Oh my!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Oh my!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Juicebubble
Member
Oh my! 088ecb62d570aae
Donald Dodo
94
Actief
the ocean doesnt apologize for it's depth
and the mountains do not seek
forgiveness for the space they take so,
neither shall I.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Juicebubble
BerichtOnderwerp: Oh my!   Oh my! Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 19:43

Juiceheart

LOOKS SO GOOD I MIGHT DIE
ALL I KNOW IS EVERYBODY LOVES ME

---------------------------------------------------------------------------------------------
Oh my! Bhlyt2
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ik was niet bekend met dit soort weer. Het was niet echt stormachtig, maar gewoon... Zwaar. Met een zucht van mijn lippen sloeg ik even mijn nagels gefrustreerd inde grond. ja, dat vond ik helemaal niet fijn. Ik was vandaag op patrouille gestuurd en dit irriteerde me mateloos. Ik moest gaan jagen en dit lukte me voor geen meter. Ja, ik ging mijn poten niet vuil maken hoor. Dat konden ze mooi vergeten. Ik zwiepte even met mijn fijne staartje, voordat ik verder wandelde op mijn gewonelijke, elegante tred. Ja... Ik was perfect. Stiekem, heel stiekem. En ja ik had zo mijn prins nodig. Want dat had iedere prinses toch nodig? Tja, zo dacht ik er toch over. Ik bewoog me verder over het terrein waar ik was opgegroeid. Het was donker en de druk van de luchtvochtigheid nam maar niet af. Hierdoor trok ik even met mijn oren, terwijl mijn helderblauwe ogen de hemel afspeurden naar een beetje hoop. gewoon een lichtpuntje, letterlijk. Ik wilde dat het opklaarde en dat het mooi weer werd. Want zo kon ik me echt niet verder begeven. Niet alleen omdat ik me er niet veilig bij voelde, maar ook gewoon omdat ik me erg ongemakkelijk voelde in dit weer... Tja.. Ik moest er natuurlijk wel iets voor doen eh?
| Company: Een acc van Light | Words: 216 | Notes: Ik ben je accnaam vergeten... |

Terug naar boven Ga naar beneden
Muntjacpelt
Member
Oh my! DPKsfdL
Light
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Muntjacpelt
BerichtOnderwerp: Re: Oh my!   Oh my! Icon_minitimedo 30 jun 2016 - 21:14

'I am alone...'
Wat was het toch al weer snel gegaan. Van Dawnstar waren ze naar Butterstar gegaan. Een ThunderClan queen was onder hen en hij wist niet echt wat hij er van moest vinden als hij eerlijk was. Butterstar maakte rare beslissingen en hij snapte het niet echt. Ze was op zich een goede leader maar... Hij had er zo zijn twijfels bij. Muntjac zuchtte even en liep verder, waar op hij opeens een poes zag die hij herkende als Juiceheart. Ze was ongeveer even oud als dat hij was en ze waren samen opgegroeid in de nursery, maar vaak had hij niet met haar gesproken. Hij knipperde even en liep rustig naar haar toe, beter nu dan nooit, right? "Goedeavond." sprak hij rustig tegen de poes, zijn blik rustig op haar gericht. Hij was van nature rustig, maar lastig om zich ergens aan te binden. Hij had dan ook geen vrienden of iets in de Clan, een pure loner.  


Maakt niet uit! ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Juicebubble
Member
Oh my! 088ecb62d570aae
Donald Dodo
94
Actief
the ocean doesnt apologize for it's depth
and the mountains do not seek
forgiveness for the space they take so,
neither shall I.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Juicebubble
BerichtOnderwerp: Re: Oh my!   Oh my! Icon_minitimevr 1 jul 2016 - 13:47

Juiceheart

LOOKS SO GOOD I MIGHT DIE
ALL I KNOW IS EVERYBODY LOVES ME

---------------------------------------------------------------------------------------------
Oh my! Bhlyt2
---------------------------------------------------------------------------------------------
Hoe kon ik hier zo kalm blijven? Er was niemand die hier iets voor mij kon doen? Dus waar was ik hier nog? Ik stelde me zoveel vragen over dat alles en toch vond ik het vrij moeilijk. Ja, ik vond het echt lastig. Ik kon me niet eens concentreren op de dingen die rond me gebeurde. Het was allemaal zo moeilijk voor me, dat ik gewoon mijn hoofd schudde en mijn helderblauwe ogen naar de grond richtte. Het weer was alles behalve aangenaam en ik vond het dan ook vrij irritant. Dood aan het weer zeg ik! "Goedeavond." Klonk er plots. Mijn roestkleurige oortjes draaiden zich naar het geluid, gevolgd door een beweging van mijn voorpoot en een zwiep van mijn staart. Deze had ook een roestkleurig iets. Ik was een flame-point, net zoals mijn moeder, daardoor was ik deels crème als roest als wit. Ik knipperde even en slikte voorzichtig toen ik een bruinachtig iemand zag. Het was een kater van rond mijn leeftijd en een vage herinnering van hem als kit of apprentice schoot wel aan me voorbij. Ja, ik kende deze kerel wel. Dit was Muntjacpelt of niet dan? Het was zeker een speciale naam, maar ik keek er niet zo naar op. Juice hoorde je immers ook niet elke dag als voorvoegsel, of wel? Ik vroeg me nog steeds af waarom mam me zo had genoemd. Out en Whirl kon ik ergens wel snappen... Maar Juice... nee, dat snapte ik niet. 'Ze had me gewoon star, princess of queen moeten noemen,' dacht ik even bij mezelf waarbij een grijns op mijn gelaat kwam. Jup, paste veel, veel beter bij me... Hoe dan ook... "Hallo," zei ik kalm tegen de kat. Ik wist niet wat ik van hem moest verwachten, ik kende hem niet zo verschrikkelijk goed eh.
| Company: Muntjacpelt | Words: 302 | Notes: Okay haha~ |

Terug naar boven Ga naar beneden
Muntjacpelt
Member
Oh my! DPKsfdL
Light
39
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 manen
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Muntjacpelt
BerichtOnderwerp: Re: Oh my!   Oh my! Icon_minitimevr 1 jul 2016 - 15:37

'I am alone...'
De rood-achtige oren draaiden zijn richting op, gevolgd door een beweging met haar voorpoot en haar rode staart. Het duurde even voordat de poes iets terug leek te zeggen, waardoor hij even knipperde en haar vragend aan keek. Was er iets mis? Ze deed er immers zo lang over om te antwoorden. "Hallo," klonk er na een tijdje van de poes af. Dochter van Butterstar. Genoeg familie om haar heen. En daar had je hem dan, alleen. Hij maakte kennis met de meesten zodat hij hen kende, maar echte vrienden had hij dus echt niet. Tja, wat wilde je dan als iedereen je verliet? Dat gebeurde al bij hem van kittens af aan, dus anders kende hij het leven niet echt. "Wat doe je hier alleen?" vroeg hij even aan haar, terwijl hij haar vragend aan bleef kijken. Ze was een mooie poes, die kon niet zo maar alleen het kamp uit, toch? Het was echt een typische poes die altijd veel katten om haar heen zou hebben. Tenminste, zo zag hij haar dan eh... Het had ook gekund dat ze gewoon geen aardige poes was, maar dat kon hij niet indenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juicebubble
Member
Oh my! 088ecb62d570aae
Donald Dodo
94
Actief
the ocean doesnt apologize for it's depth
and the mountains do not seek
forgiveness for the space they take so,
neither shall I.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Juicebubble
BerichtOnderwerp: Re: Oh my!   Oh my! Icon_minitimedi 26 jul 2016 - 17:56

Juiceheart

LOOKS SO GOOD I MIGHT DIE
ALL I KNOW IS EVERYBODY LOVES ME

---------------------------------------------------------------------------------------------
Oh my! Bhlyt2
---------------------------------------------------------------------------------------------
Kalm bleef ik kijken naar de ander, maar ik voelde het geprik op mijn pels... Het voelde bijna pijnlijk aan. Ik was helemaal niet op mijn gemak, ik voelde het aankomen, de storm of een regenbui, wat het ook was. Ik kende niet veel van omgevingen, maar dit ging er ergens over. "Wat doe je hier alleen?" Klonk er van de bruine kater. Ik knipperde even kalmpjes terwijl ik de ander grondig onderzocht. Ik haalde mijn schouders op en zuchtte even zachtjes. "Doen wat ik moet doen zeker?" klonk er kalm van mijn lippen af terwijl ik even een poot langs mijn andere poot liet gaan, om er daarna een likje over te geven. Zo.. Even over mijn kopje...Was een stuk properder.
| Company: Muntjacpelt | Words: x | Notes: x |

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh my!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: