Hi tiny ~Audacia



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hi tiny ~Audacia

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Amare
Member
Hi tiny ~Audacia 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Hi tiny ~Audacia   Hi tiny ~Audacia Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 18:42

Met een lange haal van haar rechterklauw ritste ze de buik van een tenger konijn open. Het dier krijste van de pijn en ze besloot het maar meteen af te maken. Ze wist hoe het voelde als je buik open lag. Amare's gezicht stond vol afschuw toen ze terugdacht aan dat ene gevecht met Draco. Het had haar getekend voor het leven met een roze, vlezige 'lijn' die door haar buik ging. Amare schudde het van zich af. Niet aan hem denken. Ze pakte het dode konijn tussen haar kaken en keerde op een draftempo terug naar haar 'thuis', wat eigenlijk niet veel meer was dan een verlaten en vervallen tweebeennest. De rogue stopte abrupt toen ze een andere kat rook. Ze liet haar konijn vallen en begroef deze snel. De poes had zin om te vechten, of om de praten.. Of om nog zo'n litteken erbij te krijgen. Ze wist niet waarom, maar wat ze wel wist was dat ze hopeloos op zoek was naar ook maar een klein beetje sociaal contact.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Audacia
Member
Hi tiny ~Audacia DPKsfdL
Pommeline
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Audacia
BerichtOnderwerp: Re: Hi tiny ~Audacia   Hi tiny ~Audacia Icon_minitimezo 29 nov 2015 - 21:50

Audacia liep bibberend over het grote territorium. Het was hier zo eng! Ze wilde haar mama terug, maar ze was haar verloren toen een vreemd wezen met maar twee poten haar had meegenomen. Ze herrinerde zich nog duidelijk haar mama's geruststellende stem; "Het kom allemaal goed." Maar niets kwam goed! Ze was hier helemaal alleen en had het koud. De bomen wierpen enge schaduwen op de grond en elke keer dat er een takje knapte dacht ze dat iemand haar achtervolgde. Ze vond dit geen leuk leven. Plots hoorde ze een schreeuw en gilde bang, maar het klonk niet als een kattenschreeuw. Als wat dan wel? Ze liep naar een struik en kroop eronder. Een witzwarte kat had zich ontfermdover een krijsend konijn met een open buik. De poes doodde het en begroef het dier. Ze zag er niet gemeen uit. In elk geval minder gemeen dan die rare wezens. Audacia kwam onder de struik vandaan en trippelde voorzichtig naar de poes. "H-hallo," piepte ze. "I-ik ben Audacia." Nog steeds bibberend van de kou en angst ging ze voor de poes staan en keek in haar groengele ogen. "W-wie ben jij?"


I'm not special
Hi tiny ~Audacia GwPlsBN
I'm just a limited edition

::Other Accounts:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hi tiny ~Audacia 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hi tiny ~Audacia   Hi tiny ~Audacia Icon_minitimema 30 nov 2015 - 7:26

Amare draaide zich met een ruk om toen er iets uit de bosjes verdween. Dat 'iets' was een bruinachtige poes van zo'n 5 á 6 manen oud. Althans.. dat dacht ze. "H-hallo," Piepte ze. Amare viel al snel op hoe bang deze kat was, hoe verloren deze kat zich voelde. "I-ik ben Audacia." Amare keek recht in de ogen van deze kat. "W-wie ben jij?" De zwart-witte poes deed zoveel mogelijk haar best om voor deze kat niet dreigend over te komen. Ooit was zij ook zo, zo bang. Ooit was zij ook zo alleen omdat haar vader stierf. Hij werd vermoord door een clankat vele manen geleden. 'Clans..' Zelfs in haar gedachten wist ze het smerige  woord uit te spugen. 'Amare' Zei de rogue snel in de hoop niet sissend te klinken. Haar staart zwiepte zachtjes heen en weer. Niet als dreiging, maar als teken van zenuwachtigheid. 'Wat doe jij zo alleen in deze gevaarlijke wereld?' Nu moest ze het weten ook..


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Audacia
Member
Hi tiny ~Audacia DPKsfdL
Pommeline
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Audacia
BerichtOnderwerp: Re: Hi tiny ~Audacia   Hi tiny ~Audacia Icon_minitimema 30 nov 2015 - 7:35


De poes zag er niet meer zo gevaarlijk uit, en eigenlijk was ze ook niet zo oud, nog niet over de 18 manen. "Wat doe jij zo alleen in deze gevaarlijke wereld?" Audacia bibberde nog eens, en deze keer vooral aan de herinnering dat haar mama werd meegenomen. "M..mijn mama is ontvoerd d-door gemene wezens met maar twee poten," miauwde ze, ze wist niet hoe die wezens heetten, het was haar nog nooit verteld. Ze begon zachtjes te snikken. "Ik wil mijn mama terug!" Het snikken werd steeds harder en harder en ze begon te huilen, harder en harder. Ze had het koud en had geen plek om te slapen en het warm te krijgen, ze had geen mama en haar papa kende ze niet eens. Ze had niemand.

beetje flut :3


I'm not special
Hi tiny ~Audacia GwPlsBN
I'm just a limited edition

::Other Accounts:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hi tiny ~Audacia 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hi tiny ~Audacia   Hi tiny ~Audacia Icon_minitimema 30 nov 2015 - 7:51

"M..mijn mama is ontvoerd d-door gemene wezens met maar twee poten," miauwde het poesje. Het kleintje begon te snikken en Amare werd overvallen door een steek van medeleven, of was het pijn aan de herinneringen van haar eigen verleden? "Ik wil mijn mama terug! Amare wist wie de boosdoeners waren. Haar vader had haar er vaak genoeg voor gewaarschuwd. Het waren tweebenen die haar moeder hoogstwaarschijnlijk in huis hadden genomen of gebruikten om meer kittens te krijgen. 'Tweebenen heten die wezens. Blijf er bij uit de buurt. Er is geen kat die hen en hun stompzinnige activiteiten ooit heeft begrepen..' Oké, misschien ooit een enkeling kittypets, maar katten kan je ze niet noemen. Zijzelf noemde ze altijd tweebenen op vier poten. Amare voelde de drang om deze kat een end op weg te helpen. Misschien kon ze haar een beetje leren jagen of laten zien hoe ze zichzelf moest verdedigen. Iets was haar vader haar nog niet wou leren. Ze was volgens hem nog te jong voor deze wereld en al het geweld wat zich hier afspeelde. 'Kom', zei de rogue liefkozend. 'Ik wil je wel laten zien hoe je een muis kan vangen?'


Maakt niet uit ^^


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Audacia
Member
Hi tiny ~Audacia DPKsfdL
Pommeline
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Audacia
BerichtOnderwerp: Re: Hi tiny ~Audacia   Hi tiny ~Audacia Icon_minitimema 30 nov 2015 - 16:59

Ze snikte nog even verder tot Amare zei dat zij haar wou laten zien om een muis te vangen. Met waterige oogjes keek ze de poes aan en knikte. Ze had al dagen geen vers vlees meer gegeten, want normaal deed haar mama dat voor haar. Nu had ze enkel insecten gegeten, of zelf niets. Haar maag gromde bij de gedachte alleen al aan vers, lekker voedsel. "W-wil je mij dat echt leren?" vroeg ze hoopvol. O, ze zou het zo cool vinden haar eigen eten te vangen en niet meer zo'n honger te hoeven hebben. Ze zou leren jagen en haar buikje vullen met prooi, wat had ze een honger! Ze droogde haar tranen en sprong hevig in de lucht. "Ik ga leren jagen, ik ga leren jagen!" zong ze al huppelend.


I'm not special
Hi tiny ~Audacia GwPlsBN
I'm just a limited edition

::Other Accounts:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hi tiny ~Audacia 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hi tiny ~Audacia   Hi tiny ~Audacia Icon_minitimema 30 nov 2015 - 18:03

'Wel als je met dat gekrijs van je niet alle prooi wegjaagt', zuchtte de poes. Er rustte een zuinig glimlachje op haar mond en ze keek Audacia met een moederlijke blik aan. Ze had nooit geweten dat 'Amare' ook een andere kant had dan een jonge, angstige en gestreste poes. Misschien werd alles anders nu ze zich over deze kat had ontfermt en zich ergens op kon concentreren. Misschien werd ze eindelijk eens volwassen. Allemaal onuitgesproken gedachten die ze nooit aan iemand zou vertellen. Of het een kwestie van niet durven of onmacht was nog maar de vraag. 'Kom', Miauwde ze. De geur van muis was inmiddels haar neus binnengedrongen, perfect voor een eerste jachtpoging. 'Als jij ruikt wat ik nu ook ruik, dan ruik je muis. Volg me maar en probeer zo stil mogelijk te zijn.' Ze begon te sluipen, langzaam richting de aanlokkelijke geur van de muis. Ze hoopte dat Audacia een snelle leerling was, want als er iets was wat ze niet kon dan was dat wel uitleggen.


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
Audacia
Member
Hi tiny ~Audacia DPKsfdL
Pommeline
21
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender:
Rank:
Audacia
BerichtOnderwerp: Re: Hi tiny ~Audacia   Hi tiny ~Audacia Icon_minitimewo 2 dec 2015 - 18:29

Toen Amare zei dat ze stiller moest zijn zweeg ze, maar bleef wel verder huppelen. "Als jij ruikt wat ik nu ook ruik, dan ruik je muis. Volg me maar en probeer zo stil mogelijk te zijn," miauwde Amare. Audacia knikte en snoof heel luid. "Ik ruik..." begon ze luid fluisterend, waardoor ze even goed gewoon kon praten. "Ik ruik eigenlijk niets behalve bomen en planten." Ze zuchtte, als ze niet goed kon ruiken kon ze nooit jagen! Dan kon ze nooit weten of ze werd aangevallen. Maar ze zou het wel leren, sprak ze zichzelf toe. Het was gewoon een kwestie van tijd. "Hoe moet ik jagen? Moet je dan geen speciale houding maken?" Haar staart zwiepte de lucht in. Ja! Dat had ze haar mama al eens zien doen. Ze zakte door haar achterpoten en stampte met haar staart recht omhoog naar voor. "Is het zo goed?" vroeg ze hoopvol. Het jonge poesje wilde zo graag kunnen jagen dat ze niet besefte dat ze met haar enthousiasme juist alle dieren verjoeg.


I'm not special
Hi tiny ~Audacia GwPlsBN
I'm just a limited edition

::Other Accounts:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Amare
Member
Hi tiny ~Audacia 6ed8846d44294c3f73674c55fcc162ed.960x960x1
Eline
695
Actief
No use getting angry at the way that you're wired

CAT'S PROFILE
Age: ❥ 62 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Amare
BerichtOnderwerp: Re: Hi tiny ~Audacia   Hi tiny ~Audacia Icon_minitimevr 26 feb 2016 - 12:34

Amare glimlachte om de stommiteiten van deze jonge poes. 'Neeee!' zei ze lachend. 'Kijk en leer.' De poes zakte door haar poten en sloop op de - gek genoeg nog niet weggevluchte - muis af. Zo lichtvoetig als ze maar kon bewoog ze zich naar de muis toe. Het was een oud en taai beest, maar perfect voor een eerste jachtles. Ze hoopte dat Audacia oplette, want ze was niet van plan dit al te vaak voor te doen. Ze sprong op haar prooi af zoals ze altijd deed en doodde het met een snelle beet. 'Kijk zo doe je dat.' zei de poes terwijl ze met de muis tussen haar tanden terugliep naar de jonge poes en deze voor haar op de grond liet vallen.


Oooh. Het spijt me voor de veel te late reactie :/


Theme/Theme
Extra's:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hi tiny ~Audacia
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: