Algemene Onzin Topic - Pagina 28



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende
Severlight
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 RByGB9F
Loïs
242
Actief
"When a woman says later, what she really means is not ever!"

CAT'S PROFILE
Age: ☼ 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Severlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 15:40

mijn zus is geslaagd!!! whoooo x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 15:54

congratz iedereen die geslaagd is! <3


Ik heb net toch wel een heel erg compliment gekregen van mn teken docente haha. Ze zei dat ik wel op viel van de 3 klassen die ze had en dat het eigenlijk zonde zou zijn als ik later niets met tekenen ga doen :')
Ik denk niet dat het wat wordt, want er zijn zoveel mensen vele malen beter dan dat ik ben, maar tis alsnog lief <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Fien, Fifi, Fibeest :3
86
Actief
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.

CAT'S PROFILE
Age: || 8 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sootpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 15:56

Awh dat is inderdaad erg fijn om te horen! Ik ga nu erg onbeleefd doen, is er misschien een tekening die ik mag zien?Sorrry Je maakt me erg nieuwsgierig :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 16:19

haha, das helemaal niet onbeleefd hoor :p
klik Dit is eentje die ik niet zo heel lang terug voor een school project heb gemaakt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Fien, Fifi, Fibeest :3
86
Actief
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.

CAT'S PROFILE
Age: || 8 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sootpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 16:22

yay Wauw man! Dit is echt cool!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 16:25

Routpaw schreef:
congratz iedereen die geslaagd is! <3


Ik heb net toch wel een heel erg compliment gekregen van mn teken docente haha. Ze zei dat ik wel op viel van de 3 klassen die ze had en dat het eigenlijk zonde zou zijn als ik later niets met tekenen ga doen :')
Ik denk niet dat het wat wordt, want er zijn zoveel mensen vele malen beter dan dat ik ben, maar tis alsnog lief <3

kippiestein, shush! you're a great drawer en als je zelf niet blij bent met wat je maakt dan kan je altijd oefenen, practice makes perfect ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 16:25

@Sootpaw; ahh super bedankt! <3 ik denk niet dat ik er echt wat mee ga doen later tho, gewoon m'n hobby houden :p Zoveel van m'n vrienden die misschien net iets ouder zijn zijn veel beter dan mij xD
Zoals de lieftallige Alexx hier boven mij <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Alderpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Around 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Alderpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 17:02

Gefeliciteerd aan iedereen hier die geslaagd is c: succes voor diegene die nog moeten of een herkansing moeten doen~ you can do it ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 17:04

Hmpf ik ben jaloers op de mensen die al weten dat ze geslaagd zijn xD
Ik heb nog 5 examens te gaan met morgen Frans, kill me now ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Fien, Fifi, Fibeest :3
86
Actief
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.

CAT'S PROFILE
Age: || 8 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sootpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 17:08

@Kippebeest, vergelijk je nooit met anderen is me ooit gezegd! C: Btw ik bak er niks van, niet dat ik er iets van weet Ik vind je tekeningen echt prachtiggggg! <3

@Winddander, omg Frans, dat heb ik pas maandag. Nu kan ik lekker gaan posten met morgen natuurwetenschappen <3 Haha nee, veel succes voor morgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 17:09

Winddancer schreef:
Hmpf ik ben jaloers op de mensen die al weten dat ze geslaagd zijn xD
Ik heb nog 5 examens te gaan met morgen Frans, kill me now ;-;
Veel succes!

Gos, ik heb nog 10 examens te gaan :")
Gelukkig morgen alleen nederlands en het derde wiskunde examen~ ... volgende week word een hell tho ;w;
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit,.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Freedje
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashkit,.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 17:23

Ashkit, waarom ben jij zo schattig? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 17:32

kan iemand me naar m'n kamer schoppen? Ik ben nu al 2,5 uur mn leer- en huiswerk aan het uitstellen :'D

@Sootpaw: Ahh bedankt! <3 maakt me echt blij om te horen
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 17:42

Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd zijn
Goodluck aan degene die nog examen hebben, ik geloof in jullie

Good evening everybody
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 17:47

Tess <3

Ik moet zo nodig gaan leren aan mijn nederlands, de luiheid is echter groot want het is geen leuk vak xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sushi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 17:51

Hey Boo
Ga leren jij
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Fien, Fifi, Fibeest :3
86
Actief
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.

CAT'S PROFILE
Age: || 8 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sootpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 18:04

@Kip No problème! Maareh....

*por* Leren jij! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Slate
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 18:31

Ik wil met mensen over mijn OCs "praten" xD
Maar ik heb niet echt een idee waar ik zou moeten beginnen als er überhaupt mensen geïnteresseerd zouden zijn in het lezen van info over mijn OCs xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sharpsoul
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 DPKsfdL
Alexx || Nugget
1083
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sharpsoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 18:32

@Kippiestein, stop saying that! ik ben niet beter dan jij, ik teken gewoon in een helemaal andere stijl! oh, and if you don't go and study i'll por and tickle you >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 28 Icon_minitimedo 16 jun 2016 - 19:36

Zo~ Nl is ook alweer gekend en wis word sws een eitje dus meh~

Wil er iemand mss nog een spt met me? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 28 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 39 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: