Rabbit chaser



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Rabbit chaser

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Routnose
Catministrator
Rabbit chaser BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimeza 23 jul 2016 - 15:04

Pootje voor pootje sloop de jonge poes dichterbij het konijn, die nog steeds geen idee had dat zijn leven aan een zijde draadje hing. Nog een kleine sprong en ze wist dat ze zijn nek met een krachtige beet zou kunnen breken, iets waar ze dan ook op uit was. De apprentice wiebelde met haar achter poten en zette nog één stapje naar voren. Haar ogen waren echter zo gefocust op het konijn dat ze het droge takje niet zag. Er klonk een doffe krak en het konijn sprong er meteen vandoor. Met een grauw liet ze haar voorzichtigheid varen en sprintte achter het konijn aan. De poes was snel, maar het konijn was sneller. Toen de poes het echter net wilde opgeven rook ze vaag de geur van een andere windclanner, heel dichtbij. Zonder echt de tijd te hebben na te denken sneed ze het konijn af, zodat hij recht op de windclanner af stormde. "Er komt een konijn je kant op!"Riep de poes buiten adem naar haar clangenoot, hopend dat deze het konijn nog zou weten te onderscheppen.

-Crowcall eerst!
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Rabbit chaser Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimeza 23 jul 2016 - 19:36

In gedachten verzonken liep Crowcall door het gras. Er was kortgeleden weer een ceremonie geweest en dat had haar aan het denken gezet. Zou zij ook ooit een apprentice krijgen? Barksound had gezegd van wel, maar zelf twijfelde ze. Ze stond niet bepaald bekend als een dappere krijger. Ze had zich nog nooit bewezen in een gevecht. Bovendien wist ze niet zeker of Everstar haar wel vertrouwde. Ze gaf haar er in ieder geval weinig reden voor, door in het openbaar op een Gathering met haar verbannen oud-mentor te gaan staan kletsen.
Een uitroep deed haar opschrikken en met een reactievermogen waarvan ze niet had gedacht dat ze het in zich had, dook ze op het konijn dat net langs haar rende en pinde het tegen de grond. Met een snelle beet doodde ze de prooi en daarna keek ze op, zoekend naar de eigenaar van de stem die ze had gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Rabbit chaser BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimezo 24 jul 2016 - 21:08

Routpaw kwam puffend aan bij de zwarte poes, die tot haar blijdschap het konijn onder haar zwarte poten had gepind. Routpaw had een prima uithoudingsvermogen en was best snel, maar het konijn was sneller. Ook hielp het warme weer niet echt. Het duurde dan ook even voordat de poes weer op adem was en ze de poes op een aanvaardbare manier kon bedanken. "B-bedankt." Ze glimlachte naar de zwarte poes, wiens naam ze niet precies meer wist te herinneren. "Ik, eh, was niet snel genoeg." Gaf ze wat beschaamd toe waarbij ze met haar poten wat ongemakkelijk over de grond schoof. "Je, uh, ik bedoel, U heeft goede reflexen."Stamelde ze wat onzeker maar wel gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Rabbit chaser Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimedi 26 jul 2016 - 9:57

Routpaw leek zich nogal te schamen voor het feit dat ze het konijn niet zelf had gevangen. "Hé, maak je niet druk, mijn konijnen ontkomen ook wel eens", miauwde ze geruststellend. "En je hoeft mij geen u te noemen, hoor, ik ben ook nog maar een young warrior. Maar dankjewel." Zo vaak kreeg ze geen complimentjes, maar u genoemd worden vond ze wat ongemakkelijk. Dat klonk alsof ze oud en ervaren zou moeten zijn en ze was geen van beide. "Hoe gaat het met je training?" vroeg ze, terwijl ze zich probeerde te herinneren wie haar mentor was. Er wilde geen naam in haar opkomen. Er waren ook zo veel apprentices, ze kon het moeilijk van iedereen onthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Rabbit chaser BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimewo 27 jul 2016 - 22:25

"Hé, maak je niet druk, mijn konijnen ontkomen ook wel eens" Routpaw glimlachte wat nerveus maar wel degelijk dankbaar, terwijl ze eindelijk weer een beetje op adem begon te komen. De zon die meedogenloos boven hun hoofden brandde hielp niet bepaald. "En je hoeft mij geen u te noemen, hoor, ik ben ook nog maar een young warrior. Maar dankjewel." Routpaw keek wat gegeneerd weg. "S-sorry. Het is niet dat ik u, eh, ik bedoel je, als oud aanzag, of iets dergelijks. Ik dacht alleen dat je het, eh, misschien op prijs stelde."Stamelde de poes nogal onzeker aan een stuk door. Ze klapte haar kaken weer op elkaar toen ze zich besefte dat de zwarte warrior werd overspoeld door haar gebrabbel. Plots waren haar witte poten uiterst interessant geworden, ze was allang blij dat de warrior van onderwerp veranderde. "Hoe gaat het met je training?" Ze glimlachte even wat nerveus. "Oh, dat gaat wel oke, Stallionheart is een goede mentor. Het jagen ligt me wel..." Haar blik gleed af naar het konijn. "S-soms dan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Rabbit chaser Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimedo 28 jul 2016 - 11:14

Routpaw begon zich onmiddellijk stamelend te verontschuldigen. "Routpaw", onderbrak Crowcall haar. "Routpaw, het is prima." De apprentice leek blij met haar volgende vraag, al was het maar om het feit dat het haar een mogelijkheid gaf ergens anders over te praten. Blijkbaar was Stallionheart haar mentor. Crowcall dacht even na. Ze kende Stallionheart niet goed, maar hij leek haar altijd wel een rustige en goede kat. Hij was vast een vriendelijkere mentor dan Wolverinebite. Crowcall glimlachte even bij haar laatste woorden. "Jagen ligt mij ook beter dan vechten", miauwde ze. O, wat was ze een slechte vechter. Wolverinebite had haar nog wel wat bij kunnen brengen en ze had zo veel geoefend dat ze uiteindelijk wel haar training af had kunnen ronden, maar ze was nog altijd geen ster en ze wist ook niet hoe goed ze het er in een echte situatie vanaf zou brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Rabbit chaser BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimewo 10 aug 2016 - 5:34

Ze schuifelde wat ongemakkelijk heen en weer, kwaad op zichzelf dat ze de sfeer al zo snel weer ongemakkelijk had weten te maken. Waarom was het toch zo lastig voor haar eens normaal een gesprek te starten? Het luchtte haar al op dat ze van onderwerp konden veranderen en de jonge Crowcall bleef heel vriendelijk, iets dat de poes kon waarderen. Met een glimlach gaf de gitzwarte poes toe dat haar vechten ook niet echt lag. Routpaw keek meteen op, een vage glimlach op haar gelaat. "Ik heb exact hetzelfde." Miauwde ze. "Soms ben ik bang dat zelfs een kitten het nog van me zou kunnen winnen." Vervolgde ze half grappend, half gemeend met een onbehagelijk lachje.

-telefoonpostje en laat, sorry! Ben momenteel op vakantie c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Rabbit chaser Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimema 5 sep 2016 - 16:19

"Ik zal heel eerlijk zijn: dat heb ik soms nog steeds", miauwde Crowcall ongemakkelijk. Technisch gezien kon ze vechten. Ze kende de technieken en bij de trainingen was het uiteindelijk ook wel gelukt, maar in een echt gevecht klapte ze volledig dicht. Haar kop vulde zich in plaats met aanwijzingen en ideeën alleen maar met een zwarte brij van paniek en dan wilde ze alleen nog maar weg. Iets waar ze zelf nog niet eens zo'n groot probleem mee had, ze wilde toch niet vechten in oorlogen waar ze het niet mee eens was, maar helaas zouden haar clangenoten daar wel wat anders over denken. Everstar zou niet echt heel blij worden als ze nog eens wegrende van een gevecht. Ze had al geluk dat de vorige keer niemand anders dan Wolverinebite het gezien had, en dat was al erg genoeg geweest. "Maar ik weet niet of ik wel goed zou willen kunnen vechten..." verzuchtte ze. Als het vechten haar al te makkelijk af zou gaan, zou ze anderen veel te makkelijk pijn kunnen doen. Anderen die volgens de regels misschien haar vijanden waren, maar in werkelijkheid gewoon katten zoals zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Rabbit chaser BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimevr 9 sep 2016 - 17:14

"Ik zal heel eerlijk zijn: dat heb ik soms nog steeds"Gaf de zwarte poes enigszins ongemakkelijk toe. Routpaw keek haar met volle, groene ogen wat verbaasd aan. Het waren geen woorden die ze van een warrior verwachtte, maar het gaf haar toch iets van hoop. Hoop dat ze misschien al was ze een slechte vechter, alsnog een warrior zou kunnen worden. Ze besloot acuut dat ze de zwarte Crowcall mocht. "Maar ik weet niet of ik wel goed zou willen kunnen vechten..." Even leken haar de woorden ontnomen te zijn. Crowcall had zojuist haar precies gevoelens jegens vechten uitgesproken, iets wat ze altijd angstig voor zichzelf had gehouden. "D-dat, dat heb ik ook."Ze slikte wat ongemakkelijk, niet zeker wetend of ze wel haar diepst gedachtes en gevoelens zo op de tafel wilde gooien. "Ik... Het lijkt me zo nutteloos, zo roekeloos. Wat als je iemand ernstig verwond? Wat als je verantwoordelijk wordt voor iemand zijn dood?" Ze besloot haar gedachtes over de rivaliteit tussen de clans nog maar voor zichzelf te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Rabbit chaser Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimema 26 sep 2016 - 16:06

Routpaw leek het precies met haar eens te zijn wat vechten betrof, een zeldzaam verschijnsel. Crowcall glimlachte naar haar terwijl ze praatte. Het was net alsof de apprentice haar eigen gedachten verwoordde. "Precies dat", zei Crowcall knikkend. "En waarvoor? Om wraak te nemen voor eerdere doden of verwondingen? Zodat zij weer een reden hebben om wraak op jou te nemen en jij dat vervolgens ook weer terug kan doen? Het dient geen enkel doel." Ze keek naar Routpaw. Ze wist niet precies tot hoe ver de jongere kat meeging in Crows ideeën. Misschien hield ze gewoon niet van vechten en was het niet meer dan dat, maar nu Crowcall voor haar gevoel iemand had gevonden die het misschien helemaal met haar eens was, was ze niet van plan het hierbij te laten zitten. Ze zuchtte. "Voor de clan, zeggen ze dan, maar dat slaat nergens op. Niemand heeft voor zijn clan gekozen, het enige wat bepaalt aan wiens kant je hoort te staan is waar je bent geboren. Een clan is niet één kat, niet iedereen heeft precies dezelfde ideeën en doelen. Ik bedoel... Neem nou de dood van Whitelion. Ze zeggen dat hij door RiverClanners is vermoord. En in plaats van de werkelijke daders te zoeken, vallen we maar meteen heel RiverClan aan, alsof ze het met zijn allen hebben zitten beramen. Het brengt iedereen in gevaar en waarom? Zo worden katten gedwongen te vechten voor dingen waar ze niets mee te maken hebben. Ik geen onschuldige katten verwonden en ik wil ook niet sterven voor een doel dat het mijne niet is." Ze was steeds vuriger gaan praten en moest moeite doen om haar rust weer te herwinnen. Ze draaide haar kop om met haar tong haar vacht glad te strijken, die half overeind was gaan staan, terwijl ze hoopte dat ze Routpaw nu niet had afgeschrikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Rabbit chaser BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimevr 30 sep 2016 - 22:28

Een golf van blijdschap ging door haar heen toen de git-zwarte poes met haar instemde. Het idee dat ze niet als enigste zo op de samenleving tussen de clans neerkeek was een geruststellende gedachte. Het zou waarschijnlijk niets veranderen, gezien ze enkel maar twee katten waren tegen vier veel grotere clans, maar het gaf haar een fijn gevoel.
De poes keek haar even aan voordat ze verder ging en gaf haar stof om goed over na te denken. Routpaw luisterde dan ook met haar oren strak naar voren en ging ongemerkt zitten terwijl ze luisterde hoe de poes steeds vuriger ging praten. Ze trok even wat ongemakkelijk met haar oren toen ze zag hoe haar vacht overeind was gaan staan maar besefte zich dat dat niet door haar kwam. De poes kon haar woede groet begrijpen."Dat precies."Stemde ze vol overtuiging in. Routpaw probeerde zorgvuldig haar woorden te kiezen, in de hoop even duidelijk en mooi te spreken als Crowcall zojuist had gedaan. "Het levert, eh, het levert niets op. Enkel gewoon.. Meer problemen. Meer problemen z-zonder oplossingen. Het.. Het is onnodig en slecht doordacht. Iedere clan heeft al problemen voor zichzelf, die we eigenlijk op zouden kunnen lossen door simpelweg samen te werken. Als alle clans en territoria zich samen zouden voegen en er een goed doordachte manier van leiding wordt gegeven, zouden we zoveel sterker staan." Ze begon hakkelend maar naarmate ze verder sprak leek de jonge poes haar stem te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Rabbit chaser Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Rabbit chaser   Rabbit chaser Icon_minitimezo 9 okt 2016 - 19:40

Crowcall merkte dat Routpaw een beetje nerveus van haar uitbarsting werd, maar daar kwam de apprentice snel overheen en nu bleek ze het volledig met Crow eens te zijn. Crowcalls glimlach werd steeds breder terwijl Routpaw verder praatte. Ze was het met haar eens, zij vond het ook slecht en onrechtvaardig hoe het eraan toe ging. Crowcall voelde een enorme opluchting bij het idee dat iemand haar ideeën deelde. Nu wist ze al dat Tallshadow wat dit betrof ook aan haar kant stond, maar Routpaw was ook nog eens een clangenoot, oftewel: iemand met wie ze rustig kon praten zonder voortdurend over haar schouder te moeten kijken of niemand het zag. "Je weet niet half hoe blij ik ben dat je dat zegt. Soms lijkt het alsof iedereen alleen maar uit is op wraak." Ze dacht even aan Barksound. Hij had ongelukkig geleken terwijl Everstar eropuit was geweest om tegen RiverClan te gaan vechten en ze vroeg zich af of hij er ook hetzelfde over dacht. Ze besloot meteen dat ze het hem de eerstvolgende keer zou vragen. Misschien zou hij wel net zo reageren als Routpaw. "Het zou zo veel fijner zijn als alle clans gewoon één zouden zijn. Geen rivaliteit, geen vriendschappen die verboden zijn, geen geheimen..." Ze dacht aan haar vader, aan haar vroegere mentor en aan haar beste vriend. Geen van allen een WindClanner. Dus waren ze schijnbaar haar 'vijanden'.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rabbit chaser
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: