Algemene Onzin Topic - Pagina 28



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 10:46

Op schiphol loop wel extra Marechaussee weet ik, dus ik denk dat je daar wel safe bent hoor Waz!


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 10:54

Dat liep er ook op Brussel xD


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 10:55

Sshhhhh Waz... positief blijven hoor..


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Gentlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Gentlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 11:03

Ik had nog niet eens iets vernomen van dit nieuwe gruwel... I don't understand people who do such things...


Gentlestream | Caine
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Dlj6u9
"All water has a perfect memory and is forever trying to get back to where it was."
Terug naar boven Ga naar beneden
Arrowthrill
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Queen Wazz
285
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Arrowthrill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 11:08

Ik denk dat we dat allemaal niet begrijpen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Plfiha1
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 11:09

Nee precies, wat in die mensen hun hoofd ronddwaalt zullen we nooit weten denk ik. Laten we het er maar op houden dat er een paar knettergekke mensen rondlopen op de wereld..


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 11:10

Daarnet meteen gebeld naar m'n ma die gaan werken was. Komt zij met t happy nieuws af dat ze nóg een paard gevonden heeft waar ik op kan rijden.. Hahah, mams toch xD

Alleen maak ik me wel zorgen om m'n familie die daar in de buurt woont ;__;


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 11:15

Nog geen contact met ze gehad Chi? Je zou is kunnen kijken op die website van het rode kruis waar mensen zich veilig kunnen melden?


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 11:16

Zonet m'n zus gebeld, zij is gelukkig oké en haar vrienden van Brussel ook
Enkel m'n broer krijg ik niet te pakken, die werkt vaak in Brussel dus k hoop dat die niets heeft ><

En ze hebben gezegd dat de noodlijnen overbelast zijn, er zijn vast mensen die het rode kruis harder nodig hebben dan ik ..


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 11:19

Ik zie net dat je je op Facebook ook al veilig kan melden! Ik denk dat je wel snel iets hoort van ze hoor, alles is zo belast daar nu ..


You call and I respond
The sparrow and the song
I miss you when you're gone

Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 11:47

er waren mensen bij ons op school die niet naar huis konden door de ontploffingen in Brussel.
Maar we wisten allemaal dat deze dag ging komen, Brussel is een te groot doelwit om te negeren xd
kwou wel dat ik minder dichtbij woonde

anyways, hoe gaat het mensen? c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 13:19

omg ik ben echt zo blij :3 over 7 weken kan ik mijn fretten pupje ophalen! Hij gaat Koda noemen.


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 AdnfjaAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 2gxnp75Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 Cyber_pixelAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 34nodx3Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 10pvxmwAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 Teeth_dogs
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 33esl5k
23/10/2015 - 1096 rpg posts
Read my backstory: https://www.warriorcatsnl.com/t17759-cyber-wolf-of-territory
other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 13:26

Super leuk Leo :3 !



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Eki8z
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 ZrDY9U2Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 2lm7uhg

Terug naar boven Ga naar beneden
rozepaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Esh
4
Actief

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
rozepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 13:38

nog steeds geen idee hoe dat clan systeem werkt met naam kleuren ;p


a little naughty kitten  with a good hearth,which is always looking for adventure.
and with a wrong name confused she wass bullid , she leaved her old clan the shadowclan, and now she looking for some who want to adopt her,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gentlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Gentlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 13:43

rozepaw schreef:
nog steeds geen idee hoe dat clan systeem werkt met naam kleuren ;p

Je meld je aan bij het aanmeldtopic van de clan waarvan jij graag deel uit wilt maken, en als je geaccepteerd wordt zal je naam van kleur worden verandert ^^


Gentlestream | Caine
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Dlj6u9
"All water has a perfect memory and is forever trying to get back to where it was."
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 14:05

rozepaw schreef:
nog steeds geen idee hoe dat clan systeem werkt met naam kleuren ;p

Alleen heb je wel n foute naam c:

Roze moest dacht ik Rose zijn, niet? Want roze is nederlands en wij gebruiken hier engelse namen^^
Je kan ff een pb'tje sturen naar één van de admins, dan veranderen zij je naam en word je geaccepteerd in de clan c:


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Inbj9j
Terug naar boven Ga naar beneden
Gentlestream
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
17
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Gentlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 14:06

En als de kleur roze werd bedoelt, dan kan het wellicht gewijzigd worden naar Pinkpaw ;3


Gentlestream | Caine
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Dlj6u9
"All water has a perfect memory and is forever trying to get back to where it was."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 14:09

Rozepaw, stuur mij maar even een pm dan kan ik rustig wat dingen uitleggen aan je Smile


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 CsvhKMJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 14:28

..... zal ik proberen om een soort Let's Play The Sims 4 ding te gaan maken? Deel van me wil het proberen, maar nu is denk ik niet helemaal de beste tijd om daarmee te beginnen


Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 JXzosG

stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 14:53

Ik las net dat er aan de bommen in Zaventem spijkers vast zaten om meer slachtoffers te maken. Ik heb hier geen woorden voor. Verschrikkelijk. )':



Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Swallo12
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 G3K5gZvO_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 XehOIgmF_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 28 POQBm5qP_o

::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: