10-Facts-Topic - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 15° - 28° C
Greenleaf brengt hitte met zich mee en hierdoor is de koele bergwind een fijne afwisseling. Prooi is in overvloed en het leven, hoewel ver weg van thuis, lijkt op te klaren voor vele.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Mod
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

10-Facts-Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Winddancer
StarClan

Bunny
2594
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   za 3 dec 2016 - 16:22

Ik ga ook wat feitjes over mij doen hihi
-Ik ben 16 jaar
-Ik zit in het vijfde middelbaar en doe Latijn-Wiskunde met 8 uur wiskunde 8)
-Ik ben een Belgje, yeah
-Ik gebruik veel te veel smileys want ik vind het zo droog zonder smileys - mijn favorieten zijn: 8), (a), c:, :c, :') en xD
-Ik gebruik in mijn posts veel te veel komma's en veel te veel streepjes, oeps
-Ik raak snel geobsedeerd door bepaalde mensen (en vooral leerkrachten, weet ook niet waarom..)
-Ik heb like vijf miljoen hobby's die ik veel te weinig doe, waaronder tekenen, schilderen, lezen, kruissteek, breien, kantklossen, ukulele leren (ik zou zeggen spelen maar ik bak er nog niks van),...
-Ik ben echt enorm lui
-Ik heb bruin haar tot aan mijn schouders ongeveer, bruine ogen en ik draag een bril, en ik ben ongeveer 1m65 'groot' cx
-Ik zeg graag dat ik verlegen ben maar ik denk niet dat ik echt verlegen ben hmm.. Ik zeg gewoon niet zo heel veel :')
Bonus feitje want ik vertel graag over mezelf: Ik heb een hele stille stem als ik in gesprek ben met iemand en samen met mijn heel snelle spreektempo verstaat niemand ooit iets van wat ik zeg xD (als we ooit meeten, herinner me eraan om niet te snel te spreken - zeker als ik enthousiast ben gaat mijn stem omhoog en ratel ik echt maar door en door en door)

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Swiftclaw
Member

Nath
533
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   za 3 dec 2016 - 16:54

Laat ik ook maar 10 persoonlijke feiten doen
1. Ik ben nu nog 19, 11 februari niet meer
2. Ik zing graag
3. Ik doe karate
4. Ik heb een vriend, 15 februari een jaar.
5. Ik ben een overgevoelig persoon
6. Ik lees graag
7. Ik koop boeken terwijl ik nog teveel boeken heb die ik nog moet lezen.
8. Ik heb geen doel voor in de toekomst
9. Ik verf mijn haar rood, maar van nature is mijn haar licht bruin/blondachtig met een rossige gloed, geen vinger op te leggen dus.
10. Ik ben 1.72 cm langish.
Bonus 11. Ik ben vegan :3

The things we can't obtain are the most beautiful ones

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

NYNKE ★
2444
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   do 27 jul 2017 - 16:50

-bump- oeps ik verveelde me en ik had hier zin in

aboouuuuttt Swallowflight
1 Zou eerst het karakter van Snowdance, en Snowdance het karakter van Swallowfligjt
2 Swallowflight zou eerst blind zijn aan één oog, maar heb dat nooit doorgezet
3 Swallowflight heeft rpg familie maar helaas is die hele familie inactief geraakt :c
4 Dankzij Beer heeft Swallow nu een oc bijnaam; Slikvlucht
5 Ze heeft een heel groot en diep litteken maar ik ben te lui om m op het setje te zetten lel (van linkerschouder tot onderbuik)
6 Swallow heeft anderen 'expres' verwond toen ze apprentice was
7 Nu heeft ze zich in zichzelf teruggetrokken omdat ze spijt heeft
8 Ze had ooit een huge crush op Ra (toen Hazelkit)
9 Sandflower heeft Swallowflight opgevrolijkt en nu is ze haar bestfriend
10 Stiekem mag ze Jinglepaw wel maar dat wil ze gewoon niet laten zien muahahaha
BONUS Echt, Swallow krijgt ooit kittens alleen zeg ik niet wanneer en met wie maar er zijn al plannen xP

about meeee
1 een 15-jarig kind hier die zich gedraagd als een kleuter -zwaait-
2 Nederlander and prouddd
3 Ik ga naar 4 havo toe na de vakantie c:
4 Ik heb eczeem (rode en irriterende plekjes op je huid)
5 Ik heb een fietsenrekgebit (veel ruimte tussen mn tanden) maar de beugel doet wonderen
6 Ben ongeveer 1.65 kort en heb donkerblond haar tot net over mijn schouders en donkerblauwe ogen
7 Ik ben te enthousiast over bijna alles
8 en k ben altijd vrolijk (bijna altijd dan XD)
9 Ik speel piano en ik zing in een koor (muzikaal kind hierzo wbw)
10 Ik lach heel snel en heel random over de raarste dingen

thats it

Ik ben van 18 augustus t/m 20 augustus wifiloos!

art:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Aiméeeeeeee
1240
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   vr 28 jul 2017 - 13:33

Hier zijn wat Silhouette facts

1.Silhouette is bisexueel
2.Hij heette Silhouetteheart
3.Hij heeft echt de bouw van een Windclanner
4.Hij keek op tegen Whitelion
5.Hij geeft nog steeds het allermeest om Oceanbreeze/star
6.Doordat hij vaak de grenzen overstak en vaak de naar Rogue gebieden ging, heeft hij geleerd om met andere omgevingen dan de hoogvlaktes van het oude Windclan territorium te werken.
7.Geloof het of niet, maar Silhouette gelooft nog steeds in Starclan, enkel doet hij er niks mee.
8.Zijn halsband is geel
9.Als hij echt om je geeft, kan hij heel beschermend over je zijn.
10.Silhouette is opzich een erg solitaire kat, maar hij kan zich aanpassen voor groepgebeurtenissen.

Wel, dat was nadenken...

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Inge
1507
Actief
"My attitude is never to be satisfied, never enough, never."

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   vr 28 jul 2017 - 13:45

10 Bronzemask Facts

1. Er was een tijd dat ik plannen had om haar evil te laten worden en samen met Sweetheart de Windclan over te nemen XD.
2. Als ze een mens was, was ze een latino of african-american.
3. Ze heeft zichzelf belooft om na het kitten ongelukje nooit meer een band met anderclanners aan te gaan, vriendschappelijk ook niet dus. Brindleleaf is een uitzondering.
4. Als ze ooit Leader word, word ze streng maar rechtvaardig.
5. Ze is heel klein. Tegenover katten zoals Oceanbreeze en Sweetheart moet ze naar boven kijken om ze in de ogen te kijken.
6. Ze heeft een zwak voor kittens.
7. Ze is biseksueel
8. Ze is bang voor water. Niet het drinken of nat worden van de regen natuurlijk maar de angst om er in te vallen zoals Riverclanners doen.
9. Ze voelt zich niet fijn in de grot, of onder bomen. Het liefste slaapt ze onder de blote hemel.
10. Haar sterrenbeeld qua persoonlijkheid is Steenbok/Capricorn. Als ze op Hogwarts zat was ze Hufflepuff vanwege haar harde werken of Slytherin vanwege haar trots.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

The -evil- Queen M
1141
Actief
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   vr 28 jul 2017 - 13:54

Omdat iedereen het weer doet :') hier 10-facts over Sweetheart

1. Ze noemt zichzelf Lethalglance (dodelijke blik)
2. Ik heb der ooit overgenomen van Bunny toen Sweettheart nog Sweetkit was
3. Ze was eerst als een aardige behulpzame kat gepland maar ik vond het komisch om haar evil te maken met z'n 'lieve' naam
4. Ze werd vroeger mishandelt door haar vader en heeft een enorme geschiedenis maar ben te lui om het uit te typen
5. Ze is gebaseerd op Scar van the lion king :')
6. Ze houdt nog steeds van Bronzemask (ze is bisexueel)
7. Ze haat Oceanstaren Evergreen (sorry Butter en Flo *strooit liefde* <3)
8. Ze ziet Amberstorm als een dochter
9. Ze heet een litteken over haar borst in de vorm van een X precies op de plek waar haar hart zit
10. Sweetheart krijgt ooit nog 1 nestje, dus voor mensen die willen bereid je voor wbw

:::

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Owlkit,
Member

1297
Actief
according to my calculations,
you're a pussy

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   vr 28 jul 2017 - 14:08

10 Owl facts
1. Hij zou normaal gesproken blauwe ogen hebben maar ik heb op het laatste moment naar bruin veranderd
2. Al lijkt het alsof hij op één persoon gebaseerd is, heeft Owl echter nog twee andere mensen waar hij op gebaseerd is
3. Ik heb al een handje vol plotjes met hem dat tegelijk in werking komen zodra hij een apprentice wordt
4. Hij is eigen biseksueel, naar gaat zijn best doen om dat erg geheim te houden
5. Ik had hem heel erg bijna op Cameron Dallas gebaseerd
6. Zijn aanmelding was eigenlijk gereserveerd voor Tallshadow kitties maar Emma was te langzaam en plotseling kwam de North x Raptor aanmelding erg goed uit (+i luf Raptor dus eeehhh))
7. Hij is onvruchtbaar en zal ook zo blijven
8. Ik twijfel nog of hij een moordenaar moet worden of niet, maar daar heb ik al zowat plannen mee dus hoogstwaarschijnlijk zal dat dus ook zo worden
9. Hij heeft een lichte vorn van social anxiety, waardoor hij nogal awkward rond vreemden gaat worden. Nu als kitten is het nog niet echt duidelijk gemaakt, dus hij heeft er nu geen last van
10. Hij is een echt heethoofd, snel gestrest en heeft een kort lontje

10 Lion facts
1. Hij zou eigenlijk zwart worden met blauwe ogen, leek me grappig aangezien zijn moeder totaal het tegenovergestelde is
2. Bijna had ik Flameleap als vader opgeschreven, naar Flame is een charmeur en heeft Briar nooit gekend dus nope (al lijken ze verdacht veel op elkaar)
3. Ik ben licht aan het twijfelen of ik hem homoseksueel maak of panseksueel
4. Hij heeft een WindClanbouw, ookal komt zijn vader waarschijnlijk niet uit WindClan
5. Misschien, of misschien niet heb ik al iemand die zijn vader KAN zijn
6. Hij is gebaseerd op één persoon, maar dat zeg ik nog niet
7. Hij heeft een litteken op zijn schouder, maar hij zelf heeft geen idee waarvan
8. Hij heeft een lichte vorn van PTSD (Post-Traumatic Stress Disorder) van iets dat in zijn jeugd gebeurd is. Waarschijnlijk ook waar hij het litteken vandaan heeft
9. Ik wou hem eerst blind maken, niet gebeurd
10. Ik had hem bijna een groen oog en een blauw oog gegeven. Maar veel katten die ik speel hebben al verschillende gekleurde ogen dus ik maakte ze maar allebei groen

did I suddenly disappear?
Click here to find out!

one day they'll see

the crown was made for me

proud:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Bo~
424
Actief
We follow what we're told
Fit right into the mold
Is this what we need to breathe?
Or are we just feeding our disease?

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
BerichtOnderwerp: Re: 10-Facts-Topic   vr 28 jul 2017 - 14:23

Chillybreath fact's ~
1. Chillybreath kon ik eerst niet actief houden als kitten, whoops.
2. Chillybreath zou eerst een crush krijgen op haar broer Lioncub als ze als apprentices zouden meeten, aangezien ze niet weten dat ze elkaars siblings waren.
3. Chillybreath weet nog steeds niet dat Whitelion haar vader is
4. Chillybreath heeft Whitelion wel als kitten ontmoet op een soort 'vergadering', maar daar was ze toen al te druk bezig met Lionkit.
5. Chilly werd als kitten verstoten door Mazelock, omdat ze teveel op haar leek en een poesje was.
6. Chilly haat buitenclanse relaties, dit door haar moeder die alleen maar kittens van katers buiten de clan krijgt
7. Toch probeert ze wel katers buiten de clan in te palmen, zodat ze die kan gebruiken mocht ze hen nodig hebben
8. Chilly wilt geen kittens ook door haar moeder, aangezien Mazelock haar heeft verteld dat de enige reden waarom ze bestaat is het maken voor kittens die haar moeder kan gebruiken. Hierom wilt ze geen kittens om haar moeder te stangen. al wordt niks uitgesloten
9. Ze heeft bijna geen poezen als vrienden omdat ze niet weet hoe ze daar mee om moet gaan
10. Eigenlijk loopt ze sociaal zwaar achter :")
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

10-Facts-Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: