Imagine - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Imagine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Littlestream
Member
Imagine - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimevr 22 jan 2016 - 7:27


Ze had de zucht die zijn bekje verliet gehoord en kon het niet laten om zijn kant op te kijken. Enkel en alleen om verbaasd voor zich uit te staren toen hij haar een kopje gunde en zijn zachte woorden hoorbaar maakte. Dus.. hij wou ze wel? Of moest zij beslissen? Littlestream was nu echt de kluts kwijt en knikte enkel toen hij duidelijk maakte dat het allemaal dus nog onduidelijk was voor hem. "We zullen wel zien.." miauwde ze, eveneens zachtjes terwijl ze haar groene blik weer op het pad voor hen richtte. "Het is niet dat we morgen al doodgaan, toch?" probeerde ze flauwtjes terwijl ze opnieuw haar olijfgroene ogen in de zijne priemde. Haar vacht begon onzeker te prikkelen en de stress bouwde zich op een razend tempo op in haar buik. Het hele scenario zorgde er zelfs voor dat ze niet doorhad dat het sterrenmeer in hun zicht was verschenen.
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Imagine - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimezo 24 jan 2016 - 12:34

De kater had niet goed door hoe de situatie in elkaar zat, hij liep hernieuwd met rust verder en glimlachte zelfs lichtjes. Een instemmend gemurmur kwam uit zijn mond toen ze zei dat ze wel zouden zien, maar zijn ogen werden groot en ontzet keek hij haar aan toen ze plots begon over sterven en tijd en dat soort gedoe. Acuut schoot Tall in de lach, misschien had hij dan toch de situatie niet goed gelezen. "Right," Lachte hij, verbaast door de plotse stelling, "Tenminste, ik ben niet van plan morgen dood te gaan," Niets was meer waar, al maakte dat de situatie niet meteen veel duidelijker. Hoe kon een relatief onschuldig gesprek uitmonden op een waar ze compleet langs elkaar heen praatten, en hij geen idee had wat te zeggen om Little wat op te doen vrolijken? Het was een lastig gegeven, maar een waarvan hij de herkomst graag wilde ontdekken. "Gaat het wel?" Besloot de kater dus recht voor z'n raap te vragen, want het ging hem ten slotte in de eerste plaats om haar, en daar zat misschien al wel de fout.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Imagine - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 20:42


Was haar opmerking te onnozel geweest? Nam hij haar niet serieus of vond hij het echt gewoon een grappige stelling? Uit irritatie -die bedoelt was op zichzelf en niet op hem- sloeg ze met haar pluizige staart door de lucht. Ze had zijn volgende bevestiging niet eens gehoord en was met een vlakke blik voor zich uit aan het staren geweest. De donkerte van de nacht had een gapend iets: Het maakte niet uit hoe goed je je blik wel niet focuste, uiteindelijk had je maar een beperkt zicht. Bij iedere stap die ze zette slokte de nacht haar meer op terwijl haar gedachten verder afdwaalden. Pas toen de kater vroeg of het wel ging schrok ze op vanuit haar dag/nacht dromen en priemde ze haar lichte groene ogen voor een tel in de zijne. "J-ja," miauwde ze, tot haar eigen grote irritatie de stotter in haar stem horende. "Het gaat goed." vervolgde ze nadat ze haar keel had geschraapt. Hoe kon ze het hem nou zeggen? Niet dus. De kleine grijze poes schudde haar kopje. Een benauwd gevoel begon haar lichaam te omarmen en de kille wind die over het gebied rolde voelde plots tien keer kouder aan dan normaal. Ze haatte het, dit alles. Ze haatte het om te moeten liegen tegen hem. Maar het was uiteindelijk toch voor hun eigen bestwil? Toch..?
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Imagine - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 20:23

Oke, ze zei dat het goed ging en dat vertaalde in het hoofd van de kater meteen naar 'nee het gaat niet'. Of het gek was besloot hij niet over na te denken, eerder een oplossing want vanaf nu was het zo dat als Littlestream zich slecht voelde, hij er iets aan zou proberen te doen. Een heel gesprek voeren voelde hij echter ook wel van aan dat ze daar geen zin in had, dus dat viel meteen af, samen met liedjes zingen en spelletjes spelen. Gek genoeg voelde de situatie aan als een die een serieuzere aanpak vereiste, en dus bleef de kater stil. Zijn enige approach was dat hij dichter bij haar ging lopen, en zijn vacht tegen die van haar duwde. Een stille belofte dat hij er voor haar was, en dat wanneer ze klaar zou zijn om te praten, hij zou luisteren. Hier bij Starlake, maar ook overal anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Imagine - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 20:40


Er werd geen woord meer gezegd. De poes voelde zich steeds slechter maar dit verdween als sneeuw voor de zon toen de kater zachtjes maar zeker zijn vacht tegen de hare duwde. Een warm gevoel gierde als duizend en één vlinders door haar buik en automatisch verscheen er een verlegen glimlach op haar snoet. Het maakte niet uit dat ze dit al vaker hadden gedaan, het bleef als iets nieuws en oprecht aanvoelen. Want dat was het stiekem ook. Nog nooit eerder waren haar gevoelens voor iemand zo duidelijk geweest, daarom dat ze ook niet snapte waarom ze zich al die tijd verkeerde dingen had wijsgemaakt. De tijd dat ze steeds vaker met elkaar optrokken, de slapeloze nachten die ze had beleefd, denkende aan hem. Maar nu viel alles op zijn plaats. Het laatste puzzelstukje had zich bij de rest gevoegd en om de een of de andere reden leek het wel alsof dit de reden was waarom Starclan haar rang als Medicine cat had afgepakt. En nu leek dat ook allemaal niet zo erg meer. Maar alsnog was er dan ene schuldgevoel dat als een stiekeme mug in haar geweten prikte. Het geheim dat ze droeg, hetgeen wat ze hem niet vertellen kon. Waarom was alles toch zo ingewikkeld?
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Imagine - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 20:52

Ze leek het in ieder geval niet slecht op te vatten, en dat was een goede zaak. Blij bleef de kater naast haar lopen op weg naar hun eindbestemming. Grappig, en toepasselijk, dat ze hier weer heen liepen. Als de dag van gisteren herinnerde Tall zich nog hoe hij hier gelopen had met haar, de gevoelens die ze voor elkaar hadden nog helemaal niet duidelijk en allebei nog zo awkward in de omgang. Als je zag van waar ze gekomen waren zou je het idee krijgen dat ze alles aankonden, en om eerlijk te zijn hoopte de kater daar ook op. Hij was niet altijd de makkelijkste in de omgang, en zij ook niet, maar samen kwamen ze er heus wel uit. Erg veel zorgen maakte hij zich dan ook niet. Dat was ook bijna onmogelijk met het aangezicht wat ze nu hadden, het meer lag voor hen, sterren weerspiegelden en zoiets speciaals had hij in tijden niet gezien. Als een opgewonden kitten keek hij de poes aan, met sneeuw was het nog mooier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Imagine - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 21:03


De grijze poes dacht terug aan hun eerste kennismaking: zij was toen medicine cat apprentice geweest en hij nog maar een kitten. Opnieuw verscheen er automatisch een kleine glimlach op haar gelaat. Het was best vreemd dat iedere keer als ze aan hem dacht, haar mondhoeken deze beweging maakten. Of die ene keer dat hij overstuur was vanwege het feit dat Ashdrizzle kwaad op hem was, of iets in die trend. Het grappige was dat ze toen nooit had gedacht nu op dit moment met hem op deze plek te staan. Stiekem had ze haar toekomst helemaal anders in geschat, al was ze zeker niet teleurgesteld met deze uitkomst. Nee, ze had juist niks liever gewild. Haar blik volgde de zijne, starende naar het water waar een dun laagje ijs op lag. Ergens wou ze erop gaan staan en gaan schaatsen, maar ze wist dat dit te gevaarlijk zou zijn. Voorzichtig plofte ze neer op de grond, met haar kopje tegen Tall's brede schouders aanleunende. "Soms zou ik de tijd willen laten stoppen." miauwde ze zachtjes.
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Imagine - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 21:17

Het duurde niet lang voor ze er eindelijk waren, en zodra de poes aanstalten maakte om te gaan zitten volgde de kater het voorbeeld. Naast haar maakte hij aanstalten om ook neer te strijken, en zijn blik volgde die van haar over het meer. Een dun laagje ijs lag eroverheen, en de drang om op te staan en eroverheen te glijden was gigantisch. Tall wist het maar net te weerstaan, mede omdat de poes naast hem zat en waarschijnlijk niet blij zou zijn met een bevroren kater om mee terug te zeulen. Vandaar dat hij stil bleef zitten, en rustig nadacht over de tijd die ze al gehad hadden. Zouden zijn ouders ook ooit zo gezeten hebben? De kater maakte een mental note om zijn moeder eens te vragen, zij zou vast ook wat tips voor hem hebben op het gebied van relaties. Hij was nog een beginner, gezien het feit dat dit zijn eerste relatie was.
"Soms zou ik de tijd willen laten stoppen." Ehm. Soms zou hij de tijd terug willen kunnen draaien, want had hij de reden voor deze stelling gemist? Waarschijnlijk wel, maar hey, de kater was opgegroeid met zich redden als hij anderen maar half hoorde, dat was namelijk de deal als je de hele tijd bezig was met van alles. "Ik ook," Beaamde hij dus. "Al lijkt het me soms ook leuk om ons verleden nog eens mee te maken," Een uitgediept antwoord op een stelling die hij half begreep. Nieuw level van antwoorden zonder verstaan unlocked.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Imagine - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimedo 28 jan 2016 - 19:31


De poes keek even opzij en kon een grijns niet onderdrukken toen ze zijn woorden had gehoord. "Oh? Zoals die ene keer dat je bij mij je hart kwam luchten nadat Ashdrizzle kwaad op je was geworden? Of.. die ene keer dat je boos was omdat ik Cherrykit bang had gemaakt?" Haar groene ogen keken hem deels uitdagend en deels grijnzend aan. Het was grappig dat ze die dag nog herinnerde als de dag van gisteren. Echter had hij toen nog de naam Tallkit en zij Littlepaw. Waar was die tijd? Niet dat ze er terug naartoe wou gaan, afgezien alles wat er gebeurd was, maar ze gaf toe dat ze zich stilletjes aan oud begon te voelen. En alhoewel ze dat totaal niet was, leek het wel zo. De dagen die ze alleen in de medicine cat's den had besteed als kitten, omdat ze te zwak was en niet voldeed aan de normen die een Innerghost kitten toen moest hebben, stonden nog altijd als een verse wonde op haar netvlies gebrand. Een zucht verliet haar bekje. "Soms vraag ik me af wat er gebeurd zou zijn als Innerghost me niet uit het nest verstoten had. Als ik sterker was geweest..." mompelde ze, haar lichte groene ogen bedroefd richtende op het ijzige water voor hen.
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Imagine - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimedi 9 feb 2016 - 16:21

Hij moest lachen toen de poes natuurlijk meteen weer de paar situaties wist te noemen waarin hij zich uitermate dom gevoeld had, of, in het geval van Cherrypaw, dapper. Tenminste, dapper totdat Little hem geklierd had. Vandaar dat hij haar goedbedoeld een duwtje gaf, en zijn neus in haar vacht verborg. "Oke dan, sómmige momenten," Mauwde hij terug, en besefte hoe waar dat was. Sommige momenten uit zijn verleden waren geweldig geweest, maar hij zou nu het beste moeten maken van het heden, en zijn toekomst. Tall keek liefdevol opzij, hun toekomst. Een toekomst met de poes, die hem plots ook aankeek. "Soms vraag ik me af wat er gebeurd zou zijn als Innerghost me niet uit het nest verstoten had. Als ik sterker was geweest..." Haar blik ging naar het water voor hen, en de kater wist even niet wat te doen. Al snel stapte hij daar echter overheen, en legde zijn staart over die van haar. "Nóg sterker?" Vroeg hij, niet spottend of grappig, gewoon serieus. "Je bent al de sterkste poes die ik ken, nog sterker en ik had je nooit durven aanspreken," Waarschijnlijk droeg dat meer waarheid met zich mee dan hij zich besefte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Imagine - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimema 15 feb 2016 - 21:52

“cause you'll be in my heart”


Littlestream heeft een roos ontvangen!


Imagine - Pagina 3 Ngr01s

Door het donkere dal,
over de bergen onder de zee,
liep jij het hele eind al,
en trok je mij met je mee.

Op een oude versleten kaart,
waar de weg stond naar mijn hart,
betrad jij de weg met vaart,
en redde mij van smart.

Na al dat reizen en leven,
nadat je me hebt gevonden op de kaart,
nadat je mij alles hebt gegeven,
zeg me, ben ik jouw liefde waard?

Ik kan niet geloven,
dat een vrouw zoals jij,
aan mij durft te beloven,
dat ze wilt zijn, met mij.

Na al die mannen weg te slaan,
ben je gesettled met de weirdo,
volgens mij ben je een fout begaan,
maar no way dat dat aan je show.

Teveel geniet ik van dit gebeuren,
en nog veel meer van jou,
al die nieuwe geuren,
en nog steeds ben je mij niet flauw.

Ik durf niet te hopen,
voor een toekomst waar jij blijft,
te bang dat je weg zult lopen,
voor de fool waarmee ik je heb ingelijfd.

Toch op een dag als deze,
durf ik me uit te spreken,
en te zeggen zonder vrezen,
mijn liefde voor jou valt niet te faken.

Mijn zon maan en sterren dat ben jij,
en ik zal alles eraan doen,
om te houden, jou aan mijn zij,
je niet te schaden net als toen.

Daarom Little geloof mij maar,
ondanks alle domme dingen,
sta ik altijd voor je klaar,
het bewijs? Ik sta een serenade te zingen..



Nog een fijne Valentijnsdag Littlestream <3
coded by electric of synesthesia and shine
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Imagine - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimema 15 feb 2016 - 21:53


Ze schrok niet op van het gebaar waarin hij zijn staart over de hare legde, veel te diep verzonken in gedachten daarvoor. Haar groene blik staarde doelloos voor zich uit, denkende aan al hetgeen wat ze zou kunnen gedaan hebben als ze sterker was geweest. Dan zou Innerghost trots op haar zijn geweest, had ze zich kunnen verweren tegen zowel Whitelion als Sinclaw. Dan zou ze nooit medicijn kat zijn geworden, dan had de Clan haar gerespecteerd als krijger. Een zucht verliet haar bekje, opkijkende toen Tallshadow zijn woorden uitsprak. Een kleine lach sierde haar gelaat terwijl ze haar grote groene ogen in de zijne priemde. "Kom op Tall.. even serieus. We weten allebei dat ik nooit een echte aanwinst zal zijn voor de Clan. Innerghost weet dat, Shrewstar.. Zelfs Sinclaw.." De laatste naam kwam er wat zachter uit maar zeker niet minder duidelijk. Opnieuw dwaalden haar gedachten weer af, naar iets kijkende wat alleen zij kon zien.
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Imagine - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimema 15 feb 2016 - 22:31

Hij werd treurig van het feit dat de poes treurig was, en langzaamaan begon een idee te vormen in zijn hoofd. De kater likte eens over de wang van de poes en keek haar met zijn eeuwig twinkelende ogen aan. "Maar natuurlijk ben je belangrijk voor de clan!" Mauwde hij stellig. "En nóg belangrijker voor mij," Nu niet terugkrabbelen. De kater stond langzaam op, en glimlachte eens verlegen.

Door het donkere dal,
over de bergen onder de zee,
liep jij het hele eind al,
en trok je mij met je mee.

Op een oude versleten kaart,
waar de weg stond naar mijn hart,
betrad jij de weg met vaart,
en redde mij van smart.

Na al dat reizen en leven,
nadat je me hebt gevonden op de kaart,
nadat je mij alles hebt gegeven,
zeg me, ben ik jouw liefde waard?

Ik kan niet geloven,
dat een vrouw zoals jij,
aan mij durft te beloven,
dat ze wilt zijn, met mij.

Na al die mannen weg te slaan,
ben je gesettled met de weirdo,
volgens mij ben je een fout begaan,
maar no way dat dat aan je show.

Teveel geniet ik van dit gebeuren,
en nog veel meer van jou,
al die nieuwe geuren,
en nog steeds ben je mij niet flauw.

Ik durf niet te hopen,
voor een toekomst waar jij blijft,
te bang dat je weg zult lopen,
voor de fool waarmee ik je heb ingelijfd.

Toch op een dag als deze,
durf ik me uit te spreken,
en te zeggen zonder vrezen,
mijn liefde voor jou valt niet te faken.

Mijn zon maan en sterren dat ben jij,
en ik zal alles eraan doen,
om te houden, jou aan mijn zij,
je niet te schaden net als toen.

Daarom Little geloof mij maar,
ondanks alle domme dingen,
sta ik altijd voor je klaar,
het bewijs? Ik sta een serenade te zingen..


Ja, hij had een serenade naar haar gezongen. No judging please, ze verdiende het van harte, en moest toch zeker weten hoe waanzinnig belangrijk ze voor hem was? Verlegen keek de kater nu naar de grond, en glimlachte nerveus. Hij had niet echt een slechte stem, maar misschien kon ze niet over de awkwardheid heen komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlestream
Member
Imagine - Pagina 3 DPKsfdL
Chi
3518
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 maa 2016 - 19:57


Verlegen had ze naar hem geluisterd terwijl haar groene blik afdwaalde naar beneden. Haar grijze oortjes wiebelden alle kanten op tot ze besloten had om ze gewoon weer naar hem te spitsen. Toen hij klaar was en niets meer zei, waagde ze het dan toch weer op te kijken enkel om er achter te komen dat nu hij degene was die wegkeek. Voor enkele seconde wist ze niet wat ze moest zeggen. Eigenlijk zou ze dat nu voor een hele tijd niet weten. Daarom dat ze gewoon niets zei en simpelweg haar neusje liefkozend tegen zijn wang aanduwde om vervolgens hem een zacht kopje te geven. Haar lichte groene ogen keken Tall warm aan terwijl haar staart voorzichtig maar zeker de zijne aanraakte. Waaraan had ze hem verdient? Ook al liep Little rond met het grootste geheim ooit, eentje de ze zeker nooit aan hem zou durven te vertellen, dit was iets wat al haar zorgen even deed vervagen. Nog steeds zwijgende maar tegen hem aanleunende sloot ze haar ogen, genietende van de stilte en de spookachtige maar toch romantische sfeer die in de lucht hing.
i'll hold your hands, they're just like ice
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Imagine - Pagina 3 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Imagine   Imagine - Pagina 3 Icon_minitimevr 4 maa 2016 - 21:43

De stilte die volgde was beter dan vele antwoorden. Het voelde puur aan, en echt, niet gemaakt zoals een bedankje misschien had gedaan. Het maakte de kater duidelijk dat wat hij had gedaan goed besteed was aan dit persoon. Niet een grap die ze zou doorvertellen, maar een geheim voor hun tweeën. Eindelijk had hij haar kunnen laten zien, zij het op een wat andere manier, wat ze voor hem betekende. Hopelijk zou ze nu weten dat ze de enige was, dat niets hen uit elkaar kon krijgen, dat ze zijn zon was en maan tegelijk en dat hij haar nodig had om normaal rondjes te blijven zweven in de wereld waar ze in gezet waren. Eindelijk, voor het eerst in tijden, voelde de kater zich weer rustig. En terwijl hij over het water uitkeek, zijn staart om Little heen geslagen, was er rust in zijn hart.

( Einde Topic
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Imagine
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Starlake-
Ga naar: