Daydreams and everlasting nightmares



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Daydreams and everlasting nightmares

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Velirane
Member
Daydreams and everlasting nightmares LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Daydreams and everlasting nightmares   Daydreams and everlasting nightmares Icon_minitimedo 17 maa 2016 - 18:32

De nieuwe vrijheid die zeverkregen had voelde vreemd maar ze genoot er met volle teugen van. De witte kattin was lang weggeweest te lang voor haar eigen gedachten want de straten die ze eens thuis had genoemd toen er nog een dikke halsband rond haar nek hing waren veranderdt. De sfeer bracht haar de kriebels en na wat snelle gesprekken wist ze ook precies waarom. Laat het maar aan Claw over om herrie te schoppen in het woud, thunderclan over nemen het liet haar zacht grinniken. Em toch had die oude gek het gedaan waar ze haar kop wel voor moest buigen. Vele hadden de plannen gehad maar meneer had het voor elkaar gekregen. Dit moesten ze wel vieren nietwaar?

Als de goede oude vrienden die ze waren.

Spinnend sprong de kat behendig bovenop een heg en staarde over het donkere landschap. Nacht leek te vallen en als ze geluk had zou ze de kater alleen tegen komen. Veli had niet al te veel zin in het tegenkomen van haar oude maatjes die haar nek wouden omdraaien.

Met vernauwde diep groene ogen herkende ze de geur van Claw die ze al zo lang niet meer geroken had en grijnsend liet ze haar lichaam zakken om zo goed ennzo kwaad als het ging op de heg te liggen. "Hallo hallo Claw." Fluisterde ze haar staart heen en weer zwaaiend als teken van onmiskenbare 'vriendschap'. Echter was de grijns op haar lippen genoeg om de normale kat weg te jagen, want bijna hongerig staarde ze naar de zwarte kater haar 'gewoontes' nog altijd niet afgeleerd. "Is dat nog eens lang geleden hmm."

-Claw
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Daydreams and everlasting nightmares Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams and everlasting nightmares   Daydreams and everlasting nightmares Icon_minitimeza 19 maa 2016 - 19:07

Zijn groengele ogen fonkelden, maar toonden geen emotie, terwijl het duister langzaam zijn vacht begon op te slokken. Hij liep over de stoep, waardoor hij soms verlicht werd door het zwakke licht van een straatlantaarn. Zijn tred was kalm en hij bewoog soms zijn staart ietsje om perfect in evenwicht te blijven. De emoties die door zijn lijf raasden waren niet zichtbaar aan zijn lichaamshouding. Hij zorgde er ook voor dat hij niet na begon te denken en hield zijn verstand op nul. Dat was zijn oplossing bijna overal voor, gewoon niet aan denken. Pas wanneer hij vond dat het tijd was om over een bepaald onderwerp na te denken haalde hij het achter zijn muur vandaan, maar één ding per keer, anders werd hij gek. Plots drong de geur van een oude bekende zijn neus binnen, een kattin die hij ooit gerespecteerd had. Die misschien wel een soort van vriendin van hem was geweest, maar ze had hem verraden. Daarmee had ze ook elk greintje respect die hij ooit gevoeld had met haar meegenomen. “Wel wel.” Zei hij doodkalm terwijl zijn blik op de sneeuwwitte rogue viel. “Lig je lekker.” Bij die woorden droop zijn stem van het sarcasme en flikkerde zijn blik weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Velirane
Member
Daydreams and everlasting nightmares LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams and everlasting nightmares   Daydreams and everlasting nightmares Icon_minitimezo 20 maa 2016 - 16:34

De kater herkende haar direct. Maar natuurlijk waarom zou hij niet. Ze liet haar kopje op haar poten rusten en keek hem onderzoekend aan zoekend naar een spoortje hoogmoed wat hij nu ongetwijfeld wel moest hebben want tja. Je werdt niet zomaar leader van zowel Thunderclan als Bloodclan. Het was een hele opgave geweest die hij ongetwijfeld volledig naar zichzelf zou trekken. Als de geweldige Claw.

Ze rekte zich gapend uit voor ze overeind ging zitten nog altijd het hoogte verschil tussen haar en hem bewarend. Ze was niet bang voor hem maar met voorzichtigheid zat je toch altijd wel wat beter gebakken. Daarnaast hielt ze van haar vacht en liet die niet graag rood vloeien met haar bloed of het zijne. "Oh behoorlijk voortreffelijk Claw wat fijn dat je het vraagt." Antwoorde de kattin met hetzelfde level van sarcasme als waarmij hij haar had aangesproken. "Ik hoor grote dingen van de almachtige Claw en besloot maar een omweg te maken. Een goede vriendin moet wel weten of het waar is of niet nietwaar." Grijnzend gaf ze een lik over haar poten en keek hem onderzoekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Daydreams and everlasting nightmares Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams and everlasting nightmares   Daydreams and everlasting nightmares Icon_minitimedi 22 maa 2016 - 15:29

Zijn blik bleef koud en vertoonde geen emoties. Hij irriteerde zich nou al aan de manier waarop ze hem aansprak, maar dat liet hij niet doorschemeren. Hij had zichzelf beloofd om haar te vermoorden als hij haar vond en dat was hij nog steeds van plan. Dus bleef de harde kille blik in zijn groengele ogen staan en hield hij al haar bewegingen strak in de gaten. Hij besloot niet te happen op haar opmerkingen die duidelijk bedoeld waren om hem uit de tent te lokken. Hij was niet van plan om zo laag te zinken. “Je hebt nog steeds niets geleerd.” Was het enige wat hij zei, kalm en beheerst. Hij liet zijn nagels over de stoep krassen, door ze steeds in en uit te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Velirane
Member
Daydreams and everlasting nightmares LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams and everlasting nightmares   Daydreams and everlasting nightmares Icon_minitimewo 30 maa 2016 - 12:45

Met een zachte grinnik likte ze over haar lippen en keek hem geinterreseerd aan terwijl ze langzaam omhoog kwam haar witte vacht het licht van een lantaarn vangend waardoor het een bijna gele gloed kreeg terwijl ze hem aankeek. Haar groene ogen geinterreseerd of hij zich aan zijn woord zou houden. "Niets geleerd? Och Claw ik heb alles geleerd. Ik ben verder geweest dan wie dan ook die zich nogsteeds schuil houdt hier. Dingen gezien waar jouw gekste dromen nog nieteens aan durven te denken." Grijnzend staarde ze naar hem en kwam langzaam overeind. "Beste voorbeeld. Als ik niets geleerd had liefste Claw. Was ik volgens mij toch echt naar beneden gesprongen om je te komen begroetten denk je niet?" Ze gaf grinnikend een lik over haar dikke borstvacht en keek op naar hem. "Ik ben niet gestoord Claw, ik weet dat je mij zou villen ieder moment dat je krijgt. Helaas voor jou ga je dat moment niet krijgen. Nooit meer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Daydreams and everlasting nightmares Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams and everlasting nightmares   Daydreams and everlasting nightmares Icon_minitimevr 8 apr 2016 - 11:43

Hij zei een tijdje niets terwijl hij haar woorden over zich heen liet komen. Hij klemde zijn kaken op elkaar en zijn groengele ogen fonkelden, voordat hij zijn bek weer open deed. “Fijn dat je je verstand nog niet verloren bent.” Er klonk een sarcastische ondertoon in zijn stem. “En blijkbaar moet ik iets doen aan mijn voorspelbaarheid.” Want ja, hij zou haar inderdaad vermoorden als ze besloot naar beneden te komen. “Maar waarom ben je hier echt Velirane.” Vervolgde hij terwijl hij haar strak in de gaten bleef houden. Ze was hier vast niet alleen om een praatje met hem te maken, dat kon hij zich niet voorstellen. Waarom zou ze het riskeren als ze hem alleen maar wat zinloze woorden toe wilde werpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Velirane
Member
Daydreams and everlasting nightmares LcFrFSs
Michelle
296
Actief
I am made of LoVe

CAT'S PROFILE
Age: 2,5 years
Gender: She-cat ♀
Rank:
Velirane
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams and everlasting nightmares   Daydreams and everlasting nightmares Icon_minitimezo 10 apr 2016 - 13:14

Een bijna giftige blik lag in haar ogen terwijl ze naar Claw staarde. Zijn woorden ontvangend met een halve grijns terwijl ze een lik over haar poot gaf. "Wat ik hier kom doen hm.." Mompelde ze en rekte haar witte lichaam even uit met een gaap. "Het maakt niet uit hoe ver ik reis, er komen toch altijd de meest mysterieuze verhalen naar boven, de almachtige Claw had zowaar Thunderclan overgenomen was een vn die verhalen en nou moest ik toch wel weten of dit waar was of niet vindt je niet?" Grijnzend staarde ze hem aan. "En daarnaast, geef toe je mist me? Ik bracht al de fun in Bloodclan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Claw
Deceased
Daydreams and everlasting nightmares Claw_mini_a
Julia
3268
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
Age: ✝65 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Claw
BerichtOnderwerp: Re: Daydreams and everlasting nightmares   Daydreams and everlasting nightmares Icon_minitimevr 6 mei 2016 - 8:02

Hij bleef haar strak aankijken, een ondoorgrondelijk blik in zijn ogen. “Dat is informatie die jou niets meer aangaat Velirane.” Vervolgde hij kalm, al ergerde ze hem mateloos. Hij had de gave de kalmte in zijn stem te houden hoe erg hij zich ook irriteerde. “Als je niets beters te melden hebt, ga ik weer.” Hij zou haar niet kunnen vermoorden op deze manier. Ze zat op een plek dat voordat hij bij haar was ze er allang vandoor had kunnen gaan, maar die kans kwam nog wel. Ze kon blijkbaar toch niet wegblijven en er kwam een dag dat hij haar strot met veel genoegen door zou bijten. Even flikkerden zijn ogen op en toen schoot hij weg de bosjes in.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Daydreams and everlasting nightmares
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: