Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

  Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fairfaith
Member
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ    Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 17:22


RPG «

Dit is het RPG topic van A Pirate's life. Hier mag je met jou karakter posten. Gelieve het kader te gebruiken en altijd aan te geven waar jou karakter zich bevind. De beschikbare gebieden staan hieronder nog een keer aangegeven. Heel veel RPG plezier!

VERMILLION WIND

*****
*****
Dit is het schip waar de RPG zich grotendeels op afspeelt. Onder dit RPG gebied vallen nog enkele anderen:

DECK: Het Deck van het schip.
BUNKS: De slaapzalen. Ieder deelt een stapelbed.
STORAGE ROOM: Hier wordt al het eten en drinken opgeslagen.

CALICO VILLAGE

*****
*****
Een klein dorpje dat makkelijk te bereiken is. Hier stopt het schip soms voor de handel. De bewoners van Calico Village en de bemanning van Vermillion Wind zijn bevriend met elkaar. Plunderen en stelen gebeurd hier dus niet.

CALICO LAKE: Een groot meer vlak achter het dorpje.
AHOY!: Ahoy! is een bar speciaal opgebouwd voor als de bemanning een bezoekje komt brengen. Hier word tegen een lage prijs vanalles geserveerd.
ERISTON TOWER: Een toren die heilig is voor de bewoners van Calico Village. Men zegt hier vreemde dingen tegen te komen.

STARRYDEN CITY

*****
*****
Dit is de rijkste stad van Duncaster en hebben een slechte relatie met de bemanning van Vermillion Wind. Wel hebben ze een sterke beveiliging. Plunderen hier gaat moeilijk en niet zonder risico!

FREYTON STREET: De langste winkelstraat van Starryden. Als piraat ben je hier absoluut niet gewild en het krioelt er van de bewaking. Vermom je dus goed of verzin een andere slimme oplossing als je hier iets nodig hebt.
UNDERGROUND RUINES: Onder deze rijke stad liggen de eeuwen oude ruïnes. Het is hier erg gevaarlijk, mede door de vele bewaking en het instortingsgevaar. Toch is het het waard hier een kijkje te nemen, wie weet vind jij de eeuwen oude schatten en werk jij je aanzien in één keer omhoog!

SILVERFORD

*****
*****
Silverford is een groot stuk bos geclaimd door de Centaurs van Duncaster. Niet alle Centaurs zijn gek op piraten en houden hun schatten en monumenten graag voor zichzelf.

LOCHELF FOREST: Dit magische, maar gevaarlijke bos behoort toe aan de Centaurs. Er zijn hier vele mooie dingen te zien zoals bijzondere planten en mytische dieren, maar sommige planten en dieren hier zijn niet zo vriendelijk. Sommige planten hebben echter bijzondere schatten in hun bek verstopt..

HUNTING GROUNDS: Vlees is een mooi handelswaar, en deze velden zijn perfect voor de jacht. Hier staat het vol verschillende dieren en wezens, maar pas wel op hoe en wat je aan de haak slaat..

-------------------------
Door de RPG'en kunnen er meerdere gebieden vrijgespeeld worden. Het aantal rode sterretjes staat voor het gevaars niveau, het aantal gele sterretjes voor de kans op het vinden van een schat.





VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ    Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 17:22

Vermillion Wind || Deck
De jonge vrouw stond aan de rand van het deck en keek toe hoe hoe het land steeds naderbij kwam. De wind liet haar haren alle kanten op waaien. Het was al een tijdje geleden dat ze Calico Village hadden bezocht en het werd tijd om daar opnieuw wat zaken te gaan doen.

TAG: Niemand.

Alyss ♕
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ PJLGYk4

CAPTAIN

21

FEMALE

JUUL



TREASURES FOUND:
0






VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ    Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 19:25

Vermillion Wind || Deck
Emily zat met een vieze doek een kanon schoon te maken. Het was alweer een paar maanden geleden dat haar vader haar op het strand van Calico Village gedumpt had. Ze was volgens haar vader oud genoeg om zichzelf te redden. Opzich vond ze het niet erg dat ze eindelijk alleen was. Maar al snel kreeg ze honger en ze vond het niet echt fijn om de nacht in het cafe door te brengen dus besloot ze zich bij een stel piraten te voegen. Het voordeel was dat ze een plek om te slapen en voedsel had. Het nadeel was dat ze blijkbaar niet sterk genoeg was om te vechten dus moest ze de kanonnen vullen en werd ze een aap genoemd. Nadat ze klaar was met de kanonnen schoon te maken liep ze het dek op. Het schip voer naar Calico village. Ze kwamen dichterbij en dichterbij de kust. Emily had wel zin om wat lekkers te bikken. En er was ook een bar, met bier dus. Daar had ze ook wel even behoefte aan.

TAG: Niemand
Emily
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ EYVc9_il6FCxu7Ogak_BmDg02ecBv77lLND8PPE-FPYsQYjFJXU4LETtReng_bq9qyvPBXi_aDzGMLPkhFEtAVY0Z-9KFZBBUHwOvQpdiMhJt18RtJDqQ2Ap4WxLvZeneZSN2cZv_H6IBR-bHwTHa_Y_9zcuA8OoeXywco3qjuvwmZAlwRtcFi7ZSRPRhES7BYJLA0nm1a47rrpP7MO_wFmbLHceVXMRyCcVMkmJKBOS3RpTqoLvkoekOus203VkLzP2uj_nAo1d1GmMV_2YVt7aIAoybI3wUGVeIS0KLOKoV6ZAVcTA0G1amGfzXFwc4_6swmo_v3iYjYzejqp2JEf_QKwnD-H1BCUPyc5ln4_SS48i1LQ-MMte7m14pvtgELUPHjCbJBtFXXc0Zi-WzqatD4BibsSQ-Sie18gIvWL0HEFk7AhyfnXtZje0KncJtcq8WXSz6T23sFxjCwuEwq-vnlg6zwK1RYK4MlCm3g612tn2Rpvbl77_7KKVZpdDYW__BfS84bzgdmEX96SWooNwENO70P8jn7SVSwfeg_DAD9hkHUIq-89GFpVoiHCIgMVk=w150-h200-no

POWDER MONKEY

18

FEMALE

INGE



TREASURES FOUND:
0





 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ    Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Icon_minitimezo 27 dec 2015 - 20:03

Vermillion Wind || Deck


Als ik wakker word, is mijn warme deken weg en is er plaats geven voor de kou. Ik strek mijn hand om de warme laken terug te pakken, maar het enige wat mijn vingers voelen is de lucht. Ik duw mezelf op een elleboog overeind. Er schijnt genoeg licht in de Bunks om te zien dat iedereen al wakker is. Alleen ben ik niet de enige hier, precies in de hoek waar een oude ton staat het was echt de lelijkste rat die ooit heb gezien, de dikke lange staart en een scheur in zijn oor. Zijn kraaloogjes kijken me strak aan, en ik kijk terug. Ik zwaai me benen het bed uit en glijd op de koude houtenvloer. Snel trek ik mijn comfortabele broek aan, en glijd in mijn laarzen. Daarna trek ik een witte bloes aan met een lange zwarte jas, waar een dikke vossenspel aan is genaaid, het houd me warm in de koude dagen zoals vandaag. Ik pak me leren riem waar een zilveren plaat opstaat met de teken van Vermillion Wind, de plek waar ik ben, waar ik leef. Ik knoop me kastanjebruine haar in een snelle vlecht, voordat ik de trap pak om vervolgens het deck op te gaan. Me hoed is kapot, en zit nu in de maak. Het lijk alsof er iets onderbreekt aan me outfit, maar het kan niet anders. In mijn ooghoek zie ik Emily tevoorschijn komen, die richting de kanonnen met een lap aan het schoon poetsen is. Normaal was ze niet echt een prater geweest met haar, maar vandaag leek het rustig op het schip dus waarom ook niet. Snel pak ik nog een stuk brood en stopt die in me mond, mijn twee verschillende ogen waren op de Power Monkey gericht. Ze had totaal de bouw niet voor een piraat, en nu snapte ze waarom ze die rank had toegewezen. Met lange passen liep ik nog een rondje om het voordat ik op haar afstap. "Emily" Sprak ze met een kalme stem en keek toe hoe ze de kanon schoon maakte. 

TAG: Emily

Everil
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ 4rc9xh

PIRATE

19

FEMALE

MARLIE



TREASURES FOUND:
0






 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Sww10
:::


Laatst aangepast door Sweetheart op ma 28 dec 2015 - 23:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ    Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Icon_minitimema 28 dec 2015 - 22:30

Vermillion Wind || Deck
Met een uitgerekte gaap kwam de jonge man het dek op en even moest hij knipperen om aan het licht te wennen. Hij had het grootste gedeelte van de dag beneden deck doorgebracht gezien hij de schitterende taak had gekregen om alles schoon te maken. Misschien had hij niet zijn kapitein moeten treiteren? Maar hoe kon hij niet, het was altijd veel te leuk om Alyss te pesten. Daarom kreeg hij ook meteen een brede grijns op zijn lippen bij het zien van zijn o zo geliefde kapitein en met zijn armen gevouwen achter zijn hoofd liep hij haar richting op. "Cap'n?" Sprak hij haar aan zijn hoofd schuin houdend terwijl hij haar aankeek.

Tag: Alyss
David
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ X4IwAEg

PIRATE

21 Y.O.

MALE

MIMI



TREASURES FOUND:
0



Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ    Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Icon_minitimema 28 dec 2015 - 23:16

Vermillion Wind || Deck
Tuurlijk. Het kon weer eens niet een paar miezerige minuten rustig blijven, of Vernillion Wind's nummer één grappenmaker moest weer opduiken. De vrouw nam geen moeite zich om te draaien en wist een geërgerde zucht te onderdrukken. "Uit je verrassende bezoek mag ik aannemen dat beneden alles schoon is?" vroeg ze hem op neutrale toon. Ze wist haast zeker dat hij zijn werk afgeraffeld had, maar wie weet dat hij het vandaag wonder boven wonder ook echt uitgevoerd had zoals gewenst.

TAG: David

Alyss ♕
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ PJLGYk4

CAPTAIN

21

FEMALE

JUUL



TREASURES FOUND:
0






VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
47911
Member
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ DPKsfdL
Eline
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Does anyone care? (around the 22 moons)
Gender:
Rank:
47911
BerichtOnderwerp: Re: Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ    Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 19:33

Vermillion Wind || Deck
Stil staarde Scarlett naar het land. Waarom was ze meegegaan aan boord? Waarom had ze zich aangesloten bij een bemanning die ze nauwelijks kende? Piraten nog wel. Ergens wist ze het wel. Niemand kende haar hier. Mensen hadden geen slechte herinneringen aan haar.De wind trok aan haar muts. De muts die ze altijd droeg om starende blikken te vermijden. De wind trok weer aan haar muts, harder dit keer. De bruine muts liet los en vloog door de lucht, het dek op. Geschrokken sprong ze er achteraan. Ergens bleef de muts haken. Nog steeds haastig rende ze er heen, en lette niet meer op andere dingen. Haar voet bleef haken achter een opgerold touw en met een harde klap viel ze op de grond. Fijn. Echt geweldig. Het dek was ook nog eens druk. En dan te bedenken dat het doel van de muts de aandacht niet trekken was.
Scarlett
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Wk4x94

Powder Monkey

20

Female

Eline



TREASURES FOUND:
0





 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ 2zhidfn

Theme&Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ    Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 19:56

VERMILLION WIND } Deck
De blondie veegde zijn handen even af aan zijn broek en keek het deck rond. Zo veel spannends gebeurde er niet op het moment, de meeste deden hun werk of ontliepen het. Zelf leunde Artorias tegen de mast aan en keek gewoon wat rond. Hij was niet zo zeer iemand die naar een ander liep voor een gezellig gesprek, eerder het type dat zodra hij zijn mond open trok schold of ruzie uitlokte. Hij moest het niet van zijn stralende persoonlijkheid hebben en dat straalde hij ook uit. Het leek tot nu toe te werken, hij werd nog redelijk met rust gelaten. Om toch maar bezig te lijken haalde hij zijn geweer tevoorschijn en begon deze uitgebreid schoon te maken. De buitenkant was zo gedaan en het duurde dus ook niet lang voor hij het ding openklapte en de loop schoonveegde. Een vies geweer kon klappen in je hand, iets waar hij niet op stond te wachten. Terwijl hij bezig was gleed zijn ijsblauwe blik omhoog naar een meid die over het deck heen rende. Het duurde even voor hij zag dat ze een muts achterna zat. Haar naam wist hij niet zo snel te zeggen, maar het interesseerde hem ook geen bal hoe missie heette. Hij wou net zijn blik afwendde toen ze recht op de bakkes viel en meteen klonk er lachje vol leedvermaak uit hem, zijn blik wat spottend op het madame gericht. Triest gewoon.
Artorias
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ CRE0JwH

Gunner

24

Male

Jamie



TREASURES FOUND:
0





Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Terug naar boven Ga naar beneden
47911
Member
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ DPKsfdL
Eline
63
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Does anyone care? (around the 22 moons)
Gender:
Rank:
47911
BerichtOnderwerp: Re: Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ    Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Icon_minitimewo 30 dec 2015 - 22:39

Vermillion Wind || Deck
Nadat ze haar voet uit het touw gekregen had krabbelde Scarlett snel op. Een blos verscheen op haar wangen toen ze merkte dat sommige mensen naar haar keken. Haar enkel deed zeer, maar het was vast niks ernstigs. Snel pakte ze haar muts op en trok hem over haar katten oren. Niet dat dat nog veel effect zou hebben, de anderen staarden waarschijnlijk toch naar haar. Ze streek haar bloes glad een deed haar best te doen alsof er niks gebeurd was. Een beetje uit het zicht ging ze weer op de boeg zitten. Oh dit was vreselijk. Wat had ze wel niet gedacht toen ze zich hier aansloot? En in plaats van als een gewaardeerd lid van de bemanning stond ze nu waarschijnlijk bekend als klunzig. Een zucht verliet haar lippen. Ze kon niet wachten tot ze ergens aan land konden gaan, en ze even ergens alleen kon zijn.
Scarlett
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Wk4x94

Powder Monkey

20

Female

Eline



TREASURES FOUND:
0





 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ 2zhidfn

Theme&Voice:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ    Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ Icon_minitimedo 31 dec 2015 - 2:18

Vermillion Wind || Deck
Met een brede grijns rond zijn lippen bleef de jonge knul kijken naar zijn kapiteit hoe deze oordelend sprak. Half onschuldig krabbelse hij achter zijn oor voor hij iets naar haat toe leunde een smerige grijns op zijn. Lippen en een ontdeugende blik in zijn ogen. "Wat als her niet goed gebeurd is?" Vroeg hij lachend voor hij zijn hoofd omdraaide na het horen van een bonk en schoot in de lach bij het zien van Scarlett. "Kijk tenminste heb je meer aan mij dan aan haar." Grinnikte hij richting de kapitein en rekte zichzelf nogmaals overdreven uit.
Tag: Alyss
David
 Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ X4IwAEg

PIRATE

21 Y.O.

MALE

MIMI



TREASURES FOUND:
0






One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ψ A PIRATE'S LIFE [RPG TOPIC] Ψ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Other RPs-
Ga naar: