Twins|+Vitani



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Twins|+Vitani

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tornado
Member
Twins|+Vitani Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 17:05

Zijn schouder bewoog op en neer tegen de tijd dat de tabby kater het kamp binnenliep met een konijn tussen zijn kaken. Het beest was best zwaar. En Tornado wist nu al dat hij het niet alleen op kon. Iedereen verwachtte hoogstwaarschijnlijk dat katers alles op konden. Maar echter bleef de jonge Elitemember zonder honger achter. Hij at niet meer dan één of twee vogels per dag. Vandaar dat je zijn ribben bijna kon tellen. Dus zocht hij om de één of andere reden nog een kat om dit mee te delen. Het leek wel zonde als hij de helft ervan moest weggooien. Maar dat iemand het steelt was ook niet gezond.

- Vitani first
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Twins|+Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 17:20

Maybe I have you look but inside I'm different.
It's just too hard to face the truth.


Met een lage tempo sjokte ze het kamp ingang in, haar poten onder de modder en haar vacht was geklit. geïrriteerd legde ze haar oren plat op haar kop, wat een rot kat was het geweest. dachr dat ze haar zomaar kon aanvallen, nou dat had hij mis. ook al had ze een goed karakter haar nagels konden diepe wonden maken, ze was niks voor nks al zo snel een Member geworden. met een lage tempo sjokte ze veder, haar oog viel op een plekje waar de zon scheen maar ook en stukje schaduw bevond. Perfect! ze trippelde veder en liet zich daarna neer ploffen in de zon, een goedkeurend gesnor verliet haar bek,en haar staart tikte zachtjes op de grond. een kleine briesje waaide door aar vacht heen e bracht de heerlijke geur van verst prooi, ze likte haar lippen af toen ze dacht om zomenteen haar tanden in een stuk vlees te zetten. maar haar neus ving ook een andere bekende geur op, een kat die ze al eens eerder had ontmoet Tornado. "Tornado" mauwde ze, en gaf een klein knikje. "Een goeie jacht zo te zien" en bekeek de konijn die uit zijn bek bungelde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Twins|+Vitani Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 19:14


Nadenkend alsof het de belangerijkste vraag van de wereld was keek de kater zijn prooi aan. Hmm, de kop was knapperig, maar moeilijk door te bijten. En ondertussen had het ook hersenen daarin. Niet dat het beest die nodig zou hebben aangezien ze oerdom waren. Maar hij vond dat stukje niet zo lekker. De buik vond hij het lekkerst. Maar hij moest oppassen niet in sommige delen bijten. Normaal was de kater niet zo kieskeurig als het om voedsel ging. Maar als iemand mee in zal stemmen mee te eten zou hij het liefst wel beloond willen worden door het lekkerste, beste stukje te hebben. Dat leek hem wel eerlijk.
Zijn gedachtes werden gestoord bij het horen van een pijnlijke bekende stem achter zich. "Tornado" Met een ruk keek hij om. Even dacht hij met Zira te praten door slechts alleen maar in haar rode ogen te kijken. Maar tot zijn lichte teleurstelling was het haar look-a-like, Vitani. Zonder maar een woord terug te zeggen knikte de kater haar terug. "Een goeie jacht zo te zien" Nogmaals knikte hij. Zonder veel te bewegen legde hij het dode beest neer. 'Je zou wel zeggen een iets té goede vangst. Dit dier krijg ik niet alleen op. En het leek me zonde om hem half weg te gooien.' bekende hij. Zijn ijsblauwe ogen waren eerst gericht op de prooi tot hij zijn blik weer wendde bij de poes. Hmm, waarom niet? 'Heb je nog honger?' vroeg hij met diezelfde neutrale toon. Als een uitnodiging dat ze mee mocht eten.

WORDS: 257 || TAGS: Vitani || EXTRA: Sorry voor late reactie
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Twins|+Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 19:26

Maybe I have you look but inside I'm different.
It's just too hard to face the truth.


Toen de kater haar een knik gaf, begon ze haar borst te likken. het zag er niet bepaald verzorgt uit, dus bleef ze het glad likken toen ze in eens de konijn voor haar zag vallen. 'Je zou wel zeggen een iets té goede vangst. Dit dier krijg ik niet alleen op. En het leek me zonde om hem half weg te gooien. ze rekte haar kop uit en snuffelde wat over het konijn, het was inderdaad een behoorlijke konijn. 'Heb je nog honger?' vroeg hij ook uiteindelijk, ze knikte. "Er is altijd een plekje voor een heerlijke konijn" mauwde ze kalmpjes, en schoof het konijn een stukje op zodat de kater wat ruimte had om te eten. "Agh beter zo'n groot konijn dan een zielig mager muisje right?" en porde met haar poot in het konijn, die was vast en zeker zijn winter voorraad aan het bereiden zo mollig was het beest wel.


Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Twins|+Vitani Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 19:53


"Er is altijd een plekje voor een heerlijke konijn" Gelukkig, het was eigenlijk zeer zeldzaam dat hij iemand om mee te eten. Dus ze zou zich wel vereerd moeten voelen. Afijn, de kater richtte zich op de buik. Zodat de poes duidelijk kon verstaan dat dat deel van hem was. Vervolgens ging hij liggen en nam een hap eruit zonder op de kattin te wachten. Als begin rukte hij de huid eraf en at wat er binnenin zat. Het smaakte niet slecht. Heerlijk zelfs. Na één of twee happen begon hij tegen de poes te praten. 'Trouwens, ik ken je nog niet zo lang.' Hij wendde zijn blik eerst op het uitzicht, daarna pas op de Elitepoes. 'Ken je nog anderen in je familie?' Toch wel handig te weten. Want de vorige keer eindigde het in een kleine ruzie, beter gezegd een meningsverschil.

WORDS: 141 || TAGS: Vitani || EXTRA: Inspiratieloos xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Twins|+Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 20:28

Maybe I have you look but inside I'm different.
It's just too hard to face the truth.


Ze wachtte even tot de kater zijn tanden in de konijn begroef en een grote stuk van af scheurde, daarna boorde ze haar lange tanden in de rug van het mollige beest en trok net als Member een grote stuk van het lijf. genietend likte ze haar lippen af en na daarna nog een hap of twee, ze hief echter haar kop op toen de kater begon te praten. 'Trouwens, ik ken je nog niet zo lang. ze schudde haar kop, "Ik denk dat bijna niemand me kent" en net als hem was haar blik op de uitzicht gericht, 'Ken je nog anderen in je familie?' vroeg hij, weer schudde ze haar kop van nee. "Nee, ik denk niet me familie iets van mij bestaan af weet" vertelde ze, agh.. waarom ook niet? wat had het voor nut om te liegen? "Maar nu wil het ook graag ook van jou weten" mauwde ze neutraal, maar draaide haar kop naar hem toe zodat ze in zijn ogen keek.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Twins|+Vitani Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 21:01


De kater leek niet echt te luisteren toen ze het vertelde. Zijn ene oor was op de prooi gericht en het andere op haar. Ergens diep vanbinnen dacht hij even dat ze loog. Maar dat was haar eigen zaak. Tenslotte had iedereen zijn redenen om geheimen te bewaren. "Maar nu wil het ook graag ook van jou weten" Gelijk had hij spijt met dat onderwerp naar boven gehaald te hebben. 'Nou, eigenlijk heb ik alleen mijn vader gekend. Verder heeft hij met één of andere poes het gedaan en zo heb ik twee halfsiblings. Geen echte verrassing. Want voor je het weet is er nog een halfbloedje ergens aan het rondlopen dat met mijn vader te maken heeft.' Tja, hij kende zijn vader meer dan hij zichzelf kent. Hij was erbij toen de zwarte kater van poes naar poes ging. Echter begreep hij niet waarom die 'Ripa', die met het plot te maken had en nog is een Young One was, nogsteeds niet zag dat de kittens echter van Hurricane waren. Ze waren beiden zwart, dat was toch geen twijfel mogelijk. Je moest wel kleurenblind zijn als je het niet zag. Nou ja, diepe zucht.

WORDS: 195 || TAGS: Vitani || EXTRA: Derp Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Twins|+Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 21:19

'Nou, eigenlijk heb ik alleen mijn vader gekend. Verder heeft hij met één of andere poes het gedaan en zo heb ik twee halfsiblings. Geen echte verrassing. Want voor je het weet is er nog een halfbloedje ergens aan het rondlopen dat met mijn vader te maken heeft.' ze knikte langzaam, en om iet veder met het onderwerp te spreken boorde ze haar tanden weer in de konijn. ze likte het bloed van haar kin af nadat ze klaar was. en sloeg haar staart om haar middel heen, de zon verwarmde haar pels maar een rilling ging door haar heen toen een koude windvlaag door haar vacht blies. ze schudde haar kop, en het ringetje wat om haar zwarte halsband tikte tegen haar aan. "Rot ding" mompelde ze tegen haar zelf, en krabde met haar nagels tegen het gouden dingetje aan.

-Te lui voor de sheet :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Twins|+Vitani Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 21:28


De kater keek op bij het horen van een ringetje. Zijn laatste stukjes slikkend keek hij haar aan. 'Hulp nodig?' vroeg hij met een blik op het ding aan haar halsband. Die kon hij makkelijk van af rukken. Dat had hij ook met het zijne gedaan. Gewoon afdoen, met je poten erop staan en eraan rukken. De zijne is van leer en had dus een extreem goede kwaliteit. Na een paar kasjes na.
Uiteindelijk was de konijn voor drie kwartjes op. Tornado had het gevoel dat hij het meeste opat en gaf de rest aan de kattin. Dat leek hem wel eerlijk aangezien ze hem geholpen had met het benutten van voedsel.
WORDS: 111 || TAGS: Vitani || EXTRA: Derp Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Twins|+Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 21:40

Maybe I have you look but inside I'm different.
It's just too hard to face the truth.


Nog steeds was ze geconcentreerd op het ringetje aan haar halsband 'Hulp nodig?' ze keek op, en knipperde verwarrend met haar ogen. oh ja, Tornado was er nog. "Ja graag" mauwde ze tenslotte, en wurgde zich zelf uit de halsband en legde het neer op de grond. "Ik ken niet eens normaal jagen met dat ding" en knikte naar het gouden ringetje, maar haar blik gleed weer naar de kater toe.

-Flut x3

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Twins|+Vitani Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 21:44

"Ja graag" Tornado stond op en keek toe hoe ze haar halsband op de grond dumpte. "Ik ken niet eens normaal jagen met dat ding" legde ze uit terwijl hij het ding aan het bestuderen was. Langzaam plaatste hij zijn voorpoten op de halsband en zette zijn tanden in het ringetje. Met harde rukken begon hij te trekken tegen het ding. Oei, dit was moeilijker dan verwacht. Na steeds hard te rukken voelde hij iets losgaan. Voor hij het wist deed hij een salto achterover. Het ringetje had hij uitgespuugd. Een kleine scheur was in haar halsband ontstaan. 'Eh... oeps?' mauwde hij nerveus. Poezen konden altijd erg snel tekeer gaan om de kleinste dingen, had zijn vader gezegd.

- telefoonpost
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Twins|+Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 21:50

Ze keek toe hoe de kater zij poot op de halsband legde, en met zijn kaken de het ringetje vast greep. hij begon er hard aan te trekken en met een geconcentreerd blik bleef ze kijken, net als ze wou vragen als ze moest helpen. maakte hij bijna een achterwaardstee salto, haar blik gleed meteen van haar halsband af en keek naar Tornado. 'Eh.. oeps?' mauwde hij wat nerveus, echter kon zij haar lach niet in houden. en viel bijna om door het lachen, "Ni-nie erg.. erg hoor'' probeerde ze serieus te mauwen, maar het was zo raar gezicht toen hij naar achter kukelde. "Nu ziet die er best cool uit, met die scheur" en wurgde zich snel weer in haar halsband. "Bedankt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Twins|+Vitani Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 21:54

Hij keek haar even droogjes aan toen hij merkte dat ze hem zat uit te lachen. however, hij had verwacht dat ze hem zelf een scheur zou geven. Maar hij was er tenminste levend van afgekomen. Het verbaasde hem enorm hoe de poes toegaf dat het nu best wel cooler uitzag. Dat wist Tornado zelf ook wel. Maar of poezen daarmee eens waren had hij altijd op een 'nee' gerekend. Eerlijk gezegd begon hij meer om de poes te geven. Ze was eigenlijk een soort vriendin van hem gewoden, soort familie. Al wist hij niet waarom. Het kon misschien ook door het konijn komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Twins|+Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 22:01

Nadat ze haar halsband weer om haar nek had vast gebonden, en begon ze aan een wasbeurt. haar tong raspte over haar flank heen waar nog wat opgedroogde bloed en modder zat, ze bleef zwijgen tot haar pels weer glom en daarna hees ze zich omhoog. haar spieren waren wat stijfjes geworden door de vochtige grond, "Ik ga een stukje lopen" mauwde ze koeltjes, en gaf hem een knikje. ze draaide zich om en liep een stukje van de kater weg, "Zin om mee te gaan?" riep ze over haar schouder en zwiepte met haar staart.

Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Twins|+Vitani Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 22:04

De kater keek om zich heen nadat ze hem aanbood mee te gaan wandelen. Ach waarom ook niet? Terwijl hij mentaal zijn schouders ophield stond hij op en rekte zich uit. 'Ik vind het best,' mauwde hij. Het liefst wou hij gaan slapen met zijn warme, volle maag. Maar fysiek had hij geen enkele sprankje slaap. Dus een stapje maken kon geen kwaad. Hij onderdrukte een gaap. 'Waar wil je naartoe?' vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Twins|+Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 22:10

Ze begon weer te lopen toen de kater zei dat hij mee ging, haar spieren waren stijf en haar lichaam was wat koud. dus een wandeling deed haar vaak goed, 'Waar wil je naartoe?' ze haalde haar schouders op, en liep richting de uitgang van het kamp. "Ik zie wel waar me poten me naar toe leidden" sprak ze kalmpjes, en trippelde de kamp uit. de wolken begonnen de lucht al over te nemen, zodat ze zon bijna niet meer kon schijnen. een koude windvlaag blies weer eens door haar wacht en haar rode ogen tuurde over het landschap, "Het word met de dag kouder" mompelde ze wat, en legde haar oren wat in haar nek toen er een vieze geur haar neus binnen drong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Twins|+Vitani Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 22:12

Zijn pels ging zowat omhoog om de kou tegen te gaan. Ze had inderdaad gelijk. Gisteren zweette hij nog wel. Zijn ogen werden groot en rond bij het ruiken van een onheilspellende geur. Ugh, die geur kende hij maar al te ging. Van zijn geboorte tot de tijd van zijn Membership. Die rode mormels met die puntige neuzen die zichzelf maar al te graag willen bewijzen. Ja, de geur vloog boven alle anderen heen. Het was de geur dat dichtbij BloodClangebied was. Vos!
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Twins|+Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 22:17

Ze opende een stukje haar mond zodat ze de geur beter kon ruiken en de vieze geur kon proeven, bijna elke haar op haar lijf schoten omhoog toen de geur haar bekend voor kwam, de geur van vos! en het werd steeds sterker, haar nagels schoten haar hulzen uit en boorde zich diep in de grond. haar moeder had lange nagels die ze bijna niet kon inklappen, maar haar hoektanden waren juist extra groot. als je goed keek kon je de punten zien zitten, "Heb je zin om met hem te spelen?" mauwde ze kalmpjes, maar in haar ogen glom woestheid en strijdlust. deze kant van haar had Tornado vast nog niet gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Twins|+Vitani Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 22:19

Hij gromde vijandig, zijn klauwen schoten automatisch uit zijn hulzen bij het ruiken van de geur dat sterker werd. "Heb je zin om met hem te spelen?" Zijn ogen kneep hij tot spleetjes, er fonkelde lust en kwaadheid in. Hahah, dit werd misschien geen makkie. Maar dit werd vast en zeker wel een hondentand waard. Het beest was nog halverwege BloodClanterritorium. 'Let's do this,' grijnsde hij breed. Vervolgens klom hij een boom op om het rode beest daar vanuit te bespioneren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Vitani
Member
Twins|+Vitani 9vd3kn
M
1126
Actief
"Chew bubble gum like a boss"

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Vitani
BerichtOnderwerp: Re: Twins|+Vitani   Twins|+Vitani Icon_minitimema 5 okt 2015 - 22:25

"Let's do this" ze knikte, en een valse grijns sierde haar lippen. Torando klom de boom in, maar zij ging de andere kant op. poot voor poot sloop ze door de hoge gras heen en als snel zag de de puntige oren van de vos, ze trok haar lip naar achteren zodat haar tanden zichtbaar werden. ze keek nog eventjes naar de boom waar Tornado zat, ze had een plan. met een boze grauw sprintte ze op het rode vacht af, en haalde tijdens het rennen krachtig uit naar de kop van het beest. meteen sprintte naar de boom toe, met de vos op haar hielen. "Attack him from out the tree!" riep ze, en rende voor bij de stam. en maakte een scherpe bocht zodat ze tegen over de vos stond maar wel wat ruimte er tussen, nu maar hopen dat hij wist wat ze bedoelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twins|+Vitani
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: