Say you'll remember me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Say you'll remember me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rainpaw'
Member
Say you'll remember me DPKsfdL
80
Actief
Rainpaw'
BerichtOnderwerp: Say you'll remember me   Say you'll remember me Icon_minitimema 1 feb 2016 - 7:42

Rain zuchtte en stond op. Hij had honger en zou eerst moeten gaan jagen voordat hij kon eten. Dus liep hij de apprentice' den uit richting de Stream. Onderweg struikelde hij over een putje in de grond en maakte en niet bepaald elegante tuimel. Vloekend stond hij weer op en keek rond zich heen. Niemand... Oef! Uit pure frustatie -en omdat hij een ochtendhumeur had- schopte de grijze kater tegen de kant van de put. Dat was geen goed idee. Hij vloekte weer en stapte met een pijnlijke poot verder. Eindelijk bij de Stream zette Rainpaw zijn poten in het ijskoude water dat vandaag gelukkig niet bevroren was. Hij liep iets verder totdat zijn vier poten tot aan hun enkels in het water zaten. Zo stond hij daar een tijdje te wachten op een langs zwemmende vis, het leek een eeuwigheid te duren voordat er eentje voorbijkwam. De kater schepte het beest uit de beek en smeet hem op het gras. Daar gaf hij zijn prooi een genadebeet en liep terug naar zijn plaats.

-Sagepaw first
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Say you'll remember me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Stream-
Ga naar: