Cold shitty weather



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Cold shitty weather

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Severlight
Member
Cold shitty weather  RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 21:50


Severlight had het koooouuuud.
Bibberend kwam de op-het-moment-niet-zo-mooie-poes het kamp binnen. Haar natte vacht zat aan haar lichaam geplakt en een chagrijnige uitdrukking stond op haar gezicht. Chagrijnig was ze niet vaak, maar vandaag was het blijkbaar één van de uitzonderingen. Ze was namelijk door het ijs gezakt. Er stond een klein laagje ijs op, en Sever had gedacht dat het haar wel zou houden - ze was immers niet zo zwaar, althans, dat hield ze zichzelf voor. Maar een grote maine coon was toch teveel geweest voor het dunne laagje en ze was er zó doorheen gezakt. Nu leek de wind opeens veel kouder dan normaal, en haar vacht leek wel te bevriezen. Dat was niet zo, maar de jonge warrior hield nogal van overdrijven. Klagelijk ging ze zitten en begon ze met harde halen haar vacht droog te likken, zodat ze het hopelijk minder koud kreeg. Ugh.

+ 1e post Whirlpool


Cold shitty weather  9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
Cold shitty weather  DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimedo 24 dec 2015 - 23:57

Bezorgd keek hij naar de poes die het kamp binnengewandeld was, Severlight, kletsnat... Maar het regende niet. Snel stapte hij erop af, eigenlijk zag ze er wel schattig uit zo. "Gaat het wel? Ben je door..." Hij keek haar even vragen aan al wist hij het antwoord 99.99% al zeker. Snel ging hij dicht tegen haar aan staan, een gevoel dat, ook al was ze kletsnat, best goed voelde. "Niet je slimste actie, wel?" Vervolgde hij grinnikend, zijn best aan het doen om haar warm te houden.


We look for stranger things
Cold shitty weather  ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Severlight
Member
Cold shitty weather  RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimevr 25 dec 2015 - 13:32

Al snel kwam er iemand op haar af. Haar blik gleed vanaf haar natte vacht naar de kater die haar richting op kwam stappen. Whirlpool, een iets oudere kat dan zijzelf, al was hij later warrior geworden dan zij. Ze glimlachte hem vriendelijk toe, waarna ze haar neus ophaalde - was ze verkouden aan het worden? Ze hoopte van niet. "Gaat het wel? Ben je door..." Sever stak haar poot op als teken dat hij niet verder moest gaan. "Sssh," miauwde ze met een kleine grijns op haar gezicht. Allebei wisten ze dat ze door het ijs gezakt moest zijn. Whirlpool kwam dichtbij haar staan en ondanks dat het haar verbaasde was ze er nogal dankbaar voor. Ze keek hem aan waarbij ze haar wenkbrauw op trok. Ze drukte zichzelf nog iets dichter tegen hem aan, het was lekker warm. "Niet je slimste actie, wel?" zachtjes grinnikte Severlight mee. "Nahh," beantwoordde ze eerlijk met een grijns. "Maar ik wed dat jij ook wel is zoiets doms gedaan hebt."


Cold shitty weather  9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
Cold shitty weather  DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 1:51

Hij grinnikte en keek haar toen kort aan na haar laatste zin, ze stonden erg dicht op elkaar wat eigenlijk best ongemakkelijk was, haar adem was te voelen op zijn gezicht. "Hmmm, misschien wel, ja." Sprak hij, het duidelijk makend dat het gewoon wel zo was. "Maar shush, als we dat op gaan noemen kan ik weer terug naar apprentice zijn en dat nóg langer blijven dan dat ik al was." Grinnikte hij.


We look for stranger things
Cold shitty weather  ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Severlight
Member
Cold shitty weather  RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 21:40

Met een speelse blik keek ze hem aan waarbij ze wachtte op zijn antwoord. Ze stonden dichtbij elkaar, voor Sever was dit totaal niet ongemakkelijk aangezien ze zich nou eenmaal niet snel awkward voelde bij katers in de buurt. Ze hield van hun aandacht en gezelschap, en deed ook het nodige om dit te krijgen als ze er zin in had. Flirten dus. En als je zo dichtbij elkaar stond, kon dit goed. "Hmmm, misschien wel, ja." miauwde Whirlpool toen tegen haar, en ze grinnikte zachtjes. "Maar shush, als we dat op gaan noemen kan ik weer terug naar apprentice zijn en dat nóg langer blijven dan dat ik al was." Severlight haar nieuwsgierigheid werd aangewakkerd. Een korte rilling trok door haar lijf heen nadat deze geraakt werd door een harde windvlaag. "Ugh, het is koud," mompelde ze maar ging er daarna niet meer verder op in. "Wat voor dingen heb je dan allemaal wel niet gedaan? Ik zal het niet doorvertellen," vroeg ze hem en de laatste opmerking ging gepaard met een knipoog.


Cold shitty weather  9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
Cold shitty weather  DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 22:12

Nadat een windvlaag kwam en ze klaagde dat het koud was ging hij, al was het nog amper mogelijk, nog dichter tegen haar aan staan. Haar vraag deed hem een wenkbrauw optillen, hmmm. Speels duwde hij met zijn gewicht op haar zodat ze wel om moest vallen en hij boven haar... well, lag. "Oh nee? En op wat zweer je dat? Zou toch wel interessant zijn, zoon van Butterstarte sprak h." Het laatste sprak hij deftig uit, al kon de ondeugendheid niet uit zijn ogen verdwijnen.


We look for stranger things
Cold shitty weather  ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Severlight
Member
Cold shitty weather  RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 22:38

Sever was nogal verrast toen ze opeens het volle gewicht van Whirlpool over zich heen kreeg en haar poten het begaven. Ze wist dan ook even niet wat te doen toen hij bovenop haar lag, het enige wat ze deed was kinda geschokt voor zich uit staren - recht het gezicht van de kater in. Maar door haar sociale skills wist ze haarzelf snel te herpakken en zachtjes grinnikte ze. "Dikzak," plaagde ze hem met het feit dat hij een heuse maine coon zomaar had weten om te duwen. "Oh nee? En op wat zweer je dat? Zou toch wel interessant zijn, zoon van Butterstarte sprak h." op wat zweerde ze dat? Hmm.. "Ik zweer het op..." tja, daar moest ze even over nadenken. Waarop ging ze zweren? "Oké, beter nog, als ik het doorvertel mag je een hele nacht bij mij in m'n nest erbij slapen." ze grijnsde naar hem. Goed voorstel, toch? Ze kende wel een aantal katers die nu met vurig hart hoopte dat ze al hun geheimen zou doorvertellen.


Cold shitty weather  9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
Cold shitty weather  DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 22:49

Hij negeerde het feit dat hij dikzak genoemd werd, al was hij wel... Ja, zwaar. Na haar voorstel beet hij even op zijn lip, hmmm. "Oh... Dan zal ik ze nog extra genânt moeten maken ook zeker?" Grinnikte hij. "Is je nest überhaupt groot genoeg voor twee maine coons?" Tsja, hij was groot, zij ook. Paste het allemaal wel of zal hij straks alles vertellen om half op de grond te liggen?


We look for stranger things
Cold shitty weather  ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Severlight
Member
Cold shitty weather  RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 22:54

"Oh... Dan zal ik ze nog extra genânt moeten maken ook zeker?" hierbij knikte ze. "Jep, je donkerste blunders," hierna lachte zachtjes, en een beetje laag zodat het extra sexy werd. "Is je nest überhaupt groot genoeg voor twee maine coons?" vroeg Whirlpool vervolgens en ze haalde haar schouders op. Waarschijnlijk was haar nest alleen niet groot genoeg, maar als hij die van hem nou erbij aanschoof dan ging dat prima. "Als je de jouwe ernaast legt, dan kan dat gewoon. Dan doen we net alsof het gewoon alleen mijn nest is." ze grijnsde naar hem. "Maar, vertel op?"


Cold shitty weather  9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
Cold shitty weather  DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 23:19

Hij knikte na haar voorstel, dat was wel een slimme oplossing. "Well, één keer dacht ik dat ik heel stabiel stond op een tweebeen nest, uhm... Tsja. Niet dus. Hoor je elders wel eens tegen kits zeggen dat we altijd op vier poten vallen? Nou, ik viel recht op m'n smoel anders. Hmmm, ik stond een keer op Thunderclan territorium maar had dat zelf niet eens door, seriously, ik stond heel lang de ander uit te schelden dat diegene zich op Riverclan gebied bevond... Ahh moet dit nou?" Hij voelde z'n wangen wat roder worden, jezelf voor schut zetten voor een knappe poes... Zo had die zichzelf nou nooit voor gesteld.


We look for stranger things
Cold shitty weather  ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Severlight
Member
Cold shitty weather  RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 23:29

Met een geamuseerde glimlach hoorde ze zijn verhalen aan. Zijzelf had zijn blunders nog nooit meegemaakt; met haar grote glimlach durfde ze het niet aan om te klimmen, daar was ze gewoonweg wat te lomp voor. En ze wist de grenzen goed genoeg dat ze wel wist wat ThunderClan en RiverClan was. Toen Whirlpool een beetje wanhopig vroeg of dit nou echt moest, grinnikte ze. "Nee hoor, tuurlijk niet." miauwde ze op een vrolijke toon. Ze had hem nooit gezegd dat het moest, hehe. Hij had er zelf voor gekozen. "Maar tja, nu moet ik nou wel een nest met je delen vanavond.." miauwde ze dramatisch. Oké, ze had nog niets doorverteld, maar ze vond het wel fijn om naast een warm lichaam te liggen 's nachts.


Cold shitty weather  9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
Cold shitty weather  DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 23:34

Hij zuchtte tevreden, en de tweede zin bracht een grote glimlach op zijn gezicht. "Ohh, dus mijn blunders zijn wel veilig? Je wilt natuurlijk een beetje van dit." Hij stapte weg van de kattin om te poseren, kont naar achter en rechter voorpootje omhoog. Héél elegant.


We look for stranger things
Cold shitty weather  ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Severlight
Member
Cold shitty weather  RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 10:29

Opeens besloot de kater van haar af te gaan en een sexy pose te striken. Sever deed alsof ze helemaal verleid werd door zijn prachtige kont en verwijdde haar ogen iets. "I-ik.." stotterde ze en dramatisch sloeg ze haar natte poot tegen haar voorhoofd. "Ik kan het niet aanzien! Je bent gewoon zo hot dat je mijn ogen verschroeid!" miauwde ze vervolgens op een hoge piepstem, maar hierna kon ze haar lachen niet meer inhouden en ze schaterde het uit. Hij zag er niet uit, die pose en zijn opmerking waren gewoon belachelijk maar ontzettend grappig.


Cold shitty weather  9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
Cold shitty weather  DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 14:05

Hij bleef zo staan en draaide enkel zijn hoofd toen de kattin begon te praten. Hij knikte en zette zijn rechterpootje neer om te buigen, dank u dank u. Eenmaal toen ze begon te lachen kon hij ook het niet binnen houden, ze had dan ook een aanstekelijke lach. Hij stond op en ging heel elegant lopen, kont heen een weer enzo, en toen hij bij haar kwam haalde hij zijn pootje heel verwijfd over haar nek om weer terug te lopen. Zo'n drie, vier meter van haar af stond hij weer stil om zijn hoofd op de grond, pootjes ernaast te leggen en zijn kont nogmaals hoog de lucht in te steken.


We look for stranger things
Cold shitty weather  ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Severlight
Member
Cold shitty weather  RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 21:14

De pose die hij deed was gewoon prachtig. Sever keek is om zich heen, en merkte tot haar niet zulke grote verbazing op dat er een aantal katten waren die hen bekeken. Ach wat, wat maakte het ook uit. Toen Whirlpool naar haar toekwam keek ze hem met een grijns en opgetrokken wenkbrauw aan, op een soort uitdagende manier. Wat ging hij doen? Zijn poot ging heel erg sexy ahum over haar nek heen en hierna ging hij op een bepaalde manier liggen waardoor zijn kont lekker omhoog stak. "Hmm, dat is wel heel erg hot hoor," miauwde ze flirterig en kwam langzaam met heupwiegende pas naar hem toe lopen, haar staart trots omhoog. Toen ze eenmaal bij hem was boog ze voorover, haar lippen bij zijn oor en fluisterde; "Ik krijg het er he-le-maal warm van."


Cold shitty weather  9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
Cold shitty weather  DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 22:26

Kon hem het schelen dat hij bekeken werd, werd hij wel vaker. Het leven was te kort om je je daar nou zorgen over te maken. Hij grinnikte eerst om haar woorden en toen kwam ze naar hem toe lopen, zo dicht bij zijn oor en haar stem zo... Engelachtig. Damn, hormonen waren echt verschrikkelijk. Hij legde zijn kont neer om om te rollen op zijn rug, waarna hij even met zijn pootjes wiebelde. "Dat is mooi, want volgens mij had je het pittig koud."


We look for stranger things
Cold shitty weather  ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
Severlight
Member
Cold shitty weather  RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimedi 29 dec 2015 - 10:53

Whirl rolde om en wiebelde op een grappige manier met zijn pootjes. Zachtjes lachte Sever waarbij ze zichzelf ook op haar kont liet zakken en ging zitten. "Dat is mooi, want volgens mij had je het pittig koud." miauwde hij en ze knikte klaaglijk. "Ja, en ik zie d'r ook nog is niet uit." miauwde ze dramatisch. "Wacht maar, als je me morgen in het kamp ziet lopen wordt je spontaan verliefd... Want vandaag zie je alleen mijn geweldige karakter en niet mijn geweldige looks, maar morgen.." ze wiebelde onheilspellend met haar wenkbrauwen en grinnikte vervolgens zachtjes. Tja, het was wel waar, ze was knap en ze wist 't.


Cold shitty weather  9iczth
Terug naar boven Ga naar beneden
Whirlpool
StarClan
Cold shitty weather  DPKsfdL
hannah
422
Actief
Everything is awesome

CAT'S PROFILE
Age: Died at 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whirlpool
BerichtOnderwerp: Re: Cold shitty weather    Cold shitty weather  Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 0:17

Dramatisch miauwde ze dat ze er niet uit zag, maar... Als ze er nu al volgens haar niet uit zag, hoe the starclan zag ze er dan normaal uit? "Hmm mhm... Morgen pas he? Dat het zo lang duurt als je zó mooi bent..." Hij keek haar eigenwijs aan en vervolgde; "Natural beauties hebben toch niet zo lang nodig?"


We look for stranger things
Cold shitty weather  ZDBIjof
'cause that's just who we are
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cold shitty weather
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: