You have me curious



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 You have me curious

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowe
Member
You have me curious 0S9viDY
Waz
17
Actief
"Oh, grant that I can stay the night,
Or one more day inside this life"

CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crowe
BerichtOnderwerp: You have me curious   You have me curious Icon_minitimewo 31 aug 2016 - 21:40


You have me curious SedDycu
And who decides from where up high

I couldn't say "I need more time"

Jong betekende voor een rogue niet dat ze al niet een halve wereld gezien konden hebben. Elk gebied had zijn eigen geheimen en eigenaardigheden. Hetzelfde gold voor de bossen hier. Een plaats waar katten bijeen kwamen en als zwermen om de Clans van het woud hingen. Ze had ervan gehoord voor ze hier was aangekomen en het leek erop dat de vreemdelingen die ze op haar reis had ontmoet de waarheid hadden gesproken. De geur die van het territorium af kwam was scherp. Elke dag ververst en door meerdere katten die bijna allemaal hetzelfde leken te ruiken. Crowe was niet dom en wandelde dus niet zonder na te denken de grens over. In plaats daarvan bleef ze er in de buurt hangen, wachtend tot er misschien iemand langs zou komen. Puur uit nieuwsgierigheid.


(Voor Bun)


And who decides from where up high, I couldn't say "I need more time"
You have me curious LKCKLen
Oh, grant that I can stay the night, or one more day inside this life.
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
You have me curious Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: You have me curious   You have me curious Icon_minitimevr 2 sep 2016 - 20:41

De grote poes was alleen op border patrol - niet op een "officiële", natuurlijk, maar gewoon voor haarzelf. Deze voormiddag was ze al gaan jagen, ze kon nu wel wat tijdje voor haarzelf nemen. Haar oor was aan het genezen, maar er zat toch nog een pakje gekauwde kruiden op gepakt met spinnenwebben en het stak toch nog steeds. Het was ook gescheurd, dat was niet niets.. Het was al het tweede litteken op haar gezicht, en ze was maar net twintig manen; dat was niet helemaal hoe ze het zich voorgesteld had, het warriorzijn, maar ze had het er voor over. Ze deed niets liever. Winddancer was in gedachten verzonken terwijl ze langs de grens liep en merkte de rogue die er in de buurt rondhing dus niet meteen op.


You have me curious 6Gt25F7
Terug naar boven Ga naar beneden
 
You have me curious
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: