No where to hide (TS)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 No where to hide (TS)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Nightshroud
Member
No where to hide (TS) DPKsfdL
Derpje
44
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender:
Rank:
Nightshroud
BerichtOnderwerp: No where to hide (TS)   No where to hide (TS) Icon_minitimevr 8 jan 2016 - 12:25

Heya mensjes,

Het derpje zoekt topics met een aantal accounts, ik ben namelijk nog al inactief geweest voor mijn doen. Dus ik hoop dat ik topics jolo kan hebben, omdat ik probeer om weer elke dag online te komen.

::Greykit::

Is een jonge kitten, heeft een grijze vacht en grijze ogen. Is erg ziek en lijd aan de groenhoest, dus eigenlijk kan hij alleen posten in de Med. den. Hij heeft namelijk nog gezelschap nodig. Hij is de kitten van Snowynight X ?Riverclan kat?

::Nightshroud::

Night is nog een kitten maar wordt nog tot App gepromoveerd, hij is eigenlijk een Bloodclanner die zichzelf buitensluit. Hij heeft een zwarte vacht en groene ogen, hij hoort stemmen in zijn kop die hij ziet als zijn demonen. Hij zal nu in de tijd zitten dat hij ze toelaat en dat hij eigenlijk evil wordt, misschien katten die hem kunnen helpen enz. Kitten van: Hurri X Brat.

::Riverpaw::

Apprentices van Riverclan, is eigenlijk super lui en het maakt hem eigenlijk weinig uit. Hij jaagt niet en gaat gewoon met katten om van de andere Clans, dus je zou hem een Luiaard kunnen noemen xD. Ook maakt hij graag droge grappen die niet elke kat goed op pakt, dus ja. Ook heeft River een enorme familie boom, dus nu ben ik zelf te lui om die neer te zetten.

::Phantomkit::

Kitten van TC, hij heeft zijn moeder kwijt geraakt aan de oorlog van Bloodclan en Thunderclan. Haat zal door zijn lichaam heen stromen, hij zal dus nu een verdrietige kwade kitten zijn. Kitten van: Bright X Polar.



Volgens mij zijn dit ze, dus als je ideeën hebt of zin hebt om te posten hier melden xD

Als je vraagt waarom Rip er niet bij staat, dat komt omdat hij dood gaat dus voor hem geen topics meer.

Vriendelijke groet,
Derpje de luiaard

Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
No where to hide (TS) K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: No where to hide (TS)   No where to hide (TS) Icon_minitimevr 8 jan 2016 - 16:04

Night x beserk? ;3 jij maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
No where to hide (TS)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: