And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 And if you think it will never happen again roses turns black~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Frostfaith
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 2cyl060
Dani
479
Actief
"You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frostfaith
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 7 feb 2016 - 21:53



General

Name: Stonekit
Future names: Stonepaw, Stonecold
Nickname: Stone
Meaning name: Prefix: Steen // Suffix: Koud
Reason name: Prefix: Hij zal geboren worden als een best grote kater die een beetje fors zou zijn. Later zou echter blijken dat dat wel meevalt. // Suffix: Hij verwarmt eerder iedereens hart, maar als apprentice zal er een kant van hem tevoorschijn komen die wat kouder is.
Gender: Tom-cat
Parents: Sparrowfeather {dad} x Brindleleaf {mom}

Outside

Fur colour: Bruine tabby
Fur structure: Kort/Halflang
Eye colour: Amberkleurige
Paw pads: Zwart
Build: Gemiddeld/klein
Description: De kater zal in het begin van zijn leven een aardig korte vacht hebben, met de kleur van zijn vader. Ook zijn ogen zullen amberkleurig zijn. Qua uiterlijk zou hij dus veel aansluiten bij zijn vader.
De kater heeft een goed brein en daarbij eigenlijk niet zo'n groot lijf. Hij is een goede klimmer en zal vooral snel zijn. Hij staat hoog op zijn poten en kan hoge snelheden bereiken. Vooral zijn achterpoten zullen spieren ontwikkelen aangezien hij een gevecht vooral uit de weg gaat lopen. Dit natuurlijk pas als hij wat ouder is.



Inside

{ youthful enthusiasm }
Stone is hij best wel een knuffelbeer die zijn jeugdig enthousiasme altijd zal houden. Hij zal opmerkingen maken over de raarste dingen en zijn hoofd kan de raarste dingen verzinnen. Hij kan iedereen opvrolijken als dat nodig is. Misschien door zijn woorden of door zijn soms wat domme acties.

{ awkward // uncomfortable}
Vooral met poezen zal hij onhandig en ongemakkelijk zijn, maar met nieuwe mensen kan hij sowieso wat stotteren. Zodra hij je een beetje kent zal dat echter helemaal verdwijnen.

{ follower }
Hij is niet een leidinggevend type. Als hij op de top wil komen zou dat hem niet zelf lukken. Daarvoor is hij toch wel een te zenuwachtig type. Ideeën heeft ie, maar delen doet hij niet vaak. Meestal om anderen te vriend te houden.

{ open book }
Stone kan niet liegen. Het blijft aan hem knagen tot het hem niet meer lukt en hij knapt binnen 2 seconden als iemand ernaar vraagt. Nee, geheimen zijn bij hem niet veilig.

{ loyal }
Stone zal een erg loyale kater zijn. Loyaal aan zijn familie, clan, vrienden. Alles eigenlijk wel. Hij is wel echt een kater die door het vuur kan gaan wanneer nodig en hij kan sterk zijn wanneer het moet.

{ smart }
Deze kater is eigenlijk best een slim iemand. Zijn brein werkt snel en hij kan snel een link leggen aan dingen. Al is hij een slim iemand. Hij is alles behalve betweterig.

{  resourceful }
Stone is een kater die niet perse als slim gezien gaat worden(al is hij dat eigenlijk wel). Hij zal het wat stil houden en door zijn acties eerder gezien worden als dom. Eigenlijk is hij een best kalm iemand die creatieve oplossingen kan vinden.

{ quick-thinking }
Hij is erg vindingrijk en kan snel oplossingen verzinnen. In enge situaties zal hij zich koel kunnen houden en proberen snel een oplossing te verzinnen. Al zal dat snelle denken ook in zijn nadeel kunnen werken.

{ brave // reckless }
Je zal kunnen zie dat hij wel een moedige kater is, maar soms teveel. Als een typisch jonge kater is hij soms te moedig waardoor hij zichzelf in problemen kan brengen.

Extra

Relationships

» Naar vader: Ja hij zou nieuwsgierig zijn naar zijn vader, maar hij geeft het op zodra dat gezegd zou worden. Verder weet hij niet echt wat hij ervan moet denken. Als moeder er iets over zegt zou hij dat geloven.

» Naar moeder: Hij zal wel een stiekem moederskindje zijn. Al is hij natuurlijk wel een echte kater die geen zoentjes van zijn moeder wil (want hij moet wel stoer blijven). Nee hij is een stoere kater. Al zal hij het stiekem wel leuk vinden.

» Naar Siblings: Hij een een loyale kater naar zijn familie toe. Hij kan dus een beschermende broer spelen, al zou hij in het begin van zijn leven hier helemaal niet goed in zijn. Hij zou proberen om anderen te redden, maar waarschijnlijk faalt hij in dat proces. Nou hij probeert het in ieder geval.

» Naar Vrienden: Hij zegt snel dat hij vrienden heeft, maar maakt ze niet perse snel. Als hij vrienden met je is zal hij wel veel tijd met die doorbrengen.

» Naar zichzelf: Stone denkt niet heel groots over zichzelf. Hij denkt eerder best klein over zichzelf. Hij heeft door dat hij echt niet een leider is, maar hij ziet niet dat hij het op zich wel aan zou kunnen. Zijn ideeën houdt hij vaak achter.


Family

Grandfather: Bloodmask
Uncle/Aunt: Bronzemask
Siblings: {1ste nest}Mousepaw, Quietpaw, Puddlepaw & Polarpaw. {2de nest} Nog onbekend

Motivatie + Me

Naam: Dani
Leeftijd: 15 jaar
Rpg ervaring: 4 jaar
Motivation: Oké ik zal maar eens beginnen. Ten eerste ben ik verliefd geworden op deze kater terwijl ik deze aanmelding aan het maken was. Zijn onhandigheid en awkwardness lijkt me gewoon zo leuk om te bespelen. Ik denk ook dat het goed kan aansluiten bij zijn twee oudere broers, wat wel leuk is, haha.
Een kater zoals Stone heb ik nog niet. Hij is een kater die zich stoer voordoet, terwijl hij eigenlijk dus een geweldige knuffelbeer is. Tot nu toe heb ik twee badass katers (waar ik ook van hou), maar ik merk van mezelf dat ik zulke grappige karakters geweldig vind. Karakters die zichzelf in problemen kunnen werken en daarmee ook anderen erin mee kunnen slepen(Want dat ben ik zeker van plan hehe). Hij kan serieus zijn, maar kan ook een geweldig grappig karakter zijn in mijn hoofd. Die het voor elkaar krijgt om aangevallen te worden door een egel omdat hij denkt dat hij hem aankan of dat hij bij het beschermen van een zusje of vriendin per ongeluk haar zelf omgooit of dat hij vast komt te zitten aan een plant. Ik heb genoeg van dat soort ideeën voor hem die ik zou kunnen uitvoeren. Hij kan ook een serieus karakter zijn en dat is leuk voor verhaallijnen.
Het karakter van beide ouders en van de familie spreekt mij ook heel erg aan. Het is een best vrolijke familie in mijn ogen en dat vind ik heel gezellig en leuk. c:

Nou dat was het wel ongeveer. Ik zie allemaal geweldige aanmeldingen en ik wens jullie twee heel veel succes met kiezen. ^^

Words -- 1026
Secrets get you killed.

Setje:

Voorbeeldpost:


Laatst aangepast door Frostfaith op do 11 feb 2016 - 21:17; in totaal 14 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimema 8 feb 2016 - 8:00

Ooh jeej dit gaat echt lastig worden XD
Mooie aanmeldingen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 feb 2016 - 17:48


Never grow up



GENERAL
Name; Tinkerkit – Tinkerpaw - Tinkerbell
Betekenis;
Gender; Female
Age; Unborn
Clan; Windclan
Bloodline; 100% Windclan
Rank; Kitten
EXTRA: //


CLAN HIGH RANKS
Leader; Everstar
Deputy; Frostfaith
Medicine cat; Sparrowfeather
Medicine cat apprentice.; Lizardpaw'


UITERLIJK
Vachtkleur; Lichtbruine/donker bruine poes met een witte borst en witte voorpoten.
Vachtlengte; Tinker is een kortharige kat, net zoals haar moeder.
Lichaamsbouw; Haar lichaamsbouw is stevig, maar niet al te groot.
Herkenbare aspecten; De bruine plekken op haar snoetje is typisch iets voor haar. (Als kitten is dit ook al zichtbaar)
Littekens; Tinkerkit heeft geen littekens.
Extra: //

Uiterlijk:



INNERLIJK
General;  Pittig, jaloers, wantrouwend, ongeduldig, snel geïrriteerd, nieuwsgierig, avonturier, ...
Pittig; Tinker is een pittige tante. Ze zal laten weten wat zij het beste acht en zal dan ook strijden om haar doel te bereiken. Dit kan men zien als een slechte karaktereigenschap, maar kan ook even goed positief zijn. Haar vechtlust zal goed zijn en ze zal nieuwe dingen dan ook snel opslaan in haar kopje. Als apprentice zal ze zich dan ook volledig geven om zichzelf te bewijzen als een volwaardige warrior.
Jaloers; Net zoals het karakter waarop ze deels gebaseerd is, kan Tinker snel jaloers worden. Dit loopt deels samen met haar pittige eigenschap. Ze zal zal aan bepaalde katten blijven plakken (zoals haar moeder) en als er dan andere katten zijn die de aandacht van haar moeder opeisen, zal zij laten zien dat enkel zij, en alleen zij, de aandacht van hun moeder verdiend. Haar pittige karaktertrek speelt hier zeker een rol. Ze zal niet snel opgeven.  Ze zal bereiken wat ze wilt en ze zal het ook niet verbergen. Ze zal openlijk laten zien dat ze jaloers is. Ze zal ook sneller haar moeder, vrienden, katten waar ze misschien iets voor voelt,... opeisen voor zichzelf.
Wantrouwend;Tinker is zeer trouw naar haar kleine vriendenkring toe en zal hen dan ook niet snel laten gaan. Verandering in haar vertrouwde omgeving maakt haar dan ook wat onzeker. Ze zal wantrouwend zijn naar nieuwe katten die haar omgeving betreden en die haar vrienden benaderen. Dit wantrouwen naar nieuwe dingen en katten is één van de oorzaken voor haar jaloersheid.
Ongeduldig; Tinker zal zich volledig geven om haar doel te bereiken en zal dan ook snel boos/koppig worden als iets niet direct lukt. Alles moet voor haar snel gaan. Als iets niet lukt of te lang duurt, kan je dit van haar snoetje aflezen.
Snel geïrriteerd; Door haar ongeduldige karaktereigenschap zal Tinker snel geïrriteerd zijn. Ze zal de andere niet beginnen afsnauwen, maar zal zich eerder afzonderen van degene die haar irriteren. Ze zal waarschijnlijk ook snel naar haar moeder gaan, wetend dat zij haar wat kan troosten of geruststellen. De aanwezigheid van een familielid is voor haar de oplossing, al wilt dat natuurlijk niet zeggen dat er gesproken word. De aanwezigheid is voor haar al genoeg.
Nieuwsgierig; Ondanks haar mindere eigenschappen is en blijft Tinker een nieuwsgierige kitten. Niets die haar daarvan weerhoud. In het begin zal ze vooral op zichzelf op onderzoek uitgaan, later zal ze andere met zich meeslepen.
Avonturier; Ze is, mede dankzij het nieuwsgierig zijn, een echte avonturier en zal soms dan ook echt op onderzoek uitgaan. Dit gaat van de meest normale dingen, tot de meest absurde dingen.

Extra: Andere karaktereigenschappen hangen af van wat er in de rpg gebeurt. Dit zijn richtlijnen, maar kunnen veranderen naargelang de gebeurtenissen en katten in haar omgeving.
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 2ljqnmv
ME
Naam; Yanthe
Leeftijd; 18jaar jong c:
Ervaring; 6 à 7jaar
Motivatie; Ik kan hier natuurlijk het meest logische neerzetten maar dat is iets wat voor mij gewoon al bekend is, want anders had ik me hier helemaal niet aangemeld. ^^Ik wil vooral zeggen dat ik Tinkerkit al een tijdje in mijn hoofd heb. Ik heb haar zelfs al aangemaakt -sssht- maar ik wilde niet met haar in de rpg beginnen voordat ik dé perfecte familie gevonden had. Ik weet van mezelf dat katten die geboren zijn in een familie en die daar in opgroeien veel meer inspiratie met zich meebrengen en waar ik dan ook veel beter mee kan posten. Ook heb ik Brindle en Sparrow uitgekozen omdat ik beide katten ook goed ken en daarmee ook beter op hen kan inspelen in de rpg. Ik wil ook even zeggen dat ik Tinker niet tot in de details uitgeschreven heb, gewoon omdat de rpg alles sowieso een andere 'twist' geeft. c:
Andere acounts: Hazelnut, Lizardpaw, Silvercloud, ...


NOTE AAN MEZELF: Aanmelding is af!

Relaties (is voor later):


Laatst aangepast door Hazelnut op za 13 feb 2016 - 18:57; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimedi 9 feb 2016 - 21:40

Omdat Julia en ik al een beetje hebben gesproken over de aanmeldingen hebben wij besloten dat het binnenkort maar eens tijd wordt voor een einddatum. Daarom hebben wij deze gezet op aankomend weekend, zondag 14 febrauri om 15:00 gaan de aanmeldingen dus dicht en gaan wij het eindresultaat van dit nest bepalen :'D

- Daan & Julia
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 feb 2016 - 14:14

Oeh, Valentijnskittens! Ik kan niet wachten <'3
veel succes met kiezen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Venompaw
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 DPKsfdL
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender:
Rank:
Venompaw
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimewo 10 feb 2016 - 19:08

Succes met kiezen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Auora
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 DPKsfdL
Call me San Or Wolfie
359
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Auora
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 10:47

Succes iedereen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 15:18

Ja succes beide!

Oh ja en alle aanmeldingen lekker gedaan Evy


Laatst aangepast door Echopaw op do 11 feb 2016 - 16:36; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icekit
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 moons
Gender:
Rank:
Icekit
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 15:59

Promisedkit

Name: Promisedkit
Future Name's: Promisedpaw
Promisedfeather
Nick name: Promise
Age: Unborn
Gender: Female
Clan: Windclan
Rank: Kitten
Parents: Sparrowfeather and Brindleleaf
Siblings: Quietpaw, Puddlepaw, Mousepaw and Polarpaw
Bloodline: 100 % Windclan


Outside

Fur: Red
Fur Length: Short
Eye: Blue
Nose: Pink
Paw Pads: Pink
Build: Klein en slank
Promisedkit is een klein kitten. Als warrior en Apprentice zal ze ook wat kleiner blijven dan andere katten. Ze is ook erg slank, wat haar wel erg lenig en snel maakt.


Inside

Likes: Familie, vrienden, rennen, jagen, spelen, trainen, leren
Dislikes: Niet eerlijk, liegen, vechten, stilte

Kitten
Veel energie, speels, hecht, doorzetten, leergierig, Avontuurlijk, Eerlijk, Ongeduldig, Beloftes, Respect, Nieuwsgierig

Promise is als kitten niet erg druk in praten, wel in haar bewegingen. Ze is een snel kitten. Ze is altijd wel actief en heeft veel energie, ze wil dan ook altijd wel spelen met  haar siblings of andere kittens.

Veel energie
Als kitten heeft de veel energie. Ze wil altijd spelen en rennen. Niet elke kat zal dan ook blij zijn met haar drukke gezelschap. Ze houd dan niet altijd van de stilte en kan zelf ook moeilijk stil zitten.

Speels
Ze is een erg speels kitten. Altijd wil ze wel spelen en alles vind ze wel leuk, al is ze niet zo goed in zichzelf te vermaken, ze speelt liever samen.

Hecht
Promise houd van haar vrienden en familie en kan deze dan ook zeker niet missen.

Doorzetten
Als Promise iets wil, dan krijgt ze dat meestal ook. Ze geeft niet zomaar op en kan dan ook  gaan lopen drammen of komt met een goede overtuiging. Het woord NEE is ze dan ook nooit eigenlijk tevreden mee.

Leergierig
Ze kan erg druk doen, maar kan wel heel goed leren. Ze heeft ook de volle aandacht als ze je iets vertelt. Haar geheugen is ook erg goed, als je haar iets vertelt, vergeet ze dat niet snel. Ze is erg slim en wil ook graag leren.

Avontuurlijk
In de nursey blijven vind ze maar saai, ze zal dan ook vaak op avontuur uit gaan. Als dit nou wel of niet mag, maakt haar niet zo veel uit. Ze wil iets ondernemen, en niet stil blijven zitten.

Eerlijk
Promise is een eerlijk katje. Ze zal zeggen wat in haar opkomt. Ze kan er niet tegen als anderen dan niet eerlijk tegen haar zijn, maar zal er niks op zeggen als deze hun mening wel eerlijk uiten over haar op en negatieve manier. Dat heeft ze liever dan dat er iemand tegen haar liegt. Al zal ze als het moet wel een geheim kunnen bewaren.

Ongeduldig
Promise kan erg ongeduldig zijn. Wachten is niet haar sterkste kant, voorzal niet als dit wachten op haar eten is. Al zal ze wel goed haar aandacht bij een verhaaltje kunnen houden

Beloftes
Dit zal ze na een tijdje dan ook te danken hebben aan haar naam, zodra ze haar oogjes open heeft, kan horen en praten. Een belofte is een belofte en hier zal zij zich aan houden, maar een ander al zich daar ook aan  moeten houden. Houd een ander zich hier niet aan zal ze erg boos kunnen zijn en dit niet snel vergeten.

Respect
Ze zal vanaf kitten al veel respect hebben voor de Star clan, haar leader, deputy en grote warriors.

Nieuwsgierig

Promise zal een nieuwsgierig kitten zijn. Ze wil dan ook graag alles weten, en kan er dan niet zo goed tegen als je haar geen andwoorde geeft op haar vraag.


Apprentice
Veel energie, misschien iets rustiger, hecht, doorzetten, leergierig, Avontuurlijk, Serieus, Eerlijk, Ongeduldig, Belofte, Precies, Nieuwsgierig

Als Apprentice zal ze misschien iets rustiger zijn, maar kan ze toch best nog druk zijn in haar bewegingen. Stilzitten zal nog steeds een probleempje zijn. Ze zal wel seriues bezig zijn met haar trainingen en het zal blijken dat ze een goede jager is als ze om weet te gaan met haar ongeduldigheid, vechten is ze wat minder in. Promise zal de vele energie dan ook handig gebruiken tijden het trainen en jagen.

Veel energie
Nog steeds, net zoals in haar kittentijd, zal Promise veel energie hebben. Deze energie stopt ze dan wel in het trainen en jagen. Ze zal niet snel moe zijn en kan lang door jagen of trainen.

Misschien iets rustiger
Doordat ze ouder is en overdag gaat jagen en trainen zal ze misschien ietsjes rustiger worden, wat sommige katten erg op prijs zullen stellen.

Hecht
Ze houd nog steeds erg veel van haar familie en vrienden, zonder ze zal ze niet kunnen. Ze maakt dan ook graag nieuwe vrienden en leer andere katten kennen.

Doorzetten
Ze heeft nog steeds een groot doorzettingvermogen. Ze probeert net zolang totdat het lukt. Als iets niet zal lukken in haar training, dan zal ze net zolang door oefenen totdat dat wel lukt. Ze zal er niet zo goed tegen kunnen als iets haar niet lukt.

Leergierig
Ze wil erg graag leren, is een slim katje en leer ook snel. Ze houdt ervan om nieuwe dingen te leren, na een paar keer doen heeft ze dat dan ook al snel onder de knie en vergeet ze dit ook niet weer. Ze vind het leuk oom te leren en vind honderd keer het zelfde doen wel wat saai.

Avontuurlijk
Promise houd nog steeds van avontuur. Ze zal dan ook niet voor elk gevaar of elke kat terug deinsen. Ze houd wel van een beetje spanning

Serieus
Ze zal met haar trainingen en patrols dan erg serieus kunnen zijn en stopt al die energie in het rennen, trainen en jagen. Ze kan zich dan prima concentreren.

Eerlijk
Ze zal nog steeds erg eerlijk zijn en het niet waarderen als een ander liegt. Promise is een eerlijk katje. Ze zal zeggen wat in haar opkomt. Ze kan er niet tegen als anderen dan niet eerlijk tegen haar zijn, maar zal er niks op zeggen als deze hun mening wel eerlijk uiten over haar op en negatieve manier. Dat heeft ze liever dan dat er iemand tegen haar liegt. Al zal ze als het moet wel een geheim kunnen bewaren.

Ongeduldig
Promise haar slechte kant is wachten. Ze is erg ongeduldig. Ze kan opzich prima jagen, alleen het wachten tot het goede moment kan een lastig ding worden. Ze vind het kastig om te wachten en wil dan te snel wegspringen.

Belofte
Hieraan zal ze haar naam aan te danken hebben. Een belofte is een belofte en hier zal zij zich aan houden, maar een ander al zich daar ook aan  moeten houden. Houd een ander zich hier niet aan zal ze erg boos kunnen zijn en dit niet snel vergeten.

Precies
Promisedpaw zal erg precies zijn. Iets moet dan ook helemaal perfect zijn. Bij haar training zal ze een oefening dan ook precies zo willen doen zoals het moet. Bijna goed is voor haar dan ook niet goed genoeg.

Nieuwsgierig
Ze zal erg nieuwsgierig zijn. Ze wilt alles weten en vraagt hier dan ook naar. Een half andwoorde is dan ook niet goed genoeg, ze wil alles weten


Warrior
Als Warrior zal nog iets rustiger worden naarmate ze ouder word. Al heeft ze met jagen altijd nog genoeg energie over. Ze zal wat minder ongeduldig zijn, waardoor ze een prima jager zal zijn, vechten zal ze nog steeds iets minder in zijn, maar als het moet kan ze ook best vechten. Verder is ze nog steeds een eerlijke kat en zal ze zich aan haar beloftes houden.




Me
Name: Selena
Age: 12
RPG ervaring: Hier op Warrior Cats zit ik nou nog niet zo lang, op een andere site heb ik zeker 2/3 jaar RPGen gedaan.
Accounts: Mijn account hier zijn Icekit en Splashpaw
Motivatie: Hey, het lijkt mij erg leuk om dit katje te spelen in dit nestje. Beide ouders vind ik erg leuk. Het lijkt me dan ook leuk om een katje te spelen met redelijk veel familie vind ik, omdat de andere twee die ik nu speel geen echte familie hebben. Ze heeft dan ook gelijk nog siblings uit het zelfde nest en nog 4 uit een ouder nest wat ik erg leuk vind, omdat deze volgens mij ook allemaal actief zijn net zoals beide ouders. Ik kan ook wel bijna zeker zeggen dat ik erg actief blijf met haar. Ik hoop natuurlijk dat ik gekozen word, maar het lijkt me sowiezo een erg leuk nestje worden.
Succes met kiezen.


Mijn aanmelding is nu volgens mij wel af, misschien dat ik nog even Avatar en onderschrift erbij zet.


Laatst aangepast door Icekit op zo 14 feb 2016 - 9:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 16:25

Ik kon het niet laten om Amber toch een klein beetje nog te tweaken ^^"
Ze heeft er dus 2 nieuwe karaktertrekken bij (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 feb 2016 - 16:37

Succes iedereen! Ik ben ook klaar!


Laatst aangepast door Oceanpaw. op vr 12 feb 2016 - 17:33; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostfaith
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 2cyl060
Dani
479
Actief
"You lit the fuse, thought I'd burn too
But you're playing with a heart that's fireproof"

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Frostfaith
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 feb 2016 - 9:21

Ik heb een setje en een voorbeeldpost toegevoegd. c:
Ben nu wel klaar. Veel succes! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 feb 2016 - 15:34

Opzich is mijn aanmelding af, alleen het setje nog, maar dat is niet persé nodig haha. (: Heel veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hazelnut
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 DQLb1TP
Yanthe
802
Actief
I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!


CAT'S PROFILE
Age: 89moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hazelnut
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 feb 2016 - 18:58

Mijn aanmelding zie ik nu ook al 'af'. Veel succes allemaal en vooral veel succes aan Julia en Daan! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brindleleaf
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 UpUjbbT
Julia
906
Actief
We are all mistaken sometimes; sometimes we do wrong things, things that have bad consequences. But it does not mean we are evil, or that we cannot be trusted ever afterward

CAT'S PROFILE
Age: ✝60 moons✝
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Brindleleaf
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 feb 2016 - 19:04

Die succesjes zullen we nodig hebben *staart naar Daan* gheghe. Echt hele mooie aanmeldingen allemaal. Jullie hebben het ons lastig gemaakt :3 .
Terug naar boven Ga naar beneden
'Sunpaw
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 DPKsfdL
Nickname: Lili[et]
86
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :. 9 Moons .:
Gender:
Rank:
'Sunpaw
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimeza 13 feb 2016 - 22:52

Mijn aanmelding is klaar <'3
Ik heb alleen de "about me" weggelaten omdat dat nog geheim is! :')


Btw Succes iedereen <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 feb 2016 - 12:00

Well, we made our choice!
Om te beginnen wil ik iedereen echt bedanken voor alle moeite die in alle aanmeldingen gestopt is, want het is werkelijk geweldig dat er toch nog zoveel aanmeldingen zijn gekomen! Maar omdat Julia en ik hadden afgesproken om maar twee kittens te kiezen, is het een heus slachtveld geworden. Het liefste hadden we jullie allemaal gekozen, maar dat is natuurlijk onmogelijk.

Klik hier om te zien wie de gekozen kittens zijn geworden:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousewish
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 DPKsfdL
☄ Loïs
936
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☄ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mousewish
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 feb 2016 - 12:05

Het nestje is zo leuk <33
Ik kan niet wachten tot Mouse haar nieuwe broertjes en zusjes kan ontmoeten <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 feb 2016 - 12:18

Ieeee, ik ben zo happy dat Amber gekozen is, bedankt allemaal! Ik ga haar meteen aanmaken <'3
Also, gefeliciteerd andere mensjes die gekozen zijn ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: And if you think it will never happen again roses turns black~   And if you think it will never happen again roses turns black~ - Pagina 2 Icon_minitimezo 14 feb 2016 - 12:23

Gefeliciteerd iedereen! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
And if you think it will never happen again roses turns black~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: