Maybe now won't be a good idea



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Maybe now won't be a good idea

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Roseburn
Dark forest
Maybe now won't be a good idea VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 22:58

Middenin het RiverClan kamp zat een boze, mokkende kitten.
Zoals je al wel raden kon, was dit Rosekit. Opnieuw. Hoe vaak gebeurde het wel niet dat ze ergens boos om werd? Vaak. Dit keer was het omdat een random queen tegen haar gezegd had dat ze stiller moest zijn. Stiller moest zijn, wat was dat nou weer voor rotopmerking! Ten eerste was ze altijd stil ahum en ten tweede, wie was die queen om wat over haar gedrag te zeggen? Dat mocht alleen haar moeder. Nou, eigenlijk mocht die dat ook niet. Nijdig keek ze naar iedereen die haar aanstaarde. Ze was geen attractie om bekeken te worden.

- 1e post Futuresong
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Maybe now won't be a good idea QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 23:24

Haar oortjes wiebelden toen ze Rose grumpy rond zag lopen, Breaking en Butter waren op het moment aan het buiten spelen. Ze zuchtte even voor ze op de kit afstapte, en rustig naast haar ging zitten. "Vertel eens, Rosekit, wat is er?" Begon ze, kalmpjes maar haar stem wel zacht en rustgevend. Als ze nu naar haar ging snauwen... Well...
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Maybe now won't be a good idea VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 23:43

Oh. Tante Futuresong was in aantocht. "Vertel eens, Rosekit, wat is er?" begon deze zodra deze naast haar zat. Automatisch verzachtte de boze trekken op haar gezicht ietsje; ze mocht de deputy heel erg. "Niks." miauwde ze op een koppige toon, maar gaf daarna een verdere uitleg. "Die stomme queen - die witte, je weet wel - zei tegen mij dat ik stil moest zijn. Ze zit altijd op mij te zeuren. Nooit op haar eigen kittens, want die zijn perfect. Ik vind het gewoon zo stom."
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Maybe now won't be a good idea QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimeza 26 dec 2015 - 23:57

De koppigheid verbaasde haar niks, het was het feit dat ze het uiteindelijk wel besloot uit te leggen dat lichte verbazing wekte. "Ach lieverd, je moet niet alles zo persoonlijk opvatten." Sprak ze en likte kort over de kleine haar kop. "Het is logisch dat moeders wat minder zeggen tegen hun eigen kittens, nou moet ze dan niet alles op jou afzeiken. Maar, je kan ook vragen wáárom je dan stil moet zijn. Stel ze heeft een hele goede reden! Je weet maar nooit." Ze glimlachte warm, hopend dat het een beetje hielp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Maybe now won't be a good idea VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 10:18

Hmm, misschien had tante Futuresong wel een punt daar. De lik over haar kop voelde heel geruststellend en de warme glimlach liet haar ook wat verder bedaren. Rose glimlachte voorzichtig terug. "Oké, de volgende keer zal ik het vragen." miauwde ze en gaf de grijze poes een kopje. "Tante Futuresong?" begon ze toen. "Waarom ben jij deputy geworden?" ging ze verder en keek de ander verwachtingsvol aan, wachtend op een sappig verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Maybe now won't be a good idea QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 13:53

Ze was blij dat ze het advies opvolgde, en keek lichtelijk verbaasd bij het kopje maar verzachtte toen. Ze had nooit geweten dat ze blijkbaar zo goed met kits om kon gaan. Toen de kleine haar naam zei antwoordde ze met een simpele; "Hmmm?" als een soort van reflex. Na de vraag zuchtte ze even en dacht na. "Tsja... Dat vraag ik me zelf ook wel eens af." Glimlachte ze, het was niet dat ze niet blij was met haar rang, daarentegen juist hartstikke vrolijk. Het was meer dat ze zichzelf niet eens zo geschikt vond. "Maar, ik geloof, dat jouw moeder haar vertrouwen in mij heeft gelegd. Weet je, lang geleden, hadden we een héle sterke, grote leider. En dat is mijn familie! Dus het zit ook een beetje in mijn bloed."
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Maybe now won't be a good idea VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 14:35

Rose keek afwachtend naar de oudere kattin, die antwoordde dat ze dat haarzelf ook wel is afvroeg. Hoezo? Het was toch wel duidelijk dat tante Futuresong gewoon geweldig was? "Maar, ik geloof, dat jouw moeder haar vertrouwen in mij heeft gelegd. Weet je, lang geleden, hadden we een héle sterke, grote leider. En dat is mijn familie! Dus het zit ook een beetje in mijn bloed." geïnteresseerd keek Rose naar de andere kattin. "Wie was dan jouw familie? De grote sterke leider? Wie was dat?" vroeg ze nieuwsgierig en knikte toen. "Ik vind jouw ook heel geschikt voor deputy, hoor," vertelde ze tante Futuresong toen serieus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Maybe now won't be a good idea QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 14:50

Ze glimlachte na haar vraag maar voor ze antwoord kon geven sprak de kleine al weer. Ze voelde een vlaag van liefde, het voelde echt goed om te horen ook al was ze maar 4,5 manen oud. "Dankjewel, Rosekit." Zei ze en ze zal gezworen hebben dat ze een dankje nooit zo erg gemeend had. Ze raakte het neusje van de kleine haar met de hare en sloot kort haar ogen voor ze weer begon te spreken. "De grote, sterke leider... Zijn naam was Stormstar, hij was echt gigantisch groot! En hij had dezelfde kleur vacht als ik." Ze bewoog sierlijk met haar staart, en dacht even na, wat moest ze nou nog meer over hem zeggen? Ze had hem niet echt goed gekend ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Maybe now won't be a good idea VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 14:29

Futuresong miauwde een bedankje en raakte vervolgens haar neus aan. Kort wilde Rosekit deze wegtrekken, maar liet het toen toch maar toe ook al was ze niet zo van het knuffelen en lichamelijk contact. Maar oké, voor tante Futuresong dan maar! Toen vertelde de poes over de grote sterke leider Stormstar. Haar blauwe oogjes vergrootten zich iets. Ooh, dat was cool! Zij wilde later ook groot en sterk worden. "Denk je dat ik later ook groot en sterk wordt?" vroeg ze dus ook en grijnsde. "Ik ga heel veel trainen als ik later apprentice ben." miauwde ze toen en knikte resoluut. "Ja, en dan wordt ik een hele goeie warrior."
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Maybe now won't be a good idea QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimezo 31 jan 2016 - 13:44

Ze grinnikte en knikte. "Ik weet zeker dat jij dat wordt, lieverd." Glimlachte ze en meende het nog ook. "Wie weet treedt jij ooit in mijn voetsporen." Ze keek de kit aan en knipoogde naar haar, een beetje hoop kon geen kwaad hopelijk. En hopelijk werd ze ook niet als Panthergrowl eerst, haar teleurstellen was wel het minste dat ze wilde doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Maybe now won't be a good idea VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimedi 2 feb 2016 - 9:35

Een grijns kwam op haar gezicht toen Futuresong zei dat ze dat zeker wist. Rose dacht aan Puppykit, ze zou sowieso beter worden dan haar stomme zusje met haar stomme tuttigheid. Dat was ze nu al. Toen dacht ze aan Shadowkit, ja ze zou ook beter worden dan haar. Maar ze hield wel van Shadow, dus ze wilde die niet met opzet overtreffen. En Robinkit? Ze zou veel stoerder worden dan dat mietje. Toen tante Futuresong zei dat ze misschien ooit ook deputy zou worden, knikte de grijze poes vastberaden. "Dat is wel mijn doel, ja." miauwde ze serieus. "Maar eerst heel veel trainen." miauwde ze er nog snel achteraan, want ze wilde niet dat tante zich bedreigd voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Maybe now won't be a good idea QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimeza 13 feb 2016 - 16:34

Ze grinnikte maar stopte dit gauw, om de poes geen slecht gevoel te geven over haar doel. Een doel stellen was goed, iets om naar toe te werken. Het liet je beter focussen, beter trainen en kon ze dus een goede warrior worden later. "Ja, dat hoort erbij hè." Glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Maybe now won't be a good idea VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimeza 20 feb 2016 - 22:46

Toen tante Futuresong grinnikte keek Rose ietwat verontwaardigd op. Wat nou? Het was toch een goed doel? Ze zou in haar tante's en moeders voetsporen treden. Het zat in haar bloed en bovendien was ze er gewoon geknipt voor. Toen de deputy miauwde dat trainen erbij hoorde, knikte ze opnieuw. "Ja tuurlijk," miauwde ze en keek met haar blauwe ogen naar de grijze poes. "Ik kan niet wachten tot ik apprentice wordt. Mama zegt dat het al bijna zo ver is. Worden Butterkit en Breakingkit dan ook apprentice? Want ze zijn even oud." vroeg ze nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Maybe now won't be a good idea QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 17:16

Met stralende oogjes keek ze haar aan, ze was zo schattig maar moest nog zo veel leren. "Ja, dat klopt. Dan krijgen jullie allemaal een mentor aangewezen die jou moeder en ik voor jullie kiezen. Dus je wordt vast heel goed getraind." Glimlachte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseburn
Dark forest
Maybe now won't be a good idea VXFylUl
Loïs ❁
259
Actief
You've taught me to lie without a trace, and to kill with no remorse ❁
On the outside I'm ablaze and alive, but I'm dead inside

CAT'S PROFILE
Age: D E A D [25] ❁
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roseburn
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 20:55

Toen Futuresong haar gedachtes bevestigde grijnsde ze breed. Misschien kon ze hen dan wat beter leren kennen? Ze sliep nu immers vaak bij mama in de den - niet dat ze daar verandering in wilde - maar als ze apprentice werd mocht dat vast en zeker niet meer. Toen tante vertelde dat ze een goeie mentor zou krijgen, keek ze haar met stralende oogjes aan. "Ik wil jou als mentor!" miauwde ze. De enige kat waar ze echt goed mee kon opschieten, naast haar moeder dan, was de deputy. "Hmm... Of ik wil Creamyfrost als mentor.." miauwde ze toen met een frons op haar gezicht. Creamyfrost was haar neef, dus dat was ook wel heel cool. Al had ze hem nog nooit ontmoet, ze wist zeker dat hij cool was, omdat ze altijd veel verhalen over hem hoorde. Hij was heel dapper en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Maybe now won't be a good idea QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Maybe now won't be a good idea   Maybe now won't be a good idea Icon_minitimema 22 feb 2016 - 20:12

Toen de kit miauwde dat ze haar als mentor wilde keek ze licht verbaasd, Rosekit was best kieskeurig dus wist ze niet precies hoe ze hier op moest reageren. Ze fronste toch even nadenkend over het feit dat ze over Creamyfrost sprak, het was logisch dat ze hem ontmoet zou hebben maar Future had hier nooit van gehoord. "Je ziet wel." Lachte ze knikkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Maybe now won't be a good idea
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: