JUUL'S SWEET 16!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 JUUL'S SWEET 16!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silverstar
Editor
JUUL'S SWEET 16! BWVGT5d
Maaike
1775
Actief
"No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."

CAT'S PROFILE
Age: Old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silverstar
BerichtOnderwerp: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 0:00


Zwarte vlinder. Parijs verhaal. Dit is haar lot, super speciaal.

Ja ik had je een mooi birthday topic beloofd. Dan krijg je die. Gefeliciteerd geweldige lieve Juul! Het is jammer dat morgen nou niet echt een fissa kan worden met t Foxdung weer, maar dat gaan we goed maken op Animecon. Dan komen er weer prachtige snapchat selfies en kevinkomkommer avonturen. Je hebt me zelfs zover gekregen om een kattenkostuum aan te trekken. Zo zie je maar weer hoeveel ik om m'n dochter geef. 16 alweer. Nog even en je bent niet baby meer. *pinkt traantje weg* Maak er een coole dag van en bereid je maar alvast voor op het meest prachtige gifverhaal hieronder. Love you. <33

xx je genderbend chat noir ik ben altijd daar   


Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
JUUL'S SWEET 16! Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 0:00

HAPPY BDAY JUUL!

Heey Juultje,

Je begon als baby baby, kleine 13jarige in mn leven. En nu ben je opeens niet eens meer baby? Maar gewoon? Idunno x'D Ik kon je in het begin echt niet uitstaan en dat weet je, maar dat maakte een 360 turn met Final Fantasy en piepschuim en sindsdien zijn we al 3 jaar getrouwd bijna en al twee keer samen op vakantie geweest. En de cons, holy shit al de random dingen die we samen hebben gedaan. Maakt niet uit hoe oud je bent, I'll always be protective as Mousedung over you. Back down bitches! Ik hou van je Juul. Je bent n geweldige vriendin, ook al drijf je me soms tot wanhoop, t is maar omdat k om je geef. Dus geniet van je verjaardag! Misschien zie ik je vandaag nog even, anders spreken we nog wel wat af. Cadeautjes heb je sws te goed en gaan we gewoon volgend jaar weer op vakantie?

xxxxxxxx Je main waifu/rottenbananasenpai/donderwolkje/lightning to your cloud (one more night :O )/de persoon die super lelijke fanfiction topics met je schrijft.

Have a cake (maak daar een 16 van)
JUUL'S SWEET 16! Happy-15th-birthday

Hoe de Mousedung ben jij al 16, time flies
JUUL'S SWEET 16! Tumblr_nrnpyxglqR1sjiojbo2_500

Please don't invite Thomas to the party...
JUUL'S SWEET 16! Tumblr_mxprfegEDr1rcza53o1_400

When Warrior cats meets piepschuim
JUUL'S SWEET 16! Tumblr_muanhpGtUk1sytty3o1_400

JUUL'S SWEET 16! Tumblr_o682p0Dfzo1v34rwdo1_540

Een beetje chat noir in je topic kan geen kwaad
JUUL'S SWEET 16! Tumblr_o697n4xuDS1ua17smo4_250

These dorks and their game made our friendship, yunus en tida
JUUL'S SWEET 16! Tumblr_nw0u1ol75w1rje51ao1_540

Aan alle vieze pedo's: this is your story
JUUL'S SWEET 16! Tumblr_n4fgj0SpKQ1r4184no1_500

JUUL'S SWEET 16! Cucumber
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
JUUL'S SWEET 16! Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 0:06

Gefeliciteerd Juul!!
Ik ken je niet zo goed als de twee hierboven en kan geen lap tekst schrijven, maar sweet sixtien is zeker niet niets hihi. Veel plezier deze nacht-dag <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
JUUL'S SWEET 16! Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 0:32

MAH BROMEO WITH LOTS OF HOMEO
I DID NOT PREPARE A GIF PARTY FOR YOU SIMPLY BECAUSE IM A LAZY SHIT
BUT THAT DOES NOT MEAN I DO NOT LOVE YOU
LETS LOOK AT ALL THE WAYS IVE LOVED YOU

Redeye x Flashcoat (Red left Flash)
Dreamheart x Lionclaw (Crookedstar happened)
Mimi & Silver (Mimi dissapeared for good)
...
This is depressing
TURNS OUT I DON'T LOVE YOU
K BYEEEE
(Jk, Leo x Matt gaan t helemaal wo... Never mind)
Terug naar boven Ga naar beneden
Beartooth
Member
JUUL'S SWEET 16! Tumblr_mgztfm5t7r1rkfvjso1_500
Beertje
485
Actief
The kindest men
know no love

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons ❋
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Beartooth
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 13:12

Gefeliciteerd Very Happy maar er een super verjaardag van
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
JUUL'S SWEET 16! Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 13:54

hééééééééé JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL

maakt er is een supper grappig, gezellig en onvergetelijke dag van! Ik ken je nu euuum 2 jaar denk ik, park en bos was de eerste keer dat ik je zag. MET DE ZWIJNTJES. Je bent gewoon zo een 'swagge' meid. Had nice chats with you on snapchat. Maar ik ken je natuurlijk niet zogoed als hierboven Wink wel weet ik dit: 'jij gaat er geraken!' en be happy and live on cuz you are f*cking awesome. Echt, die tattoo? BRAVE, dat haar? AMAZING (letterlijk mijn voorbeeld, zonder jouw had ik nooit gedurft zelf kort haar te nemen xD) Kleurtjes? GAAF B) Je cosplays zijn geweldig en je RPG'en... omg geen woorden. Ik bedoel gewoon dat je zo 'worth it' bent! en je verjaardag nou net daarom (en omdat het je 16de is) zo geweldig moet zijn! OM NOOIT MEER TE VERGETEN.

JUUL'S SWEET 16! Tumblr_mtl9taQ51g1shi4sho1_400
JUUL'S SWEET 16! Tumblr_mlwl9rHtjN1qg78wpo1_500
JUUL'S SWEET 16! Tumblr_mljsvfAvzG1sna5xjo1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
JUUL'S SWEET 16! 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 16:24

Hele fijne verjaardag Juul!
Terug naar boven Ga naar beneden
Earthpatch
Member
JUUL'S SWEET 16! DPKsfdL
Dani(beest)
112
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender:
Rank:
Earthpatch
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 16:35

Gefeliciteerd Juul! Maak er een hele mooi dag van. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chestnutkit.
Member
JUUL'S SWEET 16! WKsB7gy
Camilla ^^
462
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chestnutkit.
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 16:51

Gefeliciteerd!! Heb een leuke dag, cadeautjes en al dat soort dingen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
JUUL'S SWEET 16! 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 16:56

Gefeliciteerd lieve Juul, mijn naamgenootje <3 !
Ik hoop dat je een hele mooie dag hebt vandaag c: .
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
JUUL'S SWEET 16! DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 16:59

Nogmaals gefeliciteeerd Juul!! x3
Is het raar dat ik dacht dat je al ouder was dan 16? Haha, nevermind. Have a nice b-day nog op Koningsdag~
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
JUUL'S SWEET 16! Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimewo 27 apr 2016 - 17:50

Mousefur schreef:
Nogmaals gefeliciteeerd Juul!! x3
Is het raar dat ik dacht dat je al ouder was dan 16? Haha, nevermind. Have a nice b-day nog op Koningsdag~

ik dacht dat ze ouder dan 18 was xD omdat ze een tatoo heeft enzo. Happy birthday schat ;') en terroriseer gerust de wereld nog wat verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lakepaw.
Member
JUUL'S SWEET 16! Tumblr_n6u1vkDPLr1qaedvuo7_r1_250
Juul ♛
134
Afwezig
I’d like to see things your way, but I’m not sure if I can stick my head that far up my ass. ♥️

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lakepaw.
BerichtOnderwerp: Re: JUUL'S SWEET 16!   JUUL'S SWEET 16! Icon_minitimezo 1 mei 2016 - 11:04

DIT IS HEEL LAAT MAAR NOG HEEL ERG BEDANKT VOOR DE FELICITATIES IEDEREEN!! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
JUUL'S SWEET 16!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Birthdays-
Ga naar: