What should I do? - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Leafbare, 3° - -10° C
Leafbare kruipt langzaam het gebied in. Alles wordt kouder en enige sneeuwbuien hebben zich al voorgedaan. Leafbare maakt het ook makkelijker voor ziektes als whitecough en greencough om zich te vestigen in clans, dus medicine cats moeten hun voorraad in de gaten houden.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT



Deel | 
 

 What should I do?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Owlpaw
StarClan

Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   di 24 mei 2016 - 17:45

'Het lijkt me beter als jij alvast wegrent,' grinnikte Rushing. Owlpaw grijnsde naar haar en sprintte daarna weg. Hij keek even over zijn schouder om te zien of alles wel echt oké was met de poes. Maar die was al op weg, de andere kant op. Op naar Narrow natuurlijk. Owl ging wat langzamer rennen. Waar zou hij naartoe gaan? Zal hij in de buurt blijven of wat verder weg gaan? Hij besloot wat verder weg te gaan. Dan had hij een beetje de kans om tot rust te komen en een goede verstop plek te vinden.
Hij bleef wel even rennen voordat hij dacht dat hij wel ver genoeg was gegaan. Daarna ging hij over in een rustig lopen. Hij keek om zich heen, waar zou hij zich verstoppen? Of zou hij nog een tijdje blijven rondlopen? Geur verspreiden zodat het moeilijker was hem te vinden? Ja, dat ging hij doen. Hij liep van bosje naar bosje en bleef bij elk bosje even zitten. Alsof het net leek alsof daar zijn verstop plek was. En als de geur dan weer wat vervaagd was deed hij het rondje weer opnieuw. Trots om zichzelf verspreide Owlpaw zijn geur over de bosjes en verdere plekjes.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Narrowpaw
Member

MAX
775
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   di 24 mei 2016 - 18:45

Narrowpaw stond even stil. Zou Rushingpaw ondertussen al aan de beurt zijn? Hij was nog niet zo goed met het ruiken van geuren. Dus was het waarschijnlijk maar beter om gewoon door te blijven lopen. Hij vroeg zich af of hij niet een beetje te ver weg begon te gaan. Misschien was dat ook gewoon beter. Ze mochten hem natuurlijk niet vinden. Anders moest hij weer de moeite gaan doen om iemand te gaan tikken. En dat is juist moeilijker gemaakt nu omdat iedereen al een beetje verspreid zit.


°

°
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   wo 25 mei 2016 - 18:37

De tabby poes keek in het rond terwijl ze haar neus in de lucht stak om te ruiken waar Narrowpaw was gebleven. Zijn geur hing hier ergens rond dus hij moest hier nog in de buurt zijn. Waarschijnlijk had hij dat expres gedaan om haar op een dwaalspoor te zetten. Echter zag Rushingpaw plots wat bewegen vanuit de struiken. Voorzichtig sloop ze er op af om te zien of de kater zich inderdaad daar verstopt had. Ze had gelijk. Ze zag hoe hij verder door de struiken heen liep, waarschijnlijk om verder af te dwalen zodat ze hem minder snel zou vinden. Tenminste, dat is wat zij had gedaan. Ze sloop nog dichterbij totdat ze nog een paar staartlengtes van Narrow verwijderd was en een sprintje trok om hem aan te tikken. 'Tikkie!' riep ze nog, om zich vervolgens vlug om te draaien en weg te rennen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Narrowpaw
Member

MAX
775
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   wo 25 mei 2016 - 19:10

Terwijl hij liep kwam er geritsel van achter hem. Voordat hij zich om kon draaien werd hij opeens alweer getikt. "Hoe, hoe kan dit nou weer!" Hij reageerde nogal geïrriteerd. Hij zag hoe de poes wegrende en twijfelde geen moment om er achteraan te gaan. Nu dat hij weer wat energie bij gespaard had kon hij weer sneller rennen. Maar het was toch verdomd lastig om haar bij te houden. Ook al kwam hij naarmate steeds dichterbij haar. En wilde haar net gaan terug tikken tot hij plots totaal onderuit zwiepte. Met een smak en een harde gil kwam hij op de grond terecht.


°

°
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Owlpaw
StarClan

Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   wo 25 mei 2016 - 19:43

Owlpaw wachtte en wachtte, maar er kwam niemand. Hij was het intussen zat geworden de hele tijd rond te lopen en besloot de wachten totdat iemand kwam. Maar er kwam niemand dus maakte Owlpaw maar nog een rondje.
Opeens hoorde hij een gil. Hij dacht te horen dat het Narrowpaw was maar wist het niet zeker. Moest hij erheen gaan? Of bij zijn schuilplaats blijven? Zijn nieuwsgierigheid én bezorgdheid overwonnen het en snel, met wel op zijn hoede, liep hij op het geluid af. Hij snoof telkens de geuren op. Ook om te bepalen waar de gil vandaan kwam maar ook om te weten of er een andere kat in de buurt was.
Al snel zag hij Narrowpaw liggen. Snel liep hij naar hem toe. Het leek er niet op dat het een valstrik was, de gil had ook totaal niet nep geklonken, en van Rushing ook geen spoor. Nog niet...
'Gaat het? Wat is er gebeurd?' vroeg hij bezorgd toen hij bij de kater kwam. Snel inspecteerde hij Narrow om te kijken of deze niets ernstigs had.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   wo 25 mei 2016 - 19:48

Rushingpaw hoorde nog hoe Narrowpaw zich afvroeg hoe het kwam dat hij haar getikt had. Ze grinnikte zachtjes terwijl ze ervandoor rende. Wel hoorde ze Narrowpaw's pootstappen achter zich. Plots hoorde ze een plof en een gil achter zich en abrupt stond ze stil. Ze zag dat Narrowpaw onderuit ging. Ook zag ze dat Owlpaw er al bij was.
Ze rende snel terug naar de apprentice om te kijken hoe het met hem ging. 'Gaat het?' vroeg de poes bezorgd. Hopelijk had Narrowpaw zich niet al te veel bezeerd. Dat zou vooral nu niet goed uitkomen. Tenslotte moesten ze veel trainen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Narrowpaw
Member

MAX
775
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   wo 25 mei 2016 - 19:56

De kater hoorde de bezorgde stemmetjes. Ze waren er mooi allebei ingetrapt. Hij liet een brede grijns over zijn kopje gaan. Met een vlugge beweging stond hij weer op en tikte hij Owlpaw. "Tik! Jullie zijn er mooi ingetrapt!" Snel wendde hij zich tot Rushing. "Kom Rushingpaw snel! volg mij!" Riep hij nog door terwijl hij al een sprintje begon te maken. Als ze met zijn tweeën samen weg gingen waren ze wellicht moeilijker te tikken.


°

°
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Owlpaw
StarClan

Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   wo 25 mei 2016 - 20:02

Owlpaw hoorde Rushingpaw ook komen en keek even naar haar op. Ook zij vroeg of het ging. Opeens kwam er een brede grijns bij Narrow en Owl voelde het al aankomen. Maar voordat hij kon reageren en weg kon rennen had Narrow hem al getikt. 'Tik! Jullie zijn er mooi ingetrapt!' Een beetje boos sloeg Owl met zijn staart. 'Ja zeg! Wij zijn helemaal bezorgd en dan misleid je ons gewoon!' Maar hij had niet het idee dat Narrow hem hoorde want hij riep al iets naar Rushing. 'Kom Rushingpaw snel! Volg mij!' En hij rende weg. Owlpaw stak snel zijn poot uit naar Rushing in de hoop haar nog te kunnen raken. Hij wist niet zeker of hij haar geraakt had.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   wo 25 mei 2016 - 20:15

Rushingpaw was al aan komen lopen om te zien hoe het ging met Narrowpaw. Het ging blijkbaar erg goed want een brede grijns begon zich te vormen op het gezicht van de kater. Met een vlugge beweging stond hij op en tikte Owlpaw om vervolgens weg te rennen en haar te roepen. Rushingpaw hoorde Owl nog zeggen dat het vals was, al zou de ander dat vast niet gehoord hebben. Rushingpaw wilde er nog snel achteraan rennen toen Narrowpaw haar had geroepen. Echter had Owlpaw ook wel door dat hij de tikker was en natuurlijk tikte hij haar snel weer aan. 'Bij Sterrenclan nog aan toe,' mompelde ze zachtjes toen ze de poot van Owlpaw voelde. Ze besloot toch achter Narrowpaw aan te gaan, omdat die hun misleid had. Ze zag de kater nog in zicht en sprintte erachteraan. 'Wacht even!' riep ze nog naar Narrowpaw toe. 'Haha, hij krijgt ons nooit meer te pakken!' grijnsde ze triomfantelijk, terwijl ze voordeed alsof Owlpaw haar niet getikt had. Als ze het zo gingen spelen dan deed ze graag mee.


Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Narrowpaw
Member

MAX
775
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   wo 25 mei 2016 - 20:28

Narrowpaw hoorde Rushingpaw nog achter zich. Hij bleef nog even doorrennen, maar werd al gauw weer moe. Hij wilde even rustig aan doen. En zo kon Rushing hem ook weer bijhouden. Hij moest toch even grinniken over de actie van zonet. Het was toch best grappig dat ze erin waren getrapt. Zo scheelde het hem ook weer wat heen en weer geren aangezien ze al bij hem stonden.


°

°
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   za 28 mei 2016 - 13:24

Gelukkig nam de snelheid van Narrowpaw af. Hij wachtte dus wel op haar en had niks door. Ze kwam naar hem toe gerend om als laatst een dribbelpas aan te nemen en naast hem kwam te lopen. Vervolgens tilde ze haar poot op en tikte Narrowpaw tegen zijn schouder. 'Grapje, jij bent 'm!' riep ze het laatste uit terwijl ze meteen weer wegrende om een stukje verderop tot stilstand te komen. Ze besefte zich dat ze nogal moe was. 'Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik stop ermee. Ik begin toch wel moe te worden nu.' legde ze uit terwijl ze aannam dat het spel niet meer doorging. Misschien was het een goed idee om even wat te drinken. Rushingpaw zocht het dichts bijzijnde water op om vervolgens door haar poten te zakken en gulzig van het koude water dronk.


Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Owlpaw
StarClan

Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   za 28 mei 2016 - 15:37

'Bij Sterrenclan nog aan toe,' hoorde Owlpaw Rushing nog zeggen. Hij lachte, hij was toch nog te snel geweest voor Rushing. 'Wacht even!' hoorde Owlpaw toen. Hij wist niet zeker of de poes het nou tegen hem had of niet dus draaide hij zich om. Hij zag Rushing achter Narrowpaw aangaan. Gelukkig maar, dacht hij. 'Haha, hij krijgt ons nooit meer te pakken!' riep Rushing. Owlpaw staarde haar even niet begrijpend na. Waar had ze het over? Toen drong tot hem door dat ze het tegen Narrow had. Ze deed net alsof hij haar niet getikt had zodat Narrow zou denken dat hij nog steeds de tikker was. 'Haha, slim Rushing,' mompelde hij zachtjes. Hij zag dat Narrow zijn snelheid wat verminderde, hij trapte erin! Toen Rushing bij hem was tikte ze hem. 'Grapje, jij bent 'm.' De poes rende weer weg om een stukje verderop weer tot stilstand te komen. 'Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik stop ermee. Ik begin toch wel moe te worden nu,' zei de poes. Owlpaw kwam langzaam dichterbij, niet wetend of dit ook een valstrik was of dat ze het echt meende. Maar toen de poes begon over moe zijn voelde hij dat zijn poten inderdaad zwaar waren. Rushing liep naar het dichtstbijzijnde water en begon te drinken. De zwart-witte kater volgde haar. Nu merkte hij ook hoe droog zijn keel was en dat hij best dorst had. Hij gebaarde naar Narrowpaw om mee te komen en liet zich toen ook door zijn poten zakken. Hij dronk met gulzige slokken het koele water op.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Narrowpaw
Member

MAX
775
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   zo 29 mei 2016 - 10:29

Narrowpaw moest lachen van de actie van Rushingpaw. Daar was hij toch even ingetrapt. Maar hij had eigenlijk geen zin meer om te tikken. Hij was erg moe aan het worden. Gelukkig begon Rushingpaw al dat ze kapte. En vervolgens ging ze water drinken. Even later kwam Owlpaw er ook bij die hem gebaarde mee te komen. Hij had ook wel erge dorst natuurlijk. Hij accepteerde het aanbod en ging naast hun staan. Opeens schoot hem iets te binnen. Wat nou als hij hun het meertje in duwt? Dat zou een mooie grap zijn. Aangezien Rushing het dichst bij zat spaarde hij Owlpaw maar. Snel zette hij zijn pootjes op haar achterwerk en duwde haar aan. Dit kon nog weleens problemen worden voor hem.


°

°
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   zo 29 mei 2016 - 19:01

Rushingpaw was naar het water gelopen om wat te drinken en vanuit haar ooghoek zag ze dat Owlpaw zich bij haar voegde en haar voorbeeld volgde. Ze vroeg zich eigenlijk af wat Narrows reactie was geweest om haar actie, al hoorde ze hem kort lachen. Gelukkig pakte hij het goed op. Je kon ook katten hebben die dat niet vonden kunnen terwijl ze het zelf ook deden. Dat irriteerde haar meestal maar ze was er blij om dat Narrowpaw juist relaxed was. Terwijl ze daar over nadacht kwam de kater aangelopen om ook wat te drinken. Tenminste, dat is wat ze dacht. Plots voelde ze hoe ze het water in geduwd werd. Ze belandde plat met haar kin op het water, wat gelukkig ondiep was. Alleen was ze nu wel helemaal zeiknat. Vliegensvlug keek ze achterom en zag dat Narrowpaw de kwaaddoener was. 'Jij bent meer degene die een bad nodig heeft,' zei ze plagerig om zijn actie. 'Ik wil je best helpen hoor,' Een grijns vormde zich rond haar lippen terwijl ze nog in het water stond. Vervolgens sloeg ze herhaaldelijk met haar poot het water omhoog terwijl ze richting de kant mikte in de hoop om Narrowpaw te raken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Narrowpaw
Member

MAX
775
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   zo 29 mei 2016 - 19:29

De kater moest weer heel hard lachen. Hij wist dat er een nederlaag terug zou komen. En die kreeg hij ook. 'Jij bent meer degene die een bad nodig heeft. Ik wil je best helpen hoor,' Had ze gezegd met een grijns. En een paar seconden later sloeg ze met haar poot het water omhoog naar zijn kant toe. Binnen een korte tijd was hij ook zeik nat. Hij zette zich meteen af om met een grote plons het water in te gaan. In de hoop dat zij nog een grotere laag zou krijgen. Soms was het gewoon even fijn om in het water te zijn. Daar was hij tenslotte Riverclanner voor.


°

°
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Owlpaw
StarClan

Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   ma 30 mei 2016 - 20:30

Owlpaw zag uit zijn ooghoek dat Narrowpaw zijn poten op Rushings achterwerk zette. Maar hij was te laat om erop te reageren want Narrow had de poes al in het water geduwd. Snel stond hij op en zette een paar stapjes weg van het water. Je wist maar nooit of Narrow ook van plan was hem in het water te duwen. Rushingpaw draaide zich al gauw om en spetterde ook Narrow nat. Daardoor sprong de kater in het water. Owlpaw stond het allemaal een beetje aan te zien, niet wetend wat hij moest doen.  Daarna haalde hij zijn schouders op en sprong ook in het water. Het was lekker koel. Hij bleef nog wel uit de buurt van de twee andere Apprentices, niet wetend wat hij precies moest doen.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   di 31 mei 2016 - 21:39

Rushingpaw spetterde Narrowpaw nat door met haar poot herhaaldelijk door het water te slaan en het naar hem toe te gooien. De kater was al snel doorweekt en sprong toen plots in het water. Water vloog in het rond en een golf kwam over haar heen. Niet dat het veel uitmaakte, ze was toch al nat. Vervolgens keek de poes naar de kant waar ze Owlpaw net nog het water in zag springen. Ze kneep haar ogen dicht tegen de aankomende spetters om ze vervolgens weer te openen. De apprentice was een stuk van hun af gaan staan, waarschijnlijk voor de veiligheid. Een grijns kroop weer op het gezicht van de tabby poes terwijl ze richting haar vriend keek. 'Kom ook Owlpaw! Of durf je soms niet?' Ze keek hem uitdagend aan terwijl ze de woorden naar hem toeriep. Hopelijk kwam hij gezellig mee zwemmen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Owlpaw
StarClan

Camilla ♥
131
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   wo 1 jun 2016 - 17:01

'Kom ook Owlpaw! Of durf je soms niet?' vroeg Rushing uitdagend. Owl kneep zijn ogen tot spleetjes en riep uitdagend terug: 'Dadelijk maak ik jou bang! Maar als je het zo graag wilt dan...' Meteen sprong hij richting de poes en spetterde haar nat. Hij maakte zijn zin niet af, meer op Rushing af te leiden zodat ze het niet zou verwachten. Hij lachte van plezier en spetterde ook Narrow nat.


Chestnutkit ~ Shadefeather ~ Owlpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Narrowpaw
Member

MAX
775
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   wo 1 jun 2016 - 22:01

Narrowpaw had een succesvol bommetje gemaakt, maar was nu wel uit gebadderd. Hij wilde net via de rand omhoog klimmen, maar gleed door de gladheid van het water weer uit. Meteen viel hij weer het water in. Oke dat ging niet helemaal goed. Hij grinnikte. Hij zag hoe de andere zich al vermaakte, dus waarschijnlijk hebben zij toch niks gezien. Het zag er natuurlijk wel schamend uit om zo in het water te vallen.


°

°
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Kath
69
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
avatar
BerichtOnderwerp: Re: What should I do?   zo 5 jun 2016 - 12:51

Uitdagend keek de poes de kater aan de kant aan. Owlpaw riep nog wat terug om vervolgens in het water te springen waardoor weer een golf over haar heen kwam. Grijnzend keek ze de kater aan. Ze had eigenlijk wel verwacht dat hij het water in zou komen alleen niet dat hij dat op dit moment zou doen. Ze schudde vlug de spetters van haar kop terwijl ze zich weer op Narrowpaw richtte. Zo meteen zou hij ook nog voor een verrassingsaanval zorgen en nog een golf water over zich heen was niet echt iets waar Rushingpaw op zat te wachten. Echter zag ze hoe de kater weer op de rand probeerde te komen. Iets wat niet zo soepel ging. De kater gleed weg terug het water in. Rushingpaw grinnikte om de mislukte poging, maar besloot dat het wel weer genoeg water was voor vandaag. 'Ik ga er ook maar weer eens uit.' zei ze hardop terwijl ze Narrowpaw volgde en ook de rand op klom. Bijna gleed ze ook weg maar doordat ze haar nagels snel in de aarde sloeg en vlug de kant op klom kon ze niet wegglijden. Eenmaal op de kant schudde ze zichzelf uit terwijl ze ging liggen en rusten terwijl ze haar blik over de twee andere katers liet glijden.

OOC: sorry beetje laat, had even geen inspi >.<


Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
 
What should I do?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: