PaintBerri



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 PaintBerri

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Poppypaw*
Member
PaintBerri DPKsfdL
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: PaintBerri   PaintBerri Icon_minitimewo 18 nov 2015 - 13:41

Ongeveer een weekje geleden heb ik dankzij Tumblr een site genaamd PaintBerri ontdekt. PaintBerri is een website gemaakt om digitale tekeningen op te maken en delen. De site is op dit moment in een Open Beta fase.

PaintBerri heeft een eigen soort van tekenprogramma dat op de site zelf zit (je hoeft dus niks te downloaden). Dit programma ondersteunt geen pen pressure in Google Chrome, maar wel in de meeste andere browsers (ik gebruik hier zelf Microsoft Edge voor, die werkt bijvoorbeeld wel).

Ook heeft PaintBerri een leuk iets genaamd "Games". Dit zijn dingen waarbij je met meerdere mensen één tekening maakt. Tot nu toe is er nog maar één soort game, bij deze game tekenen drie mensen een apart deel van de tekening en die worden later na, als iedereen zijn of haar deel af heeft, aan elkaar "geplakt", waardoor je soms nogal vage resultaten krijgt.

https://www.paintberri.com

Also, klik hier om naar mijn profiel te gaan (waar tot nu toe bijna alleen maar Undertale fan art op staat (oeps))
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppypaw*
Member
PaintBerri DPKsfdL
IT IS I, THE NOT-SO-GREAT MARIEKE!
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Poppypaw*
BerichtOnderwerp: Re: PaintBerri   PaintBerri Icon_minitimeza 12 dec 2015 - 18:13

*bump*
Ik heb gisteren een soort roleplay ding gevonden op PaintBerri. Het heet "RPG High" en is een soort roleplay community waarbij de RP zich afspeelt op een school in een fantasy wereld. Op deze school leren de leerlingen om een karakter in een RPG game te zijn, maar aangezien ik vreselijk ben in uitleggen ga ik gewoon even wat citeren.
Citaat :
Greetings future Heroes, villains and random encounters! You have taken the first towards the rest of yours lives in an RPG ruled world, here at RPG high!

Here you will learn the many ways of RPG living, from choosing your job class, being an effective boss fight, the responsibilities of a main character, or even how to be an annoying fetch quest!

Everything starts here at RPG High!

Het roleplayen op PaintBerri werkt via een soort korte/kleine stukjes stripverhaal en het hoeft niet super gedetailleerd en mooi te zijn. Ik heb dit niet eerder gedaan voordat ik RPG High kende (en ik heb het tot nu toe nog maar 1 roleplay ding gemaakt voor dat) en wie weet gaat dit mijn comic-teken-skills wat verbeteren. :')
Anyway, voor iedereen die een kijkje wil nemen, hier is de link: https://www.paintberri.com/#/artist/RPGHigh

Note: Voordat je een "big app" mag maken, moet je eerst een "mini application" {KLIK}maken zodat de mods je karakter een beetje kunnen leren kennen voordat ze deze accepteren in de RP.

EDIT: Also, voor als een van jullie mijn karakter wil zien: https://www.paintberri.com/#/posts/566ab2fafdbfd81c542cb5d7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
PaintBerri
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: