That beast inside.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 That beast inside.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tigergaze
Member
That beast inside. HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimema 18 jan 2016 - 22:50

Hoe hij zich de laatste tijd had gedragen, nu pas besefte hij hoe zwak hij wel niet geleken moest hebben. Maar Mousepaw was gewoon iets waar hij zwak voor was geworden, met haar onschuldige oogjes en de warmte die ze hem gaf toen ze de nacht bij hem had doorgebracht laatst. Het beeld in zijn nachtmerries van het moment dat hij haar naar de bodem zag zakken toen ze in het wak gevallen was met zijn zusje. Het was een beeld wat nog altijd terugkwam. En op dit moment moest hij ergens zijn oude zelf in kwijt. Een konijn was helaas het slachtoffer geworden. Can't deny the beast in side, no. De kater had zijn klauwen in de witte vacht gezet en scheurde het ding letterlijk in stukken, gewoon omdat het kon. Na deze razernij rechtte hij zijn rug en keek hij met grote ogen naar het verrot gereten konijn. Dat had voor de clan moeten zijn. Hij snoof een keer kort en likte het bloed van zijn lippen. Hij hijgde lichtjes en liet zich op zijn kont in de sneeuw zakken, die ook aardig rood was geworden.

{First Raptorpaw}
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
That beast inside. Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimedi 19 jan 2016 - 23:59

Een brommende ademhaal verliet zijn bek toen hij de geur van Tigerpaw bespeurde. Zijn blik verduisterde vrijwel meteen en hij zwaaide met zijn dikke grijze staart. Nog even en hij had hem gevonden en dan kon hij hem weer terug zetten op zijn plaats. Raptorpaw deed namelijk niets anders dan trainen, trainen en trainen. Hij was enorm goed geworden in het vechten en ook enorm gegroeid. Northernlight liet hem dan wel niet vechten, rogues wel. Hij krulde zijn mondhoek op terwijl hij verder zocht, tot hij de bruine gevlekte kater vond. Tigerpaw. Zonder wat te zeggen sloop hij door de sneeuw heen, zijn nagels uit geslagen. Hij zette af met zijn achterpoten en deed een poging om zijn nagels in de schouders van Tigerpaw te zetten. "Gegroet, nep vriend," sneerde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
That beast inside. HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 0:05

De verscheurde prooi zag er niet meer smakelijk uit en het had geen zin om het nog op te eten. Daarom schopte hij er wat sneeuw overheen en hoopte maar dat het hier in de winter weg zou rotten, of dat een ander beest het vond en de sporen uitwiste. Toen de kater zich om wilde draaien om verder te lopen werd hij echter opeens ondersteboven gelopen, terwijl een paar scherpe nagels in zijn schouders voelde steken. Een zachte grom verliet zijn keel terwijl hij op zijn flank viel, spieren in zijn hele lichaam aangespannen. Raptorpaw. De gestreepte kater kneep zijn ogen wantrouwend samen. "Ey, houd je nagels in man," mauwde hij terwijl hij zijn poot klaar hield om een mep terug te geven. Wat was dit nou weer voor onzin?
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
That beast inside. Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 0:12

Hij wist niet wat er mis was met zijn vroegere vriend, maar hij reageerde niet meer als de Tigerpaw zoals hij hem kende, zoals hij bevriend met hem was geweest. Plots leek het wel alsof Raptorpaw het buitenbeentje was geworden en dat beviel hem zeker niet. Híj had altijd de leiding gehad, de kittens en later de apprentices hadden naar hem opgekeken, echter was dat allemaal weg gevallen. "Wat is er in Starclans naam mis met jou," sneerde hij. "Wie ben jij en wat heb jij met mijn vriend gedaan, ja?" Vervolgde hij met ontblootte tanden. "Zonde van die prooi, by the way," plakte hij er wat nuchter achteraan toen hij naar de bloedvlekken in het sneeuw knikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
That beast inside. HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimewo 20 jan 2016 - 17:04

Tigerpaw kneep zijn ogen samen terwijl hij naar de zilveren kater keek. Deze mocht misschien sterk zijn, maar de bengaal zelf had ook aardig wat trainingen verricht en had ook een duidelijk zichtbare spierbundel ontwikkeld. Als kitten had hij al spieren, en nu was hij dus al helemaal één grote brok aan het worden. Omdat hij geen zin had in dit kinderachtige gedoe, kwam hij met ontblootte tanden overeind en schudde de ander van zich af, hij hield er niet van om onder een ander te liggen. Hij hield er sowieso niet van als anderen dachten dat ze boven hem stonden terwijl dat niet zo was. "Houd je bek, Raptor," grauwde hij toen de ander wat begon te blaten over dat er iets mis was met hem, en wat er met zijn vriend gebeurd was. "En die prooi kan ik wel vervangen door een andere, no worries." Zijn ogen waren samengeknepen terwijl hij naar de andere kater staarde. Oh. Eerst niks meer laten horen en nu wel opeens komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
That beast inside. Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimedo 21 jan 2016 - 1:33

Tigerpaw moest niet het idee gaan krijgen dat hij beter was dan hem, want dat was de gestreepte kater zeker niet. Raptorpaw keek hem met een vuile blik aan. Ze spande er samen om qua kracht en grootte. Allebei waren ze enorm gespierde katers en groot. Raptorpaw was dan misschien wat groter, maar dat kwam door zijn hoeveelheid vacht. Als hij kaal geschoren zou worden, zou hij even groot zijn als Tigerpaw. "Houd je bek, Raptor," zei de kater. Raptorpaw lachte wat maniakaal. "Ik bepaal zelf wanneer ik mijn bek houd, Tiger," bromde hij. "Ik dacht dat je was begonnen met het 'normale' leven bewandelen. Waarom beantwoord je mijn vraag gewoon niet?" Grauwde hij. "Dat boeit me niet," zei hij verder opdat prooi gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
That beast inside. HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimedo 21 jan 2016 - 8:31

Soms twijfelde hij er wel eens aan of hij wel helemaal volbloed WindClan was, zoals sommige katten meenden te beweren die zijn moeder nog gekend hadden. Want hij was een stuk groter dan de gemiddelde kat van zijn clan, een heel stuk groter dan sommige oudere apprentices. En Raptorpaw ook, maar wat de bloedlijn van de zilveren kater was boeide hem vrij weinig. Raptorpaw leek iets groter dan hem, maar dat kwam waarschijnlijk door de haarbal die het was. Nee, gaf hem maar die dikke, gestreepte pels die hij nu had. "Dat zullen we nog wel eens zien," bromde de kater op zijn beurt toen de ander zei dat hij zelf wel besliste wanneer hij zijn bek hield. "En hoezo zou je dat denken?" vroeg hij met een duidelijk uitdagende blik in zijn ogen. Ze wisten beide dat Tiger meestal het brein geweest was, en Raptor de leider die alles voor iedereen bepaalde. Maar dat was nu over. Want niet alleen het brein van Tigerpaw werkte nog op volle toeren, het leek er zelfs een beetje op neer te komen dat de meeste katten nu meer tegen hem opkeken dan tegen Raptor. Die gedachte toverde een valse grijns op zijn gelaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
That beast inside. Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimezo 24 jan 2016 - 15:26

Raptorpaw was vroeger altijd het leidende figuur geweest, dit was hij echter kwijt geraakt en dat zag hij in en dit deed hem pijn. Oprecht pijn, want het enige wat hem 'gelukkig' had gemaakt was hem ontglipt waardoor hij nu meer een eenling was dan een leider met volgelingen. Hij was nu gewoon Raptorpaw die niet de aardigste was, niet de zwakste, zeker niet en geen vrienden meer had. Behalve Mousepaw, maar die leek hem ook te ontglippen, langzamerhand en door te trekken naar Tigerpaw. Tigerpaw kreeg alles wat ooit tot hem had toebehoort. "Grappig dat je dat zegt. Denk je nu ineens de baas over mij te zijn, Tigerpaw?" Vroeg hij met een opgetrokken lip. "Dat zul je nooit zijn, Tigerpaw," vervolgde hij op duidelijke toon. "Verder zie ik je ineens ene poten likker worden van de normale warrior code, van Everstar onder anderen. Je begint net zo'n zwakkeling te worden zoals de anderen," vertelde hij. Raptorpaw was al vanaf jongs af aan geen gelovige geweest in Starclan of de Warrior Code. Hij had het altijd wel zwak gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
That beast inside. HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimezo 24 jan 2016 - 15:39

Tigerpaw luisterde rustig verder hoe de ander doorging over het feit dat hij nooit de baas zou zijn over hem. "Heel fijn hoor, maar jij ook niet over mij. Niet meer." Nee, het tijdperk dat Raptorpaw boven alles en iedereen stond was afgelopen. Tigerpaw had vrienden, tenminste, katten die hem mochten, die hem volgden. "Ik denk niet dat ik hier degene ben die zwak aan het worden is, mate." De kater schudde zijn hoofd en grijnsde. Domme, domme Raptorpaw. "Daarbij. Wat ben jij nog? Je hebt niemand, Raptor. Dus wie is hier nou de gene die een zwakkeling aan het worden is?" bromde de kater terwijl hij een keer kort met zijn staart zwaaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
That beast inside. Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimezo 24 jan 2016 - 17:03

Raptorpaw lachte grillig bij die woorden van Tigerpaw. Hij wist dat hij niet meer boven Tigerpaw stond, maar Tigerpaw ook niet boven hem. Hij had Tigerpaw ook niet nodig. Ze stonden op dezelfde hoogte, maar allebei op een andere manier en die van Raptorpaw bleef voor nu nog onbekend. "Ik denk niet dat ik hier degene ben die zwak aan het worden is, mate." Raptorpaw lachte opnieuw op diezelfde manier. "En ik wel dan? Je weet niets meer over mij, Tigerpaw," miauwde hij iet wat onheilspellend. Hij was met dingen bezig, maar niemand wist wat en hoe. "Daarbij. Wat ben jij nog? Je hebt niemand, Raptor. Dus wie is hier nou de gene die een zwakkeling aan het worden is?" Raptorpaw stapte soepeltjes dichter op Tigerpaw af, een neutrale uitdrukking in zijn gevaarlijke ogen. "Zoals ik al zei, je weet niet waar ik mee bezig ben en wat ik aan het bereiken ben, die dingen zie je niet, niet zoals ik wel genoeg bij jou zie en hoor." Dit omdat het meeste wat Tigerpaw uitvoerde zich in en met de clan uitvoerde. Raptorpaw deed daar niets in, behalve de standaard dingen, om geen gezeik naar zijn kop te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
That beast inside. HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimezo 24 jan 2016 - 17:10

De kater zwaaide nog een keer kort met zijn staart, het was allemaal bedoeld als waarschuwing. Zeker toen de kater nog wat dichterbij stapte kon hij het niet laten om nog een keer ferm met zijn staart te zwaaien. "Denk maar niet dat je mij jaloers kan maken met je praatjes over zaken waar ik geen weet van heb, Raptorpaw. Het kan mij namelijk geen ene haarbal schelen wat voor stiekeme dingetjes jij allemaal in je eentje uit zit te voeren, echt niks. En trouwens, misschien zie en hoor je een hoop dingen over mij, maar lang niet alles." Hij zag de kater niet zo vaak meer in de clan als vroeger. Het verwonderde hem daarom ook dat Raptor nog geen opmerking had gemaakt over het feit dat Mousepaw niet zo heel lang geleden haar nest bij die van hem had gevoegd. "We zullen zien wie uiteindelijk beter af is," besloot hij toen op een grimmige toon terwijl hij zijn goudkleurige ogen strak op de ander gericht hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
That beast inside. Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimezo 24 jan 2016 - 17:17

Dat de nest van Mousepaw niet meer pal naast die van hem lag, was hem wel duidelijk geworden. Hij ging het hier echter niet met Tigerpaw over hebben, omdat hij oprecht om Mousepaw gaf. Mousepaw was hem van, maar hij was niet van plan haar het gevoel te geven dat hij haar geclaimd had, al had hij dat wel. Dit pakte hij uiterst tactisch aan. Op de woorden van Tigerpaw haalde Raptorpaw nuchter zijn schouders op en dat zelfde grijnsje bleef op zijn gelaat. Ooit zal het bloed van Tigerpaw aan zijn nagels kleven en zal hij niet meer onder de levende lopen dankzij hem. "Dat zullen we inderdaad zien, mate," miauwde hij uiterst sarcastisch met een grillige grijns op zijn gelaat. Hij liet zijn ogen even sprankelen en terwijl hij de blik van Tigerpaw vasthield deed hij een stap terug naar achteren. "En laat ik er niet achter komen dat je Mousepaw nog één keer kwetst. Als zij gelukkig wordt van jou, prima, maar laat dat dan zo blijven," grauwde hij fel maar menend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
That beast inside. HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: That beast inside.   That beast inside. Icon_minitimezo 24 jan 2016 - 17:26

Na dit gesprek was Tigerpaw er vrijwel zeker van dat het tussen hem en Raptorpaw nooit meer hetzelfde zou zijn. Ze zouden niet meer zij aan zij staan in een gevecht, ze zouden samen geen angst meer zaaien. Hij hield zijn ogen strak op de ander gericht toen deze zei dat ze dat inderdaad zouden zien. En hij vertrouwde dat sarcastische toontje van hem voor geen haar. De ander deed een stap naar achter terwijl de bengaal bleef staan waar hij stond, blik nog altijd op de ander gericht. "Maak je daarover maar geen zorgen, mate." Zijn stem was kalm en beheerst zoals altijd, maar met nog altijd die grimmige ondertoon erin. Nog altijd liet zijn krachtige blik die van de ander niet los, maar dat was iets wat hij altijd al had gehad, die felle blik terwijl hij zijn woorden juist erg kalm en beheerst bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
That beast inside.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: