Full Time Occupied



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Full Time Occupied

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cloudgaze
Member
Full Time Occupied LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Full Time Occupied   Full Time Occupied Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 12:16


CLOUDGAZE
we are the heroes of our time
Een tamelijk zacht briesje trok aan de lange, warrige vacht van de kater. Hij was een beetje magertjes, maar dat was altijd zo in Leafbare. Hij maakte zich er geen zorgen om. Het zou ooit wel weer Newleaf worden, en dan zou er weer meer prooi zijn. En het was nu niet dat ze echt aan het verhongeren waren. De WindClan had het best goed momenteel. Veel apprentices wel, en veel nieuwe kittens. Gelukkig waren er nog geen ziektes in het kamp, of toch niet wat ze niet aan konden. Dromerig zat Cloudgaze naar Silverpelt te kijken. Hij was trots op zijn afkomst, op het feit dat hij kon verder zetten wat zijn voorouders ooit waren gestart. WindClan was dan misschien de vredigste Clan van allen, maar nooit zouden ze zomaar over hun heen laten lopen. Zelfs BloodClan kon hen niks maken, dat geloofde hij toch. Waarom zou hij het ook niet geloven?

&Stallionheart
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Full Time Occupied 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Full Time Occupied   Full Time Occupied Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 19:55

De Silverpelt keek neer op hem terwijl hij uitgeput terug het camp op ging zoeken. Hij was vermoeid en kon zijn ogen amper openhouden maar hij had nog een lange reis voor de boeg voordat hij zijn mosnest in kon stappen. De kater zuchtte diep en besloot iets sneller te gaan lopen. Terwijl hij zich focuste op het lopen vergat hij wat hij eigenlijk buiten het camp had gedaan, border patrol was het niet geweest en jagen ook niet. Genieten van het uitzicht? Welke idiote kat zou dat van hem aannemen? Hij keek terug omhoog naar de Silverpelt en tijdens zijn blik omhoog botste hij tegen iets op. Iets warms en pluizig. Van schrik sprong hij naar achter en ontblootte hij zijn nagels totdat hij zag dat het een WindClan kat was. Hij kuchte zacht en keek naar zijn poten. "Sorry, dat was mijn fout" zei hij en keek de kat voor hem onderzoekend aan. Waarom zat die midden op de weg eigenlijk? De dromerige blik die de kat omhoog wierp liet een belletje rinkelen. Cloudgaze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
Full Time Occupied LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: Full Time Occupied   Full Time Occupied Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 23:30


CLOUDGAZE
we are the heroes of our time
Daar zat hij dan, een niet zo heel erg opvallende kater, in het vroege begin van de nacht, in het midden van het pad waar zoveel andere katten over liepen. Een goeie mix dat een ongeluk garandeerde. Niet dat hij dat door had. Het was alsof de Silverpelt hem betoverd had. Soms grapten andere warriors er wel eens over dat StarClan hem hypnotiseerde vanaf hij ergens te lang naar keek, en hij was het nog beginnen geloven ook. En nu was het dus weer zo laat. Tot er iemand tegen hem op botste. Blazend van schrik viel hij omver, rolde om en krabbelde met een hoog opgezette pels overeind. Tot hij zag dat het Stallionheart was. Thank god geen BloodClan invasie. ”Sorry, dat was mijn fout" Zei de kater, die er heel erg vermoeid uit zag. "N-nee hoor, mijn fout, je verwachtte me daar niet", Zei hij snel, waarna hij de wilde pels op zijn borst een paar likken gaf. "Jij ziet er ook niet echt wakker uit", Merkte hij toen op. No offence tho. "Zware dag gehad?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Full Time Occupied 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Full Time Occupied   Full Time Occupied Icon_minitimevr 15 jan 2016 - 11:51

Slaperig keek hij naar Cloudgaze die zichzelf ook verontschuldigde. Hij knikte ten teken dat hij de verontschuldiging accepteerde en staarde de kater aan. Blijkbaar stond het op zijn gezicht te lezen dat hij doodmoe was en moest slapen. "Ik weet niet eens meer wat ik net gedaan heb" murmelde hij en ging naast Cloudgaze zitten. Zijn blik dwaalde af naar de Silverpelt waar Cloudgaze ook naar had zitten staren. Ze staarde helder naar de twee katten en wierp een zilveren gloed over hen heen. "Waarom zat je trouwens midden op dit pad?" miauwde hij nieuwsgierig. Hij had wel vaker gezien dat Cloudgaze naar de lucht had zitten staren maar vaak had hij de kater wel weten te ontwijken om hem niet omver te lopen maar vandaag had hij de pech gehad dat het dus wel gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
Full Time Occupied LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: Full Time Occupied   Full Time Occupied Icon_minitimevr 15 jan 2016 - 14:09


CLOUDGAZE
we are the heroes of our time
Gelukkig was een hartaanval nog vermeden. Stallionheart was dan wel veel jonger, hij was bijna even groot als hemzelf. Het had hem erg doen schrikken, maar gelukkig had zijn geur hem snel gerust gesteld. Stel je voor, dat een warrior van zijn leeftijd ineens ter plekke neer zou vallen omdat hij geschrokken was van iemand van zijn eigen Clan. Dat zou niet zo goed zijn voor de WindClan reputatie. Niet dat dromerige of slaperige warriors dat wel waren. En hier had je er net twee van die soort. "Ik weet niet eens meer wat ik net gedaan heb" Mompelde Stallionheart zachtjes, waarna hij naast hem kwam zitten. Cloudgaze keek hem even wat bezorgd aan. "Je wordt toch niet ziek hé?" Vroeg hij voorzichtig. Niet dat hij bang was dat de kater hem zou besmetten, maar echt uit bezorgdheid om zijn gezondheid.

Deze keer was het de andere warrior die zijn blik naar boven liet glijden, richting Silverpelt. "Waarom zat je trouwens midden op dit pad?" Vroeg hij toen nieuwsgierig, en Cloud verzonk even in zijn gedachten. "Ehm, goeie vraag. Ik was onderweg naar het Camp en toen keek ik omhoog en ben ik denk ik blijven hangen?" Verklaarde hij. Niet dat het heel duidelijk was waarom, maar dat was het voor hem ook niet tbh..
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Full Time Occupied 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Full Time Occupied   Full Time Occupied Icon_minitimevr 15 jan 2016 - 17:28

Cloudgaze leek even te bevriezen na zijn vraag maar herstelde zich snel daarna door hem antwoord te geven. Hij zat hier dus omdat hij afgeleid was geraakt en naar de Silverpelt had willen kijken. Hij knikte en dacht diep van binnen "Wat een vreemde vogel is het toch" waarna hij sprak "Iets bijzonders gezien in de Silverpelt?". De vraag die Cloudgaze hem eerder had gesteld besloot hij daarom ook maar direct te beantwoorden "Enkel moe denk ik" miauwde hij en grimaste. Het was echter ook waar dat hij heel moe was, het was een lange dag geweest met wat hij ook had gedaan en het was tijd om te gaan slapen zo langzamerhand. "Loop je mee terug naar het Camp Cloudgaze?" zei hij met nog een kleine glimlach waarna hij nog even naar de Silverpelt staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
Full Time Occupied LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: Full Time Occupied   Full Time Occupied Icon_minitimeza 16 jan 2016 - 12:31


CLOUDGAZE
we are the heroes of our time
De vraag die op hem werd af gevuurd, bracht hem even in diepere gedachten. Het was alsof hij gewoon niet meer wist waarom hij hier zat, laat staan hoe hij hier eigenlijk terecht was gekomen. Oh well, de verklaring die hij gaf was in zijn hoofd ook wel de meest logische, dus het zou wel de waarheid zijn. "Iets bijzonders gezien in de Silverpelt?" Vroeg Stallionheart, en hij schudde zijn kop. "Ik vind het gewoon leuk om naar te kijken", Grinnikte hij. Hmm, de jongere warrior zou hem waarschijnlijk gewoon vreemd vinden, maar dat was hij al gewend.

"Enkel moe denk ik" Miauwde de kater op zijn eerdere vraag, waardoor Cloudgaze opgelucht ademhaalde. "Loop je mee terug naar het Camp Cloudgaze?" Vroeg Stallionheart toen. Waarschijnlijk was dat een goed idee. Wat als hij straks zelf terug wou gaan en weer bleef hangen? "Jazeker", Zei hij met een knikje, waarna hij op stond en nog een laatste keer omhoog keek. Daarna trok hij zijn blik los en begon hij richting het WindClan Camp te lopen. "Het is gelukkig niet zo heel ver meer", Merkte hij op, aangezien het wel heel duidelijk was dat de andere kater elk moment zou kunnen neervallen om ter plekke in slaap te vallen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Full Time Occupied 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Full Time Occupied   Full Time Occupied Icon_minitimedo 21 jan 2016 - 11:36

Silverpelt leek te reageren op wat ze hier aan het bespreken waren. Ze glom iets feller voor een kort moment waarna ze weer normaal glom. De torbie kater onderdrukte een stille glimlach. Misschien was het zijn oude mentrix Sunflower wel die naar hem keek en hem aanmoedigde om terug te gaan naar het camp en te gaan rusten, dat was een ding waar ze heel streng in was geweest.
Hij duwde zichzelf overeind en schudde zijn spieren nog een keer los. Het was echt tijd om terug te gaan naar het camp besloot hij. Veel fut had hij niet meer om merkte hij terwijl hij achter Cloudgaze aansjokte. Zijn zicht begon iets vager te worden en onscherp, hij focuste zich op de pluimstaart van Cloudgaze en hoopte dat ze hier niets tegen zouden komen op weg terug naar het Camp. "Ik kan het nog wel even volhouden" loog hij terwijl hij schuin achter Cloudgaze ging lopen. Hij geeuwde wat verried dat hij echt bekaf was, hopelijk zou Cloudgaze er geen woord over reppen dadelijk in het Camp.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Full Time Occupied
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: