Algemene Onzin Topic - Pagina 27



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 18:37

Oké, net terug van Aron.

Aangezien iedereen daar met me meeleefde en ze vonden dat ik een kans verdiende aangezien ik zo m'n best altijd deed, mag ik dus op de paarden van de baas van die stal rijden. <3

Nog altijd niet super blij, aangezien de eigenaar van Aron 'm nu dus met dubbele teugel rijd met dat pessoabit, arm paard >>


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 18:41

@Chi
Goed nieuws! Maar inderdaad wel zielig voor dat paard. Sad


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokensoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Bianca
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 126 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokensoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 18:42

Zealspark schreef:
Oké, net terug van Aron.

Aangezien iedereen daar met me meeleefde en ze vonden dat ik een kans verdiende aangezien ik zo m'n best altijd deed, mag ik dus op de paarden van de baas van die stal rijden. <3

Nog altijd niet super blij, aangezien de eigenaar van Aron 'm nu dus met dubbele teugel rijd met dat pessoabit, arm paard >>

Arme beesie...
Het is wel aardig op zich dat je op de paarden van de baas van de stal mag rijden aangezien zoiets ook is gebeurd bij mij vorig jaar.


I'm  A Broken  and Lost Soul
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Fve5u8
All of  my demons are kicking  and screaming
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 18:43

@chi. Jammer dat de eigenaar van de stal daar niets aan kan doen dan :/


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 18:45

Nee, sadly not /:
Maar het zijn daar alleen maar wedstrijdpaarden, merendeels van hem maar ook van mensen die hun paarden daar stallen. Aron was dus een paard die daar gestalt staat, dus hebben ze er geen zeggen over :c


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 18:52

Nou die eigenaar gaat zichzelf nog wel eens terugvinden, sws karma hoor. Aangezien zij niet goed rijd dus. Heeft ze nog een boel mensen om jaloers op te zijn inclusief jij.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 18:56

Ja, dat was ze ook nog aan t zeggen :') Dat ik eerst op een ander paard moest leren sturen terwijl ik hem wél gestuurd krijg met een gewoon bit en zij dubbele teugel + pessoa nodig heeft.. vind t zo sneu voor Aron :c

thanks anyways<3 Ben zo blij dat jullie achter me stonden, had dat echt wel ff nodig na wat zij allemaal tegen me gezegd had..


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
ℒ♡
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁8 Moons
Gender:
Rank:
Dovepaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 18:59

hey guys, heb ik wat gemist? ^^


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 NAV0g1oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 Gif_3_by_skyandparadise-d81rdg9
aboutdroppingvoicetheme
JUST STOP, FOR A MINUTE AND… SMILE
WHY IS EVERYBODY SO SERIOUS? ACTING SO DAMN MYSTERIOUS
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Dove-iconAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 CQPTB2YPetals
YOU GOT SHADES ON YOUR EYES. AND YOU HEELS SO HIGH
THAT YOU CAN’T EVEN HAVE A GOOD TIME
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:01

@Chi: Dat wijf moet niet zeuren en gewoon onder ogen zien dat jij op een wat hoger niveau ligt. Jammer voor haar, want ze had in plaats van je uit te kafferen ook wat van je kunnen opsteken en je hulp kunnen vragen. Zo zal ze altijd blijven hangen op het niveau waar ze nu op zit, als ze iedereen weg snauwt die 't beter doet en d'r wat zouden kunnen leren. :'D
Dus meis, haal jij je hoofd maar op en wees trots. Gewoon een teken van jaloezie. Wel zwaar klote voor dat arme beest, zeg. :c



VOICETHEME
Releasing us and keeping us alone for so long
Before it all unravels and tomorrow’s all gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
ℒ♡
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁8 Moons
Gender:
Rank:
Dovepaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:06

Fairfaith schreef:
@Chi: Dat wijf moet niet zeuren en gewoon onder ogen zien dat jij op een wat hoger niveau ligt. Jammer voor haar, want ze had in plaats van je uit te kafferen ook wat van je kunnen opsteken en je hulp kunnen vragen. Zo zal ze altijd blijven hangen op het niveau waar ze nu op zit, als ze iedereen weg snauwt die 't beter doet en d'r wat zouden kunnen leren. :'D
Dus meis, haal jij je hoofd maar op en wees trots. Gewoon een teken van jaloezie. Wel zwaar klote voor dat arme beest, zeg. :c


Dat klinkt echt als een ondankbaar grietje, ikzelf krijg al medelijden met Aron (zo heet het paard right? Very Happy)


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 NAV0g1oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 Gif_3_by_skyandparadise-d81rdg9
aboutdroppingvoicetheme
JUST STOP, FOR A MINUTE AND… SMILE
WHY IS EVERYBODY SO SERIOUS? ACTING SO DAMN MYSTERIOUS
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Dove-iconAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 CQPTB2YPetals
YOU GOT SHADES ON YOUR EYES. AND YOU HEELS SO HIGH
THAT YOU CAN’T EVEN HAVE A GOOD TIME
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:07

Dovepaw* schreef:
Fairfaith schreef:
@Chi: Dat wijf moet niet zeuren en gewoon onder ogen zien dat jij op een wat hoger niveau ligt. Jammer voor haar, want ze had in plaats van je uit te kafferen ook wat van je kunnen opsteken en je hulp kunnen vragen. Zo zal ze altijd blijven hangen op het niveau waar ze nu op zit, als ze iedereen weg snauwt die 't beter doet en d'r wat zouden kunnen leren. :'D
Dus meis, haal jij je hoofd maar op en wees trots. Gewoon een teken van jaloezie. Wel zwaar klote voor dat arme beest, zeg. :c


Dat klinkt echt als een ondankbaar grietje, ikzelf krijg al medelijden met Aron (zo heet het paard right? Very Happy)

Ik weet niet helemaal waar het over gaat. Maar zoals ik het zo zie, is het inderdaad een verwend mens... Zielig paardje..


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:08

Yep, Aron, en een héél ondankbaar grietje -denkt terug aan toen ik op Kerstmis in de regen ging rijden en ze de volgende dag kwaad was omdat ik ziek was en niet kon komen (': -

Omg thanks Juul<3 Je hebt me echt laten glimlachen en dat is iets zeldzaam vandaag xD <3


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
ℒ♡
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁8 Moons
Gender:
Rank:
Dovepaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:14

...

ik hou nogsteeds van taco's...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 NAV0g1oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 Gif_3_by_skyandparadise-d81rdg9
aboutdroppingvoicetheme
JUST STOP, FOR A MINUTE AND… SMILE
WHY IS EVERYBODY SO SERIOUS? ACTING SO DAMN MYSTERIOUS
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Dove-iconAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 CQPTB2YPetals
YOU GOT SHADES ON YOUR EYES. AND YOU HEELS SO HIGH
THAT YOU CAN’T EVEN HAVE A GOOD TIME
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokensoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Bianca
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 126 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokensoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:15

Dovepaw* schreef:
...

ik hou nogsteeds van taco's...


iedereen houd van taco's


I'm  A Broken  and Lost Soul
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Fve5u8
All of  my demons are kicking  and screaming
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw*
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
ℒ♡
71
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ❁8 Moons
Gender:
Rank:
Dovepaw*
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:17

Brokensoul schreef:
Dovepaw* schreef:
...

ik hou nogsteeds van taco's...


iedereen houd van taco's


Taco is love...
Tace is life...


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 NAV0g1oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 Gif_3_by_skyandparadise-d81rdg9
aboutdroppingvoicetheme
JUST STOP, FOR A MINUTE AND… SMILE
WHY IS EVERYBODY SO SERIOUS? ACTING SO DAMN MYSTERIOUS
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Dove-iconAlgemene Onzin Topic  - Pagina 27 CQPTB2YPetals
YOU GOT SHADES ON YOUR EYES. AND YOU HEELS SO HIGH
THAT YOU CAN’T EVEN HAVE A GOOD TIME
Terug naar boven Ga naar beneden
Applecore
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 2j269nn
Lyan
113
Actief
I'll tell you something that you may want to hear
but I'll lie.

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Applecore
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:18

TACO



⋆ Flarepaw - Applecore - Splashwater - Mayday ⋆
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 X2tbmw
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Brokensoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Bianca
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 126 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokensoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:19

Dovepaw* schreef:
Brokensoul schreef:
Dovepaw* schreef:
...

ik hou nogsteeds van taco's...


iedereen houd van taco's


Taco is love...
Tace is life...

Eigenlijk moet er een tacodans zijn en dan vallen de tacos uit de lucht Smile


I'm  A Broken  and Lost Soul
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Fve5u8
All of  my demons are kicking  and screaming
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokensoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 DPKsfdL
Bianca
53
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 126 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokensoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:20

ARGH! net een topic af, is mn laptop leeg! en opslaan? ho maar! Mad


I'm  A Broken  and Lost Soul
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Fve5u8
All of  my demons are kicking  and screaming
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:35

Ik hou niet zo veel van taco's... Neutral


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 IQ0z09I
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 Icon_minitimewo 9 maa 2016 - 19:37

Bianca let er even op dat je niet mag dubbelposten he!
Volgende keer je post editten Wink


Algemene Onzin Topic  - Pagina 27 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 27 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: