This is the hardest story - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 This is the hardest story

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 13:23


"Als er geen clanspanningen waren, zouden er überhaupt geen clans zijn. Clans zijn er voor orde en als er al orde wás, waren ze niet nodig." Hm. Ze knikte instemmend. "Dat zijn wijze woorden, Futuresong, goed gesproken," zei ze even snel als complimentje op de jonge deputy. Naar har gedachte had Butterstar een uitstekende keuze gemaakt naar opvolger toe of rechterhand. Ja, ze had een geweldige keuze gemaakt. "Dat snap ik zekers." zei ze even op haar laatste zin en ze knikte even naar haar toe. "Jup, het zijn echter de clanspanningen en rivaliteiten die ons een en gescheiden maken, het maakt ons uniek en toch een geheel. Want zoals je al zei, met wat er met ons is gebeurd, voelen de andere clans ook aan... Dus misschien horen we wel meer bij elkaar dan eerst kan gedacht worden," ze glimlachte even. "Ik heb altijd al een bewondering gehad voor alle clans, maar dat ben ik dan weer," zei ze lachend. "Jullie zwemmen als niemand anders, windclan rent als de best en shadowclan is zo mysterieus. Elke clan heeft echt zijn charmes, vind ik dan toch," het was duidelijk dat Snow geen enkele haat voelde voor eender welke clan. Misschien wat meer tegenover Shadowclan, maar dat was omdat Tallshadow een domme deputy was geweest op het thunderpath... Sigh..
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story - Pagina 2 Icon_minitimezo 3 jul 2016 - 23:31

Het complimentje deed haar ogen glinsteren, die kreeg ze na het gevecht met Windclan niet bepaald meer. Ze kreeg koude blikken, en iedereen bleef beleefd, maar ze voelde toch een soort... Haat naar haar toe. Wat de kattin sprak zette haar aan het denken. Ze had gelijk. "Dat is waar, of we het willen of niet zijn we bijzonder en uniek." Ze keek even kort weg. "Maar Riverclan is natuurlijk het beste." Plaagde ze vervolgens met een eigenwijze glimlach op haar smoel. "Maar, als ik mag vragen, Bloodclan dan? Het is, wat ieder ook zegt, toch wel echt een clan...?" Vond ze hen ook fascinerend?
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jul 2016 - 9:13


"Dat is waar, of we het willen of niet zijn we bijzonder en uniek." Ze knikte even met een glimlach. Jup, dat was zeker waar. Ze knipperde enkele keren met haar ogen terwijl ze de deputy aan bleef kijken, haast afwachtend. "Maar Riverclan is natuurlijk het beste." Ze grinnikte even en zwiepte even met haar staart. "Ik denk dat je je hebt versproken hoor... Want dat hoort toch echt wel Thunderclan te zijn~" Hihi. Ze bleef glimlachend naar Futuresong kijken. Heh. "Maar, als ik mag vragen, Bloodclan dan? Het is, wat ieder ook zegt, toch wel echt een clan...?" Oh... Dat? Ze knikte even langzaam. "Ze hebben ook een leader en deputy. Claw en Zira. En ze hebben ook kittens en apprentices. Die noemen ze dan young ones," vertelde ze kalm. "En ze hebben ook gewoon... 'warriors'... Die worden members genoemd en dragen zo'n halsband met tanden," vertelde ze. "Hoe erg ze ook zijn, ze zijn net een clan, ook best hecht met momenten. Ik zou haast denken dat ze dit doen omdat ze zelf in een clan willen," ze zuchtte even. "Ik vind het vooral erg dat ze veel van onze kittens hebben gemanipuleerd. Veel van hen zijn overgestapt naar de bloodclan." ze kneep even haar ogen toe. "En nu wil ik terug naar de thunderclan en kijken hoe het daar gaar, na enkele weken. De meeste van hen zijn nu apprentices... En ik denk dat ze ook willen, maar dat is iets dat ik niet wil toelaten." ze haalde diep adem. "Ze hebben een verkeerde kant gezien van de bloodclan en een vekeerde kant van Thunderclan. Ik wil niet dat deze generatie in naïviteit verloren gaat," Ja, het was verschrikkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story - Pagina 2 Icon_minitimema 4 jul 2016 - 23:18

Ze lachte kort om haar opmerking. "Thunder... River.... Nope, toch echt niet." Een kleine knipoog volgde die zin voor de poes weer begon te spreken. "Oké. Je hebt me nu heel anders doen kijken naar ze, wist je dat?" Ze dacht nog even na. Yep, wauw. "Kittens?!" Riep ze vervolgens verwagelijkt uit. "Het blijven dus toch wel monsters." Gromde ze. Dan was haar Beetleki- nee, nu paw, er nog goed mee weg gekomen. En bij die gedachtes kwam er een pijnscheut in haar hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story - Pagina 2 Icon_minitimevr 8 jul 2016 - 11:38


De ander moest even lachen op haar opmerking. Heh, ja. "Thunder... River.... Nope, toch echt niet." Hm~ "Nou ik dacht toch echt wel dat je Thunder zei want ik ben heel zeker dat dat de beste clan is~" grapte ze even kalm naar de grijze poes. "Oké. Je hebt me nu heel anders doen kijken naar ze, wist je dat?" Hm... ja, ze had er ook even schuin naar gekeken. "Kittens?!" Hm? "Het blijven dus toch wel monsters." Ze slikte even. "Ik zou haast medelijden met ze hebben, om eerlijk te zijn," merkte snowdrop op. "ALs ik het zo hoorde hebben ze niet eens veel in de twoleg place. Ik moer echt nodig iets aan mijn veel te groot moederhart doen," zei ze zachtjes met een zucht waarna ze even schuin glimlachte en naar de grond staarde. Mislukte persoon dat ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
This is the hardest story - Pagina 2 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 jul 2016 - 0:00

Ze trok even met haar lip. Snowdrop had zeker een gekke manier van kijken naar dingen. "Dat moet je zeker. Ik weet hoe het is om moeder te zijn en een instinct te hebben maar dit is gewoon..." Kort keek ze naar de lucht. "Als je echt om kittens zou geven, zou je ze toch genoeg tijd geven om zelf een keuze te maken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
This is the hardest story - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: This is the hardest story   This is the hardest story - Pagina 2 Icon_minitimeza 9 jul 2016 - 10:27


Ze glimlachte even schuin. "Dat moet je zeker. Ik weet hoe het is om moeder te zijn en een instinct te hebben maar dit is gewoon..." Ze knikte even langzaam... "Als je echt om kittens zou geven, zou je ze toch genoeg tijd geven om zelf een keuze te maken?" Ze knikte nogmaals. "Daar heb je een punt..." zei ze. "Maar ik ben een beetje bang dat het fout zal gaan," zei ze bedenkelijk. Ja, dat was waar. "Plus... Bloodclan en ik gaan een hele tijd terug. Vele moons zelf... Ik heb neefjes en nichtjes en een broer in Bloodclan" vertelde ze. "Ik heb ene persoon een verkeerde keuze zien make... En ik heb zijn kits zien twijfelen..." sigh... Het was vreselijk ergens.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is the hardest story
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: