Tell me how {+Thornflame}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me how {+Thornflame}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Kumeza
Member
Tell me how  {+Thornflame} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Tell me how {+Thornflame}   Tell me how  {+Thornflame} Icon_minitimevr 9 okt 2015 - 18:13

Swallowpaw slenterde door het territorium, terwijl ze af en toe op hinkte. Ze had nog steeds last van haar wonden die ze opgelopen had tijdens dat gevecht tussen Bloodclan en Thunderclan. Opeens hoorde ze achter haar een ritseling in de struiken. Direct draaide ze zich om, en keek nieuwsgierig naar het struikgewas. Ze rook dat het een kat was, en geen prooidier. "Wie is daar?" miauwde ze met haar ogen tot spleetjes.
SPT + eerste post voor Thornflame C:



Tell me how  {+Thornflame} Swallo12
Tell me how  {+Thornflame} G3K5gZvO_oTell me how  {+Thornflame} XehOIgmF_oTell me how  {+Thornflame} POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Thornflame
Member
Tell me how  {+Thornflame} DPKsfdL
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: Tell me how {+Thornflame}   Tell me how  {+Thornflame} Icon_minitimevr 9 okt 2015 - 22:06

Met een tevreden glimlach begroef Thornflame zijn eerste prooi van die dag. Hij schraapte het zand tot een hoopje en legde deze met één klauw over de prooi heen zodat de geur bedekt zou blijven en anderen er niet mee gingen lopen. Hij streek met zijn klauw over het hoopje zodat zijn markeringspunt duidelijk voor hem was. Dat deed hij met elk hoopje, want anders zou hij echt niet meer onthouden waar hij alles had neergelegd. Hopelijk zou een kat tegen dat hij zijn verzameling van prooi op kwam halen het niet vertrapt hebben. Prooi was de laatste tijd moeilijk te vinden, maar hij deed zijn best. Opeens hoorde hij iets in de struiken en snel sprong hij in de struiken zodat deze ritselden. Een tikkeltje teleurgesteld keek hij toe hoe een eekhoorn veilig naar zijn boom rende. Jammer. Hij wilde zich net omdraaien zodat hij weer naar het open stukje van het territorium kon gaan toen hij een stem hoorde. Hij kon begrijpen dat het een beetje angstvallig was voor de andere kat die zich daar bevond om de struiken te horen ritselen en niemand te zien, zeker na heel die aanval van de BloodClan. ‘Rustig maar,’ sprak hij terwijl hij uit de struiken stapte en zichzelf vertoonbaar maakte. ‘Ik ben het, Thornflame.’ Hij herkende de poes van de Ceremonie en had haar ook gezien tijdens het gevecht tussen BloodClan en ThunderClan als hij het zich goed herinnerde. ‘Je lijkt me redelijk jong,’ sprak hij vervolgens geamuseerd. ‘Heb je toestemming om uit het kamp te mogen?’ Zijn stem klonk lichtelijk plagend, maar zijn ogen keken haar wel serieus aan. Stel dat het een andere kat dan hem was geweest die zich in dat struikgewas verscholen had? Hij rilde bij de gedachte alleen al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Tell me how  {+Thornflame} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Tell me how {+Thornflame}   Tell me how  {+Thornflame} Icon_minitimema 12 okt 2015 - 10:21

Een grijs-witte kater stapte uit de bosjes. "Rustig maar," O, het was die ene kater die ze wel eens gezien had.Thorn.. Thornfire ofzo? "Ik ben het, Thornflame" vervolgde de warrior voor haar. Ze moest omhoog kijken om zijn gezicht te kunnen zien. Swallowpaw had wel 'paw' achter haar naam, maar dat maakte haar niet veel groter. Ze was even groot als de kittens van Glowstick en Snowblossom, en die waren 5 moons, in plaats van 6. "Oh, hoi." mompelde de zwarte poes. Ze wist niet zeker of ze wel uit het kamp mocht zonder enkele training, maar dat boeide niet, nu een getrainde warrior bij haar was, toch? "Je lijkt me redelijk jong," Hierop snuifde Swallowpaw lichtjes geïrriteerd. Natuurlijk was ze nog jong, en wat zou dat? "heb je toestemming om uit het kamp te mogen?" Ze merkte wel dat de stem lichtjes plagend was, maar toch schuifelde de jonge poes ongemakkelijk heen en weer. "Eh, nou.. Ik ben apprentice, dus dan zou ik toch wel mogen?
"
stamelde Swallowpaw. Ze wou wat zelfverzekerder klinken, maar dat lukte nu niet. Eigenlijk wist ze dondersgoed dat dit net zo goed een vijandige kat kon zijn, en dan zat ze diep in de puree.



Tell me how  {+Thornflame} Swallo12
Tell me how  {+Thornflame} G3K5gZvO_oTell me how  {+Thornflame} XehOIgmF_oTell me how  {+Thornflame} POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Thornflame
Member
Tell me how  {+Thornflame} DPKsfdL
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: Tell me how {+Thornflame}   Tell me how  {+Thornflame} Icon_minitimema 12 okt 2015 - 21:04

De houding van de Apprentice deed hem een beetje denken aan zijn eigen houding als ze hem betrapten wanneer hij uit het kamp was terwijl hij vergeten was om toestemming te vragen. Vooral tijdens zijn laatste manen had hij het niet nodig gevonden om toestemming te vragen. Dat had trouwens tot grote bezorgdheid geleid, want ze waren hem komen zoeken en waren boos op hem geweest. Thornflame was er verrast over dat ze hem überhaupt een eigen Apprentice hadden gegeven. Nu moest hij wel zeggen dat hij in de afgelopen weken een verantwoordelijkheidsgevoel had ontwikkeld. Dus dat was wel een goed ding. Maar alsnog deed hij dingen die tegen de Code indruisten en die niemand van hem mochten weten. Want ondanks dat hij zijn uiterste best deed om loyaal te blijven, ging hij soms opzoek naar oude vrienden die hij als Apprentice buiten de Clan had gemaakt. Hushpaw en Brindleleaf waren er voorbeelden van, hoewel hij Brindleleaf nog steeds minder goed kende als Hushpaw. Als hij dacht aan zijn vriend van de RiverClan, glimlachte hij breed. Ze konden het goed met elkaar vinden en daar was hij blij om. Hij richtte zijn aandacht op de Apprentice. ‘Iets zegt me dat je geen toestemming hebt gevraagd,’ zei hij lachend tegen haar. ‘Het is goed, hoor. Voor deze ene keer dan. De volgende keer heb ik graag dat je eerst toestemming vraagt voordat je het kamp verlaat zodat we weten waar je bent. Zeker voor jonge Apprentice’s is het gevaarlijk om het kamp zomaar te verlaten. Maar we zullen nu maar gewoon doen alsof je samen met mij naar buiten bent gegaan.’ Hij gaf haar een knipoogje en draaide zijn kopje. Hij zag niemand in de buurt staan, dus het was vrij aannemelijk voor anderen dat hij haar vergezeld had naar hier. Hun Clangenoten moesten immers niet alles weten, right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Tell me how  {+Thornflame} Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Tell me how {+Thornflame}   Tell me how  {+Thornflame} Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 10:17

"Iets zegt me dat je geen toestemming hebt gevraagd," Oeps, ze was erbij. De zwarte apprentice liet haar kopje hangen. "Moet ik nu weer terug naar het kamp?" vroeg ze teleurgesteld. Ze wou absoluut niet weer terug het kamp in. "Het is goed, hoor. Voor deze ene keer dan. De volgende keer heb ik graag dat je eerst toestemming vraag voordat je het kamp verlaat zodat we weten waar je bent. Zeker voor jonge Apprentice's is het gevaarlijk om het kamp zomaar te verlaten. Maar we zullen maar gewoon doen alsof je samen met mij naar buiten bent gegaan." Blij dat deze warrior zo slecht nog niet was, sprong Swallowpaw vrolijk overeind. "Oke! Waar gaan we heen?" miauwde ze, haar enthousiasme terugkrijgende. Ze trippelde vrolijk, zonder op antwoord te wachten, naar een bepaalde richting. "Gaan we jagen?" Haar enthousiasme was nu haast niet meer te missen, en ze giste dat de warrior haar wel zou volgen. Want ze mocht toch niet in haar eentje het kamp uit. Abrupt stond ze stil, Thornflame aankijkende. "Mag je wel het kamp uit als je met twee Apprentices wel zonder warrior het kamp uit?" Ze doelde op wanneer Hazelkit apprentice zou worden, want dan zouden ze samen gewoon los door het territorium konden dollen. Ze beschouwde hem namelijk als haar beste vriend, of ie dat nou vond of niet.

+ SOrry laat D;



Tell me how  {+Thornflame} Swallo12
Tell me how  {+Thornflame} G3K5gZvO_oTell me how  {+Thornflame} XehOIgmF_oTell me how  {+Thornflame} POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
Thornflame
Member
Tell me how  {+Thornflame} DPKsfdL
<3
397
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornflame
BerichtOnderwerp: Re: Tell me how {+Thornflame}   Tell me how  {+Thornflame} Icon_minitimevr 6 nov 2015 - 22:00

De reacties van de poes lieten hem een beetje aan hemzelf denken toen hij een Apprentice was. Ook hij was iemand die niet geduldig kon wachten tot hij toestemming had en die soms het kamp uitging als het niet mocht. Niet dat hij dat deze ongeduldige poes aan haar neus ging hangen. Hij moest immers een goed voorbeeld voor haar zijn. En hij vroeg wel altijd toestemming aan iemand in het kamp, dus hij nam aan dat dat wel gold. Bovendien lieten ze je ook meer vrij als je al een oudere Apprentice was, maar deze Apprentice was nog vrij jong. Hij twijfelde even kort bij haar vragen. ‘Wel, het zou geen kwaad kunnen als we iets nuttigs doen voor de Clan,’ zei hij bedenkelijk. ‘Maar ik wil ook weer niet het werk van je mentor overnemen.’ Jeetje, wat was hij plichtsbewust en saai, zeg. Hij kon zich herinneren dat toen hij aanklopte bij een paar Warrior’s dat zij niet eens hadden gekeken naar het feit dat hij een mentor had. Ze hadden hem gewoon meegenomen en hem getraind. In principe was het de job van de mentor van deze Apprentice om dat te doen, maar hij kon toch wel zien wat ze al kon? ‘Oké,’ zei hij met een knikje, meer naar zichzelf dan naar haar. Hij keek haar vervolgens twijfelend aan. ‘Naar mijn weten mag je enkel het kamp met toestemming uit. Omdat je nog zo jong bent, laten ze je wat minder vrij zodat je zeker niet overkomt. Maar als je ouder bent en je doet meer ervaring op, zullen ze je wel uit het kamp laten als je toestemming hebt gevraagd aan één van de Warrior’s in het kamp, ja,’ sprak hij bevestigend. Hij hoopte echt dat hij het bij het rechte eind had. Hij kon zich niet herinneren dat hij, toen hij een oudere Apprentice was, constant vergezeld werd door een oudere Warrior. ‘Laten we dan maar wat prooi gaan zoeken!’ sprak hij opgewekt. ‘Heeft je mentor je al jachttechnieken geleerd?’

OOC: Zoals je ziet post ik ook niet altijd even op tijd. Geen probleem dus c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me how {+Thornflame}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: