Early Sunrise



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Early Sunrise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Timelapse
Member
Early Sunrise DPKsfdL
hannah
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♠36 moons
Gender:
Rank:
Timelapse
BerichtOnderwerp: Early Sunrise   Early Sunrise Icon_minitimema 18 jan 2016 - 11:46


De kater slaakte een gaap en stond op. Zijn blauwe ogen gericht naar de ingang van de Warriors Den. Het was de eerste keer dat hij eerder wakker werd dan de zon zelf. Hij trippelde naar buiten, voorzichtig om de rest van de slapende katten niet te wekken. De horizon toonde paars-oranje vlekken aan bij de zondopkomst en dat liet de kater ontspannen. Hij zat neer onder een doornstruik en keek eventjes in gedachten verzonken. Dit moest hij vaker doen. Het deed hem uitrusten en ontspannen. Iets wat hij zeker nodig had aangezien hij vaak stressvol was.

&Frostfaith
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfaith
Member
Early Sunrise 2cyl060
Dani
479
Actief
"You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frostfaith
BerichtOnderwerp: Re: Early Sunrise   Early Sunrise Icon_minitimedi 19 jan 2016 - 10:24

Met een gaap liep de poes haar den uit. Ze had haar vacht alweer goed. De ogen van de poes stonden echter nog wel moe. Het licht van de zon overviel haar een beetje en ze sloot haar ogen even kort. Met haar ogen tot spleetjes liep ze door. Voorzichtig pakte ze een muisje van de stapel en keek om zich heen om een geschikte plek te vinden. Een rode kater zag ze zitten. Hij kon zo inblenden met de lucht en je zag hem bijna niet meer. Zelf was zij nog deels wit, dus zij was wel te zien. De poes ging naast hem zitten met wel wat afstand ertussen. "Timelapse", zei ze simpel en ze knikte naar hem. Kort liet ze haar ijsblauwe ogen naar de ander gaan, maar daarna besloot ze maar eens aan haar muis te beginnen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Timelapse
Member
Early Sunrise DPKsfdL
hannah
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♠36 moons
Gender:
Rank:
Timelapse
BerichtOnderwerp: Re: Early Sunrise   Early Sunrise Icon_minitimedi 19 jan 2016 - 19:31

Hij schrok op bij zijn gedachten bij het horen van een stem achter hem. "Timelapse", met een ruk keek hij de kattin aan. "Frostfaith." antwoordde hij terug. Zijn staart tikte neutraal tegen de grond aan. "Nogmaals Gefeliciteerd." Hij glimlachte. Het was Everstars zoveelste Deputy en Timelapse hoopte dat het ook de laatste was. Hij had geen zin meer in al die problemen. Zijn blauwe ogen volgden haar beweging. "Het verbaast me dat je zo vroeg op bent." mauwde hij plagend. Al sprak hij ook half tegen zichzelf. Normaal was hij pas na de Zonsopgang wakker, als het licht was, gewekt door de zonnestralen dat in de Den schenen, of de activiteiten rondom hem heen. "Smaakt die muis nog?" Grinnikte hij bij het zien hoe ze bezig was met haar muis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfaith
Member
Early Sunrise 2cyl060
Dani
479
Actief
"You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frostfaith
BerichtOnderwerp: Re: Early Sunrise   Early Sunrise Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 16:19

Na de felicitatie knikte ze als een bedankje. "Dankjewel", zei ze best wel simpel, maar keek hem wel goed erbij aan. Ze vervolgde zo netjes mogelijk om door te eten en keek op toen hij opnieuw sprak. "Het verbaast me dat je zo vroeg op bent." Toen ze opmerkte hoe raar dat eruit zou moeten hebben gezien deed ze haar hoofd weer recht en binnen twee seconden was haar hap weg. "Tja waarom ook niet", antwoordde ze met een korte glimlach. Er was niks slechts aan om vroeg even op pad te gaan toch? Na haar woorden ging haar aandacht opnieuw naar het konijn en precies toen maakte hij er een opmerking over. Wat geschrokken over de opmerking bracht ze haar hoofd weer terug. "Geweldig', besloot ze maar te antwoorden. "Heb jij geen honger?"



Terug naar boven Ga naar beneden
Timelapse
Member
Early Sunrise DPKsfdL
hannah
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♠36 moons
Gender:
Rank:
Timelapse
BerichtOnderwerp: Re: Early Sunrise   Early Sunrise Icon_minitimedo 21 jan 2016 - 16:30


"Dankjewel", Antwoordde de kattin terug, want tja, wat viel er verder te antwoorden? "Tja waarom ook niet", Hij grinnikte en hield zijn schouders op. "Het is Leafbare, geef mij maar een warm nestje." Hij gaf haar een knipoog. "En, hoe is het om Deputy te zijn? Al klagende katten tegengekomen of moet het nog komen?" Plaagde hij haar. Zijn ogen fonkelden met uitdaging. "Geweldig'," klonk er nadat hij vroeg of ze haar maaltijd wel lekker vond. "Heb jij geen honger?" Hij spitste zijn oren, wat duidelijk liet merken dat hij de vraag niet echt verwacht had. "Een beetje", beantwoordde hij haar vraag. "Maar ik ga straks toch al jagen." Nogmaals hield hij zijn schouders op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfaith
Member
Early Sunrise 2cyl060
Dani
479
Actief
"You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frostfaith
BerichtOnderwerp: Re: Early Sunrise   Early Sunrise Icon_minitimedo 21 jan 2016 - 22:09

"Het is Leafbare, geef mij maar een warm nestje." De poes keek opzij naar de rode kater. Hij had gelijk. Een warm nest was zeker iets fijner dan de koude lucht. Bij de volgende vraag wist ze eigenlijk niet wat ze moest antwoorden. Zo lang had ze het nog niet kunnen zijn en het voelde nog wat raar om zo genoemd te worden. Bij het klagende katten idee grijnsde ze kort. Haar ogen stonden op de grond voor zich. "Nog niet." Nu keek ze kort naar de rode kater. "Verder ben ik het ook allemaal even aan het uitvogelen." Dat was zeker de waarheid. Je was niet een Whitelion binnen een dag. Timelapse gaf wel antwoord op haar vraag. "Ik jaag liever met een volle maag", zei ze met een knikje erachteraan. Kort keek ze naar het verschrikkelijk kleine muisje waar weinig van over was nu. "Of tenminste iets in mijn maag." Kort trok ze haar mondhoek op. Ze zou het maar even gezellig houden dacht ze.



Terug naar boven Ga naar beneden
Timelapse
Member
Early Sunrise DPKsfdL
hannah
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♠36 moons
Gender:
Rank:
Timelapse
BerichtOnderwerp: Re: Early Sunrise   Early Sunrise Icon_minitimedo 21 jan 2016 - 23:48

"Nog niet. Verder ben ik het ook allemaal even aan het uitvogelen." Hij knikte langzaam. "Ik jaag liever met een volle maag", Hij grinnikte, ze had gelijk. Het was fijner om te jagen na het eten, dan had je veel meer energie. Maar Timelapse was echter beter gewend aan het jagen met een lege maag. De honger maakte hem een betere jager. "Of tenminste iets in mijn maag." Hij glimlachte schuin nadat hij zijn blik keerde naar haar muis. "Komt het goed uit", miauwde hij zonder enige reden. "Ga je mee jagen? Misschien kan je iets... Groters vangen." Hij wou niet kwetsend overkomen voor diegene die het gevangen had. Toch kon zo'n klein muisje hem nauwelijks voelen. Ondanks het feit dat katers meer aten. "Zit je helaas met mij opgescheept, spijtig." grapte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfaith
Member
Early Sunrise 2cyl060
Dani
479
Actief
"You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frostfaith
BerichtOnderwerp: Re: Early Sunrise   Early Sunrise Icon_minitimewo 27 jan 2016 - 11:08

"Ga je mee jagen? Misschien kan je iets... Groters vangen." De poes keek nu naar de muis die inderdaad echt aan de kleine kant was. Zij was zeker van plan geweest om erop uit te gaan, dus de poes knikte. "Zit je helaas met mij opgescheept, spijtig." De poes keek hem kort aan. "Is vast verschrikkelijk", zei ze. Het had serieus geklonken, maar zodra ze zich wegdraaide van de kater had ze een kleine grijns rond haar lippen. De botjes ruimde ze mooi op en seinde toen met haar kop naar de kater dat als hij mee wou hij maar moest komen. Met een zwaai van haar staart draaide ze zich zo dat ze het kamp uit kon lopen. Op zoek naar iets voor de clan, die het hard nodig had.

OOC { Laat sorry!



Terug naar boven Ga naar beneden
Timelapse
Member
Early Sunrise DPKsfdL
hannah
19
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♠36 moons
Gender:
Rank:
Timelapse
BerichtOnderwerp: Re: Early Sunrise   Early Sunrise Icon_minitimeza 6 feb 2016 - 16:03

Zijn blik was gericht op de lucht, die nog helder blauw bleef. Toch kon de rode kater het niet ontkennen dat het vandaag ook zal regenen. Dat kon je maar al te goed ruiken. "Is vast verschrikkelijk", meende de kattin met een sirieuze toon. Hij knikte grinnikend haar richting op. "Nouja, ik moet wel zeggen dat ik mijn best doe als ik het wil doen, hoor." Zijn blauwe ogen gleden naar het ingang van het kamp terwijl de roodwitte poes haar resten begroef. "Laten we gaan voordat we kleddernat terugkomen." Timelapse spitste zijn oren en liep richting het territorium.

~ Oeps, beetje laat ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Early Sunrise
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: