Problems ahead. [&CLAW] [FINISHED] - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 18° - 26° C
Greenleaf biedt alle vrijheid en opties waar de clans zo voor gevochten hebben. De makkelijkste tijd van het jaar lijkt eeuwig te duren en geeft hoop voor de toekomst. Wat zou er fout kunnen gaan in zo'n perfecte tijd.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
We are home
Na een lange reis en een zwaar gevecht met Bloodclan zijn de clans eindelijk thuis. Moraal is hoog maar er is veel dat opgebouwd moet worden. Hoe zullen de clans zich voortzetten nu ze opnieuw gescheiden zijn. Vele vragen blijven onbeantwoord maar één ding is zeker. Niemand jaagt de clans ooit nog weg van hun huis.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Problems ahead. [&CLAW] [FINISHED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shark
Clanleader

Freedje
2177
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
BerichtOnderwerp: Re: Problems ahead. [&CLAW] [FINISHED]   wo 2 nov 2016 - 20:22

Terwijl Shark voelde dat Claw de kittypet tussen hun in plette, probeerde de tom na te denken over waar hij de kittypet ooit eerder was tegengekomen. Misschien terwijl hij samen met zijn broer aan het plannen was dat ze zouden ontsnappen aan hun Twolegs en dat ze naar het woud zouden gaan? Misschien toen hijzelf in één van de moons die hij niet had moeten binnenblijven naar buiten was gegaan om te kijken of er iets was te doen? Hij had geen idee, maar de tom kende hem en dat was een probleem. Een groot probleem zelfs. Daarom was het belangrijk dat ze de kittypet zoveel mogelijk angst aan zouden jagen als ze konden zodat de kittypet er nooit over na zou denken om hem op te gaan zoeken en hem aan te spreken over het feit dat hij wilde dat Shark terug naar huis kwam. Zijn zusje leefde daar niet meer en zijn broer was ergens in het woud en had zich bij de Clans gevoegd, dus Shark voelde er niet veel voor om terug te gaan. Bovendien was zijn plaats in de Elite en niet bij de Twolegs. Hij hoopte dat de tom zichzelf dit zou gaan beseffen als hij zou zien wat Claw en hij allemaal deden. Terwijl Claw een beschrijving gaf van Chawl blikte de kittypet hulpzoekend in zijn richting, maar Shark keek hem met een ijskoude blik aan en grijnsde zelfs toen de kittypet mishandeld werd door Shark. “Cookie, help!” schreeuwde hij plotseling en Shark verstijfde. Het leek net alsof hij zijn gedachten begon te verliezen en alsof een wervelende draaikolk zich meester maakte in zijn binnenste. Woedend keek hij naar de kittypet en wierp Claw een blik toe. Daarna sloeg hij de kittypet met al zijn kracht van het hek af zodat hij deze op de grond hoorde vallen en meende iets te horen breken. De kittypet lag voor een paar momenten roerloos op de grond, maar zwakke bewegingen toonden aan dat hij nog leefde. Shark sprong naar beneden en sloeg zijn klauw woest in dezelfde wond die Claw had gemaakt. ‘Hij stelde je een simpele vraag,’ snauwde hij naar de tom en zijn nagels krasten woest over de kittypet zijn voorpoot zodat de wond alsmaar groter werd. ‘Dat wat ik daarna tegen die andere tom zei was om je je bek te laten houden, maar schijnbaar heb je niet geluisterd. We gaan het dus nog één keertje vriendelijk opnieuw vragen of anders verbrijzel ik je voorpoot tussen mijn tanden.’ Hij liet zijn bek zien met de abnormaal scherpe tanden erin. ‘Wáár is de kitten met de verschillende oogkleuren en de witte vlek op zijn rug? Wáár?'

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Claw
Member

Julia
3263
Afwezig
Only the dead have seen the end of war

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Problems ahead. [&CLAW] [FINISHED]   vr 4 nov 2016 - 19:24

Hij had het echt wel gemerkt, maar dit was niet het moment om Shark ernaar te vragen. De naam die de kat uitsprak liet de member verstijven. Hij had iedereen kunnen roepen en als Shark niet zo gereageerd had was het niet eens in hem opgekomen dat het wel eens over hem kon gaan. Nou viel het op en merkte hij het wel degelijk op. Zeker omdat de member er alleen nog maar agressiever door werd, maar goed het zou hem echter een zorg wezen. Als hij de informatie maar uit die kittypet kreeg. Shark herhaalde zijn vraag aan de kat die inmiddels nogal hard op de grond was beland. Die kater begon te snikken en wild met zijn kop te schudden. ‘Ik weet het niet, echt niet. Ik ken niet zo’n kat.’ Als de kittypet het had geweten was dit het moment waarop hij was gebroken en had gepraat, maar het feit dat hij dat niet deed, liet Claw begrijpen dat hij de waarheid sprak. Echter zei hij niets, maar keek enkel naar Shark met een vreemde fonkeling in zijn groengele ogen. Wat had dit allemaal wel niet te betekenen…

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2177
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Problems ahead. [&CLAW] [FINISHED]   di 8 nov 2016 - 20:44

De haat was duidelijk te zien in de ogen van de member en op dit moment kon het Shark helemaal niks schelen dat Claw op hun neer stond te kijken. De leader moest weten dat hij zijn taken serieus nam en dat hij niet met zich liet sollen ondanks zijn achtergrond. Dat hij een kittypet was geweest wilde niet zeggen dat hij ook maar iets wat op medelijden leek voelde voor dit scharminkel dat voor hem op de grond lag. Hij trok met zijn oortje toen de kittypet weer begon met te ontkennen, dat er zelfs iets van spijt te zien was in zijn ogen. Hij heeft spijt dat hij met zijn kittypet-naam hardop heeft geroepen. Hij weet dat deze kat achter ons belangrijk voor me is. Het maakte hem echter woester. Als de kittypet er niks over had gezegd zou hij nu geen kansen meer lopen om ondervraagd te worden door Claw. ‘Oké, ik geloof je,’ zei hij al op een iets rustigere toon, maar dat schijn. Het feit dat hij de voorpoot van de kittypet liet zakken was ook schijn. Hij hoorde de kittypet opgelucht rusten en voelde dat de tom zijn poot al weer wat terug wilde trekken, maar hij gaf een geschrokken kreet toen hij voelde dat de kaken van Shark er weer steviger omheen gingen. ‘Wat?’ vroeg Shark poeslief. ‘De boodschap moet toch wel duidelijk overkomen, right? Bovendien mogen andere kittypets ook wel weten dat ze binnenkort ondervraagd gaan worden en wat er kan gebeuren als ze te weinig of juist te veel informatie geven.’ De kittypet wist zelf wel wat hij bedoelde toen hij het had over ‘te veel informatie geven’ en een nieuwe flits van spijt en angst ging door zijn blik heen, maar Shark’s kaken klapten al dicht en door hard door te bijten voelde hij het bot al breken. De kittypet gilde even, maar bleef toen zwak op zijn zij liggen. Shark hoorde beweging uit het nest komen en draaide zich om naar Claw. ‘Als we niet gepakt willen worden door een stel domme Twolegs moeten we nú gaan. Ons werk hier is klaar. Laten we een andere kittypet vriendelijk ondervragen.’ En alsof hij net geen kat had laten lijden voor de rest van zijn leven sprong hij weer terug het hek op en wachtte tot Claw het teken gaf om te gaan.

Spoiler:

Profiel bekijken
Claw
Member

Julia
3263
Afwezig

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Problems ahead. [&CLAW] [FINISHED]   wo 9 nov 2016 - 9:04

Hij liet Shark begaan. Hij had er geen problemen mee dat hij de Kittypet zo martelde, totaal niet. Hij had alleen wel door dat er meer achter zat, iets wat hij ook graag wilde weten. Meestal als Claw zijn bek hield dan was het meer foute boel dan dat hij zijn bek open trok. Nou bleef hij gewoon doodkalm op het hek zitten, met een kille peilende blik in zijn groengele ogen. Er kwam pas weer beweging in hem toen Shark klaar leek te zijn. Hij stond op en wenkte de kater hem te volgen. Genoeg Kittypets gemarteld die dag. Shark was hem een verklaring verschuldigd. “Meekomen.” Bromde hij dan ook. Hij sprong van het hek en liep terug in de richting van het park. “Wat was dat Shark?” Vroeg hij toen ze ver genoeg van de twolegs en hun nesten vandaan waren. Ver genoeg dat er niet zomaar allemaal luistervinkjes in de bosjes en tuinen lagen.

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2177
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Problems ahead. [&CLAW] [FINISHED]   ma 14 nov 2016 - 20:55

Claw gaf het teken algauw en Shark wierp een blik over zijn schouder, zag de kittypet nog steeds op zijn zij liggen. Bezorgde kreten toonden aan dat de twolegs hun arme kittypet in zijn zielige staat hadden gevonden en dat ze bezig waren met hem naar binnen te dragen. Shark had geen idee of Twolegs slim genoeg waren om te weten dat een andere kat dit had gedaan. Hij bewoog geamuseerd met zijn snorharen bij het idee dat de Twolegs andere Twolegs gingen contacteren om te vragen of hun kat hun kittypet toevallig aangevallen hadden. Hij zag het zo al voor zich. Hij draaide zijn kop toen Claw zijn vraag stelde. Hoewel hij de vraag al had zien aankomen, vond hij het niet bepaald leuk om er over te vertellen. Of hij het echter nu leuk vond of niet; zijn leader wilde antwoord hebben en er zwaaide wat als hij die niet zou geven. ‘Dat was een kittypet die mij kende van vroeger,’ sprak hij zo rustig mogelijk, maar de woede gonsde nog steeds in zijn aderen en het liefste keerde hij terug om de kittypet te doden. ‘Zoals je weet ben ik afkomstig van een kittypet-nest. Mijn broer is volgens mij in één van de Clans terechtgekomen en van mijn zus weet ik niks. Vroeger mocht ik maar een beperkt aantal keren naar buiten en dan liep hij ook rond.’ Hij zwierde met zijn staart in de richting van de tom die hij daarnet gemarteld had. ‘Alleen… ik had vroeger een nadere naam en ik had er echt een vreselijke hekel aan. Het is zeg maar één van de redenen waarom ik gek werd daar in dat nest en waardoor de stoppen bij me doorsloegen. Toen de kittypet me daarnet zo noemde kwam dat allemaal even terug en vond ik wel dat hij een straf verdiende.’ Hij liet zijn klauwen gefrustreerd uit zijn hulzen komen. ‘Ik haat alles wat me terug laat denken aan die vreselijke tijd. Ik wilde dat ik in de Elite was geboren. Als dit uitlekt naar andere katten dan neemt niemand me ooit serieus en als ze horen wat voor naam ik had als kittypet al helemaal niet.’

Spoiler:

Profiel bekijken
Claw
Member

Julia
3263
Afwezig

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Problems ahead. [&CLAW] [FINISHED]   wo 16 nov 2016 - 10:06

Hij luisterde naar de woorden van Shark. “Fair enough.” Mauwde hij kalmpjes terwijl zijn blik weer naar de andere kater ging. Hij wachtte even bij een pad waar monsters overheen konden komen en keek kort naar links en naar rechts, maar er was op dat moment geen monster in de buurt. Dus stak hij het pad over en ging het park in. Hij zei verder niets meer tegen Shark, het was ook wel weer lekker eventjes wat stilte. Waarin hij alles van die dag kon overdenken. Hij zou niet stoppen totdat ze Chawl gevonden hadden, maar hij moest ook aan zijn andere taken denken. Toen ze bij het kamp waren gekomen, draaide hij zich om naar de andere kater. “Tot ziens.” Sprak hij voordat hij met een kleine zwiep van zijn staart afscheid nam van Shark. Hij liep terug naar zijn barn en ging daar naar binnen.

[Topic uit]

Profiel bekijken
Shark
Clanleader

Freedje
2177
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Problems ahead. [&CLAW] [FINISHED]   za 3 dec 2016 - 18:41

Claw reageerde niet veel op zijn verhaal. Helemaal niet zelfs. Alleen een paar woordjes die aangaven dat de conversatie voor hem hier beëindigd was. Was het een goed ding dat zijn leader er niet verder op doorging? Of zou hij later een announcement maken aan de Elite zodat Shark’s verhaal publiekelijk werd? Hij zag de zwarte tom er echter niet voor aan om dat te doen en dacht wel dat hij zijn loyaliteit bewezen had aan de Elite, maar Claw was natuurlijk wel heel erg onvoorspelbaar. Shark zou echter alles voor zijn leader doen om aan te tonen dat hij hier weldegelijk goed zat en dat geen kat daar aan mocht twijfelen. De tom ging echter naar het Thunderpath dat in hun buurt lag en Shark volgde. Zwijgzaam volgde hij zijn leader naar het camp terwijl hij aan de tom dacht dat hij enkele minuten geleden gemarteld had. Zou hij rondbazuinen aan andere kittypets dat hij weer terug was? En dat hij gevaarlijker dan ooit was? Hopelijk gaf de kittypet er in het tweede geval een goede dramatische wending aan zodat de kittypets wisten dat ze hem moesten vrezen. En anders zou hij het hun wel op een andere manier duidelijk maken, geen probleem. ‘Tot ziens,’ sprak hij tegen de tom toen ze het camp binnenkwamen en ging een andere kant op. Hij wierp een blik in barn two en merkte dat de prooi daar niet bepaald rijkelijk was aangevuld. Misschien kon hij dat voorlopig wel even doen; zo zouden zijn gedachten verzet kunnen worden. En dus liep de tom in de richting van de uitgang van het camp zodat hij kon gaan jagen voor de queens en de kittens, heel het gedoe met de kittypet en Claw proberend te verdrijven in zijn gedachten.

Spoiler:

Profiel bekijken

Problems ahead. [&CLAW] [FINISHED]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: