Mousebrain!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Mousebrain!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Innerstar
StarClan
Mousebrain! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Mousebrain!   Mousebrain! Icon_minitimema 2 nov 2015 - 17:34

Het was nu bijna zon hoog en Innerghost had afgesproken met Wolftail. Gisteravond was hij kwaad geweest op Shrewstar en daarop had Innerghost tegen haar leader verteld dat ze met hem zou praten. Waarom werd hij zo kwaad tegen een leader die ziek was en dicht bij het verliezen van nog een leven was. Als ze deze leven zou verliezen, zou ze er nog maar één over hebben. Innerghost haalde diep adem terwijl ze buiten het kamp wachtte op de partner van haar leader, haar beste vriendin.

OOC: Eerste post voor Wolftail


Mousebrain! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Mousebrain! DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Mousebrain!   Mousebrain! Icon_minitimema 2 nov 2015 - 18:01

Zijn enorme gestalte bewoog zich voort tussen de donkere schaduwen van het Shadowclan territorium. Alhoewel het nog licht was, was het toch duidelijk waarom deze Clan juist vernoemd werd naar de schaduwen. Om ieder hoekje, na iedere struik, overal waar je keek was er wel een donkere plek te vinden. En het viel dan ook niet mee dat de kater zich net op het donkerste gedeelte van het gebied bevond. Een luide zucht ontsnapte uit zijn bek toen hij plots de bekende geur van hun deputy rook. "Innerghost, wat moet je van me?" vroeg hij, duidelijk nors zijnde terwijl hij zijn felblauwe blik met de hare liet kruisen.


Mousebrain! CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Mousebrain! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Mousebrain!   Mousebrain! Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 18:11

"Innerghost, wat moet je van me?" Vroeg Wolftail. Innerghost vernauwde haar ogen naar de kater toen hij die woorden uitsprak. "Ik bemoei me normaal totaal niet met andermans liefdeszaken..." begon Innerghost. "Maar hoe jij tegen Shrewstar gaat mij te ver en vooral omdat zijzelf nauwelijks de kracht heeft om goed voor zichzelf op te komen, nu," sprak Innerghost. "Hoe haal jij het in je botte kop om uitgerekend nú zo tegen haar te doen, terwijl ze nu ziek is, wie weet hoeveel levens haar dit gaat kosten?" Merkte fel op, hem recht aankijkend. En hoeveel? Shrewstar had nog maar twee levens. Als deze greencough meer dan één leven zou kosten, was ze al verloren.


Mousebrain! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolftail
StarClan
Mousebrain! DPKsfdL
Chi
1455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Time has stopped {55 moons}
Gender:
Rank:
Wolftail
BerichtOnderwerp: Re: Mousebrain!   Mousebrain! Icon_minitimeza 7 nov 2015 - 20:30

Zijn oren legden zich plat in zijn nek toen de zwarte kattin tegen hem sprak. "Dimmen, ook al ben jij deputy, onthoud dat ik nog altijd ouder ben dan jou." merkte hij met vernauwde ogen op, haar een felle blik toewerpende. "Wel grappig trouwens. Dat net jij, de deputy wiens relatie ook stuk was gelopen aangezien ze te weinig tijd aan hem besteedde, mij dit komt zeggen." Hij wou nog geen tegenspraak. Innerghost bevond zich op verboden terrein. Wolftail was en bleef een gevreesde krijger die sowieso al onvriendelijk was tegen de meeste katten. "Shrew en ik zijn al zo lang samen, we redden ons heus wel. Daarvoor hebben we jouw advies niet nodig." gromde hij nadien. "Druk heb je het precies niet, hé? Ik heb nog nooit gehoord dat een deputy zich plots ook als relatie-therapeute gaat voordoen." Het feit dat zijn mate ziek was had hij niet opgevangen. De zwarte poes had hem veel te pissig gemaakt.


Mousebrain! CSSuX15
there's such a difference between us and a million miles. it's no secret, the both of us are running out of time
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Mousebrain! R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Mousebrain!   Mousebrain! Icon_minitimezo 8 nov 2015 - 17:57

Innerghost liet zich niet klein maken door de woorden van Wolftail. Ze reageerde er ook niet op. Wat wist hij nou van haar en Flamepath. Die kater zelf had ook nul procent aan initiatief genomen, had zij dan alle initiatief moeten nemen? Hun relatie was al verwaterd toen ze nog niet eens deputy was. Maar het deputy worden was de druppel voor hem geweest. "Alsjeblieft zeg, Wolftail. Ik zag Shrewstar toen jij haar verliet. Ik maak me zorgen om mijn leader, tevens beste vriendin. Jij bent juist wie ze nodig heeft, deze stress kan ze er niet bij hebben, dat gaat haar een leven kosten, ik weet het gewoon zeker," miauwde ze. "Je hoeft geen medicine cat te wezen om te weten dat stress en zorgen je weerstand nog meer omlaag brengt," vervolgde ze. "En het boeit me niet dat je ouder bent en tot de beste warriors van de clan behoort, ik zeg dit omdat jij je kop uit het zand moest steken," vervolgde ze haar ogen vernauwend en hem recht aankijkend.


Mousebrain! Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mousebrain!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: