Stay



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Stay

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
.Swiftpaw
Member
Stay 6iqo1v
Derpje
48
Actief
"Could you put that in a memo and entitle it: 'Shit I already know.'"

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Stay   Stay Icon_minitimezo 21 aug 2016 - 13:26

De jonge kater had even een depri moment, hij was verdwaald in het Shadowclan territoire. Hij was blij dat hij een mentor had, hij was blij dat hij het best goed met katten kon vinden. Al was hij vaak alleen, hij wilde gewoon iemand op dit moment waarmee hij kon optrekken.. En... Als Swiftriver geleefd nog had.. Hadden ze hopelijk iets met elkaar kunnen doen, Dammm waarom moest hij sterven. Waarom moest de kater waarin hij hoop had sterven, hij draaide zijn kop weg al zakte hij naar de grond en sloeg de grond met zijn rechter poot. Waarom?! De kater die zijn naam genoot was, het was een goede soldaat, een goede naamgenoot. Hij sloeg nog eens de grond, waarna hij op de grond bleef liggen. Jup, nu wist hij het zeker. Hij was wanhopig en verdwaald, het ergste wat met je kon gebeuren. Hij legde zijn kop tussen zijn poten, even viel er een stilte in zijn hoofd, de wind waaide rond zijn kop. Hij ademde in en blies de lucht uit, oké hij mocht niet opgeven. Hij kwam overeind, "Hey iemand!" Riep de kater uit het niets. "Ik uuh ben.. uh verdwaald." Miauwde hij zacht, hij wist namelijk niet meer waar hij was. Hij kon even niks meer vinden, langzaam begon hij weer zich veder te banen langs het Shadowclan gebied. Hij zwierf over het gebied, al wist hij niet waar hij was. Hij was als goed als hij wist verdwaald, echt verdwaald. Hij keek zoekend rond, al leek niet echt iemand in de beurt te zijn.

~Eerste post Tallshadow


Stay 30kaczd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Stay 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Stay   Stay Icon_minitimema 22 aug 2016 - 14:27

Het was een niet veel voorkomende schreeuw om hulp. Tall had al veel situaties meegemaakt, iemand die overladen was door sneeuw, geraakt door een monster, een gevecht met wilde beesten, zelfs iemand die bang was dat 'ie zou verdrinken! Maar verdwaald? Nope, definitely eerste keer, en die was er voor alles. Dus een beetje blij met het feit dat hij de kans kreeg ook hiermee eens iemand te helpen begaf hij zich in de richting van het geluid, om er een jonge apprentice aan te treffen. "Hey there," Mauwde hij, en glimlachte. "Verdwaald?" Domme vraag, maar vragen met makkelijke antwoorden maakten katten vaak rustiger.


Stay Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Swiftpaw
Member
Stay 6iqo1v
Derpje
48
Actief
"Could you put that in a memo and entitle it: 'Shit I already know.'"

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stay   Stay Icon_minitimema 22 aug 2016 - 14:45

De jonge apprentice keek rond, verward al wandelde hij nog in hoop dat hij het kamp kon terug vinden. Al zag hij een bruin gestreepte kater, volgens hem was dat een kat.. De Shadowclan geur was vaak zo overheersend dat hij alleen op dit moment die geur rook, was dit niet die Zira van Bloodclan? Alleen die zou een band hebben? Al leek deze gestreepte kat kon hij ook wel als een vrouw zien, mmh. "Hey there," Mauwde de gestreepte kater, en glimlachte. Oh niet Zira dus, hij beet op zijn lippen. Hij zag dus de Deputy van de Clan aan als de commander van Bloodclan, Good job you a shamed youself. Gelukkig had hij het nog niet verteld tegen de kater voor hem. "Jo, Taller." Miauwde hij vrolijk zwiepend met zijn staart. "Verdwaald?" Vroeg de Deputy, mmmhhh. Zou hij de waarheid vertellen, "*kuch* Ja *kuch*" Miauwde Swift. "Waarom vraag je dat, lijkt het zo?" Miauwde de kater vriendelijk met een grote grijns waaruit je zo kon herkennen dat hij duidelijk erg duidelijk loog. Hij keek vriendelijk naar de kater, al was de Deputy te minsten beter dan op dit moment de leider tegen te komen. De deputy was Chill inner was... Ummmm Inner?


Stay 30kaczd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Stay 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Stay   Stay Icon_minitimedo 25 aug 2016 - 20:53

Hij moest lachen om de reactie van de jongere kat. Duidelijk sarcasme, en daar hield hij stiekem wel van. Het was nodig dat er wat humor in de clan kwam. Hij snapte Inner's grumpy policy wel, maar leuk was het niet. "Ik meende zoiets te horen," Plaagde hij de apprentice, maar met een vrolijke blik in zijn ogen wat aangaf dat hij het niet slecht bedoelde. Verdwalen kon immers gebeuren, het territorium was ook erg groot!


Stay Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Swiftpaw
Member
Stay 6iqo1v
Derpje
48
Actief
"Could you put that in a memo and entitle it: 'Shit I already know.'"

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stay   Stay Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 0:28

De jonge gestreepte kater stond naast de oudere gestreepte kater, ze leken een beetje op elkaar. "Ik meende zoiets te horen," Plaagde de deputy de apprentice, maar met een vrolijke blik in zijn ogen wat aangaf dat hij het niet slecht bedoelde. De jonge kitten knikte, "aah mann, ik ben gesnapt." Miauwde de kater jammerend, al was het ook plagend terug bedoeld. Hij keek naar de gelige ogen van de bruin gestreepte kater, hij gaf hem een klein schouder duwtje. Lachend keek hij naar de deputy, hij had namelijk al vele serieuze katten achter de rug. Bitterpaw was er een van, mmmh.. Roughflower en Lurk waren twee katten, al was het leuk om ze te plagen ter wel ze een stelletje zijn. "Nou, big guy. Welke kant?" Miauwde hij vragend en keek naar de gestreepte kater, waarna hij zijn blik op de verte uitstraalde. Een grote glimlach stond op zijn gezicht, nee. Niemand zou hem manieren kunnen leren, al zou niemand ooit zijn grappen kunnen stelen. Hij genoot ervan om iemand te hebben die hem begreep, zoveel katten die het leven van de grappen niet wisten dus wel fijn dat Tall ja de TALL het wel begreep.


Stay 30kaczd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Stay 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Stay   Stay Icon_minitimeza 3 sep 2016 - 16:04

De kater moest grinniken door de jolige apprentice. Persoonlijk had hij er weinig moeite mee als ze op deze leeftijd nog niet zo heel respectvol deden, iedereen zocht een vriend en soms betekende dat dat ze vergaten dat hij naast aardig ook deputy was. Maar whatever, ze zouden het vanzelf leren. Vandaar dat Tall eens grinnikend met zijn hoofd schudde en opstond om de kleine mee terug te nemen naar het kamp. "Hierheen," Mauwde hij, met een hoofdknik in de goede richting, en begon langzaam te lopen. Dan had de ander de tijd om te volgen.


Stay Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Swiftpaw
Member
Stay 6iqo1v
Derpje
48
Actief
"Could you put that in a memo and entitle it: 'Shit I already know.'"

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stay   Stay Icon_minitimedo 8 sep 2016 - 21:33

De jonge Swiftpaw kon nog wat leren van Tallshadow, als hij nou Tallpaw nog geheten had hadden ze nog een geweldige tijd kunnen hebben. Nog een geweldige tijd, mmh. Misschien kon hij helpen ergens mee, de deputy grinnikte en schudde zijn hoofd waarna hij opstond. "Hierheen," Mauwde de donkere gestreepte kater, met een hoofdknik in de goede richting, en begon langzaam te lopen. Swift ging naast de kater lopen, "bedankt dat je me helpt tho!" Miauwde hij waarna hij even de krijger aan keek. Hij wilde geen serieuze oude taart worden zoals die leider en fernpaw pasten er goed bij maar ook ergens Bitterpaw, al was zij super knap. "Eh! Taller, hoe was jouw appie tijd? Spannend, leuk, leven vol vrienden? Vertel eens." Miauwde hij geïnteresseerd, hij was best benieuwt naar zijn leven. Naar zijn dark storys maar ook naar zijn geweldige leuke verhalen, misschien heeft hij ooit wat vets mee gemaakt. Al zou deze Deputy voor hem ook vele vriendinnetjes hebben gehad, dat is wel 100% zeker.

OCC: Sorry voor de late post


Stay 30kaczd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Stay 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Stay   Stay Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 14:53

De neiging om heel hard te lachen vanwege alle stoere taal die dit jochie uitkraamde was groot, niet omdat Tall het uit zou lachen, maar gewoon omdat het hem enorm deed denken aan hemzelf, langere tijd geleden. Grappig genoeg kwam de vraag naar die tijd snel genoeg, met een nieuwe interesse die hem even berekenend achterom deed kijken. Misschien als hij de goede dingen zou zeggen had het geen slechte invloed op de kleine. "Spannend was het zeker, de clan had nogal wat oorlogen te verduren, en op een gegeven moment was er ook een epidemie aan de gang," Besloot hij te beginnen, de vraag gewoon structureel beantwoordend. "Ik durf wel te zeggen dat het de leukste periode van mijn leven was, maar ik was dan ook wel erg lang apprentice," Hierbij moest hij even grinniken, het was niet echt het goede voorbeeld geven, als deputy verlaat warrior geworden te zijn. "Ik had een grote vriendenkring, maar ging vooral om met Sinclaw, Acefray, Runningvole, Littlestream en nog wat anderen," Ze allemaal bij naam noemen was niet per se nodig. "Met hen heb ik echt de gekste dingen gedaan, zoals dens verbouwen en sommige nachtelijke uitstapjes. Niet altijd tot plezier van mijn moeder," Hij schudde nog eens zijn hoofd. Gekke tijden waren het geweest, maar o zo geweldig.


Stay Os_tal10
#Awesome:

Terug naar boven Ga naar beneden
.Swiftpaw
Member
Stay 6iqo1v
Derpje
48
Actief
"Could you put that in a memo and entitle it: 'Shit I already know.'"

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
.Swiftpaw
BerichtOnderwerp: Re: Stay   Stay Icon_minitimeza 10 sep 2016 - 15:33

De jonge Swiftpaw keek indrukwekkend naar de oudere Tall, hij was een goede warrior. "Spannend was het zeker, de clan had nogal wat oorlogen te verduren, en op een gegeven moment was er ook een epidemie aan de gang," Besloot Tallshadow te beginnen, de bruine apprentice keek opwindend naar hem op. Dit klonk al zo amazing! De deputy kon te minsten goede verhalen vertellen. "Ik durf wel te zeggen dat het de leukste periode van mijn leven was, maar ik was dan ook wel erg lang apprentice," Vervolgde de deputy grinniken, Swift was daarmee eens. Hij wist al dat dit de leukste tijd van je leven was, hij probeerde dit dan ook uit te rekken. "Ik had een grote vriendenkring, maar ging vooral om met Sinclaw, Acefray, Runningvole, Littlestream en nog wat anderen," Miauwde hij ze op volgwoorden. "Maah, ik wilde zo'n vriendenkring hebben. De meeste katten die ik ken lijken op die Innerstar, big strickt momma you know?" Miauwde hij plagend, hier bij was het als een grapje bedoeld. Hij hoopte dan ook dat Tall niet kwaad werd, anders moest hij maar gaan rennen. Al wilde hij wel erg graag vrienden, al had hij er geen tot weinig. "Met hen heb ik echt de gekste dingen gedaan, zoals dens verbouwen en sommige nachtelijke uitstapjes. Niet altijd tot plezier van mijn moeder," Miauwde de Tallshadow tijdens hun wandeling langs het gebied. "Bedankt om je verhaal te delen, jouw leven klinkt echt perfect tho." Miauwde hij tegen de deputy waarna hij hem aan keek en hem een kleine schouder duw gaf, hij glimlachte naar de oudere kater. Hopelijk zou hij ook zo'n leuk leven krijgen als Tall, al zou hij dat nooit hebben.


Stay 30kaczd
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stay
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: