{Kitten Search} Nest of Thorns



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Kitten Search} Nest of Thorns

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Thornfang
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimeza 18 jun 2016 - 20:44

Het is nu dan zo ver, Sinclaw en Thornfang zijn al een poosje partners en zoals in vele relaties gebeuren hebben ze een bepaalde daad uitgevoerd wat maakt dat er nu kleine kittens in de buik van Sinclaw rond zwemmen.
Thornfang is gek op Sinclaw en ziet haar ook als een echte, goede partner. Dit komt doordat Sinclaw gewoon een goede actriese is, want zij is helemaal niet gek op Thornfang. Liefde is dan ook niet wederzijds, maar ze gebruikt hem.

Thornfang is dolblij met de komst van de kittens, Sinclaw daarentegen niet. De kittens zijn half gewenst.

Thornfang is een donkergrijze kater en heeft een lange vacht. Zijn borst, poten en snoet is wit. Hij heeft een relatief gespierde bouw en heeft gele ogen. De moeder van Thornfang is zwart en heeft ijsblauwe ogen en de vader, Flamepath, is rood met gele ogen.
Sinclaw is een langharige zwart-witte poes met gele ogen. Ze heeft een stevige, mannelijke bouw. De vader is Darkfire en hij is zwart met amber gekleurde ogen en de moeder, Disturbingvoice was een ragdoll met blauwe ogen.

We zouden het wel leuk vinden als de kittens op de papa en mama lijken. De karakters mogen jullie zelf weten, maar we hoeven geen nestje met super duistere kittens.

Veel plezier met het maken van jullie aanmeldingen, wij letten vooral op de realiteit van de aanmeldingen (:

xx Mimi en Nath
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw.
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns DPKsfdL
Fien, Fifi, Fibeest :3
86
Actief
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.

CAT'S PROFILE
Age: || 8 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sootpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimeza 18 jun 2016 - 21:07

Woops x3


Laatst aangepast door Sootpaw. op za 18 jun 2016 - 22:11; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinykit,
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Weeks
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinykit,
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimeza 18 jun 2016 - 21:39


GENERAL INFORMATION

NAME Dandelionkit
MEANING Paardebloem ₪ Leeuwetand
EXPLANATION Paardebloem klinkt heel liefelijk en vriendelijk. Alsof degene die haar krijgt erg blij met haar is. Terwijl de tweede betekenis leeuwetand wat gevaarlijker en minder vriendelijk klinkt. Hierin vindt je dus terug hoe haar ouders over de kittens denken. Niemand wil iets met leeuwetanden te maken hebben.
GENDER She-cat ₪ Female
AGE Unborn
FUTURE NAMES Dandelionpaw ₪ Dandelionfield ₪ Dandelionstar
MEANING Paardebloemveld
EXPLANATION Paardebloemveld is de naam die ze krijgt omdat het bij haar houding past. Ze heeft een ruime blik en een veld is groot en makkelijk in de gaten te houden. Ook vond ik veld gewoon passen bij het voorvoegsel.
PAST NAMES
SEXUALITY Heterosexual ₪ Straight

BLOOD Warriorblood
BLOODLINE 25% Thunderclan × 75 %Shadowclan

RANK Kitten
FORMER RANKS
FUTURE RANKS Apprentice ₪ Medicinecat-apprentice ₪ Young Warrior ₪ Warrior ₪ Senior Warrior ₪ Queen ₪ Medicinecat ₪ Elder ₪ DeputyLeader

LIFESTYLE Shadowclanner
FORMER LIFESTYLES
FUTURE LIFESTYLES Thunderclanner ₪ Riverclanner ₪ Windclanner ₪ Rogue ₪ Bloodclanner ₪ Kittypet ₪ Starclanner


FAMILY

MOTHER Sinclaw
FATHER Thornfang
GRANDMOTHERS Disturbingvoice ₪ Innerstar
GRANDFATHERS Darkfire ₪ Flamepath
SISTERS
BROTHERS
HALF-SISTERS Banepaw ₪ Beekit
HALF-BROTHERS Tallpaw
UNCLES
AUNTS Fawnstep ₪ Littlestream
NEPHEWS
NIECES Roughflower ₪ Slatefur ₪ Hailpaw ₪ Aurorasky ₪ Crescentpaw ₪ Rainpaw ₪ Heavepaw ₪ Flintpaw ₪  


CLAN

CLAN Shadowclan
LEADER Innerstar
DEPUTY Tallshadow
MEDICINECAT Acefray
MEDICINECAT-APPRENTICE Canarypaw


APPEARANCE

BUILD Een stevige bouw, met korte poten en een ronde kop. Ze is net zoals haar ouders geen smal en fragiel ding. Haar massa komt vooral door spieren, ze is zeker niet dik, maar eerder slank en gespierd.
LENGHT  ± 48 cm lang (tot aan de basis van de staart,volgroeid)
HIGHT ± 23 cm hoog (volgroeid)
WEIGHT ± 4,0 kg (volgroeid)


EYES Haar ogen zullen waarschijnlijk zoals die van beide oma's zijn. Een blauwe kleur, in haar kittentijd zullen ze de normale blauwgrijze kleur hebben zoals elke jonge kitten maar na mate ze ouder wordt, wordt de kleur blauwer totdat het even fel is als die van haar oma's.
EARS Haar oren staan mooi recht op haar niet al te smalle kop, ze zijn een beetje pluizig aan het uiteinde en lijken daardoor groter dan ze in werkelijkheid zijn. Toch zijn haar oren waarschijnlijk wel iets groter dan die van een gemiddelde kat.
NOSE Haar neus is een bijna zalmroze kleur, verder zijn er geen bijzonderheden aan op te merken.
CLAWS Ze heeft scherpe nagels die ze gemakkelijk in kan trekken. Ze zijn net zoals haar tanden normaal, er is niets aparts of bijzonders.
TEETH Er is niets bijzonders te zeggen over haar gebit. Het is een normaal gebit, met tanden, kiezen en hoektanden.
TAIL Ze heeft een lange staart. Iets dat vanaf haar geboorte al duidelijk te zien is. De lengte van haar staart (vanaf de basis van de staart tot het puntje van de staart) is ± 35 cm (uitgegroeid) lang en relatief dun.
PAWS Ze heeft kenmerkende korte en stevige poten. Deze zorgen ervoor dat ze zich erg krachtig af kan zetten voor bijvoorbeeld een sprong.
PAW PADS Haar pootkussentjes zijn waarschijnlijk dezelfde kleur als haar neus.
WHISKERS Ze heeft relatief lange snorharen, dit betekend dat ze veel aan kan voelen met deze tastorganen en het kan haar later helpen bij het jagen.

PELT COLOR Haar vacht is afwisselend een redelijk donker grijs en wit. Ze lijkt qua aftekeningen waarschijnlijk iets meer op haar moeder Sinclaw, omdat die ook een tweekleurige kat is. Zwart en wit gevlekt. Zij heeft niet echt duidelijke vlekken, maar daar lijkt haar vachtpatroon wel het meeste op. (er zijn vaak grote vlakken grijs en wit.)
PELT LENGHT Ze is voornamelijk langharig, al zijn de haren rondom haar kop en staart wat korter dan bijvoorbeeld de grote bos haren op haar borst.
PELT SORT Door haar lange haren komen er snel klitten en knopen in haar vacht, dit zorgt ervoor dat het een beetje een ruwe structuur heeft. Al is het als het goed verzorgd wordt een erg zachte vacht.
SCARS

PICTURE{Kitten Search} Nest of Thorns Fnxb7


PERSONALITY

In een gezin waarin de kattin waarschijnlijk wel voor zichzelf op moet kunnen komen gedraagt ze zich natuurlijk anders dan daar buiten. Net als vele kittens zal ze in het begin vooral bezig zijn met het ontdekken van de nieuwe wereld. Een wereld die verscheidene verrassingen in petto heeft. Dat haar moeder niet zoals elke Queen is heeft ze wel door, vele andere Queens zijn namelijk nogal moederlijk naar de kittens terwijl haar moeder ze gewoon laat doen wat ze willen. Dit zorgt ervoor dat de jonge kitten niet veel grenzen leert kennen. Richting haar moeder zal ze een rustige, kalme en ietwat koude kattin zijn. Ze is net een spiegel richting Sinclaw en kan dus ook prima toneel spelen. Ze speelt niet toneel om uit de problemen te komen, ze pest ook niet. Ze speelt eerder toneel als ze iemand niet mag en toch doet alsof ze hem de leukste van de wereld vind. Ze houdt haar belevingswereld klein, enkel een paar katten mogen in de buurt komen, met de rest wil ze niets te maken hebben.
₪₪₪  
Een van de katten waar ze het wel mee kan vinden is haar vader, Thornfang. Ondanks dat ze zijn liefde niet begrijpt, want ze trekt ook nog wel wat met Sinclaw op, is ze wel in staat wat warmer op hem te reageren. Ze is niet echt een papa's kindje of een mama's kindje. Ze is vooral een kattin die op haar eigen poten wil en zal staan. Ze wil niet getroost worden als ze zich een keertje bezeerd. Ze wil niet lieve woordjes horen die toch niets betekenen. Ze wil gewoon doen wat ze moet doen en verder met rust gelaten worden.
₪₪₪  
Dit kan zorgen voor onbegrip in de clan, doordat ze waarschijnlijk overkomt als een asociale kattin. Ook sommige regeltjes zullen verbroken worden, ze zal makkelijk gemanipuleerd kunnen worden door haar moeder, van wie ze stiekem toch wel een beetje houdt en waar ze naar op kijkt. Ze heeft niet precies door wat goed en slecht is, ziet het verband er tussen vaak niet en zal daardoor nog wel eens in de problemen kunnen komen als ze eenmaal een Apprentice is. Grenzen bestaan niet, dus of ze nu op Rogue gebied staat of op die van Shadowclan, ze ziet die beide als háár gebied.
₪₪₪
Ze zal niet zo snel proberen een indruk achter te laten bij andere katten. Het liefst blijft ze verstopt in de menigte, waar ze niet gehoord wordt en anderen haar niet aan kunnen spreken op wat hun mening is. Ze heeft weinig interesse in de mening van anderen want ze weet niet wat ze er mee aan moet. Ze vindt het dan stiekem ook wel apart dat er vier clans zijn, die samen in een gebied leven en oorlog voeren. Zou het niet veel handiger zijn als er geen grenzen waren en de sterkste het alleen zouden overleven?
₪₪₪
Kortom ze is een eigenzinnige kattin die zelf wel bepaald wat er belangrijk is en wat niet en zich behalve door haar moeder niet manipuleren. Daarbij heeft ze een ruime observerende blik omdat ze daarmee kan bepalen wie ze in de buurt laat komen en wie niet. Ze weet meer dan vele op de eerste blik denken.

*De rest laat ik aan de RPG over


SKILLS

STRENGHT
DEFENSE
SPEED
STAMINA
INTELLIGENCE

LEADERSHIP
HERB KNOWLEDGE
HUNTING
SURVIVAL

*dit wordt pas ingevuld als ze gekozen wordt


BONDS

*dit kan pas bepaald worden in de RPG

ABOUT ME

Er is weinig over mijzelf te vertellen. Ik heb een aantal jaar (niet bijgehouden) RPG ervaring en houdt ervan om te schrijven. Ik wou me hiervoor graag aanmelden omdat dit nestje duidelijk wat voeten in de aarde heeft. Juist omdat dit karakter bij de omstandigheden past lijkt me het nog leuker om een kans te maken om in dit nestje te spelen. Ik hoop natuurlijk gekozen te worden, maar weet al wel zeker dat het hoe dan ook een geweldige familie wordt, met behoorlijk wat drama. Verder ben ik niet zo goed in een motivatie schrijven, dus wou ik jullie succes wensen met kiezen.
*Als ik gekozen wordt, ga ik de rest van de familie uitzoeken want dat bleek bijna een onbegonnen werk haha

DANDELIONFIELD
Words: 1375 | Tag: Kittensearch
♦.♦


Laatst aangepast door Tinykit, op ma 20 jun 2016 - 15:03; in totaal 29 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw.
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns DPKsfdL
Fien, Fifi, Fibeest :3
86
Actief
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.

CAT'S PROFILE
Age: || 8 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sootpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimeza 18 jun 2016 - 22:10


~I'm shy at first... But when I feel comfortable, get ready for some crazy stuff! *nervous laugh*

Name: Ferretkit
Meaning name: Ferret ~> Fret. Het lichaam van dit poesje is lang maar ze heeft vrij korte pootjes in vergelijking met haar lichaam, waardoor ze een beetje in verhouding op een fret lijkt.
Gender: She-cat
Age: Unborn
Bloodline: 25% Thunderclan, 75% Shadowclan.
Sexuality: Bisexual.

Family.
Innerstar X Flamepath    Darkfire x Disturbingvoice
                                        
                    Thornfang X  Sinclaw X Silverstar_____________________
                               |      |        |         |                     |                     |          
        Andere kittens       Ferretkit  |  Tallpaw             Banepaw            Beekit {RIP}


Appearance.
Voice: https://www.youtube.com/watch?v=a7fKQSwHY_M
Fur color: Koolzwart met bruine vegen,{Tortie} en een witte borst.
Origin fur: De zwarte vacht van haar moeder, de bruine/rode vegen van haar grootvader Flamepath, de witte borst en kin van haar vader.
Fur length: Halflang.
Eyes: Geel.
Build: Stevig gebouwd, met een lang lijf en ietwat kortere pootjes.
Faceclaim: http://i.istockimg.com/file_thumbview_approve/79713891/6/stock-photo-79713891-curious-tortie-cat-laying-over-white.jpg {Voorlopig.}
Attractive? Eerlijk gezegd is Ferret niet moederste mooiste. Ze mag dan wel stevig maar soepel gebouwd zijn, haar vachtkleur is niet echt aantrekkelijk; zwartig met bruine vegen en tinten hier en daar. Dat weet ze zelf ook, maar ze vindt dit niet erg. Teminste, dat zegt ze.

Inside.
Character: Verlegen, tikkeltje onzeker, vriendelijk, voorzichtig.
Personality: Om alles wat er in het hoofd van deze poes samen te vatten; Ferret is een verlegen kat. Het is best wel zeldzaam als ze zelf een gesprek start maar als het eenmaal goed op gang is zal ze wat meer opener en spraakzamer worden. Een ander typisch kantje van deze poes is haar onzekerheid. Ze is verlegen omdat ze gewoon onzeker is over haar zelf, onzeker om iets verkeerds te zeggen of om iemand in verlegenheid te brengen. Bovendien is ze ook onzeker over haar uiterlijk. Ze is als de dood om gepest te worden door haar vachtkleur en nogal rare lichaamsbouw. Boven dit alles is deze poes heel vriendelijk als je haar eenmaal kent. Je hoeft alleen door haar verlegen, schuwe buitenste te dringen en er komt een hele andere kat tevoorschijn.
Falls in love for: Ferret valt voor zowel poezen als katers. Haar "voorkeur" gaat echter wel naar katers.

Motivatie: help mij, ik ben hier zo slecht in. Hallo, ik ben Fien, ik heb al drie jaartjes RPG ervaren en ik wil echt onwijs graag een kittentje bespelen! :3 Het vorige nestje waar ik voor haar aangemeld was stil gevallen, dat vond ik wel jammer want ik wilde graag eens een kitten bespelen. Bovendien stalk ik bijna alle topic van Thorn X Sin alle topics dus en ik vind Thornfang en Sinclaw een super schattig koppel! :3 Nou ja, vooral Thorn dan! Razz De meeste kattenbeesten die ik bespeel zijn oftewel bad-asskarakters oftewel "het engeltjes"karakters en daarom heb ik besloten om eens iets anders uit te proberen. Het zou echt super - nee, fantastisch zijn om gekozen te worden. Ik meen het. Dramafamilies of halfdramafamilies zijn vaak de tofste verhaallijnen die je kan bespelen en met deze keer kon ik het niet laten om eens een poging te doen. Ik hoop van harte dat ik jullie overtuigd heb met mijn aanmelding en misschien tot in de RPG! c:

Groetjes,

Fifi.

Kleine note: Ik heb geen postsheets of codes of andere dingen gebruikt omdat ik dat niet erg goed snap en het er toch altijd anders dan gewild uitkomt. Daarom oogt de opmaak misschien vrij "sober."




Laatst aangepast door Sootpaw. op di 21 jun 2016 - 17:47; in totaal 20 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
{Kitten Search} Nest of Thorns R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimeza 18 jun 2016 - 22:22

Important Note: Darkfire is volbloed Thunderclan, dat maakt dat Sinclaw 50% Shadowclan en 50% Thunderclan, dit maakt dat de kittens 25% Thunderclan zijn en 75% Shadowclan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
{Kitten Search} Nest of Thorns Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimezo 19 jun 2016 - 12:02

Stainedkit
You made your mark
❝ ERRORS come to haunt you ❞
Geboren uit liefde en haat. Twee emoties die volgens velen zo dicht bij elkaar liggen. Een vader gevuld met trots en liefde. Een puur, naïef hart. Een moeder, een defect. Voor wat haar hart maakt, zo getwist en duister, zo klein. Een masker bedekt haar gezicht, haar gevoelens, haar emoties. Voor wat de vader niet kan zien, voor wat zij niet kan zien. Het masker beklemde haar zicht, ze kon niet meer de dingen rondom haar zien, maar enkel hetgeen wat voor haar lag. En hij, de open geest, wiens gedachten rooskleurig waren. Een simpel persoon, een vrij persoon. Daaruit geboren. Uit liefde en haat. Daaruit werd een vloek geboren, voor het serpent met de masker en de naïeve jongen. Voor hun fouten, voor hun blindheid, voor hun liefde.
Zo werd het besloten, zo werd ze geboren. Een verachting van het verleden voor de serpent en een tiran van de toekomst voor de jongen.




Name: Stainedkit
Past names: -
Future names: Stainedpaw - Stained? - Stainedstar (?)

Gender: Female
Age: Unborn
Birth place: ?
Season birth: Newleaf?

Songs: Don't mess with me - Temposhark
Cool Me Down - Margaret
Ego - Willy William


Clan

75% Shadow x 25% Thunder

Lifestyle: Clancat
Former lifestyle: -
Future lifestyle: Rogue {?} - Kittypet {?} - Bloodclan {?} - Dark Forest {?}

Clan: Shadowclan
Former Clans: //
Future Clans: Riverclan {?} - Windclan {?} - Thunderclan {?} - Starclan {?}
Leader: Innerstar
Deputy: Tallshadow
Medicine Cat: Acefray
Medicine Cat Apprentice: Canarypaw
Rank: Kitten
Past Ranks: -
Future Ranks: Apprentice - Warrior - Elder {?} | Medicine Cat Apprentice {?} - Medicine Cat {?} | Deputy {?} - Leader {?}
Mentor: -
Past Mentors: -
Trained apprentices: -
Apprentices in training: -

Personality

I love you! You're nice! Let's be friends!

Ze is lief, ze is zachtaardig. Ze is zo'n lieve dochter. Echt volmaakt op alle manieren. Ze helpt iedereen zo goed ze maar kan en toont altijd een kleine glimlach op haar gezicht. Ze heeft ook dat tikkeltje teruggetrokkenheid, wat haar een perfect persoon maakt natuurlijk. Ze is leergierig, ze werkt hard. Ze kan veel, ze is zo populair. Ja en daarbij is ze ook nog eens open en gevuld met liefde. Ja, een echte Mary Sue. Hoe leuk is dat niet?
Deze kat zal altijd vriendelijk uit de hoek komen. Altijd iemand benaderen met lieve woorden en ook altijd je helpen in je zware momenten. Ze zal er voor je zijn, ze zal voor je zorgen. Want zo is Stained wel. Een echte zorger, een echte moeder. Een echte, goede dochter. De perfecte zus, de perfecte vriend. Iemand die je moet en gewoon wilt kennen natuurlijk! Altijd klaarstaande om haar ouders en familie trots te maken en ervoor te zorgen dat ze met trots iets kan bereiken. Dat zij trots op haar kunnen zijn. Ja, iedereen kan haar vertrouwen met deze zachte, lieve woordjes. Misschien zelfs bemoedigende woorden, woorden gevuld met een echte bewondering. Alsof iemand het allemaal al voor haar heeft uitgedacht. Ze lijkt voorbereid te zijn op alles. Ze is slim, ze is echt een droomdochter.

Toch?

Sorry honey~

Nee. Stained is echt een b-tch. Een echt gemeen ding. Ze doet alles maar alsof om zo goed mogelijk naar voren te komen. Want ja, wie gaat er nu zo'n poeslief ding verdenken van pesterijen? Tja, niemand eh. Ze is de perfecte dochter, de perfecte poes. Dus waarom zou ze zoiets doen? Ze is dan ook een ware actrice. Ze weet precies hoe ze zich moet gedragen in bepaalde situaties en wijkt niet uit voor een uitdaging. Ze heeft dan ook geen echt hart. Ze voelt geen spijt voor andere. Ze vind niks zielig. Daarom heeft deze grijze kat er ook geen enkel probleem mee iemand's hart te breken of iemand's vertrouwen. Zolang zij haar doel bereikt is het goed. Ze is een verrot, manipulatief iemand die gewoon alles en iedereen aan de kanten schuift om haar leven beter te maken. Zolang zij het maar goed heeft en zolang zij maar als de beste word gezien. Ja, want dat is het enigste wat telt.
Door dit gedrag is ze een verwend kreng vanbinnen. Naarmate de tijd verdort zal ze ook echt sneller haar geduld verliezen, wat kan leiden tot serieuze uitbarstingen.

Daddy! You're my prince charming... Right?

Stainedkit is iemand die hoge eisen stelt van haar vader. Dit is omdat ze merkt dat haar moeder niet zoveel om hun heeft. En om eerlijk te zijn, geeft zij ook geen zak om haar. Ze is daarom meer een papakindje. Nou meer? Nee, helemaal. Ze zal dan ook altijd Thornfang irriteren om de meest kleine dingen. Of als er iets misloopt zal ze meteen bij Thorn komen om te janken of zagen voor iets. Ze probeert altijd zo goed mogelijk over te komen bij hem. Dit is omdat ze onder andere hem tegen Sin wil opzetten. Want Stained wil helemaal niet haar moeder laten doen wat ze wilt. Haar moeder krijgt immers ook de meeste aandacht van haar vader... Toch? Dus daar moet zeker een stokje voor gestoken worden. Ze draagt dan ook twee duidelijke gezichten bij haar beide ouders. De ene ware b-tch en de ander een echte prinses.
En ja, ze zal er alles aan doen om zijn lievelingetje te worden. Hoeveel ze ook moet dreigen, hoeveel ze andere ook moet pijn doen.

Hey! That's mine!

Ze is een erg hebberig kind. Niet alleen omdat ze tot over de oren verwend word door iedereen, maar ook gewoon omdat ze denkt dat ze alles kan krijgen wat ze wilt. En ja, ze doet ook alles om iets te krijgen. Ze gaat schreeuwen, janken en echt een drama queen uithangen als ze iets niet krijgt. Natuurlijk zal dit eerst verlopen met schattige gezichtjes en leuke trucjes om iemand zo te overtuigen. Maar als ze dan niet haar zin krijgt... Oh... Dan breekt de hell echt los. Net zoals ze claimt over haar vader, claimt ze over de meest dwaze dingen. Van een nest tot een stuk prooi. En natuurlijk is ze dan ook vrij hebberig naar vrienden toe... En met name haar beste vriend. Nee, nee, het moet een beste vriendIN zijn. Want tja, het mag gewoon geen man zijn eh. Ja, deze vriendin mag geen andere vrienden hebben. Deze vriendin is exclusief voor haar en haar alleen. Dat maakt ze dan ook heel erg duidelijk.
Later kan deze hebberigheid zich ontwikkelen in een vrij agressieve dominantie. Hierbij zal niet alleen haar drama een grote rol in spelen, maar ook haar aanvallen. Haar fysieke aanvallen.

Hahaha! Nice face you retard!

Stain vind het heerlijk andere te kleineren. Dit zorgt ervoor dat ze zich goed voelt. Ze pikt echter maar een iemand uit de groep, aangezien ze gelooft in groepsdruk. Ze is zelf best een leiderstype, dus ze vind -of denkt toch- dat een groep achter zich krijgen geen enkele probleem moet zijn. Haar gedrag kan heel erg verschillen per kat. De meerderheid zal haar Mary Sue kant kennen, want dat is enkel voordelig voor haar.
Ze zal, hoe dan ook, vooral een victim zoeken in haar moeder. Ze is een vrij dominant type, zoals ik al eerder heb vermeld, en kan het daarom echt niet pikken dat Sin samen is met Thorn. Daarbij is ze ook echt iemand die het heerlijk vind katten tegen elkaar op te zetten. Ze zal dit eerst met haar ouders proberen, maar later zal ze dit zeker bij andere katten doen.

Yes hello, where's my tiara?

Een ijdeltuit, ja, dat is ze zeker. Ze verwacht dan ook dat iedereen naar haar opkijkt. Ze vind zichzelf dan ook heel wat. In haar ogen is zij de definitie van perfectie. Tegenover haar goede vrienden en misschien zelfs sibs zal ze zich zo gedragen. Ze vind dat ze iemand is die niet haar poten moet vuilmaken. Meestal laat ze dan ook andere haar vuile werkjes doen. Ook andere dingen zal ze gewoon pikken van anderen, om dan later te zeggen dat zij het helemaal alleen heeft gedaan. De prijs die ze hierbij krijgt voed alleen maar nog meer haar ego. En ja, ze heeft best wel een groot ego.
Ze geniet ook echt veel van aandacht. Ze vind het geweldig om in de middelpunt van de belangstelling te staan. Maar, in vergelijking met sommige katten, vind ze het wel erg als dit negatieve aandacht is. Ze wil gewoon dat ze erkend word als de machtige kat die ze is. Al haar potenties moeten dan ook goed onderhouden worden en ook nog eens erkend worden. Zo ziet Stain het dan toch.

Don't mess with me...

En ja. Deze kattin is echt een wraakzuchtig wijf. Als er iets niet lukt zal ze altijd de oorzaak zoeken bij een ander. En dan schiet ze in actie. Ze is een echt probleem. Zodra ze denkt dat iemand haar iets mis heeft gedaan, dan zal er geen seconde rust zijn voor die kat. Ze valt aan, mentaal en fysiek. Ze is dan ook echt niet bang om strenge, extreme middelen in te zetten. Als ze ook echt boos is, dan zal ze haar poten vuil maken. Ze is dan ook echt niet bang om iemand van het leven te ontnemen. ze ziet immers geen waarde in het leven van andere, enkel het hare. Ze is dan ook iemand die snel haat draagt voor iemand.
Maar dan opnieuw.. Wil je dat ze je leuk vind? Wil je dat echt?


➤ Stain is dus een kat met twee gezichten. Het ene is poeslief, een echte perfecte dochter. De ander is de ware Stain. Deze kat is bitchy, heberig, dominant en ijdel. Ze laat anderen al haar vuile taakjes doen. Ze is daarom ook echt een manipulatief kreng. Ze is vals en echt niet te betrouwen, maar daar laat ze natuurlijk niemand achter komen. Want ze weet best wel en hoe ze een goede act op moet zetten. En diep vanbinnen is ze een echt wraakzuchtig wicht. Ze is snel jaloers en legt al haar problemen en fouten op anderen. Dit zorgt ervoor dat ze haatdragend is voor bijna iedereen. Maar wat vind je nu erger? Geliefd zijn door een dominant kreng, of gehaat worden door een wraakzuchtig serpent?


Name

Toen Stain werd geboren, lag er afschuw in de ogen van Sinclaw. De kortharige kitten had een pels zo grijs dat ze bijna precies leek op haar tante, Littlestream. Haar kleur kwam uiteindelijk dichter bij die van Thornfang dan Littlestream, maar het punt was dat ze vanaf haar geboorte echt leek op die kat. Een kat waarvoor Sin best veel haatgevoelens draagt. De grijze kattin heeft meerdere keren in haar verleden foute dingen gedaan. En misschien heeft dit onbewust geleid tot het leven die ze nu heeft.
'Stained' was de naam die ze kreeg. Vernoemd naar die kat die zo'n invloed had gehad op haar verleden. Ja, die kat die maar niet weg wilde uit haar leven... En nu... Nu kwam er gewoon nog een. En het beste was; het was haar dochter.
Thorn vond de naam 'Stained' best leuk. Hij had meer een positieve zicht op de naam. Denkende dat het bedoeld was als; 'Jij zal de wereld laten zien wat je kunt en je mark achterlaten,'
Voor wat hij zag was alleen een opgewekte toekomst, voor Sin een pijnlijk verleden.


Appearance

Eyes: Groen-geel
Fur Color: Donkergrijs
Fur Length: Kort maar vrij donzig
Markings: Vlak
Build: Relatief klein, maar zal uitgroeien tot een normale-brede kattin
Scars: Geen en dat wil ze zo houden.

➤ Stain is een donkergrijze poes met geel-groene ogen. Ze heeft in bepaalde opzichten meer groene ogen, maar echt groen kan je het niet noemen. Haar pels is vrij kort maar heeft een donzige structuur. Dit kan ertoe leiden dat ze in koudere periodes een dikkere, langere pels krijgt. De kleur van haar pels ligt vrij dicht bij dat van Thorn, maar dan nog donkerder. Haar volledige lichaam is in deze kleur, dus ze heeft nergens een markering.
Ze heeft een relatief kleine bouw als kitten, maar dit haalt ze in zodra ze apprentice word. Ze zal uitgroeien tot een normale Shadowclanner, die een stuk breder gebouwd is (dit is door het Thunderclan bloed in haar).  

Handicaps: Geen


Family

Mom - Sinclaw
Father: Darkfire
Mother: Disturbingvoice

Full-sibs: Bonepaw & Dimlight
Kits: Banepaw, Tallpaw & Beekit {x Silverstar?}

Dad - Thornfang
Father: Flamepath
Mother: Innerstar

Full-sibs: Brokenhowl, Fawnstep, Littlestream, Terrorflight, Frozenvoice, Russetfur, Aurynight, Ravenheart, Swiftpaw, Leapardspirit, Lionstep
Kits: -

Siblings - ???


Bonds

Legenda:

Shadow
Innerstar {Kitten Search} Nest of Thorns Bulletwhite - Leader
Zolang je mij maar gelooft is het goed

Tallshadow {Kitten Search} Nest of Thorns Bulletred - Deputy
-

Acefray {Kitten Search} Nest of Thorns Bulletred - Med. Cat
-

Canarypaw {Kitten Search} Nest of Thorns Bulletred - Mad. Cat Apprentice
-

Thornfang {Kitten Search} Nest of Thorns Bulletwhite{Kitten Search} Nest of Thorns Bulletorange - Warrior
Papa is mijn superheld! Hij doet alles voor me... toch?

Sinclaw {Kitten Search} Nest of Thorns Bulletwhite{Kitten Search} Nest of Thorns Bulletred - Warrior
Burn in hell mom, pap heeft meer 1 prinses nodig en dat ben ik!

Sib-male {Kitten Search} Nest of Thorns Bulletwhite{Kitten Search} Nest of Thorns Bulletred - Kitten
Ja ik zal aardig tegen je doen, maar denk maar niet dat dat mijn echte gevoelens tegenover je/jullie is/zijn

Sib-female {Kitten Search} Nest of Thorns Bulletwhite{Kitten Search} Nest of Thorns Bulletred - Kitten
Kijk maar uit



Me, myself & I~

Accounts: Snowdrop, Silverkit, Nevermind, Lurkingshade & Tigerspots
RPG-ervaring: Iets rond de 5/6 jaar nu denk ik :")

Heyhoi mensjes <3 Ja, jullie kennen me vast wel als Bo2. Ik bespeel vooral Snow de laatste tijd en vroeger was ik vooral bekend voor mijn Nevertje en Lurkie. Ik RPG nu al een tijdje en aangezien ik volgend jaar best een rustig schooljaar ga hebben (met iets van 28 uur les in en week) zie ik dat ik nog even tijd heb om weer actief te worden hier en op andere fora. De laatste tijd ben ik meer aangetrokken tot deze site, dit is om het simpele feit dat ik hier meer... uh... Mijn nerderige analyses kan doen. Ja, ik ben niet bepaald het taalpersoontje, maar eerder een persoon die echt... Gestoord gek is over science en geneeskunde. Ik vind het daarbij ook echt superintressant om een karakter te ontwikkelen en te voorspelen hoe hun persoonlijkheid zich kan ontwikkelen aan de hand van verscheidene factoren.
Dus ja, ik ben niet de meest taalcorrecte persoon, maar als het op biologische feiten aankomt, kan je op me rekenen! Hihi c;

Goed, nu je wat meer weet over hoe ik in elkaar zit, wil ik graag wat meer vertellen over dit nestje, de spelers en Stain. Ik zal beginnen met dit nestje zelf.
Ik vind dit een perfect nest. nee, echt. Het concept is gewoon zo leuk en al bij al echt een inspiratiebron. Ik weet zeker dat ik een goede ontwikkeling kan maken qua karakter. Daarbij zie ik ook een grote variatie naar ontwikkeling toe met dit concept, wat opnieuw mij erg motiveert om deze kitten te bespelen. Ik vind het geweldig om te beginnen met een steenvast karakter, die dan later kan uitgroeien tot iets speciaals (Lurkiekuch) Het brengt gewoon dat magische RPG effect met zich mee! En dat vind ik gewoon zo geweldig c:
De spelers en de accounts eh... Well, zoals ik al eens heb gezegd is Thorn een van mn favo chars geworden op het forum. Zijn karakter is ergens zo simplistisch opgesteld dat het gewoon uniek word op zijn eigen manier. Daarbij vind ik Nath (en dit is echt nie om te slijmen want gvd je weet dat ik je goed vind want ik stalkte je al met Lurk >:c ) echt een geweldige RPGer, waar ik verschrikkelijk graag mee RPG! Ik verwijs je hiervoor door naar alle topics Lurks x Roughie en mss ook wel de topics Inner/thorn x Nevertje <3
Okay dan kom ik nu bij Mims! Sin is een van mn favo's op het forum, maar ze maakt jammer genoeg niet mijn top 10 als ik ze op een rijtje zet. Maar ik vind wel dat Sin een uniek en goed ontwikkeld karakter heeft. Ze is zeker een karakter waar ik vrij veel opties in zie, toch zeker als ik deze kit zou mogen bespelen c: Daarbij vind ik Mimi ook echt een leuk persoon ^^ Heel creatief en ook superactief, wat meteen ook leid tot de spontane reactie van het actief zijn met je eigen char c:

Nu goed, waarom heb ik nu Stain gemaakt zoals ze is? Omdat ik hou van die lelijke, speciale twist. Ik wilde een echt b-tch maken en ik wilde ook gewoon een karakter die echt gewoon je leven zuur wilt maken, wat er ook op het spel staat. Het lijkt me een unieke kans om eens zon karakter te bespelen, aangezien ik wel al zo'n chars heb gehad, maar ze nog nooit tot volle ontwikkeling heb gebracht. Daarbij ben ik (zoals hierboven vermeld) vrij gemotiveerd over het feit dat ik een karakter kan bespelen in een situatie waar de ontwikkeling zo uiteen kan lopen.

Nu waarom zou je mij nemen? Ik zeg niet dat ik de beste optie ben, noch de origineelste. Maar ik geef wel mijn plechtig woord dat Stain actief zal zijn. Geloof je me niet? Goed dan. Ik wil enkel daarbij zeggen dat ik bijna al mijn chars dood ga gooien na mijn examens (ik ben bv al begonnen met Lakeside) zodat ik plaats kan maken voor een nieuw werkvlak en nieuwe karakters. De meeste karakters die ik nu heb zijn een beetje aan het uitdrogen en ik wil al zeker klaar zijn om een nieuw, goed actief karakter aan te maken. Ik heb nu al Silver die ik wat actief probeer te maken. Maar een tweede, goed actief account kan er zeker bij!

Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen overtuigen met deze aanmelding! En ik bedank jullie ook zeker met het volledige doorlezen van dit. Ik ben zeker al heel gemotiveerd om dit karakter te bespelen. Veel succes met kiezen!

-Bo2 over & out~


Note: je met met de muis op het plaatje blijven, de hover is best traag c;

Setjesvoorbeeld:


Laatst aangepast door Snowdrop op di 5 jul 2016 - 14:14; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{Kitten Search} Nest of Thorns Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimezo 19 jun 2016 - 14:11

Shadowkit
"Discontent follows ambition like a shadow"

In de nursery hoor je het geluid van een jong nestje piepende kittens. Ze spelen nog niet, zoals de andere kittens in de nursery, maar ze zijn daarom niet minder stil. Voorzichtig benader je de moeder van het nestje, Sinclaw. Je krijgt een vreemd gevoel van haar, niet het gevoel dat je krijgt van de andere queens in de den - van hen uit komt liefde, moederwarmte, maar van de zwart-witte poes voel je iets anders komen. Je kan er moeilijk een stempel op plakken - was dat vijandigheid, of had ze gewoon een slechte dag? Misschien was ze nog doodop van de bevalling, die slechts een dag eerder was geweest. Je schud je hoofd en besluit je op de kittens te richten. De grootste en oudste valt je meteen op; de eerstgeborene van het nest*. Het is een compleet zwart katertje, met een opvallende witte plek op zijn borst - dat zie je, omdat hij naar jou toe is gericht, in plaats van met zijn kopje tegen zijn moeder zoals de anderen. Je kan niet zien of hij nog andere witte plekken heeft. Het katertje beweegt even in zijn slaap en rekt zijn pootjes uit - nu zie je dat zijn linkerachterpootje ook een wit plekje heeft, net onder zijn knie. De jonge kitten heeft zijn oogjes nog toe, maar je weet toch al dat ze op dit moment in zijn levenscyclus nog de grijs-blauwige kleur zouden hebben die alle kittens hebben op deze leeftijd. Shadowkit is de naam van het kleintje - je had de andere katten al over het nieuwe nestje horen praten, en Thornfang, de vader, was trots op zijn kittens. Hij had ze al beschreven in de warriorsden, tegen die die nieuwsgierig vroegen hoe het met hen ging. Shadowkit is nog klein, maar ziet er al groot uit - een typische Shadowclan bouw. Hij is dan ook genoemd naar de clan, uit trots voor hun kwaliteiten en hun principes.

Een maan of twee later, rond zonhoog, word je opeens uit je gedachten gerukt door de enthousiaste piepjes van de kittens. ze komen voor de eerste keer buiten, en ze zijn zo vrolijk! Shadowkit loopt voorop, zijn nu al brede schoudertjes trots opgeheven. Het witte plekje op zijn borst valt erg op - het plekje op zijn achterpootje minder, maar toch nog wel op zijn anders pikzwarte vacht. Bij zijn siblings is het grijsblauw al wat aan het vervagen, maar het ziet er naaruit dat Shadowkit grijze ogen zal hebben, aangezien er nog niet veel verschil te merken is. Hij springt wat verder weg van zijn siblings en kijkt enthousiast om zich heen, een glimlach om zijn zwarte snuitje geplooid. Hier had hij op gewacht, zo lijkt het. Je glimlacht even om zijn enthousiasme en draait je hoofd weg van hen, om verder te praten met de kat die naast je zit. Opeens voel je iets aan je staart. Je kijkt er verbaasd naar, en merkt dat de zwarte kitten erin zit te klauwen alsof het prooi was. Het doet nog niet echt pijn, maar je voelt wel dat hij grote klauwtjes heeft - zelfs voor zijn leeftijd. Hij kijkt op, vrolijk en enthousiast - hij lijkt niet door te hebben dat het niet al te aangenaam voelt, of dat zijn klauwtjes best wel eens iemand pijn zouden kunnen doen. Hoofdschuddend schud je de jonge kitten van je staart en kijk je eens even naar Sinclaw. Ze moet haar kittens onder controle houden.

Nog een paar manen later - de kittens zijn nu zo'n 4 manen oud. Shadowkit heeft al heel wat jongere kittens aan het huilen gebracht - nooit bewust. Hij heeft een vreemde 'humor'. Je hebt gehoord van een andere warrior dat hij een andere kitten had gezegd dat haar moeder dood was, om dan in lachen uit te barsten. "Grapje!". Shadowkit lijkt niet echt door te hebben dat andere katten daardoor gekwetst kunnen raken. Er is wat commotie in het camp, en nieuwsgierig naar wat er aan de hand is ga je kijken. Een aantal katten staan rond één van de dennenbomen aan de rand van het camp en kijken naar boven. Je duwt je wat tussen de katten, tot je ziet wat er aan de hand is. Shadowkit zit in de boom, helemaal bovenaan op één van de dunste takken. Zijn vader Thornfang klimt achter hem aan, vastberaden om zijn zoontje te redden - maar de jonge kitten ziet er niet bang uit. Hij lacht en kijkt neer op de katten beneden, zijn grijze ogen geamuseerd en vrolijk. "Pak me dan, als je kan!", zegt hij, en hij doet een poging om weer wat hoger te klimmen. "Je gaat me toch nooit kunnen pakken!" Hij denkt dat het allemaal een spel is, dat hij toch niet gewond zou raken. Je schud je hoofd, maar beslist ook dat je hier niet echt iets kan doen. Daarom ga je Acefray maar halen, de Medicine cat, zodat wanneer het onvermijdelijke gebeurt en Shadowkit valt, hij meteen gered kan worden.**

Opnieuw een drietal manen later - Sinclaw & Thornfang's kittens zijn een maan geleden apprentice geworden. Shadowkit traint hard en veel, zelfs als zijn mentor geen tijd voor hem heeft. Hij is ambitieus en wil beter zijn dan alle anderen. Zelfs wanneer hij een vechtmove of een jachttechniek volledig onder de knie heeft, is het nog niet goed genoeg - hij wil steeds meer, steeds beter zijn. De zwarte kater heeft een halflange vacht die echter niets doet om zijn grote spieren te verbergen. Zelfs op 7 manen oude leeftijd is hij even groot als de kleinste warriors van zijn clan, en zelfs groter dan de gemiddelde Windclanner. Hij had zijn groeispurt dan ook tamelijk vroeg. Nu zijn zijn poten nog tamelijk slungelig en zijn hoofd wat te klein voor zijn lichaam, maar binnen een maan of twee zou hij er al uitzien als een echte Shadowclan warrior - maar nog niet helemaal volgroeid, natuurlijk. Dat zou hij pas zijn rond zijn 15de maan, en dan zou hij echt boven de menigte uitsteken. De witte vlek op zijn borst is groter geworden en erg opvallend; naast zijn staalgrijze ogen is het het eerste wat je aan hem opvalt. Zijn klauwen zijn groter dan gemiddeld en hij houd ze graag erg scherp. Hij vecht graag, maar niet zozeer uit kwaadaardigheid; hij vind het een tof spel en beseft niet dat hij zijn vechtpartner pijn kan doen. daarom kan het moeilijk zijn voor hem om zich te herinneren dat hij zijn klauwen niet mag uitslaan tijdens trainingen en tijdens spelletjes.

*als dat kan ofc ;3
**Dit is een hypothetische situatie en is gewoon bedoelt om zijn karaktereigenschappen wat uit te leggen; dit hoeft niet te gebeuren in de RPG

Over Mezelf:


Bunbun uit-
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
{Kitten Search} Nest of Thorns R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimema 20 jun 2016 - 12:22

Tof dat er al wat aanmeldingen zijn! T kiezen zal nu al lastig worden (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinykit,
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns DPKsfdL
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 Weeks
Gender: She-cat ♀
Rank:
Tinykit,
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimema 20 jun 2016 - 15:01

Mijn aanmelding is afgerond!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sootpaw.
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns DPKsfdL
Fien, Fifi, Fibeest :3
86
Actief
And I've been sitting at the bottom of a swimming pool for a while now, drowning my thoughts out with sounds.

CAT'S PROFILE
Age: || 8 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sootpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimema 20 jun 2016 - 18:46

Wel mijn aanmelding is af. Ik heb de hele stamboom verklooid, maar ik krijg hem niet meer goed dus laat ik het maar ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostfang
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns DPKsfdL
Lorelei
24
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ghostfang
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimedi 21 jun 2016 - 9:19

Ik trek me terug, excuses


Laatst aangepast door Ghostfang op ma 11 jul 2016 - 1:32; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
{Kitten Search} Nest of Thorns BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimedi 21 jun 2016 - 16:38



"Now this is the law of the jungle, as old and as true as the sky,
And the wolf that shall keep it may prosper, but the wolf that shall break it must die.
{Kitten Search} Nest of Thorns 2w6s2ds
As the creeper that girdles the tree trunk, the law runneth forward and back;
For the strength of the pack is the wolf, and the strength of the wolf is the pack."




》¤General¤《



Who am I?



Birth name: Wolfkit
Future names: Wolfpaw-Wolfchase-(?)Wolfstar(?)
Name meaning: Wolfjacht
-Wolf
De wolf (Canis lupus) is een zoogdier uit de familie hondachtigen (Canidae), die behoort tot de roofdieren (Carnivora).
-chase
Jacht/achtervolging. De jacht op een prooidier.
Why: {ingame } 
-Wolfkit
Het moment dat Wolfkit ter wereld wordt gebracht, zit haar half lange vacht meteen al volledig door de war, wat haar een bijzonder wilde aanblik geef. Afgezien van dat bezit haar vacht verscheidene donkere en lichtere vegen grijs, die al snel doen denken aan een wolvenjong.
-Wolfpaw
-paw is het achtervoegsel wat ze te danken heeft aan haar rang als apprentice
-Wolfchase
Deze naam zal ze toegerekend krijgen door haar opvallende vastberadenheid en uithoudingsvermogen, net als een jagende wolf.

-Deze naam zou nog kunnen veranderen, mocht er iets bijzonders gebeuren waar ze een andere naam aan zal verdienen.

{Out of character} Wolven zijn mijn absolute favoriete dieren en ik heb eigenlijk altijd al een account met het voorzetsel 'Wolf' willen bespelen. Het is echter dat het best een veel gebruikt voorvoegsel is, iets wat ik meestal probeer te vermijden. Nu past deze naam echter erg goed bij het karakter en daarom heb ik toch besloten dit te kiezen.
Gender: She-cat
Clan: Shadowclan
Sexual orientation: Asexueel/Aromantisch {homosexueel} [Zie uitleg bij Inside]
Bloodline: 25% Thunderclan  75% Shadowclan


》¤Outside¤《



-What do I look like?




General description: Wolfkit is een grijzig/zwart poesje. Haar vacht is over het algemeen dezelfde grijs als haar vader, maar bevat lichtere en donkere vegen verspreid over haar hele lichaam, wat een nogal oneven en wilde aanblik geeft, waar ze dan ook haar naam aan dankt. Haar borst en buik zijn iets lichter van kleur samen met haar tenen en een wit stipje aan het einde van haar staart.
Net als haar beide ouder heeft ze fel gele ogen, al lijken de hare soms bijna amberkleurig in bepaald licht.
Wolfkit is misschien niet de mooiste kat die rond loopt in de Shadowclan, maar heeft op een bepaalde wijze zo haar charme.
Build: Wolfkit heeft meteen al opvallend grote poten als kitten, wat er terecht op wijst dat ze later een grote poes wordt. Dit is echter vooral in de lengte, ze staat hoog op de poten maar heeft voor de rest een balanceerde bouw, in tegenstelling tot haar moeder.
Furlength: Iets langer dan normaal, maar niet lang genoeg om echt vervelend te zijn. Het enige nadeel is dat ze het hier wel sneller door warm heeft, maar in de winter er niet echt heel veel voordeel aan heeft.
Fur color&pattern: Haar vacht is vaal grijs met lichtere en donkere vegen, haar borst en buik zijn lichter van kleur en aan het puntje van haar staart zit een witte punt.
Picture:
Oogkleur moet geel zijn:
Setje:
x:


》¤Inside¤《



What's my personality?




Keywords: 》Fel》koppig》Rebels》rechtvaardig》eigen wil is wet》Tomboy》geen tijd voor liefde 》Familie》 Mam?
General description: Als kitten is al te merken dat Wolfkit niet voor de poes is. Ze speelt ruig en alles moet gaan zoals zij het zegt. Het poesje weet niet echt wat 'respect' betekend en doet en zegt wat ze niet laten kan, wat haar bijzonder vaak in de problemen brengt. Het liefst speelt ze met de katertjes, want de truttige spelletjes van de poezen doen haar niets. Ze zal altijd het ruige spelen in de modder boven het tuttige gebabbel met de poezen kiezen.
Het is een pienter poesje, en ze voelt haarscherp aan dat haar moeder eigenlijk niet zoveel met haar en haar siblings heeft. Dit motiveert haar alleen maar om beter bij haar moeder in de smaak te vallen. Daarom doet Wolfkit maar wat haar best om op te vallen aan haar moeder, eens een goed woordje uit haar te krijgen en die moederlijke liefde te voelen die ze zo graag wilt. Haar vader betekend ook erg veel voor haar, bij hem durft ze wat meer haar zwakkere kant te laten zien. Echter is het vooral hara moeder waar ze haar uiterste best voor doet.
Hoe ze met haar siblings omgaat, hangt heel erg af van hun karakter.

Naarmate Wolfkit opgroeit gaan de scherpe kantjes wel een beetje van haar karakter af, al is het niet veel. Nog steeds doet ze wat ze niet laten kan en leeft haar eigen leven, zonder ook maar iemand haar de regels voor te laten schrijven. Enkel heeft ze wel iets van ontzag ontwikkeld voor de hoge rangen in haar clan en na behoorlijk wat straffen houdt ze zich toch wel aan de opgelegde regels, al is dat enkel omdat ze weet dat ze anders misschien de clan uit wordt geknikkerd. Nog steeds doet ze haar uiterste best om bij mamslief in de smaak te vallen, maar dan ook echt haar uiterste best, waardoor ze soms over haar eigen grenzen gaat. Ze zal alles doen wat moeder haar vraagt, en Sinclaw is de enige die dat 'privilege' heeft, want voor de rest luistert ze naar niemand anders dan haar leader, eens in de zoveel tijd.
Ze heeft nu echter ook een behoorlijk scherpe tong ontwikkeld, met haar scherpe en soms sarcastische opmerkingen kan ze katten behoorlijk kwetsen. Wolfchase zal dan ook niet twijfelen om je keihard op je fouten te drukken en zal er niet tegen kunnen als iets onrechtvaardig gaat. Ze vindt heel erg dat iedereen gelijk is en zo behandelt moet worden, als dat niet gebeurt kan dat haar furieus maken.
Als je haar voor het eerst leert kennen, zal je haar dus zien als een hardwerkende, rechtvaardige, koppige poes die haar eigen weg gaat en zich van niets of niemand iets aantrekt. Het is heel lastig dichtbij haar te komen, omdat ze niet echt het nut van vriendschap en/of een relatie ziet. Eigenlijk heeft ze heel erg iemand nodig die haar leert dat het oké is om fouten te maken en plezier te hebben, want dit verleert ze na verloop van tijd nogal en ze drijft zichzelf tot het uiterste.

Wolfchase houdt zichzelf voor dat liefde onzin is. Als apprentice zal ze misschien nog wel eens een crush krijgen, waarbij haar voorkeur toch uit lijkt te gaan naar poezen. Dezen zullen echter niets in haar zien en haar volledig de grond in werken, wat haar onwijs pijn doet. Na deze ervaringen besluit ze als warrior er niet meer aan te beginnen en mocht ze toch dergelijke gevoelend ontwikkelen, zal ze dat negeren of juist een soort haat ontwikkelen tegen deze kat.
Specialty: Wolfkit zal een zeer goede krijger worden met een goed gevoel voor wat rechtvaardig is en wat niet. ze houdt haar hoofd kalm in moeilijke situaties en werkt hard en lang.
Flaws: De poes zal heel vaak in de problemen komen doordat ze haar mond niet kan houden. Ook als het totaal niet gevraagd is zal ze haar mening geven en als er regels zijn waar ze het niet mee eens, zal ze dat maar al te duidelijk laten merken. Vooral als kitten en apprentice zal ze steeds in de problemen komen hierdoor.

-dit is een algemene beschrijving van hoe ik haar nu in mijn hoofd heb. Voor de rest laat ik haar lekker uitgroeien in de RPG


》¤Player¤《




Who is behind Wolfkit?

Me, myself and I: Heya!  Mijn naam is Elena, maar eigenlijk sta ik hier vooral bekend met mijn bijnaam Kip. Ik ben 15 jaar oud en RPG als sinds m'n elfde.  Ooit ben ik begonnen op Wolfstory als Mindo, ik geloof dat ik daar Nath zelfs al voorbij heb zien komen als Ceylen/Ceylan. :')
Hoe dan ook, het is ongeveer 3 jaar geleden dat ik me hier heb aangemeld. Toentertijd heb ik me zelfs nog aangemeld als kitten van Innerghost en Flamepath, eeuwen terug. 
Maar ik heb inactieve periodes gehad hier, echter heb ik deze RPG te erg gemist om lang weg te blijven en daarom ben ik hier nu weer, voor zolang als de tijd dat toe laat.
Motivation: Goed, ik vind het altijd een beetje lastig om een goede motivatie te geven, want het is voor mij altijd lastig geweest enthousiasme via woorden over te brengen.
Never the less! Het lijkt me echt geweldig dit karakter te bespelen. Ik begin eigenlijk altijd met zo jong mogelijke karakters, zodat ik ze volledig door de rpg kan laten vormen. En het allermooist nog wel is om dan een kitten vanaf de geboorte te bespelen; er is namelijk niets leukers dan om te zien hoe je karakter door de RPG gevormd wordt, je kat kan volledig anders eindigen dan je had gedacht toen je hem/haar aanmaakte. Dat is ook waarom ik nog helemaal geen plannen heb gemaakt voor deze meid, in de hoop dat alles zich lekker uitvogelt in de RPG <3

Daarnaast is Wolfkit bijna het tegenovergestelde van het account dat ik nu heb, Routpaw. Dit heb ik express zo gedaan omdat het me een uitdaging lijkt twee karakter te bespelen die eigenlijk helemaal niets gemeen hebben, omdat je dan ook op verschillende manieren de RPG ontdekt. Bovendien heb ik besloten dat ik wel genoeg tijd heb voor nog een echt actief karakter. Ik probeer zo min mogelijk accounts te houden, zodat ik ieder lekker actief kan houden en er niet een laat gaan verstoffen. Daarom heb ik ook m'n oude accounts hier nog niet opgepakt.
Ik ben er niet zo dol op om me aan te melden bij nesten, omdat ik altijd nogal bang ben niet goed genoeg te zijn en gekozen te worden. Het heeft me dan ook even gekost om de knoop door te hakken. Ik kon het echt niet laten, omdat ik bakkenvol inspiratie heb en al helemaal voor Wolfkit en Sinclaw is een kat die ik in het bijzonder al heel erg lang ken en op wiens karakter en uiterlijk ik een beetje verliefd ben geworden (oeps) daarnaast heb je de volledig goedgelovige Thornfang die alles aan de relatie en de kittens rooskleurig ziet. Ik ben echt ontzettend benieuwd wanneer/of de bom gaat ontploffen en wat er daarna gebeurt!
Ik geef het dus maar een kans, niet geschoten is altijd mis! (:
Heel veel succes met kiezen en ik hoop dat Wolfkit volgens jullie in het nest past, en zo niet, dan stalk ik het nest toch wel :'D
Other account: in het verleden heb ik onder andere Poisonpaw, Dawnpaw, Airpaw en Jinx bespeelt samen met wat minder bekende karakters. Nu heb ik enkel Routpaw waarmee ik echt actief ben.
Note: Ik ben slecht met het maken van mooie kaders en postsheets, vandaar dat deze aanmelding misschien wat naakt oogt. Om het 'goed' te maken heb ik alle energie en tijd in het karakter zelf gestopt


Laatst aangepast door Routpaw op do 23 jun 2016 - 20:28; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimewo 22 jun 2016 - 15:21

{Kitten Search} Nest of Thorns 25txg6t
General

Name: Wisteriakit
Future names: Wisteriapaw - Wisteria? - Wisteriastar (?)
Prefix: Wisteria betekend blauweregen, een plant met paarsblauwe bloemen. Niet alleen vind ik het een mooi woord, ook is het een erg toepasselijke naam voor haar. De plant oogt heel mooi maar kan niet op zich zelf groeien gezien het een klimmende plant is.
Suffix: Over haar suffix ben ik nog niet helemaal zeker, die komt waarschijnlijk pas tegen de tijd dat ze warrior word in de rpg gezien ik wel wil dat het bij haar past.
Age: Unborn
Gender: Female
Sexuality: Hetero
Parents: Sinclaw x Thornfang
Siblings: (half) Banepaw, Beekit & Tallpaw
Bloodline: 25% Thunderclan - 75% Shadowclan
Clan: Shadowclan

Inside

Wisteria
De meeste zullen het niet aan haar merken maar Wisteria zal helemaal niet de zelfverzekerde kattin zijn die ze lijkt te zijn. Door goede peptalks en de acteer skills die ze van haar moeder heeft geërfd zullen de meeste katten dat echter niet doorhebben. Over het algemeen zal ze vrij vriendelijk zijn tegen anderen al kan ze soms wat terughoudend zijn. Wisteria zal iedereen te vriend proberen te houden, zowel omdat ze geen ruzie wil als om de reden dat ze het makkelijker vind om katten aan haar kant te houden indien nodig. Ze is vrij makkelijk over te halen en doet soms dingen zonder er echt over na te denken.
Darkest
Ja ja ik zie je wel raar kijken en je afvragen waarom hier ineens Darkest staat. Dat komt doordat Wisteria Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS) heeft. Darkest is dus haar alter ego zonder wie Wisteria niet zou kunnen leven. Darkest zal ook een suffix bij zich dragen die gelijk met Wisteria veranderd. Darkestkit, Darkestpaw en Darkestwish (Darkeststar (?)). En nee het is niet zoals de typische DIS gevallen met een goede en kwade kant. Darkest is dan ook niet echt slecht, eerder wat ondeugend. Ze zal niet de controle willen overnemen al gebeurd dit zo nu en dan wel en ze zal Wisteria ook niet afkraken. In tegenstelling, ze zal haar zelfs peptalks geven en haar opbeuren, zelfvertrouwen geven en haar vriend zijn. Darkest heeft wel een ondeugende kant en daagt Wisteria dan ook wel eens uit.
Demise
Jup nog een persoonlijkheid, de kans dat deze veel omhoog gaat komen in de rpg is erg klein. In tegenstelling tot Darkest is Demise een los staande persoonlijkheid die niet verbonden is met de anderen. Van wat Demise doet zal alleen Darkest kleine stukjes weten en Wisteria helemaal niets. Demise komt alleen naar boven als zij zelf of iemand waarom ze veel geeft in levensgevaar is. Gezien Demise niets van Wisteria en Darkest weet kan ze niet veel meer doen dan zichzelf in veiligheid brengen door degene die ze als haar 'tegenstander' ziet te bevechten. Wie ze als haar 'tegenstander' ziet ligt aan hoe ze tegen de situatie aankijkt, het zou dus ook een vriend kunnen zijn.

Outside

Fur length: Kort tot half lang
Fur pattern: Egaal
Fur color: Gistzwart
Eye color: IJsblauw
Nose color: Zwart
Pawpads color: Zwart
Whisker color: Zwart
Build: Wisteria zal als (een van) de kleinste uit het nest worden geboren. Ze zal dan ook in het begin veel tegen anderen aankruipen voor warmte, wat bij haar naam past. De groei in de eerste zes moons zal bij haar niet meer dan normaal zijn wat er voor zorgt dat ze wat aan de kleine kant is als ze apprentice word. In het begin van haar apprentice tijd zal ze een plotselinge groeispurt krijgen waardoor ze voor een tijdje groter is dan de anderen. Tegen de tijd dat ze warrior is zal ze ongeveer de gemiddelde hoogte voor katten van haar leeftijd hebben.
Scars: Nog geen

About me

Heya, ik ben Anouk. Jullie kennen me waarschijnlijk een soort van half maar niet echt goed dus ga ik gewoon vertellen wie ik ben, of je er nou zin in hebt of niet. Ik ben een 16 jaar oud meisje en doe aan rpg op fora sinds ongeveer november 2013, ongeveer een maandje later meldde ik me ook hier op Warrior Cats aan. Ik zit hier dus al wel een tijdje al ben ik niet echt bekend heb ik zo het gevoel. Mijn bekendste account hier ooit en ook nu is Hellhound en die is al niet geweldig bekend. Momenteel heb ik ook Rousepaw en probeer ik opnieuw leven te blazen in Ermine. En ik ben nogal slecht in het maken van aanmeldingen maar dat hadden jullie vast al wel door.
Overigens is de reden dat ik haar karakter niet ver heb uitgewerkt het feit dat ik vreselijk ben persoonlijkheden beschrijven. Ook kan ik me nooit echt houden aan een persoonlijkheid gedurende de rpg en eindigen katten toch vaak anders dan ik eerst had uitgedacht. Je zou het jammer kunnen noemen maar ik vind het juist leuk om persoonlijkheden te ontwikkelen en te zien veranderen in de rpg. Zo zou Hellhound een brute killer moeten zijn en Rousepaw totaal happy-go-lucky. Hellhound is een of andere idiote wijsneus geworden die niets aan vechten vind en Rousepaw heeft toch een erg serieuze kant. Daarom ga ik ook vrijwel niets vast zetten aan haar persoonlijkheid.
Het enige van haar persoonlijkheid dat ik echt voor 100% vast heb staan is haar DIS. Simpelweg omdat ik erg graag nog een keer een karakter met DIS wil bespelen. Waarschijnlijk hebben jullie er al wel meer over het forum zien rondlopen, misschien mijn vorige (Nightshadow) ook wel. Ik vond het geweldig om Nightshadow te bespelen, ze was ook op dat moment de enige kat op het forum met DIS. Ze had echter wel de typische DIS met een goede en kwade kant. Maar de reden dat ik gestopt ben met haar kwam niet door tijdsgebrek of geen motivatie of inspiratie. Na Nightshadow kwamen er plotseling erg veel katten met DIS bij wat het voor mij niet zo leuk meer maakte om haar te bespelen. Achteraf heb ik er wel spijt van gehad dat ik haar toen heb laten vallen. Wel wil ik er voor zorgen dat Wisteria geen vervanger voor Nightshadow word, simpelweg omdat zoiets meestal niet werkt. Wisteria staan dan ook heel anders tegenover haar DIS dan Nightshadow deed.
Okay dan eigenlijk had ik helemaal niet zo veel tijd hiervoor maar ehm tja. School is op het moment erg druk en daarom had ik me inactief gemeld voor de komende tijd tot ik weer meer tijd zou hebben. Alleen toen verscheen het topic voor dit nestje. En die kans kon ik natuurlijk niet laten schieten. Wisteria heb ik al een enorm lange tijd in mijn hoofd alleen er kwamen al die tijd geen kitten searches. De enige keer dat er een kwam kon ik er nog niet eens iets mee ook gezien ik wel meer achtergrond informatie nodig had over de ouders. Nou had ik het geluk dat dit nestje echt perfect voor haar is, perfecter dan ik zou denken dat ooit zou komen. Dat Sin niet zo blij is met de kittens terwijl Thorn dat juist wel is gaat zeker een leuke factor zijn in het ontwikkelen van haar verdere persoonlijkheid.

Wisteria
Terug naar boven Ga naar beneden
Bramblepaw
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns Ssg1OQF
{
94
Actief
I went to far
when i was beggin on my knees {

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bramblepaw
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimewo 22 jun 2016 - 21:03

-
Veel succes met het kiezen van de kittens :3


Laatst aangepast door Bramblekit, op wo 22 jun 2016 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimewo 22 jun 2016 - 21:40


   
Everyone got a little secret, holding in their minds

{IᑎᑎᕮᖇᔕIGᕼT}
Name
Innerkit
Warrior name
Innersight
Meaning of the name
Inner=Innerlijk,binnenin, vernoemd naar haar oma in dit geval. Sight= zicht/inzicht.
De naam betekend Innerlijk Zicht.
Gender
Female
Age
Unborn
Clan
Shadowclan
Leader
Innerstar
Deputy
Tallshadow
Medicine Cat
Acefray
Med.cat Apprentice
Canarypaw
Season born in
Newleaf(I suposse?)


{ᖴᗩᗰIᒪY}
Mother
Sinclaw
Father
Thornfang
Grandmothers
Innerstar, Disturbingvoice
Grandfathers
Flamepath, Darkfire
Brothers
Tallpaw and unknown
Sisters
Banepaw and unknown

{ᗩᑭᑭᖇᕮᗩᑎᑕᕮ}
Innerkit is een kleine zwarte kitten die opvallend veel op Innerstar lijkt, waardoor ze hier ook naar vernoemt wordt. Ze lijkt erg teder te zijn en ook in haar gedrag(zie character) zal ze de indruk wekken zwak en breekbaar te zijn. Ze lijkt in geen geval op een van haar ouders nog. Haar ogen zullen blauw zijn als ze geopend zijn, zoals kittens altijd hebben, maar terwijl iedereen verwacht dat ze de blauwe kleur zo ongeveer gaat behouden, komt er nog een verrassing voor de anderen.
Vlak voor haar Apprentice tijd en tijdens zal Innerkit groeispurten meemaken en haar kleine lijfje maakt plaats voor een bijna uit de kluiten gewassen kitten/apprentice. Ook haar ogen zijn al duidelijk aan het verkleuren en in plaats van het verwachte blauw krijgen ze juist de gele kleur die haar moeder ook draagt.
De spurten zullen echter ook weer snel afnemen en als ze volwassene is steekt ze niet met kop en schouders boven iedereen uit, ze is wat groter dan de gemiddelde poes, maar kleiner dan de gemiddelde kater eigenlijk. Wel heeft ze net als Sinclaw een wat mannelijker bouw, hoewel bij haar ook nog steeds duidelijk poezenkenmerken aanwezig zijn, zoals een spitser neus en minder brede borstkas. Van haar vader Thornfang lijkt ze nu echt nauwelijks iets te dragen, hooguit enkele kleine details in haar bouw.  

{ᑕᕼᗩᖇᗩᑕTᕮᖇ}
De jonge Innerkit zal een wat afwezig poesje zijn die moeite heeft om te krijgen wat ze wilt. Vaak lijdt ze honger omdat de anderen haar voor waren bij de melk of omdat ze gewoon geen plekje kon vinden. Als er iets mis is piept ze maar enkele keren en meestal ook niet heel luid. Innerkit zal hierdoor de indruk wekken om het zwakste uit het nest te zijn. Ondanks dat de eerste weken zwaar voor haar zijn, overleeft ze het en mag ze eindelijk haar oogjes opendoen. Nu ze kan zien kan ze gemakkelijk dingen doorhebben en vindt ze gewoon vrije plekjes door eerst even toe te kijken. Als ze niet kan drinken of wat dan ook zal ze op haar beurt wachten en haar kans grijpen zodra een van haar siblings weggaat. Bij eten zal ze vlug een stukje pakken en dat verderop eten, om er zeker van te zijn dat de anderen eraf blijven.
Later als ze wat groter is zal Innerkit veel katten observeren en in de gaten houden. Ze leert hierdoor veel verschillende karakters en katten in het algemeen te kennen. Ook zal ze vlug doorhebben als er iets aan de hand is, vlugger dan de meesten, omdat ze verschillen kan zien in het gedrag van katten. Ze ziet het bijvoorbeeld dat een kat die blij doet niet echt blij is omdat ze iets mis wat ze meestal bij deze kat ziet als hij blij is, maar ook voor vele andere dingen.
Dit is het begin, maar dan komen de geheimen. Innerkit zal natuurlijk ook goed zijn in geheimen ontdekken soms en hierin vindt ze een hobby. Als ze een geheimpje denkt te hebben verteld ze dit aan degene met het geheim, trots dat ze het heeft gevonden. Ze belooft de andere wel altijd om het te bewaren als ze gelijk heeft. Haar social skills verbeteren er ook door, als ze met meer katten in contact komt en ze gaat gemakkelijker gesprekken aan, waardoor haar vriendencirkel groeit. Toch, een onschuldige poesje dat van geheimpjes houdt veranderd al snel door invloed. Een kat die dichtbij haar staat maar geen lieverdje is(Sinclaw probaly) heeft haar talent door en weet dat geheimen anderen kan tegenwerken. Het hebben van een geheim van je vijanden kan hun bang maken, als je het vertelde kon je hun hele wereld breken. Hoe erger, hoe beter. Dus, vlak voor haar Apprentice tijd krijgt Innerkit een speciale training;manipulatie. Wat ze kende als een spelletje wordt nu een manier om anderen om haar vinger te winden als het waren. Het poesje was eerst nog nauwelijks met slechte daden en anderszins in aanraking gekomen, toch zal hier een andere, duistere kant van haar karakter opeens te voorschijn komen. Ze is blij met de lessen en ziet in dat al die geheimpjes die ze draagt nut kunnen hebben voor haar nu. Haar eerste slachtoffers zijn andere kittens, die misschien zelfs vrienden zijn. Ze pakt speelgoed en eten af en als ze het terugvragen verklaard Innerkit dat het een geheim moet zijn en als ze haar verraden, zal zij hun geheimpjes verraden.
Dit houdt ze vol tot in de Apprentice tijd, waar het juist nog wat erger wordt. Ze laat anderen klusjes voor haar opknappen, overtreed regels, maar bedreigt iedereen die het ziet. Zelfs oudere katten komen er niet gemakkelijk vanaf. Nee, respect heeft ze niet en ze zit wel eens in de nesten, maar daar wordt ze groot en sterk van, volgens haarzelf. Ze ontloopt straf niet als ze het echt niet kan voorkomen. Wat ook opvallend is dat ze toch wel van eerlijkheid houdt. Niet de eerlijkheid van niet liegen, daar heeft ze geen problemen mee, maar dat iedereen aan de beurt komt en heeft. Dit is een overblijfsel van haar kittentijd. Eten afpakken van anderen is iets wat ze nog nauwelijks doet en ze kijkt altijd goed toe of iedereen heeft. Als ze bij de Nursey voedsel gaat brengen kan ze zelfs wel een blijven en het verdelen onder de kittens. Wat betreft volwassenen is ze daar wat minder in, gezien ze verwacht dat die wel voor zich zelf kunnen zorgen


thank you Sarah of Kickstart!


Laatst aangepast door Silhouetteheart op di 28 jun 2016 - 16:08; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tomtitgaze
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns 19758610
Quinty
191
Actief
"Pure blood is no guarantee of virtue!"

CAT'S PROFILE
Age: 45 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tomtitgaze
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimedo 23 jun 2016 - 14:44

"I'm the forgotten prince, the nameless cat. I live my life to serve, the one who drag the sinners on her back."
{Kitten Search} Nest of Thorns 2z4imuq


"An identity is only made if it has a name."

::Algemeen::

Naam: Onbekend
Nicknames: Onbekend
Waarom heeft het geen naam:
Oké eigenlijk vind ik het de laatste tijd niet meer leuk om een kitten een naam te geven, een ouder geeft het naampje aan de kitten en niet de kitten zelf. Hierbij wil ik eigenlijk als ik wordt gekozen dat het spannend wordt welke naam deze kitten krijgt, want ja elke ouder geeft zijn kitten een naam niet de speler of de kitten zelf. Ik wil eigenlijk jullie het gunnen <3 1. Ik heb het vertrouwen ik jullie dat jullie een goede naam zullen geven waarschijnlijk een betere dan dat ik ooit zal bedenken. 2. Het is leuker voor de ouders, want dan als de ouders een naam geven aan de kitten in de RPG is het dus echt gebeurd en niet van te voren afgesproken. 3. Wie wilt zijn eigen baby geen naam geven.. *kijkt naar Sinclaw* volgens mij gaat Sin niet eens een naam geven. #BlameSin xD Grapje


Hoe ben je van plan om een acc te maken:
Nou.. Omdat het geboorten topic niet gelijk wordt aangemaakt en mijn kitten wel zal ik het een random naam geven zoals Nameless kitten SxT of iets anders, hierbij zou ik dus wachten tot het geboorten topic er staat en laat ik de naam aanpassen als hij zijn naam gehad heeft zodat dit echt via de RPG wordt gekozen. Dit leek me eens anders, dus waarom niet testen xD Iets nieuws kan iets leuks worden toch?

Geslacht: Tom-Cat, Kater
Bloedlijn: 25% Thunderclan 75%Shadowclan
Ouders: Thornfang X Sinclaw
Rank: Kitten
Toekomstige ranks: Apprentice//?Medicine cat-apprentice?//Young Warrior// Warrior//Senior Warrior//Medicinecat//Elder//?Deputy?//?Leader?
Leeftijd: Ongeboren
Thema: -
Voice:
Dit komt uit een spel waarbij je eigen karakter met andere karakters kan shippen al is het een vechtspel. Zo niet schrikken, dit was een waarschuwing:
https://www.youtube.com/watch?v=XB1z9MMWuGg




{Kitten Search} Nest of Thorns 2qvrq0o

"Everything what I could remember."

::Familie::

Moeder: Sinclaw
Vader: Thornfang
Broer(tjes): Onbekend
Zus(jes): Onbekend
Gedachtes:
Kat//Status//Gedachtes//

Innerstar//Oma-Leider//
Flamepath//Opa//
Disturbingvoice//Oma//
Darkfire//Opa//
Bonecrusher//Tante//
Dimlight//Oom//
Fawnstep//Tante//
Littlestream//Tante//
Roughflower//Nicht//
Slatefur//Nicht//
Hailpaw//Nicht//
Aurorasky//Nicht//
Crescentpaw//Nicht//
Rainpaw//Nicht//
Heavepaw//Nicht//
Flintpaw//Nicht//
Sinclaw//Moeder//
Thornfang//Vader//
Banepaw//Half-zus//
Beekit//Half-zus//
Tallpaw//Half-broer//

Ik laat dit leeg want katten leren katten pas kennen in de RPG.


"My appearance reflects my commitment to my liege"

::Outside::

Vacht kleur: Zwart met wit
Vacht lengte: Langharig en pluizig
Oogkleur: Geel met enkele tinten amber
Klauw lengte: Lang
Lengte tand: Lang
Lengte staart: Normaal-lang
Bouw:
Hij heeft een stevige, mannelijke bouw. Hij heeft massieve spieren en heeft een grove kop, de kater heeft normale grootte. Al zijn, zijn klauwen en tanden erg lang en breed, deze zijn al te zien als hij een kitten is. veder staat hij hoog op zijn poten en heeft hij een vrij lange staart, dus vrij veel evenwicht. Hij heeft ook een hele wilde onverzorgde vacht wat hem juist misschien nog gevaarlijker laat lijken, al is het geen gevaarlijke kat...
Scars: Nog niet...

Waarom lijkt hij zo veel op zijn moeder?:
Eigenlijk vond ik het wel grappig, het is een mini Sinclaw via uiterlijk maar via innerlijk is hij heel anders. Misschien gevaarlijk en eng vanaf de buiten kant alleen van binnen een warmhartige kater, al lijkt hij wel op de gevreesde Sin. Ook zullen katten door zijn uiterlijk hem verafschuwen, helemaal als er nog een paar littekens over zijn lichaam verspreid zitten zal zijn uiterlijk nog meer katten verafschuwen dan dat het al deed. Al vreest deze kater zelf geen angst uiteindelijk..

Uiterlijk:



"I was born to serve."

::Innerlijk::

Als deze jonge kitten geboren wordt zal zijn uiterlijk afschrik geven, zijn enorme klauwen uitgeklapt. Al zouden de verwachtingen dat de ouders hadden anders zijn dan dat ze hadden gedacht, deze kitten is verschrikkelijk bang voor alles. Hij is zelfs bang voor zijn eigen vader, al durft hij nergens heen zonder zijn moeder en zal dus heel close bij zijn moeder blijven ter wel ze haar eigen kittens haat. Ook zegt de kitten enorm weinig en zal het zich afgesloten houden van de andere kittens, hij speelt niet. Hij  komt niet buiten, hij durft niet de regels te breken en wilt niks anders dan zich te verschuilen onder zijn moeder. Al heeft hij al een zware stem voor een kitten en is hij best gespierd, natuurlijk is hij als een kitten naïef en warmhartig. Hij vertrouwd iedereen en is best aardig als katten met hem contact opzoeken al wilt hij ze niet in zijn zone hebben, hij houd ervan om afstand te houden met andere katten behalve zijn moeder. Al is deze kitten vriendelijk en aardig is hij ook erg angstig voor anderen en voor buiten, al zal dit richting zijn apprentice tijd wel veranderen. Al laat ik dit vooral aan de RPG over.

Als deze jonge kitten zijn apprentice naam ontvangt zal hij niks anders doen dan loyaal zijn aan één ding, zijn moeder. Hij zal afstand nemen van zijn mede sibelings en zal vooral proberen om te trekken met zijn moeder om te weten of alles naar 'wens' is, wat ik dus bedoel aan een iemand loyaal zijn is dus dat zijn Clan kan stikken, zijn Sibs, zijn familie, zijn vader en zijn Clan genoten. Al blijft hij een warmhartige kater, al verdwijnen al zijn angsten uiteindelijk en is hij nergens meer bang voor. Al creëert in tussen tijd deze kater gevoel, hij wordt harteloos al is hij dat niet honderd procent. Hij blijft altijd en ook altijd een vriendelijke en warmhartige kater, al vertrouwd hij niemand en is al zijn native gedachten verdwenen. De enigste die hij vertrouwd is zijn moeder Sinclaw, die juist niet te vertrouwen is... Al blijft hij trouw en zal hij dat voor altijd blijven, al haar bevelen op volgen zonder er maar ook een woord van te vertellen dat ze bevelen heeft uitgesproken over hem.. Als een Apprentice begint hij zich ook verloren te voelen, hij krijgt ook een eenzaam gevoel in zijn lichaam en zal dit gaan uitzoeken. Al gaat de rest weer naar de RPG.

Als hij benoemd wordt als krijger vervagen er zo hier en daar karakter eigenschappen, al komen er ook meer bij. Sinds dat hij zijn vertrouwen en zijn loyaliteit maar op een iemand legt betekend het dat hij ook maar aan één iemand trouw is, hij wordt meer en deels een butler figuur en zal een stuk serieuzer worden. Al zal hij nog steeds willen dat katten afstand van hem en zijn moeder houden anders zou er een gevecht uit komen, ook zal hij zelfs moorden plegen als het zou moeten al ontstaat er een vijandig uitzicht naar alle andere Clans. Al zou het meeste van zijn karakter uitgewerkt worden in de RPG.

Kitten karakter: Naïef//Vriendelijk//Warmhartig//Afstand//Angstig

Apprentice karakter: Loyaal aan één iemand//Vriendelijk//
Geen angsten//Warmhartig//Moedig//Respect//

Warrior karakter: Loyaal aan één iemand//Vriendelijk//
Geen angsten//Harteloos//Serieus//Moedig//Afstand//Vijandig uitzicht

Waarom zo weinig karaktereigenschappen:
Ik heb eigenlijk het karakter kort mogelijk gehouden omdat ik alles door de RPG meer wil laten vormen, daarom heb ik een paar opgeschreven en niet 8 of meer hele alinea's over het karakter. Ik heb namelijk bijna nooit het karakter laten vormen door de RPG, hierdoor wil ik juist iets nieuws uittesten. Ik wil namelijk nieuwe dingen uitproberen dus, hoop ik met een nieuwe kans alles uit de kast te kunnen halen wat ik nog nooit heb gedaan.

Waarom zo duister:
Ja, ik weet dat kittens niet als duivelen geboren worden en hij dus ook niet. Al zou zijn karakter eigenlijk veranderen zoals het staat, hij zal Sin trouw zijn dat staat vast maar het ligt er vooral aan hoe hij wordt opgevoed. Hij heeft eigenlijk meerdere dingen, wat ik net heb opgenoemd is echt het duistere pat als Sinclaw hem ooit op het moorden zou afstemmen als dat niet gebeurd veranderd de Warrior karakter heel erg want dan zal er alleen maar dingen staan zoals: "Vriendelijk, warmhartig, aardig.. en nog meer dingen." Daarom staat dit eigenlijk nog niet vast, dit geeft een reden waarom zo weinig karakter eigenschappen enz. Want het ligt er vooral aan of Thorn veel met hem omgaat of juist Sin maar ook, als Sin erachter komt dat hij alles voor haar doet hem het opdraagt als ze daar niet achter komt wordt het een hele andere Warrior karakter. Wat ik al zei, ik plan dingen al vooruit alleen op meerdere manieren. Al kan dit ook heel erg veranderen door wat er in de RPG gebeurd wat Sin en Thorn zouden gaan doen maar ook zijn Sibs die hem kunnen meeslepen, hierdoor geef ik een hele grote opening. Ik wilde alleen dus opschrijven wat er zou kunnen gebeuren en hoe zijn karakter dan zou kunnen eindigen, of dat hij bang nog steeds is voor andere stuff of helemaal niet meer bang is of andere karakter eigenschappen dat kan helemaal veranderen door onze lieve grote vriend.. DE RPG <3

Probleem:
1. Hij zal alleen zwart wit grijs kunnen zien, hierdoor is een kat moeilijker te herkennen en is het moeilijker om te vechten in het donker.
2. Hij kan zijn klauwen niet inklappen, dus als siblings vecht spelletjes met hem willen doen dan verwond hij ze dus ook. Hier door zal een grote angst vallen in zijn kitten/apprentice tijd.

Voorbeeld post:

Skils:

Kitten

Basic
Strength: 1
Defense: 1
Speed: 1
Stamina: 1
Intelligence: 1

Apprentice

Basic
Strength: 3
Defense: 4
Speed: 1
Stamina: 1
Intelligence: 1

Met punten
Strength: 3 + 2
Defense: 4
Speed: 1  
Stamina: 1
Intelligence: 1

Young warrior

Basic
Strength: 4
Defense: 5
Speed: 2
Stamina: 2
Intelligence: 2

Met punten
Strength: 6 + 2
Defense: 5
Speed: 2
Stamina: 2
Intelligence: 2 + 1

Warrior

Basic
Strength: 5
Defense: 6
Speed: 3
Stamina: 3
Intelligence: 3

Met punten
Strength: 9 + 1
Defense: 6
Speed: 3 + 2
Stamina: 3
Intelligence: 4

Senior warrior

Basic
Strength: 6
Defense: 7
Speed: 4
Stamina: 4
Intelligence: 4

Met punten
Strength: 11
Defense: 7 + 2
Speed: 6
Stamina: 4
Intelligence: 5




"This seems like the perfect opportunity for a hot cup of tea."

::Motivatie::

Hey, ik ben Derpje. Doe al heel lang RPGen al ben ik niet de beste RPGer, al ben ik bezig om dat aan te passen en verhalen te schrijven. Al weet ik dat ik activiteiten problemen heb, daarvoor nog steeds sorry. Ik ben al vaak genoeg aangenomen en vaak genoeg inactief geweest, al wil ik dit keer mijn beloften echt waar maken. Ik wil echt actief wezen met dit kleintje, ik heb oudere ACC's weer op gepakt en ben weer super aan het posten maar ik wil echt actief met hem blijven. Beloven kan ik nooit natuurlijk maar ik wil echt met hem actief blijven, het echt proberen om omhoog te houden en in vele topics te posten. Ik hoop echt dat er een kansje wordt gegund zelfs door mijn slechte activiteit en mijn ideeën die ik altijd aan het begin heb klaar liggen helemaal voor deze hier, ik wil echt hier bij sorry zeggen. Zo daarvoor heb ik me toch weer aangemeld, 1. Een vriendin van mij haalde me over door haar leuke aanmelding! 2. ik heb te veel ideeën die ik niet voor altijd in mijn hoofd kan laten, ik krijg daarvoor koppijn en depressie xD 3. Love Sinclaw, een van de meest vette accountjes enz. Ze is gewoon zo evil en duister, al is deze kitten eigenlijk niet duister het ligt eraan wie het trouw heeft. Het is een warmhartige lieve kitten, zo officieel niet evil. Het ligt vooral aan de RPG wat er gebeurd, als Sin niks doet gebeurd er ook niks met hem en zal hij nog steeds niemand aanvallen alleen als ze in de beurt komen of een andere clan of zo maar nooit vermoorden. Het zijn keuzes die je maakt tijdens de RPG wat dit juist bijzonder maakt, ik vind Thornfang ergens super schattig. Hij is namelijk een lieve vriendelijke kater en houd ontzetten van Sinclaw alleen het is niet wederzijds, zij liegt andere voor zij doet maar. Ik vind deze Storyline erachter super vet!!! Het verhaal klinkt geweldig, de relaties wankelen steeds. Super veel drama en nog veel meer, helemaal als andere katten zich er ook in verwerken. Ik denk dat ik dit verhaal zeker ga volgen zelfs als ik geen kitten mag bespelen, al ken ik Thorn niet zo goed het is wel een snoetje. Een lieverd, wat totaal niet bij elkaar passen al hoop ik ooit dat tussen Sin en Thorn toch liefde ontstaat of juist iets anders.

Ik weet dat dit een beetje op een korte aanmelding lijkt, al wil ik vooral alles laten gebeuren door de RPG. Ik weet dat ik vele fouten heb gemaakt, ik weet dat mijn aanmelding niet zo goed is vergeleken elke die hier staat. Elke is prachtig op zijn of haar manier, ik heb altijd lange motivaties en ik wilde nog langere maken. Al heb ik al bijna alles gezegd wat ik wilde zeggen, ik vind echt alles aan dit geweldig en ik heb stiekem nog achter handse ideeën voor deze kitten. Al wil ik vooral alles een keer door de RPG laten gebeuren, al heb ik altijd ideeën en super veel uit bedacht. Ik zou soms echt willen dat ik al mijn ideeën kon delen, al weet ik niet hoe ik ze zou kunnen beschrijven net zo als mijn motivatie. Ik heb een enorme motivatie, bijna voor echt alles. Als je een banaan interessant kan maken dan zou ik nog zelfs voor een banaan een heel idee kunnen hebben, al heb ik altijd gewild dat ik mijn motivatie kon tonen op een andere manier. Al is het nooit gelukt om echt altijd alles te uiten, dus misschien lijkt mijn aanmelding "niet mooi op het oog" of "te kort." Al is de inhoud het belangrijkste toch? *Mompelt* Al is dat ook niet zo perfect* Heb ik er wel enorm veel inspiratie voor, de ouders zijn geweldig. Beiden spelers zijn geweldig, Nath heeft altijd geweldige karakters met veel drama en spanning maar ook enorme leuke nestjes. Mimi heeft enorme leuke karakters die veel van elkaar verschillen, zoals Sin en Butter die je niet eens op elkaar lijken. Ik hoop dat mijn kitten wordt gekozen door de hoeveelheid variatie in het karakter zit en door allemaal voor mij nieuwe dingen uit te testen, zoals alles door de RPG laten gebeuren of ja bijna alles en de naam die wordt gekozen door de ouders. Maar ook andere stuff, dingen wat ik al getest heb zoals het karakter van dit karakter. Ik bespeel vaak karakters in als ik met mijn zusje speel als een soort test of het zou kunnen werken, vaak werkt het ook en kan ik ze dan bespelen al loopt het soms... Weleens verkeerd uit.. Al doe ik ook dingen uit proberen wat ik nog nooit gedaan heb en een paar dingen er omheen bedenken zodat het wel een begin middenstuk einde heeft als een soort boek.

Ik heb dit karakter zoveel mogelijk mogelijkheden gegeven wat er allemaal zou gebeuren, ook dit heb ik vooral in de RPG achter gelaten. Ik hoop eigenlijk dat mijn aanmelding gekozen wordt, dit is te veel fandom mensjes xD. Ik ben er zo verslaaft aan geraakt waardoor ik nu elke dag mijn aanmelding opnieuw en opnieuw bekijk, ik kan echt niet wachten tot jullie kiezen. Al zijn er zoveel vette maar ook mooie aanmeldingen! ^.^ Al kan ik een heel boek volschrijven met mijn motivatie van dit karakter, al heeft het weinig dingen wat echt bepaald kan worden zal het wel een vet en zeker leuk karakter worden. Ik hoop dat ik jullie als hij wordt gekozen enorme leuke topics geeft en ook voor de sibs, ik ben gewoon super benieuwt. Helemaal omdat de story tussen Sin X Thorn steeds vetter en vetter wordt, helemaal als Inner achter het hele idee van Sin komt dat ze hem eigenlijk gebruikt. Ik kan echt niet wachten om zo iets te lezen, de spanning te voelen als of je op het spannendste moment van de film zit al is dat spannendste moment ook wanneer jullie kiezen. Jullie weten het al maar alle mensjes die elke seconden zitten te wachten van hun leven om eindelijk te weten wat het antwoord is, dat is gewoon so amazing en dit keer anders dan anders. Dit keer ben ik gewaagd om alles op te offeren om deze baby actief te houden! Het karakter is geweldig als het beide kanten of meerdere kanten opbloeit, maar ook zoveel andere stuff. Al zal ik dit zekers stalken, omdat dit het geweldigste nestje is. <3 Ook wil ik mijn motivatie anders laten zien, door bv enorm hard te werken en bijna elke dag er wel iets bij te doen want ik heb al 4 keer de theme song veranderd misschien wel vaker omdat ik eigenlijk nooit kon kiezen. Dus heb ik deze leeg gelaten, voor nu.. Want van Icon the hire heeft er 1 gestaan van Imagine Dragons en van Fall out boy.. Misschien nog meer, al heb ik deze nu weg gehaald xD Omdat hij eigenlijk geen theme heeft voor mijn geval, misschien heeft hij het wel in het spel waarop ik hem gebaseerd heb alleen ik vind eerlijk dat niet echt passen. Dus zocht ik vele liedjes waaruit kwam dat geen enkele voor hem echt was, ook maak ik er animaties bij om te laten zien dat ik dit echt wil want bij geen enkele aanmelding heb ik ooit een animatie gemaakt en vaak maak ik ook geen tekeningen voor mijn aanmeldingen. Al wil ik echt laten zien dat ik hier heel veel motivatie voor heb, misschien heb ik te vaak laten zien dat ik inactief werd.. Alleen ik wil beginnen met een nieuwe start en dit keer wil ik hem echt actief houden en niet net zo als de andere laten ver stoffen en aan actievere spelers weg geven omdat dit keer ik hem echt actief ga houden anders als het wel gebeurd ga ik me nooit meer aanmelden voor kitten aanmeldingen omdat ik er dan zeker aan ben en ik wil dat andere mensen niet aan doen die een te gekke aanmelding hebben geplaatst. Zo ik hoop dat ik mijn motivatie hoog is en dat jullie het ook zien, al hoop ik dat jullie nog niet genoeg hebben van het lezen want nog een klein beetje en dan zijn jullie klaar dus succes met deze hele irritante lange aanmelding lezen xD

Al hoop ik dat mijn kitten ook een kans krijgt in dit leven, ik heb namelijk nog nooit een loyale kat kunnen spelen die maar loyaal is aan één iemand en niet aan de Clan zo iets heb ik ooit geprobeerd met Ripa alleen dat liep niet uit zoals ik wilde. Hij werd uiteindelijk rebels naar hem toe, ook met Pearl probeerde ik dat maar gaf het te snel op. Dus eigenlijk hoop ik een karakter echt loyaal te laten zijn aan één iemand, een Clan is me al gelukt met Tomtit alleen niet dit. Al wil ik het echt proberen en blijf ik verslaafd aan dit karakter, it is my love. XD Dit vind ik bijna van alle katten, al zijn vele geweldig! Ik vind ook dat er prachtige aanmeldingen staan van andere dus ik weet al dat het een geweldig nestje wordt en dat ik zeker niet wordt gekozen. Al gun ik ook al deze mensen die zich hebben aangemeld een grote kans, want ergens verdien ik het niet als ik gekozen wordt. Ik ben namelijk best wel vaak gekozen en best wel vaak inactief geweest en wil met dit karakter laten zien dat ik door ga tot het einden alleen deze mensjes die zich hebben aangemeld zijn of altijd actief geweest, of altijd actieve kittens gehad, of juist nog nooit een kitten gehad van een nestje. Ik hoop dat hij wordt gekozen, want eigenlijk is het gebaseerd op een oud karakter. Niet die hier ooit in de RPG is gekomen maar juist uit een spel, ik wil hem een nieuw leven geven. Ik wil dit karakter de actiefste maken van alle accounts die ik heb, ik hoop dat er geweldige leuke topics ontstaan tussen de families en tussen de kittens die er midden in zitten. Dus ik vind het echt een geweldig nestje! Iedere aanmelding is geweldig! De karakters zijn allemaal mooi beschreven! Sin en Thons verhaal is geweldig! En ik weet zeker dat jullie een geweldig nest krijgen, met of zonder mijn kitten zonder naam. Al hou ik dit karakter altijd in gedachten, zelfs als jullie hem niet kiezen. Jullie maken waarschijnlijk geweldige keuzes en kiezen de geweldigste kittens uit! Welke keuzes jullie mogen maken, elke is goed!


VEEL SUCCES MET KIEZEN!! EN DE MENSEN MET HUN AANMELDINGEN VEEL SUCCES!




"I will serve my lord to the utter end."
{Kitten Search} Nest of Thorns 280moic


Laatst aangepast door Tomtitpaw op do 7 jul 2016 - 21:38; in totaal 12 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 0:39

Mooie en vooral leuke aanmeldingen, guys!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimeza 25 jun 2016 - 12:13

down in the king's den
Name: Mightykit - Mightypaw
Meaning: Ik heb gekozen om het voorvoegsel 'Mighty' te gebruiken omdat ik denk dat dit best wel iets is wat Sinclaw en Thornfang zouden kunnen bedenken. Natuurlijk willen ze dat hun zoontje later een machtige warrior wordt, zeker Sinclaw zou denk ik wel met zo'n gedreven naam op kunnen komen zetten.
Gender: Male
Clan: ShadowClan
Rank: Kitten

Outside: Zoals je kan zien op de plaatjes hierboven is Mightykit een rood katertje met zo hier en daar wat wit, zijn vacht is redelijk lang en later zal hij uitgroeien tot een redelijk stevige kater, want dat zit ook wel in zijn familie en hij is natuurlijk een mengeling van twee clans. Hij zal zeker aan het eind van zijn apprentice periode en het begin van zijn warrior periode spieren gaan ontwikkelen. Wat betreft zijn ogen, hij zal in het begin een beetje een mengeling van blauw en geel hebben, maar later zal dit helemaal helderblauw worden - ook iets wat natuurlijk uit de stamboom van Thornfang komt. Mightykit lijkt qua uiterlijk op zijn opa, Flamepath. Zijn neusje en pootkussentjes hebben een rozige kleur.
Voice: Click

Inside: Het is je waarschijnlijk al opgevallen, maar Mightykit is deels gebaseerd op het karakter van Simba. Ik legde de link tussen hen later pas, maar vooral wat betreft het idee wat ik in mijn hoofd heb voor als Mighty nog een kitten is komt goed overeen met dit filmkarakter. Hij is namelijk erg nieuwsgierig en houd ervan de regeltjes te breken, zet andere kittens op om mee te doen met zijn ondeugende ideetjes. Mightykit is best wel een leidertje, zal zijn best doen om een beetje populair te worden en is nogal vol van zichzelf en ShadowClan. Dit onschuldige - maar toch wel eigenwijze - katertje zal natuurlijk wel wat veranderen als hij apprentice wordt. Maar dat ga ik voornamelijk aan de rpg overlaten. Hij gaat niet perse duister worden, maar de onschuldigheid gaat uiteindelijk wel weg en maakt plaats voor een krachtige kater die zijn naam eer aan zal doen. Hij geeft veel om zijn siblings en is beschermend over hen, zeker als Sinclaw hen misschien niet alle liefde van de wereld zal geven omdat ze er eigenlijk niet op zat te wachten, zal Mighty dat zeker wel doen.

Name: Daan
Accounts: Fawnstep, Tigergaze and Sparrowfeather
Motivation: Nou, ik vond de ship tussen Thornfang en Sinclaw best wel verassend en had dit nest ook niet echt aan zien komen, maar dat maakt het juist leuk! Ik ben dol op beide katten en hun bijbehorende families. ShadowClan is een clan waarin ik al veel actieve katten heb gehad omdat het gewoon zo lekker actief is en yeah, ik heb het idee van Mightykit al een aardige tijd in mijn hoofd en ben blij dat ik hem eindelijk vorm heb kunnen geven. Ik houd ervan om katten vanaf de geboorte te bespelen en zeker met een actieve familie is het vrijwel zeker dat hij actief gaat worden <3
Doesn't matter if we've gone too far.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimedi 28 jun 2016 - 16:04

Innerkit is bijna af, oorspronkelijk was ze dat al,maar het ging even mis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spellbound
Member
{Kitten Search} Nest of Thorns DPKsfdL
Lorelei
36
Actief
Have I been good? Have I been strong?

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons✧
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spellbound
BerichtOnderwerp: Re: {Kitten Search} Nest of Thorns   {Kitten Search} Nest of Thorns Icon_minitimewo 29 jun 2016 - 14:17

Hebben jullie al enig idee van een deadline? ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Kitten Search} Nest of Thorns
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: