Er valt altijd verbetering in dingen te brengen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Er valt altijd verbetering in dingen te brengen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jewel.
Member
Er valt altijd verbetering in dingen te brengen DPKsfdL
Eline
40
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Jewel.
BerichtOnderwerp: Er valt altijd verbetering in dingen te brengen   Er valt altijd verbetering in dingen te brengen Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 20:21

Beetje raar, dat ik na een half jaar hier een topic aan maak, maar ik vind dat er nog verbetering in te krijgen is, daarom vraag ik om tips.

Maanlicht scheen op de jonge witte poes terwijl ze nog sliep. Het geluid van een uil deed haar echter ontwaken. Geschrokken krabbelde ze overeind. Het was hartstikke laat! Wat zouden de anderen wel niet denken? Snel liep ze in de richting van het Rogue territorium. Zo liep ze een paar minuten tot ze bedacht dat dit helemaal niet op de twoleg nesten leek waar ze overdag langs liep als ze naar huis ging! Jewel snuffelde aan de lucht. Geen Bloodclan of Rogue geur te ruiken. Ze was verdwaald. Wat nu? Hier was ze nog nooit geweest en ze had geen enkel idee welke richting haar nest op was. Pootstappen achter haar klonken. Het silhouet van een kat viel over haar heen. Wie was er zo laat nog buiten? Dit was beslist geen Kittypet. Wat moest ze doen? Rennen of de weg vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
Er valt altijd verbetering in dingen te brengen DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: Er valt altijd verbetering in dingen te brengen   Er valt altijd verbetering in dingen te brengen Icon_minitimezo 25 okt 2015 - 21:30

Ik heb eigenlijk maar één kleine tip, en dat is over de zin 'Wat zouden de anderen wel niet denken?'. Dit staat in de toekomende tijd, en het moet in de verleden tijd staan aangezien de rest van je post ook in die tijd staat. Het wordt dan dus 'Wat dachten die anderen wel niet?'
Tenminste, dat is als ik de zin goed lees. Misschien bedoel je met 'Wat zouden de anderen wel niet denken?' de katten die vlakbij haar zijn? Want dan klopt het wel ;').
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Er valt altijd verbetering in dingen te brengen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: