Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shark
Member
Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]   Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 21:25

Hallo iedereen c:

De topictitel spreekt eigenlijk een beetje voor zich: ik zoek topics voor mijn accounts. Aangezien ik merk dat drie van de vier niet al te actief zijn, zou ik daar graag wat aan willen doen. Shark is nu wel echt mijn main account, maar de rest mag ook wel weer eens in de spotlights komen te staan c:

Thornflame

Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] 2h7ea11

Een knappe tabby uit de ThunderClan. Zijn plot met Claw is eigenlijk helemaal nog niet rond, maar toch wil ik zijn karakter in de RPG al invoeren. Door een vreselijke ervaring met de BloodClan raakt Thornflame zijn gevoel voor humor en vrolijkheid kwijt. Hij wordt een norse, wantrouwende en soms lichtelijk agressieve kater. Vooral naar BC-cats toe is hij zeer agressief en zal hij snel tot de aanval over gaan als ze hem niet met rust laten. Katten die hem al eerder kennen zullen hem niet terug herkennen en moeten zijn vertrouwen weer opnieuw winnen. Katten die hij niet kent zullen vooral botte opmerkingen naar hun hoofd geslingerd krijgen. Voor deze kater zoek ik voornamelijk katten uit de ThunderClan of andere Clans, maar mijn voorkeur gaat uit naar BC-cats.

Oceanheart

Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] 6146-43

Een rode poes uit de RiverClan. Oceanheart is qua karakter zeer onzeker over zichzelf, heeft vaak negatieve gedachten en reageert zeer terughoudend op andere katten, vooral als ze van een andere Clan zijn. Naarmate ze met meerdere katten zal praten en betere contacten in haar Clan krijgt, zal ze steeds meer openbloeien, zelfvertrouwen krijgen en een vrolijk karakter aannemen. Voor deze poes zoek ik voornamelijk katten uit de RiverClan.

Rapidpaw

Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] 6171-63

Een rustige, aangename Apprentice uit de ShadowClan. Rapidpaw is een zeer rustige kater in omgang, heeft een wijze manier van spreken en zal niet gauw in de verdediging schieten tenzij je zijn Clan binnen probeert te dringen. Vanaf het moment dat er gevaar dreigt voor zijn Clan verandert hij in een agressieve, vechtlustige kater. Hij heeft soms een sarcastische wijze van spreken en dit vooral als anderen hem irriteren, maar over het algemeen is hij nooit opzoek naar ruzie. Voor deze kater gaat mijn voorkeur uit naar ShadowClan- en BloodClan-cats, maar katten uit andere Clans mogen ook.

Shark

Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] 6194-53

Een gemene, sadistische kater uit de BloodClan. Shark is een zeer ambitieuze kater die graag naam wilt maken in de BloodClan, in andere Clans en een voorkeur heeft om te treiteren op Rogue-territory. Hij is sadistisch aangelegd als het op katten treiteren aankomt. Hij heeft een pesterige manier van aanpakken en als je hem in een gevecht weet te lokken zal hij je net zo lang treiteren totdat je gek wordt. In zeer zeldzame gevallen kan hij een flirterige houding aannemen als hij tegenover poezen komt te staan, maar dit meestal meer op één bepaald doel te bereiken dan dat hij het echt oprecht meent. Voor de rest is hij moordlustig en koudbloedig ingesteld. Voor deze kater gaat mijn voorkeur uit naar mensen die hun acc's graag willen laten verwonden, verminken of vermoorden. Voor de rest mogen het katten zijn van alle Clans, maar ook Rogue's.

Ik hoop dat er iets bij zit dat interesse trekt c:

Groetjes
Freedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Nogitsune
Member
Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Tumblr_inline_ney1j5Kfot1sqo44y
93
Actief
Sarcasm is my ONLY defence!

CAT'S PROFILE
Age: .: 28 Moons :.
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nogitsune
BerichtOnderwerp: Re: Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]   Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 21:30

Shark x Hell als hij geaccepteerd is?
(en zou jij kunnen maken?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]   Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Icon_minitimewo 23 maa 2016 - 21:33

Als jij geaccepteerd bent zal ik voor ons een topic maken en die stuur ik via PM door naar je Wink

--

Nog geïnteresseerden? <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]   Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 21:02

Een topic Shark en Zira?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]   Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 21:04

Ja, lijkt me leuk! Wil jij maken of...? Mij maakt het niet uit ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]   Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 21:14

Maakt mij ook niets uit, zeg het maar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]   Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 21:25

Hahaha... maak jij 'm dan maar :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]   Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS] Icon_minitimevr 25 maa 2016 - 21:36

Is goed, 'k zet hem zo neer!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sharp as a Thorn, big as an Ocean, dangerous as a Shark and Rapid as a bunny. [TS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: