;; Where my heart hits the ground | Leopardkit



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Echopaw
Member
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit   ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit Icon_minitimedi 27 okt 2015 - 10:48

O-ké. Dan niet hè? Ze had het wel gehoord, uiteindelijk. Nu wist ze waarom Lurking haar geen training meer had gegeven na die eerste zeven dagen. Voor een kit. Een kit! Leopardkit, een zoon van Innerghost. Ze kende het beestje van uit de nursery, toen hij nog heel klein was. Ze gromde in zichzelf en keek het kamp verwoed rond, op zoek naar het tabby vachtje van de kit. Ze ging hem niet aanvallen, maar hij mocht wel beter leren dan haar mentor af te pakken. Ze vond het redelijk snel, en stampte op hem af. "Jij," snauwde ze. "Leopardkit? Dus jij hebt m'n mentor gejat?" Ze bekeek hem eens. Hij had wel potentie. En toch, ze was ouder, groter, steker, beter. Ha!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit   ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 21:59

De oudere kitten was bezig met ehem.. iets. Hij had niet echt een idee waar hij me bezig was maar het betrof wat vacht en een steen. Eigenlijk verveelde hij zich gewoon. Maar goed, entertainment kwam eraan, en deze keer had deze een gevlekt pelsje. De apprentice kwam op hem af stampen en zijn koudblauwe blik nam haar even in zich op. Hij was vrij kalm aangelegd en bekeek de kattin even. Echopaw wist hij haar te benoemen, en ze leek niet blij te zijn. Rustig bleef hij zitten en luisterde naar haar gesnauw. Hij trok even een wenkbrauw op. “Ik heb helemaal niemand gejat” sprak hij simpel, om hierna wat bedreigend op te staan. Zijn rang mocht het dan niet zeggen, ze waren even oud en hij was ook groot. Hij miste dan wel training maar had in zijn korte leventje al genoeg ruzie gemaakt. Daarbij vond hij het even leuk zo dominant te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit   ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit Icon_minitimedo 29 okt 2015 - 23:42

Ehm... Okay, hij was groter. Damn, deze kit? Groter dan zij? Ze moest nodig een beetje een groeispurt krijgen. Toch liet ze zich niet aan hem onderdoen, en rekte haar nek zo dat ze zich net iets boven de kater zijn kop uit kon richten. Volgens zichzelf had hij niemand gejat. Hm-hm. "Hm-hm, niemand gejat," siste ze, haar blauwe kijkers venauwende. "Mijn mentor heeft in plaats van mij te trainen, zijn tijd verspild aan een kit," Dat waren haar exacte gedachten toen ze erachter kwam, en het voelde fantastisch om het in zijn snuit neer te spuwen. Dat ze hier zichzelf alleen maar mee zou hebben kon zij ook niet voorspellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit   ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit Icon_minitimevr 30 okt 2015 - 10:07

Was dit nou een dramaqueen of niet? Echt, als je dit voor de vijand zou zetten zouden ze zelf al wegrennen van irritatie. Echt heel duidelijk in haar beschuldiging was ze ook niet. Maar who cares, ze was een goed middel om frustraties op te uiten en je kon geloven dat Leopardkit er genoeg had. Hij zette een stap naar voren, zijn rug recht en kop geheven. Als Echopaw nu niet naar achteren stapte zouden ze bijna met hun snuiten tegen elkaar staan. Personal space was toch maar luxe. “Dat ligt waarschijnlijk meer aan jezelf dan aan mij, maar voor de goede orde, wie was degene die je gedumpt heeft?” Hij zei het wat spottend, terwijl in zijn blik een brutaal zelfvertrouwen blonk. Het leek erop dat dit nog lang doorging, beiden gingen immers niet opgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit   ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 19:21

"Je zal wel net zo lang achter zijn kont aan gezeurd hebben tot hij iets aan dat magere lijfje van je zou doen," Ze was echt master ongeldige argumenten geven. Het was pijnlijk zielig. Zo erg dat het je gewoon bijna fysieke pijn zou bezorgen. Ze stonden bijna met de neuzen tegen elkaar. "Lurkingshade heeft mij laten vallen voor jou, meneer," siste ze, vrij verontwaardigd. "Wat dacht je? Dat hij beter verdiende dan ik? Dat je nu eenmaal voorrang zou hebben op mij? Want het lijkt me toch duidelijk dat jij in deze verhouding de minste rechten hebt, kit," Ja ja, hij was nog kitten. Hierdoor zou hij waarschijnlijk later warrior worden ook. Het enige wat hij tegen haar had was een machtige moeder, en een redelijk stevig lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit   ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 22:04

Leopardkit moest blij zijn dat zijn humeur niet aan die van de poes voor hem peilde. Want wow, die kon Little Creek wel doen verdampen als ze erin sprong. Niet op die manier, please gedachtes, nee. Maar goed, terug op het punt van slechte beledigingen. Hij liet haar gewoon even uitrazen. Het ging om Lurkingshade dus, aha. Bij het laatste flikkerde hij echter wat met zijn oor, al behield hij zijn rust. Even woog hij de opties af, haar op vitten of netjes uitleggen. Maar het eerste was gewoon veel leuker, dus koos hij die optie. “Dat je het nog moet vragen, maar goed, dat verklaard dan weer het punt waarom hij voor mij gekozen heeft. En nee, ik heb niet aan zijn kont gezeurd” Zijn ijskoude blik keek recht in die van Echopaw, met een schuine grijns op zijn gelaat. “En toevallig ben jij hier de magere, ik mag dan een maan moeten wachten dankzij een ongeval, maar ik zie er in ieder geval al uit als een apprentice.” Hij porde de poes tegen haar flank, bijna keurend. Dit was nog best leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit   ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit Icon_minitimeza 31 okt 2015 - 22:24

Ze had hem even in een soort irritatie, en toen wist hij weer dezelfde koele grijns te herpakken. Hij had niet aan zijn kont gezeurd, beweerde de kit. Ook vertelde hij haar dat ze niet echt op een apprentice leek. Ze bleef hem in stilte volgen met haar ogen, en pas toen hij in haar flank porde reageerde ze weer, en snel ook. Ze haalde uit naar zijn poot, bijna haar klauwen uitgeslagen. Ze had ze net op tijd ingehouden. "Blijf met je fikken van me af, kit," siste ze. "Voor zover ik weet werd Lurkingshade aan mij toegewezen bij de ceremonie. Jouw naam werd niet eens genoemd," Ze besloot maar door te gaan op dat feit dat hij nog een rangetje lager stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit   ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit Icon_minitimezo 1 nov 2015 - 12:09

Leopardkit haalde rustig zijn poot terug na de klap, zijn wenkbrauw opgetrokken. Rustig maar madame, we zitten in dezelfde clan, probeer dit eens met Bloodclan. Toen ze er nog verder op door ging besloot Leopardkit rustig te gaan zitten en even zijn poot te likken, om die daarna over zijn kop heen te laten gaan. Nog altijd kalm, expres om haar te irriteren, keek hij hierna op. “Ga dan bij hém klagen inplaats van bij mij. Of durf je niet? Is dat het? Dus besloot je naar de kit toe te komen, in de veronderstelling dat je die wel aan kon.” In zijn heldere ogen stond een zelfingenomen glans. Dit was toch fanatisch of niet dan? "Dan moet dit dus als een teleurstelling komen" Hij bleef nu even rustig zitten, maar nog altijd met zijn trotse en grote houding. Ja, hij kon het er ook even opleggen dat hij beter was dan haar. Maar goed, hij had van desbetreffende Lurkingshade wél geleerd dat je niet moest denken dat jezelf de beste was. Dat maakte je juist zwak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit   ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit Icon_minitimewo 4 nov 2015 - 11:45

"Hoe heb jij dan, als kitten, wiens naam nog nooit is gevallen tijdens een ceremonie, aandacht van een warrior getrokken? Hm? Hij kan niet op jou af zijn gestapt," Toch? Welke warrior doet dát nou? Zij zou dat mooi niet doen. Dacht ze zo. "Lurkingshade, wil je mij alstublieft alvast wat leren?" hoonde ze, alsof ze hem imiteerde. "En ja, ik stap op jou af, want ik weet dat ik Lurkingshade niet aankan. Dat zal ik maar toegeven. Maar het is niet alsof ik jou iets heb aangedaan ofzo," Ze ging mooi niet met hem vechten ook. Alleen bekvechten. Want dat ging nu eenmaal redelijker bij leeftijdsgenoten dan van volwassene op jong apprentice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardspirit
Member
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit ViLobN1
Jamie
807
Actief
"Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light;
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night."

CAT'S PROFILE
Age: Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior | Carnation Killer
Leopardspirit
BerichtOnderwerp: Re: ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit   ;; Where my heart hits the ground | Leopardkit Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 15:22

Het was dat hij geduld had en niet zo makkelijk uit de tent te lokken was door clangenoten –en natuurlijk de warriorcode- anders was vlekje niet zo levendig geweest. “Dat noemen ze praten” Sprak hij droogjes. “Omdat ik anders toch niet van je af komt, het begon toen ik twee moons was. Lurkingshade was nog paw en we mochten elkaar niet. We hadden een ruzie wat betreft praten gehad toen ik nog jonger was. Na een rondje voorstellen legde hij uit dat je met arrogant zijn nergens komt. Omdat ik luisterde dimde onze ruzie wat. En hierna bood hij me aan me alvast te helpen met trainen, dingen zoals geuren en tijd, zodat ik als apprentice een voorsprong zou hebben” Hierna keek hij de ander star en duidelijk aan. Zijn nadruk lag bij het arrogante, omdat deze poes dat zeker bezat in zijn ogen. Hij was trots, dat zeker, maar hij had geleerd zichzelf niet hoog in te schatten en niet ervan uit te gaan dat hij de beste was. Dat moest hij verdienen. Al met al had hij er veel aan gehad, hij kon nu al redelijk geuren herkennen op opzoeken. Met name omdat hij dit veel had geoefend. “Je zegt het nu zelf, je bent gewoon een kat met een grote bek. Of ben je meer waard als dat?” Hij grijnsde uitdagend. Hij was ook zeker een opstoker, dat mocht gezegd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
;; Where my heart hits the ground | Leopardkit
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: