Firework {Abyss}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Firework {Abyss}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cyber
Member
Firework {Abyss} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Firework {Abyss}   Firework {Abyss} Icon_minitimedo 22 okt 2015 - 18:54


De schemering begon te vallen, traag zonk de zon tot onder de hemel. Je merkte dat ook de dieren zich klaar maakten voor hun bedje van mos. Zo zag je geen vogels meer in de lucht, op die verdwaalde spreeuw na. En ook eekhoorns of honden zag je steeds minder, de mensen hielden hun keffende vlooieballen trouwens op dit uur allemaal binnen. Tot morgen vroeg vijf uur zag je bijna geen hond meer, op die vervelende poedel na die niet binnen mocht snachts en die dronken jack die door de straten dwaalde. Hij keek in stilte naar de hemel die langzaamaan donkerder werd, vanop een muurtje waar hij heerlijk lag. Echter trok gezelschap zijn aandacht, "Goedenavond."


Firework {Abyss} AdnfjaFirework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} 2gxnp75Firework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} Cyber_pixelFirework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} 34nodx3Firework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} Teeth_dogs
Firework {Abyss} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abyss
Member
Firework {Abyss} DPKsfdL
Sassiee
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {|18 Møøns|}
Gender:
Rank:
Abyss
BerichtOnderwerp: Re: Firework {Abyss}   Firework {Abyss} Icon_minitimedo 22 okt 2015 - 19:32

Druk druk en nog eens druk, alleen maar gevechten over wie in de barn mag slapen en over andere domme dingen. Haar oude thuis delde ze hun slaaplek hun eten en hun gewoontes maar deze katten leken wel hondsdolheid te hebben, dus ze zal snel opzoek gaan naar haar groep om weer vervolgens er op te trekken en mooi weer bij de kust te wonen. De landrotten hier waren allen druk met hun zelf, en deden waar ze zelf in hadden iets waar ze niet tegen kan. Met grote passen slenterde ze weer gewoonlijk door de kamp heen, opzoek naar een pleknwaar ze alleen kon zijn. Een mooi plekje helemaal aan het einde van de kamp was niemand te bekennen. Dus met snelle passen trippelde ze naar haar slaapplek deze nacht, met een 'plof' liet ze zich in de schaduw zakken en krulde haar staart om haar middel heen. De wind blies lekker fris door haar vacht heen, de katten hier hadden het al zogenaamd koud maar voor haar was dit meer een zomerbriesje waar ze vroeger woonde was de wind pas koud. "Goedenavond" ze hief haar kop omhoog een staarde met een rustige uitstraling een kater aan die een paar meeuwenlente van haar af was. "Het zelfde" en gaf hem een klein beleefd knikje, "Zo te zien verstopt je je ook voor de drukte?" mauwde ze en liet haar blik op hem rusten.

-Telefoon bericht


Firework {Abyss} 16au0za           Firework {Abyss} 2qnskye
Firework {Abyss} 152ns6v
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Firework {Abyss} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Firework {Abyss}   Firework {Abyss} Icon_minitimevr 23 okt 2015 - 16:14

Cybers snuit trok zich samen van walging "Nou ja ik ga niet tussen die gekken liggen, ik ga niet vechten voor een plaats die besmet is met hondsdolheid." Hij schudde grauwend met zijn zwart-witte kop, "Dan heb ik liever een kouder stukje verlaten grond onder de blote hemel." Hij keek de gevlekte kat traag aan, hij had haar nog niet eerder gezien iemand. Dus het zal wel geen opvallend type zijn, nog een gekke Brat. De wind stond koud, maar Cyber had een dikke, half lange vacht in de winter dus last had hij er niet van.


Firework {Abyss} AdnfjaFirework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} 2gxnp75Firework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} Cyber_pixelFirework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} 34nodx3Firework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} Teeth_dogs
Firework {Abyss} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abyss
Member
Firework {Abyss} DPKsfdL
Sassiee
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {|18 Møøns|}
Gender:
Rank:
Abyss
BerichtOnderwerp: Re: Firework {Abyss}   Firework {Abyss} Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 10:31

"Nou ja ik ga niet tussen die gekken liggen, ik ga niet vechten voor een plaats die besmet is met hondsdolheid." ze knikte, daar had bij groot gelijk in. Welke idooot ging zijn leven riskeren of weken met wonden lopen om een nachtje in de Barn te slapen? Er waren tenslotte genoeg plekjes te vinden langs de randen van het kamp dat ook beschutting gaf. Dan heb ik liever een kouder stukje verlaten grond onder de blote hemel." "Ai, dat klopt. Ik zie liever de sterren boven me dan de verrotte lucht van sommige clanleden hier" mauwde ze, en sloeg haar half verminkte staart om haar middel heen. Ze was wel eens lang de zogenaamde 'clans' geweest en een toen riep iemand naar haar, 'Brokkeltail' ofz iets? Agh het zou wel, ze begon rustig haar flank te wassen en wachtte op de wat de jater nog te vertellen had.

-Telefoon bericht


Firework {Abyss} 16au0za           Firework {Abyss} 2qnskye
Firework {Abyss} 152ns6v
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Firework {Abyss} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Firework {Abyss}   Firework {Abyss} Icon_minitimeza 24 okt 2015 - 11:03

Cyber walgde, inderdaad die lucht. Sommigen leker zich hier nooit te wassen. Nu pas viel hem op dat Cyber deze poes eigenlijk niet kende. Hij was nog maar nieuw in bloodclan en misschien was deze poes ook nieuw? Of was ze hier geboren maar had ze zich nog niet laten zien? Ach hij besloot dat dat hem weinig uitmaaktte. "Cyber, aangenaam." stelde hij zich voor, hij gaf de poes nog eens een kijkje en besloot dat ze wel iets had maar niet zo knap was als andere poezen konden zijn.


Firework {Abyss} AdnfjaFirework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} 2gxnp75Firework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} Cyber_pixelFirework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} 34nodx3Firework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} Teeth_dogs
Firework {Abyss} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abyss
Member
Firework {Abyss} DPKsfdL
Sassiee
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {|18 Møøns|}
Gender:
Rank:
Abyss
BerichtOnderwerp: Re: Firework {Abyss}   Firework {Abyss} Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 12:25

"Cyber, aangenaam." ze spitsde haar oren weer, en hief haar kop weer van haar flank af zodat ze de kater weer kon aankijken. "De naam is Abyss" mauwde ze terug, en gaf net als de massieve kater een knikje terug. "Cyber, hmm.. die naam heb ik vaker gehoord, er gaan wat roddeltjes door de clan over jou" vervolgde ze, haar blik nog steeds op die van hem gericht.


Firework {Abyss} 16au0za           Firework {Abyss} 2qnskye
Firework {Abyss} 152ns6v
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Firework {Abyss} Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Firework {Abyss}   Firework {Abyss} Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 12:46


Cyber oren stonden direct op scherp, roddels? "Ahja, wat word over me gezegd?" Hij gromde laag, niet zeker of het wel iets goeds zou zijn. Hij moest het weten, misschien verkeerde hij wel in gevaar of werd hij uit de clan gesmeten. Er waren veel dingen die Claw niet mocht weten..


Firework {Abyss} AdnfjaFirework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} 2gxnp75Firework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} Cyber_pixelFirework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} 34nodx3Firework {Abyss} 10pvxmwFirework {Abyss} Teeth_dogs
Firework {Abyss} 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Abyss
Member
Firework {Abyss} DPKsfdL
Sassiee
78
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {|18 Møøns|}
Gender:
Rank:
Abyss
BerichtOnderwerp: Re: Firework {Abyss}   Firework {Abyss} Icon_minitimezo 15 nov 2015 - 17:31

Een glimlach verscheen op haar snuit bij de reactie van de rote kater, haar staart probeerde ze naast haar te leghen maar het ging lastig als je de helft niet meer kon voelen. Uiteindelijk lukte de lapjespoes haar geknakte pluizige staart naast flank te leggen, "Oh, dat je de Elite 'veraard' en ik heb iets gehoord dat er wat katjes je graag dood willen zien" Mauwde ze kalmpjes, maar richtte hem een blik dat ze het meende, "Ik zal maar wat meer op je staart letten, als ik jou was landlubber" Vervolgde, en gaf een snelle lik over haar borst.

-Sorry helemaal vergeten dom van me!


Firework {Abyss} 16au0za           Firework {Abyss} 2qnskye
Firework {Abyss} 152ns6v
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Firework {Abyss}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: