag jij je formeel zeg. Echt schattig, je bent om op te vreten. En dat ook nog wel tegen je vader." Het laatste woord zei ze iets zachter, voor het dramatisch effect natuurlijk. Howl nam geamuseerd nog een hap van de muis terwijl haar staart langzaam en plezierig over de grond schoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Picking purple sunshine [Howl] Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimema 28 sep 2015 - 7:42

Yu wist natuurlijk niet dat Howl wist dat zij zijn dochter was. Natuurlijk wist ze dat niet, want hij had het aan niemand anders verteld en opeens vroeg hij zich af of dat wel zo’n goed idee was geweest. Wat als Yu kwaad op hem zou worden, omdat hij het aan iemand had verteld. Hij hoopte dat zijn dochter vergevingsgezind zou zijn. Normaal zou het vreemd zijn als hij eten zou aanbieden aan een young one, maar bij zijn dochter was dat anders natuurlijk. Zijn dochter deed wel heel formeel tegen hem en hij bewonderde haar toneelspel. Ze was echt goed en even flitste er een trotse blik door zijn ogen. Hij schoof een muis naar haar toe en keek vervolgens naar Howl. Hij schoof ook haar een muis toe. Toen Howl begon te praten keek hij wat schuldbewust naar zijn dochter. “Howl weet het Yu. Ik vertelde het haar opeens.” Hij keek nog steeds schuldbewust en richtte toen zijn aandacht maar op zijn muis, om een akward moment te voorkomen. Als het al niet een beetje ongemakkelijk was geworden, voor hem wel in ieder geval. Zijn muis was in ieder geval opeens heel interessant. Al hield hij beide kattinnen in zijn ooghoeken scherp in de gaten om hun reacties te peilen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Picking purple sunshine [Howl] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimema 28 sep 2015 - 16:23



Howl bedankt Claw ook,en begon toen te eten. Yu volgde haar voorbeeld. "Wat gedraag jij je formeel zeg. Echt schattig, je bent om op te vreten. En dat ook nog wel tegen je vader." Yu verstarde, en kwam langzaam omhoog. Ah, dat was er gebeurd. Ze wierp een snelle blik op Howl, maar boorde haar blik toen in haar vader. Hij had haar heel duidelijk gezegd het niet aan een ziel te vertellen. en wat deed hij? “Howl weet het Yu. Ik vertelde het haar opeens.” Ja, dat had ze nu ook wel door. Ze bleef haar vader nog even zwijgend aan staren. Ze was niet boos, maar wel teleurgesteld. Hij kon zich niet eens aan z'n eigen regels houden. Het was allemaal te lezen in haar blik, maar draaide zich vervolgens naar Howl. "Nou, dit is die dochter dus in levende lijve!" Haar toon was opgewekt, en ze nam nog een hap van haar muis. Hoe close was deze kattin met haar vader als hij dat er zo maar uit flapte? Normaal had hij meer controle over zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Picking purple sunshine [Howl] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 8:51

Howl wachtte de reacties van de katten af. Het was niet zo dat ze Yu boos wilde maken, maar meer het gevoel wou geven dat het oké was. "Nou, dit is die dochter dus in levende lijve!" kwam er opgewekt uit, na een staar-contest met Claw. Howl dacht even na. "Het is niet zo dat je vader dit mij verteld heeft zodat ik je anders ga behandelen. En dat hoef je ook niet te verwachten van mij. Ik hou dit gewoon stil van de andere katten en ga niet raar doen naar jou omdat je de 'dochter van' bent." Haar blik ging naar Claw, een grijns op haar gezicht terwijl ze bedacht wat ze nu ging zeggen. "Kijk is naar je ouwe man, ik doe toch ook niet anders naar hem omdat hij 'de leider' is? Als hij het van me vraagt wel, maar tot die tijd echt niet." Whoeps. Howl gaf Claw een duwtje en een dikke knipoog. Het was ook allemaal maar een geintje. Maar ze wou niet dat Yu zich aangevallen of verraden voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Picking purple sunshine [Howl] Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimedi 29 sep 2015 - 9:43

Som wenste hij wel eens dat hij precies wist wat er in iemands kop omging. Yu hield te lang haar bek, dat deed ze alleen als ze ergens over nadacht. Normaal had ze er totaal geen moeite mee om haar mening te uiten, dus hij wist dat ze waarschijnlijk teleurgesteld was. Hij begreep dat wel, misschien was het ook wel gewoon dom van hem geweest. Hij had niet het idee dat Howl het rond zou vertellen in de Elite, maar het was natuurlijk niet aan hem om het iemand te vertellen. Toch had hij dat gedaan, omdat het te heet onder zijn poten was geworden. Hij had het gezegd voordat hij er erg in had gehad, maar ja het was nou toch niet meer terug te draaien. Hij was ergens toch wel opgelucht dat zijn dochter zo opgewekt reageerde en niet kwaad leek te worden. Tenminste niet zichtbaar kwaad. Hij tilde zijn kop pas weer op toen Howl begon te praten. Hij had zo langzaam mogelijk met de muis gedaan, maar het diertje was niet zo groot dus hij was nou wel op. Hij schoof de botjes aan de kant en luisterde nog steeds wat gespannen naar wat de zwarte kattin te vertellen had. Ze bedoelde het allemaal goed en hij hoopte dat Yu dat kon waarderen. Toen Howl hem een duwtje gaf deed hij even zijn bek open en dicht. Ja, wat kon hij hier nou nog op zeggen? “Zo oud ben ik helemaal niet.” Bromde hij licht verontwaardigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Picking purple sunshine [Howl] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimewo 30 sep 2015 - 21:27



Ze luisterde geduldig naar de andere kattin. "Het is niet zo dat je vader dit mij verteld heeft zodat ik je anders ga behandelen. En dat hoef je ook niet te verwachten van mij. Ik hou dit gewoon stil van de andere katten en ga niet raar doen naar jou omdat je de 'dochter van' bent." Yu dacht even na. "HAd ik niet van je verwacht, je ziet er uit als een eerlijk type." Eerlijk als in niet kruiperig. Ze dacht even aan Ripa, en vanbinnen krulde haar lip op. Vieze hielenlikker. "Kijk is naar je ouwe man, ik doe toch ook niet anders naar hem omdat hij 'de leider' is? Als hij het van me vraagt wel, maar tot die tijd echt niet." Zei Howl met een grijns. Yu nam elk woord tot zich, en bedacht wat hier achter kon zitten. Dat laatst, hoe ze voelde over moeders. Hed het iets met elkaar te maken? Claw bromde iets, en zijn dochter grijnsde mee met Howl. "Ik zie al grijze haren rond je snuit," Grinnikte ze. Haar vader was nog jong, jong leider, jong met veel kracht. Iemand om naar op te kijken dus. Yu was klaar met de muis en likte haar lippen. Ze had besloten om wat informatie uit deze twee te krijgen. "Dus, zijn jullie vrienden?" Ze hield haar kopje scheef, onschuldige blik in de ogen. Meeste katten waren bang voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Picking purple sunshine [Howl] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 9:36

"Ik zie al grijze haren rond je snuit," grapte Yu toen en Howl kon er wel om lachen. "Ja he? Ik zie ze ook zitten denk ik..." zei ze terwijl ze deed alsof ze heel aandachtig z'n grijze haren aan het bekijken was. Howl ging toen maar verder met haar muis, die er nog steeds halfaangevreten en dood bij lag. Toen het beestje alleen nog maar kale botjes was schoof ze hem weg en keek ze weer naar Yu, die vroeg of ze vrienden waren. Howl was even aangedaan hierdoor. Wat moest ze antwoorden? "Uh... ja, dat kan je wel zo zeggen denk ik." zei ze toen, in een poging zichzelf snel te herstellen. De jonge poes keek zo ongschuldig, maar het voelde alsof er meer achter de vraag zat die ze stelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Picking purple sunshine [Howl] Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimedo 1 okt 2015 - 10:55

Blijkbaar hadden beide kattinnen er nogal lol in om over zijn ouderdom door te gaan. Hij begon bijna te twijfelen of hij dan misschien toch ouder was dan hij zich voelde. Er trok een ernstige frons in zijn voorhoofd toen ze allebei zeiden dat hij grijze haren kreeg. “Niet waar.” Bromde hij nou wel gepikeerd. Toch bedacht hij dat hij misschien maar weer eens goed  in het water moest kijken op het bespeuren van grijze haren. Want wat nou als dat echt zo was en het helemaal geen grapje was. De wending van het gesprek vond hij in ieder geval niet zo grappig. De frons werd nog dieper en hij keek van de één naar de ander. “Vrienden ja.” Waarbij hij het woord vrienden extra benadrukte en daardoor de hele geloofwaardigheid er vanaf haalde. Hij had dat alleen niet door en bromde vervolgens wat onverstaanbaars. Echt waar, poezen… Soms vroeg hij zich echt af wat hij er nou mee aan moest. Ze konden zo onvoorspelbaar zijn en opeens vragen stellen waarover hij eigenlijk eerst na moest denken. Hij bleef wat moeilijk kijken terwijl hij even langs zijn lippen likte. In welke situatie had hij zich nou weer gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Picking purple sunshine [Howl] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 0:06



Howl leek even van haar stuk gebracht, prachtig. Een grote grijns bedekte haar snoet, Yu deed niet eens haar best om het te bedekken. "Uh... ja, dat kan je wel zo zeggen denk ik." Ze trok een wenkbrauw omhoog. “Vrienden ja.” Haar vader benadrukte het zo erg dat er waarschijnlijk iets meer achter zou zitten. "Als jullie dat zeggen." Sprak ze enkel simpel, nog steeds grijnzend. Ze grinnikte, en mompelde; "Slechte leugenaars," Bijna onhoorbaar. Yu leunde wat richting Howl, en keek haar strak aan. "Wat weet je nog meer?" Haar stem en blik waren neutraal, bijna emotieloos. Ze wou enkel informatie, direct. Het was fijn dat Howl er geen doekjes om wond. Geschiedenis lag zowel bij haar als haar vader diep, oud zeer. Maar als Claw dat het verteld kon ze zich voorstellen dat er meer naar boven was gekomen. Ze hadden eigenlijk enkel elkaar gehad om erover te praten. Dat moest stressvol zijn geweest voor haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Picking purple sunshine [Howl] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimeza 3 okt 2015 - 17:04

Toen Claw zo de nadruk op vrienden zette drukte dat wel een beetje op haar hart. Ze verborg het maar. "Als jullie dat zeggen." Yu had zelf ook twee goed werkende ogen in haar kop en ze wist dat er meer aan de hand was. Vervolgens werden ze uitgemaakt voor slechte leugenaars. Wat ze in principe ook wel waren. Howl rolde met haar ogen. Ze wist het zelf ook wel. "Wat weet je nog meer?" Yu hing naar haar toe. Wat ze nog meer wist? "Niet veel. Ik weet alleen wie jij en je broers zijn." vertelde ze toen kalm. Ze had niks om te bewijzen tegenover Yu, en echt veel wist ze niet van haar. "Maar nu we toch op dit punt van het gesprek zijn gekomen. Wie ben je dan eigenlijk echt?" vroeg ze toen. En dan bedoelde ze niet haar naam of afstamming. Maar dan bedoelde ze dingen die ze leuk vind, favoriete eten, activiteiten... wist zij veel. Ze wist niks van de jonge poes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Picking purple sunshine [Howl] Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimema 5 okt 2015 - 8:30

Zijn dochter had hen door, of in ieder geval ze vermoedde iets. Hij besloot daarom ook dat het beter was om zijn kop erover te houden. Hij had het zelf nog niet allemaal op een rijtje gezet en pas als dat zo was wilde hij het aan Yu vertellen. Het zou niet eerlijk tegenover haar zijn om vermoedens te bevestigen als ze nooit waarheid zouden worden. Dat zou alleen maar voor verdriet kunnen zorgen bij alle partijen. Gelukkig gingen beide kattinnen verder over wat Howl over Yu en zijn andere kittens wist. Hij wist niet zeker of dat nou zo’n veilig onderwerp was, maar in ieder geval beter dan het onderwerp wat over zijn gevoelens ging. Hij liet Howl en Yu met elkaar praten, hij had verder ook niets zinnigs meer te melden. Misschien moest hij die twee maar even alleen laten, zonder dat hij erbij zat te kijken. Hij stond daarom ook op en een klein glimlachje vormde zich om zijn lippen terwijl hij ze allebei aankeek. “Ik ga maar weer eens. Praten jullie maar even met elkaar.” Hij knikte een keer om zichzelf er van te verzekeren dat dit een goed idee was en liep vervolgens weg. Het zou wel goed komen, het kwam altijd goed, toch?

[Claw is topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Picking purple sunshine [Howl] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 20:05


Howl gaf eerlijk atnwoord. "Niet veel. Ik weet alleen wie jij en je broers zijn." Yu knikte, veel had ze eigenlijk niet verwacht. "Maar nu we toch op dit punt van het gesprek zijn gekomen. Wie ben je dan eigenlijk echt?" Dit was een fijne vraag om te horen. Ze glimlachte dan ook. Haar vader stond op, en ze keek hem vragend aan. “Ik ga maar weer eens. Praten jullie maar even met elkaar.” Met die woorden liep hij weg. De poes haalde haar schouders op, en antwoordde. "Ik hou van klimmen en rennen, zwerven. Omdat ik in een gevecht geen voordeel in massa heb, probeer ik het van een andere kant te bekijken. Ik kan het niet goed vinden met onze commander." Waren er veel interessante dingen te vertellen? Niet echt. Ze besloot een wedervraag te stellen. "En, Howl, wie ben jij dat je Claw aan het praten hebt gekregen?" Yu grinnikte, maar ze was wel serieus blij dat haar vader iemand genoeg vertrouwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Howl
Member
Picking purple sunshine [Howl] DPKsfdL
Kiki
743
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Howl
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimewo 7 okt 2015 - 21:03

Claw vertelde dat hij beter ergens anders heen kon gaan en met die woorden peerde hij hem dan ook weer net zo snel. Howl schudde rustig haar hoofd. Die gekke kater. "Ik hou van klimmen en rennen, zwerven. Omdat ik in een gevecht geen voordeel in massa heb, probeer ik het van een andere kant te bekijken. Ik kan het niet goed vinden met onze commander." Een grijnsje kwam op haar gezicht te staan toen Yu begon over Zira. "Ik hoorde dat Claw zelf ook niet heel goed kan met zijn commander. Nochtans een interessante keuze dan." Dat was het zeker. Iemand die je aanstelde voor zo'n positie moest je toch ietwat aardig vinden? Nouja, misschien was dat wel de reden. "Hoezo kan jij het eigenlijk niet zo goed vinden met Zira?" vroeg ze toen maar, uit nieuwsgierigheid. "En, Howl, wie ben jij dat je Claw aan het praten hebt gekregen?" Oh jeetje. "Ik ben eigenlijk niet zo heel bijzonder. En zo heb ik ook niet gedaan. Ik en Claw klikte gewoon heel goed. Ben zelfs een keer zijn schuur in gebanjerd en heb het overleefd." vertelde ze, semi-trots.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yu
Member
Picking purple sunshine [Howl] Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Picking purple sunshine [Howl]   Picking purple sunshine [Howl] Icon_minitimedo 8 okt 2015 - 12:31



"Ik hoorde dat Claw zelf ook niet heel goed kan met zijn commander. Nochtans een interessante keuze dan." Yu haalde haar schouders op. "Ze is een sterk member." Feiten ging ze niet ontkennen. Er waren veel dingen waar Zira niet goed in was, maar vechten en doden waren dat niet een van die dingen. Bovendien kon haar vader het eerder beter vinden met Zira. Misschien was het om Jinx, maar misschien had haar uitbarsting ook wat meegeholpen. Eigenlijk hoopte ze van niet, de poes had enorm veel spijt dat ze zich zo had gedragen. Ze was gewoon bang geweest. "Hoezo kan jij het eigenlijk niet zo goed vinden met Zira?" Yu lachte, maar geen vrolijke. Veel zin om Howl voor te liegen had ze niet, maar ze vond dat het niet nodig was om alles in geuren en kleuren te vertellen. "Ze wist dat Claw mijn vader was, dus had Claw een deal gesloten om haar te beschermen. Ze vond hem leuk. Ik confronteerde haar. Ze sloeg me." Yu kon zich het gevoel van nagels over haar wang nog goed herinneren. Gelukkig was het niet enorm diep geweest. "Claw strafte haar. " Even dacht ze om over de ruzie te vertellen, maar besloot het niet te doen. Niet nu. Ze veranderde van onderwerp, want eigenlijk wist ze ook niet zo veel van Howl. "Ik ben eigenlijk niet zo heel bijzonder. En zo heb ik ook niet gedaan. Ik en Claw klikte gewoon heel goed. Ben zelfs een keer zijn schuur in gebanjerd en heb het overleefd." De young-one dacht iets van trots in haar stem te horen. "Dat is een prestatie, dat staat hij alleen toe bij katten die belangrijk voor hem zijn." Yu knipoogde, hint hint. Ze was nog steeds zo blij dat Claw niet op Zira was gevallen, dat mormel als stiefmoeder, stel je voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Picking purple sunshine [Howl]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: