Killing machine



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Killing machine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lethal
Member

Killing machine Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Killing machine   Killing machine Icon_minitimezo 21 feb 2016 - 15:57

De uitdrukking op Sweetheart's gezicht was op zijn zachts gezegd; doods. Haar verschillend gekleurde ogen hadden geen enkel leven in zich, en de wallen zou je kunnen zien als daar geen donkere stuk vacht was geweest. De kattin had amper geslapen gewoon geplaagd door nachtmerries, elke nacht werd de dag dat ze die kat had vermoord teruggebracht in haar geheugen. Het was vast een van Starclan's straffen. En zelf als dat het niet was kwam anders haar vader wel weer tevoorschijn die haar bezighield in haar nachtelijke rust.

De grote kattin zuchte en sjokte dieper het terratorium in, misschien scheen de zon dan wel de lamdschap was nog steeds bedekt met sneeuw en de ijzige wind hielp echter ook niet mee. Haar ogen waren strak op haar lopend poten gericht, zodat ze niet wcht doorhad waar ze heen trippelde. Na een tijdje diep in gedachten door het gebied rond te dwarrelen keek ze op. Op een paar vossenlentes na was ze bij de grens tussen Windclan en Riverclan. Zelf van hier kon ze de geur ruiken. Great, er was weer zo'n Fishbreath in de buurt want de wind bracht de walgelijke geur van vis mee.

-Rosepaw first
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Killing machine K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Killing machine   Killing machine Icon_minitimema 22 feb 2016 - 14:42

Een koude wind waaide door de dikke vacht van de prachtige poes, Rustig liep de jonge apprentice langs de grenzen. Ze was toch zoon nuttig aanwist Butterstar was vast heel erg blij met haar,dat zij zelfs in het koude weer haar taken deed en de grenzen liep. Ach ze was te goed voor de wereld. Met een iets wat hooghartige blik gleed ze met haar ijs blauwe ogen over het koude en witte gebied heen. Opeens drong een geur haar neus gaten binnen, al snel vormde er een afkeurende blik op haar gelaat. Die geur gadver, hazenvreters stonken nog altijd zo erg als ever. Het duurde ook niet lang voordat er een kat in haar gezichtbeeld kwam. Een grote poes met wat schramen op haar gezicht, Rose bestudeerde de poes even van een afstand. Eindelijk besloot de poes een closer look te gaan nemen, en zo stapte de poes wat dichter op de andere kat af. Al hield ze wel haar afstand, Hazenvreters waren niet te vertrouwen. 'Toch niet van plan de grenzen over te gaan hoop ik?'snoof de jonge apprentice wantrouwig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Killing machine Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Killing machine   Killing machine Icon_minitimema 22 feb 2016 - 21:19

De vissen geur van Riverclan bleef haar neusgaten maar terroriseren. Ze zuchtte even en keek achterom, naar haar eigen gebied het kale open vlakte, gewoon weg niks te vinden dan wat sprietjes en konijnhollen. Het was Leaf-bare het gras was zelfs nu weg en dat maakte het er niet vrolijker van. Soms verlangde ze om ergens anders te zijn,  maakt niet uit waar ook al was het bij de wilde dennenbos in het Shadowclan gebied. Of de rivieren bij de Riverclan, gewoon.. Iets nieuws, iets bijzonders dan alleen een open veld waar hun grond droog en zanderig was. De kattin zuchtte opnieuw en ging zitten, haar pluizige staart om haar poten geslagen en haar kille blik naar andere kant van de grens gericht. Al snel kwam een gestalte te voorschijn, geweldig ze kon dan echt nooit en dan ook nooit alleen zijn. Ze keek toe hoe een Apprentices richting de grens stapte en haar aankeek. De kattin hield haar kin wat omhoog en keek de andere met een droge blik aan. "Toch niet van plan de grenzen over te gaan hoop ik" De grotere kattin grijnsde en schudde haar brede kop, "Maak je daar geen zorgen over liefje, ik steek alleen de grens over als ik daar een goeie reden voor heb." Mauwde ze kalm maar boorde haar verschillend gekleurde ogen strak in die van de Riverclanner. "Tenslotte zit ik hier prima, aan mijn kant"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Killing machine K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Killing machine   Killing machine Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 15:05

, "Maak je daar geen zorgen over liefje, ik steek alleen de grens over als ik daar een goeie reden voor heb." miauwde de grote poes rustig. Rose versmalde haar ogen en keek de poes scherp aan. Ze vertrouwde het niet hazenvreters waren gewoon niet te vertrouwen, het waren allemaal onkruid stuk voor stuk. Gewoon jaloers op Riverclans succes, "Tenslotte zit ik hier prima, aan mijn kant" ging de bekraste poes veder. Rose haalde haar neus op 'Das mooi' miauwde ze simpel. 'Ik moet toch vragen' ging rose uiters droog veder. 'Wat verstaat u onder een 'goede reden?' Rose boorde met haar ijs blauwe ogen in de twee verschillende ogen van de oudere poes, Hazenvreters hoorde helemaal niet op riverclan gebied ook al hadden ze een goede reden. Al zou het Rose niet verbazen windclanners die zich niet aan de regels houde, pff niet echt een schoker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Killing machine Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Killing machine   Killing machine Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 16:19

De kattin draaide zich weg van de Apprentices alsof het nooit had bestaan en keek met een dode blik naar de openvlakte, het bovenste laagje sneeuw stoof omhoog door de kille wind die er woei en veroorzaakte een soort mist. De natuur begon haar zelfs als een soort object te zien waar sneeuw tegen opgehoopt kon worden, Sweetheart rug en poten werden bedekt met het wegblazende sneeuw. Das mooi Hoorde ze de andere simpel zeggen, alsof Sweetheart iets kon schelen. Daarom bleef ze als een oude tang op de zelfde plek. 'Ik moet toch vragen, wat verstaat u onder een 'goede reden'? Oh no, het sprak veder. Waarom kon ze gewoon niet gemarteld worden? De kattin zuchtte schudde de sneeuwkristallen van haar gezicht en draaide droogjes haar kop naar de Riverclan Apprentices. "Dat kan zo'n slimme poes zoals jij zelf wel verzinnen" Mauwde ze zonder enkele emotie in haar stem en verplaatsde haar kop weer waar die eerst zat en keek weer rechtvooruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rosefrost
Member
Killing machine K4EYZKZ
San
728
Actief

CAT'S PROFILE
Age: {{20 Moons}}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Rosefrost
BerichtOnderwerp: Re: Killing machine   Killing machine Icon_minitimedi 23 feb 2016 - 21:43


"Dat kan zo'n slimme poes zoals jij zelf wel verzinnen" was de kille antwoord van de oudere poes. Rose snoof minachtig naar de windclanner en rolde met haar ogen. ' Jij hoort helemaal niet op riverclan gebied ongeacht welke reden je hebt'snoof ze vel. 'Oh ja tuurlijk, al hoor ik het toch liever van jouw' ging de apprentice veder, Rose deed een stap naar achter al bleef ze de bekraste poes strak aankijken. jeetje wat was zij lelijk zeg groot dik en haar kop zat helemaal voor schramen, Rose schudde even met haar mooie en goed bijgehouden vacht. ach ook niet iedereen kon er zoo uitzien als zij. een koude windvlaag waaide door de vacht van de poes heen. al voelde Rose dat amper haar dikke vacht hield het meeste wind tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Killing machine
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: