Algemene Onzin Topic - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Volgende
Nightthorn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 18:49

@Flinststrike
Helpt dit anders? Smile
https://www.warriorcatsnl.com/t29588-help-in-welke-clan-moet-mijn-kat

@Redpaw
Hoop dat het niet vaker gebeurd! Mag je zoiets niet ergens melden?
En ja, weten dat het agressief is maar goh, wat maakt t uit. Tis klein eh, dusseh, dan hoeven we het niet op te voeden. Maar Oh Wee als een grote hond terugbijt, want dan is de grote hond agressief en zou die moeten worden afgemaakt want het is duidelijk dat hun hond 'het zwakkere en dus slachtoffer' is. Sorry, slechte ervaringen met kleine honden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flintstrike
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 AB0JDK2
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flintstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 18:53

Kleine honden staan er toch bekend om agressief te zijn? Jack Russels zijn zelfs een van de meest agressieve honden. Maar mensen vinden boxers etc. nou eenmaal gevaarlijker door hun grote.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 18:56

Grote zijn ook niet prettig hoor, ook al heb ik zelf wel een lieve Labrador<3, maar met postbezorgen zijn er gewoon huizen waar we de post niet bezorgen als het door de brievenbus in de deur moet, omdat we anders gebeten worden. Teamleider gaat er dan ook echt naartoe om die eigenaren aan te spreken over hun hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowdive
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 ZdVnvaz
»Quinty«
71
Actief
To fear death is a choice

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 19:03

@Flintstrike, mijn complimenten voor je naam c: It is amazing <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Flintstrike
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 AB0JDK2
Karbonkel
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flintstrike
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 19:16

@Crowdive: Thanks!
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw"
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 K9xuzd
Melissa
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 19:19

@Flintstrike; Penny is al 8, ze wordt dit jaar 9. Maar iedereen die haar voor het eerst ziet vraagt aan mij of het nog een pup is. Ze geloven mij ook bijna niet als ik zeg hoe oud ze is. En kleine honden zijn niet echt agressiever, het komt vaak door de ervaringen. Kleine honden worden veel sneller omver gelopen of aangevallen dan grote honden, daarom reageren sommige agressief. penny heeft/had het ook, maar dat heb ik op een positieve manier bijna afgeleerd. Er zijn wel rassen waar hond-intolerantie in zit en die dus niet met andere honden kunnen. Dit komt doordat ze vroeger op die eigenschap gefokt zijn en dit kan niet worden afgeleerd (tenzij je een nog gevaarlijkere hond wil creëren die helemaal niet meer te voorspellen is). De laatste informatie verzin ik trouwens niet zelf maar heb ik van een erkende fokker c:

@Nightthorn: Helaas gebeurt dit hier erg vaak en niet alleen bij Penny. Minstens 1 keer per twee weken wordt er in het wandel gebied gevochten, vaak zit ik daar niet tussen omdat ik inmiddels genoeg kennis heb om die gevechten aan te zien komen. Maar soms kan ik het niet voorkomen. Penny is klein, maar ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb er soms ook last van. Penny luistert echt heel erg goed en vooral als er honden in de buurt zijn. Omdat zij uit angst ook kan uitvallen laat ik haar zelden los tussen andere honden en zodra ik honden zie gaat ze aan de lijn. Ik wil echt niet voor problemen of overlast zorgen. Maar ik heb ook vaak problemen met grote honden, die mogen gewoon op Penny afstormen want penny is toch maar klein, die brengt weinig schade aan...
Een melding maken gaat trouwens waarschijnlijk weinig zin hebben, misschien doe ik het nog wel maar ik ben natuurlijk 'nog maar een kind' dus mij geloven ze niet. Niemand anders heeft het helaas gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 19:24

He Emma <3 En yeah, wat PJ mensen zijn laatst langs gekomen in Belgenland, dus ik moest mijn gasten even op de eerste plaats zetten eh c:

Welkom Flintstrike ^^

Melissa, ik wil even zeggen dat je een prachtige hond hebt <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 19:25

Welkom op wc Karbonkel ^^
Er staat ook bij de Guide een 'Help in welke clan moet mijn kat?' topic, misschien helpt dat je met kiezen sorry als je al gekozen hebt want ik kan dat niet zien op m'n mobiel

Op het hele honden gebeuren kan ik maar beter niet ingaan want dan blojf ik door gaan X"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 19:25

Poeh, wat vervelend voor je hond! Sommige mensen zouden beter op hun eigen honden moeten letten, mijne is ook wel eens aangevallen door een pitbull en sinds dien wil hij niets meer van pitbulls hebben. Niet om pitbulls zwart te maken ofzo, ik ken ook hele lieve pitbulls
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 19:27

Ik ben zo blij dat onze hond nog nooit aangevallen ofzo is xd hij is ook nog niet echt vaak bij andere honden geweest; recent heeft hij eens een tijdje verbleven bij andere honden (onze hond is praktisch blind) omdat we naar de zee gingen en hem niet mee konden nemen en naar het schijnt begon hij te grommen tegen de andere honden. Dat was een shocker, hij heeft nog nooit ook maar iets agressiefs gedaan ervoor of erna xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 19:34

Mijn hond is ook helemaal niet agressief gelukkig, maar wil andere honden nog wel eens heel explosief begroeten, wat andere honden niet allemaal even leuk vinden. (': Maar ja, ik heb het ook wel eens op het paard, als ik op buitenrit ben andere mensen weigeren hun honden aan te lijnen (soms zelfs op een ruiterpad). Gelukkig is mijn pony heel wat gewend, maar soms kan ik ze wel smoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpaw"
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 K9xuzd
Melissa
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Redpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 20:00

@Snowdrop; Bedankt! (:

@Aspenpaw; Penny is twee keer door een pitbull-achtige hond (eigenlijk zijn de meeste pitbulls kruisingen, daarom noem ik ze zelf niet direct pitbulls. De gene die wel raszuiver zijn, dus met stamboom, komen niet snel in dit soort gevechten terecht want de eigenaren daar van begrijpen de risico's van het ras), beide hadden gelukkig een muilkorf. Bij de eerste was ik helemaal in paniek en toen had Penny (en ik eigenlijk ook want ik heb een paar nachten nachtmerries gehad) echt een trauma opgelopen. Bij de tweede keer bleef ik rustiger, toen had ik Penny opgetild en daardoor heeft ze daar weinig aan over gehouden. Ik heb trouwens ook niets tegen het ras, tegenover mensen zijn ze echt super maar tegenover honden zijn ze een risico.

@Bunny; dan heeft jou hond geluk c: ik ken er weinig die niet ooit zijn aangevallen. Grommen is trouwens niet altijd agressief, het is gewoon een waarschuwing (:

Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 20:21

@Melissa: Ja ik ken het ook hoor. Ik wist ook niet wat ik moest doen toen mijn hond (beagle) werd gepakt. Maar nu heb ik heel veel over honden geleerd van mijn stalhouder, die is zo goed met ze! Ik kan nu ook veel beter zien aan de honden als ze iets niet leuk vinden en zie het nu veel beter aankomen als ze waarschuwen. Maar ja, je kan het niet altijd tegenhouden. Blijft een eng gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 20:41

Howdy Flintstrike (ik ben in love met je naam en setje <'3)
Komt je Karbonkel naam van ik-mik-loreland?

Dat is inderdaad wel zo netjes Bo xD Good to have ya back though.

Nu Les Miserables maar eens kijken, tijd voor wat ontspanning en rust na hard werken~
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 20:48

Daar ken ik die naam van!! Omg was Karbonkel die enge vis? :'D Ik was daar echt doodsbang van toen ik in groep 3 zat #memories
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 21:04

NO NOT KARBONKEL ;-;

Yeah Emma, eerst wat focussen op mn new school tho XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 21:11

Karbonkel was zo vreselijk eng yuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 21:14

Routpaw schreef:
Karbonkel was zo vreselijk eng yuk
Ik had er zoveel nachtmerries van, like omg dat ding was vreselijk ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Mistgaze
Elder
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 21:16



Zo fijn dat Kensington een heel nummer over Mist hebben geschreven :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 sep 2016 - 21:16

Snowdrop schreef:
Routpaw schreef:
Karbonkel was zo vreselijk eng yuk
Ik had er zoveel nachtmerries van, like omg dat ding was vreselijk ;-;

Ik heb een vriend waar ik mee in de klas zat toen we dat keken en hij vindt ook nog precies hetzelfde :'D Van die hele serie kan ik ook alleen hem herinneren haha

@Hierboven; Kensington is zo goed aa
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 26 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: