Algemene Onzin Topic - Pagina 26



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 12:53

Zo bijgepost :p
Jongens het is te heet buiten om te wandelen, dus dan maar binnen blijven in de pauze XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 13:05

Chawl maakt het voor Lumina nogal moeilijk hoor en voor mij xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 13:07

Haha sorry, hij steekt een beetje lastig in elkaar XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 13:10

Hehe, Lumina is ook zo socialy awkward xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 13:11

Ik vind die twee echt heerlijk zo samen, lekker langs elkaar heen aan het praten enzo, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 13:18

Lekker vroeg uit, het is een prachtige dag vandaag c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverland
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Miniava
Bunny
275
Actief
"Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Neverland
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 13:40

Goeiemiddag allemaal xD Ik ben zo blij dat we woensdag maar een halve dag hebben, m'n hele lichaam doet pijn ugh :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:22

Net anderhalf uur zitten leren aan twéé pagina's, twéé pagina's, TWEE pagina's. Op mijn vorige school deed ik like vijf pagina's in één uur wat is dit.

Voor diegenen die het niet weten: ik volg medisch administratief bediende-opleiding. Dit houdt basically in dat je van een hoop ziektes niet alleen de Nederlandse naam moet weten... maar dus ook de Latijnse naam. Joy!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Predator
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Miniava
Bunny
359
Actief
"To a predator, fear is weakness."

CAT'S PROFILE
Age: Faded away in endless nothingness
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:24

@Freedje;
lijkt me moeilijk! Heb je Latijn gedaan in 't middelbaar of is het echt nieuw al dat latijn? Ik zit momenteel gebogen over m'n woordenlijst die ik tegen morgen moet kennen, is één pagina voor en achterkant xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:25

Pearlykit schreef:
@Freedje;
lijkt me moeilijk! Heb je Latijn gedaan in 't middelbaar of is het echt nieuw al dat latijn? Ik zit momenteel gebogen over m'n woordenlijst die ik tegen morgen moet kennen, is één pagina voor en achterkant xD

Ik heb nog nooit Latijn gedaan... dit is echt de eerste keer dat ik Latijn heb... ;_;

Zou je dan niet beter Warrior Cats afzetten? Ik kan echt niet leren met al die afleiding. Bij mij gaan altijd alle sites uit en mijn telefoon op stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Predator
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Miniava
Bunny
359
Actief
"To a predator, fear is weakness."

CAT'S PROFILE
Age: Faded away in endless nothingness
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:28

@Freedje; jah, misschien wel xD Ik heb nog tijd. -kijkt naar klok- Jah. Ik ben al een halfuur ofzo bezig, ik ben even pauze aant nemen (a)
En het went wel, geloof me! Ik weet nu niet echt dingen over de medische opleidingen, maar het lijkt altijd veel enger al die Latijnse woorden tot je er een beetje een verband in gaat zien enzo c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:29

Ah dat klinkt nice Freedje! Ik had ook nooit Latijn, maar in het middelbaar moest ik wel vaak ziektes en bacteriën bij de Latijnse namen kennen. ook planten en dieren XD Meestal zocht ik gwn ezelsbruggetjes of probeerde ik bij elk woord iets visueel te bedenken :") zo ging het er altijd supersnel in bij mij en zag ik sneller wel soms verbanden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:30

Freedje, ik weet hoe je je voelt, doe nu mijn 3e jaar van Technische geneeskunde en heb zoveel Latijnse namen van ziektes, spieren, botten en weet ik veel wat moeten lerenxD, ik heb ook nooit Latijn op de middelbare gehad, dus het kan echt lastig zijn om te leren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lumina
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 5O71lcB
Yanthe
470
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 42moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lumina
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:33

Creamyfrost schreef:
Ik vind die twee echt heerlijk zo samen, lekker langs elkaar heen aan het praten enzo, haha.

Hehe x3

OOOOH, we kunnen de Highstones terug zien! <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:34

Het helpt als je weet dat als er 'itis' in het woord voorkomt dat het om een ontsteking gaat.
Als je weet dat 'card' om het hart gaat dan ben je ook al ver als je hartaandoeningen moet gaan ontleden. Maar man, ik kom soms van die simpele dingen tegen zoals bronchitis en dan heb ik er natuurlijk wel over gehoord, maar dan wist ik nog niet dat het 'n ontsteking van de grote luchtpijptakken was.
Ik heb echt hoofdpijn gekregen van al dat leren. Ik moet me ook echt meer inzetten dan de anderen omdat ik altijd in kleine klasjes heb gezeten en individueel heb moeten werken, maar hier moet ik met een grote groep mee volgen op een scherm en zorgen dat ik alles goed me volg en kan onthouden xD
I mean... ik had gisteren nog maar m'n eerste dag en ik heb nu tegen volgende week al 'n toets waarbij ik meer dan dertig woordjes moet leren ;_; En als je dat soort dingen niet gewend bent - en dan vooral niet van het Latijns uit vertalen - dan wordt het nog wel eens lastig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Maskheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Cynthia
737
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 116 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Elder (ex-medicine cat)
Maskheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:43

De namen stamp ik eigenlijk gewoon en dingen afleiden is inderdaad het makkelijkste, ook al moet ik er ook nog de werking van dingen weten, de zenuwen die het aansturen, de bloedvaten die er naartoe gaan en nog een hoop andere dingenxD
Terug naar boven Ga naar beneden
Predator
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Miniava
Bunny
359
Actief
"To a predator, fear is weakness."

CAT'S PROFILE
Age: Faded away in endless nothingness
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:45

Veel succes Freedje, als je hard werkt lukt het wel!
Jij ook Cynthia c:
latijn zit er bij mij in voor vandaag, ben ik redelijk zeker van xD Ik herhaal morgen nog wel es voor de les, dan lukt dat wel. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:48

Pearlykit en Butterpact zouden eens moeten meeten tho. Ze hebben ONGEVEER dezelfde pels xD

--

Nja, het zal uiteindelijk wel lukken, maar 't zal ook hard werken worden... Jij ook nog veel succes, Cynthia. Ik moet voorlopig deze woordjes alleen kennen, maar ik vrees dat we ook nog van alles gaan zien over hoe het lichaam in elkaar zit & stuff...
Terug naar boven Ga naar beneden
Predator
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Miniava
Bunny
359
Actief
"To a predator, fear is weakness."

CAT'S PROFILE
Age: Faded away in endless nothingness
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Predator
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:51

Freedje; jah leuk! Kan ik misschien maken, dan kun je posten als je tijd hebt? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zuko
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Freedje
225
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zuko
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimewo 7 sep 2016 - 14:59

Pearlykit schreef:
Freedje; jah leuk! Kan ik misschien maken, dan kun je posten als je tijd hebt? c:

Oh yeah dat zou echt heel aardig van je zijn! Dan maak ik de volgende als die er komt tussen ons c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: