Once in a lifetime - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Newleaf, 6° - 17° C
Tijdens de reis naar een mogelijk nieuw gebied brengt Newleaf en een warme zon met zich mee. Eindelijk is het gedaan met de regen en de kou.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Once in a lifetime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Rousepaw
Med. cat apprentice

Anouk
613
Actief
I've rised just like a phoenix
Born from the ashes
I take care of my own

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat App
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   ma 24 apr 2017 - 14:33

Als hij maar niet dacht dat ze zijn zachte gegrinnik niet zo opmerken. Nu ze haar ogen gesloten had was ze alerter op elke kleine beweging en elk klein geluid. ‘Rousepaw,’ zei Jaypaw op een wel heel wanhopige manier. Ze moest dan ook haar best doen om niet in de lach te schieten. Daarnaast moest ze ook nog het snorren inhouden door al zijn kleine likjes. ‘Ga alsjeblieft niet dood. Ik heb je nodig in mijn leven.’ Het inhouden van haar lach werd als maar moeilijker en moeilijker. Ze had al lang kunnen lachen eigenlijk, hij was er toch al achter. Maar nee ze wilde per se weten hoe hij dit zou gaan oplossen. Een flinke zet tegen haar zij was het resultaat. ‘Akelige kat die dat je er bent. Ik dacht echt dat je iets kreeg of zo en was echt in alle staten. En ja, ik weet dat je me zit te jennen, Rousepaw. Ik mag er misschien wel zo uitzien, maar ik ben echt niet zo dom, hoor.’ Rousepaw proestte de staart van haar vriend uit zodra hij probeerde haar daarmee te kietelen. "Okay okay ik geef me over", zei ze waarna ze begon te lachen. Ze had die lach zo lang in moeten houden dat het nu wel even mocht. "Maar je hebt echt geen flauw idee hoe zwaar dood spelen is man!" riep de jonge kattin vervolgens uit. Niets was minder waar. Je moest elke kleine beweging inhouden en dan ook nog eens alles realistisch houden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jayflame
Member

Freedje
239
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   di 2 mei 2017 - 20:53

Jayflame wierp een strakke blik op Rousepaw, maar hij dacht nu in elk geval niet meer dat ze zou gaan sterven. En als hij eraan terugdacht, was het ook wel heel toevallig geweest dat ze juist op dat moment van zijn rug was geschoven en op de grond was gevallen terwijl ze normaal gezien gewoon wel goed op zijn rug had gelegen. Dat had ze natuurlijk zelf gedaan. Hij vroeg zich af of het geen zeer moest hebben gedaan toen haar lichaam met een klap op de grond belandde, want ze had natuurlijk niet kunnen bewegen omdat hij anders direct in de gaten had gehad dat ze maar een toneelspel speelde. Maar goed. Hij had haar eerder op de dag ook geplaagd, dus hij nam aan dat het zijn verdiende loon was. Toch was het gejaagd kloppen van zijn hart niet bepaald iets leuks om aan te voelen, maar daar had zij geen last van natuurlijk. Hij rolde met zijn ogen toen ze begon te lachen, maar kon het niet laten om even met haar mee te doen. Maar dan ook maar heel even, hoor. “Medelijden met je heb ik toch niet,” zei hij plagerig tegen haar. “Hoewel ik me wel afvraag of je je geen zeer hebt gedaan toen je jezelf van mijn rug op de grond hebt laten vallen. Ik heb zelf de klap gehoord en die was niet leuk om aan te horen. Je gaat echt veel te ver in je rol, Rousepaw. Dadelijk moet je tijdelijk je carrière onderbreken omdat Mistgaze je moet verzorgen.” Hij keek zorgelijk naar zijn beste vriendin en een deed een rondje om haar heen om haar te controleren. Hij checkte de zijkant waar ze op gevallen moest zijn en liet zijn blik naar een bult glijden die zich op haar kopje bevond. “Kijk nou wat je gedaan hebt!” Meteen begon hij zachtjes over de bult te likken. “En dat allemaal omdat je me terug wilde pakken voor wat ik deed. Had dat niet op een iets minder dramatische manier gemogen?” Hij zuchtte zelf een keer dramatisch en likte daarna weer haast teder over haar bult. Bultje.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rousepaw
Med. cat apprentice

Anouk
613
Actief
Born from the ashes
I take care of my own

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   wo 3 mei 2017 - 18:05

“Medelijden met je heb ik toch niet,” reageerde Jaypaw waarop de zilvertabby haar tong naar hem uitstak. “Hoewel ik me wel afvraag of je je geen zeer hebt gedaan toen je jezelf van mijn rug op de grond hebt laten vallen. Ik heb zelf de klap gehoord en die was niet leuk om aan te horen. Je gaat echt veel te ver in je rol, Rousepaw. Dadelijk moet je tijdelijk je carrière onderbreken omdat Mistgaze je moet verzorgen.” Vrijwel direct begon Rousepaw te opnieuw te lachen. Het was inderdaad best een flinke klap geweest die ze waarschijnlijk nog wel even ging voelen. De kater liep een rondje om haar heen, waarschijnlijk om te bekijken of ze nog heel was na die val. “Kijk nou wat je gedaan hebt!” De manier waarop hij het uitbracht en het feit dat hij er meteen zachte likjes over begon te geven liet haar grinniken. “En dat allemaal omdat je me terug wilde pakken voor wat ik deed. Had dat niet op een iets minder dramatische manier gemogen?” zei Jaypaw waarna hij een keer zuchtte. "Weetje... Jij had net zo goed Medicine cat apprentice kunnen worden. Kijk je dan bezig zijn," zei Rousepaw met een purr in haar stem. Eigenlijk zouden de rollen omgedraaid moeten zijn. Dat was meestal dan ook wel zo maar deze keer was het anders en dat was ook juist wel grappig. "Pas op hea, straks geef ik je weer een kopstoot." De plagerige toon in haar stem was duidelijk op te merken.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jayflame
Member

Freedje
239
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   vr 19 mei 2017 - 12:27

Jaypaw rolde met zijn ogen, maar kon het niet laten om toch even te grinniken. Ze had dan ook wel gelijk. Hij gedroeg zich ook wel alsof er iets heel ergs met haar was, maar hij wilde gewoon niet dat ze gewond zou raken. Het zou voor haar rank niet fijn zijn en voor haarzelf ook niet. En dat alleen maar omdat ze wat onnozel met elkaar aan het spelen waren. Maar hij wist ook wel dat Rousepaw er minder mee in zat dan hijzelf en dat de bult naar een paar dagen wel zou verdwijnen. Bovendien zag je het bijna niet als je niet wist dat het er was, maar hij wilde gewoon niet dat zijn beste vriendin pijn zou lijden omdat ze aan het dollen waren met elkaar. “Ik denk dat als ik medicine cat’s apprentice wordt dat ThunderClan vergaat,” zei hij met een knipoog. De waarheid was dat hij dacht dat niemand hem dan zou accepteren. Hij dacht sowieso niet dat StarClan een ThunderClanner met een bloedlijn die half BloodClan was zou accepteren in hun midden, maar dat zei hij niet hardop tegen Rousepaw. Ze hoefde niet te weten dat hij meer met zijn roots bezig was dan dat hij wilde laten blijken, hoewel zij ook wel wist dat hij vaak het mikpunt van getreiter in de Clan was. En nu ze haar rank had, was het nog belangrijker dat zij zich er zo min mogelijk mee bemoeide waardoor Jaypaw expres niks zei tegen haar als het weer zover was. Of toch bijna niets zei. “Je laat het,” zei hij streng zijnde. “Je moet nu goed rust nemen en eh…” Hij dacht kort na. “Poppy Seeds innemen?” Dat was letterlijk het enige medicijn dat hij onthouden had van zijn bezoekjes aan Rousepaw. Hij snorde en verhief zich vervolgens op zijn achterpoten waarna hij met zijn voorpoten tegen haar flank duwde met de bedoeling om haar omver te krijgen.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Rousepaw
Med. cat apprentice

Anouk
613
Actief
Born from the ashes
I take care of my own

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Once in a lifetime   vr 19 mei 2017 - 19:49

De kater kon het niet laten om toch even te grinniken om haar reactie. “Ik denk dat als ik medicine cat’s apprentice wordt dat ThunderClan vergaat,” reageerde Jaypaw met een knipoog. De zilvertabby grinnikte even, zo erg zou het nooit zijn. Mistgaze was er natuurlijk ook nog en die zou zoiets nooit laten gebeuren. “Je laat het,” reageerde de kater streng op haar dreigementje. Kort grinnikte Rousepaw. Alsof ze ooit echt naar hem zou luisteren. Dat had ze eigenlijk nog nooit gedaan. “Je moet nu goed rust nemen en eh…” Er hing een korte stilte tussen de twee katten voor Jaypaw weer opsprak. “Poppy Seeds innemen?” Meteen schoot Rousepaw in de lach. Ze had de kater best een paar keer papaver zaden gegeven tegen de pijn van zijn wonden en dat had dus hierin geresulteerd. "Misschien maar goed dat je geen Medicinecat apprentice bent geworden, jij zou de hele clan verslaaft aan papaver zaden maken." Het was vrij moeilijk praten gezien ze nog steeds een beetje na schudde van het lachen. Ze kon het al helemaal voor zich zien, een hele clan verslaaft aan de papaver. "Het is maar een bultje, daar is echt geen papaver zaad voor nodig." Ze had eerst even op adem moeten komen voor ze het laatste wist uit te spreken. De duw die Jaypaw haar wilde geven zag ze aankomen. Mooi rolde ze met de beweging mee en rolde een stukje door tot ze een vossenlengte of twee van de kater vandaan op haar rug lag. Met haar voorpoten sloeg ze voor de grap een beetje in de lucht voor ze haar ijsblauwe ogen weer op de kater richtte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Once in a lifetime
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: