The story of my life... (Tallshadow)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The story of my life... (Tallshadow)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Oceanstar
StarClan
The story of my life... (Tallshadow) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 19:49

Dit zou dan misschien haar laatste jacht worden, haar allerlaatste voordat ze de Nursery permanent in trok. Nu zo permanent als het kon zijn voor een Queen, natuurlijk zou ze nadat haar kittens zes manen werden weer terug gaan naar haar normale taken. Immers was ze Warrior en bleef ze Warrior, tenminste bij hart. Ze zuchtte zacht. Ergens zag ze er wel tegenop dat ze deze verantwoordelijkheid zou dragen, niet alleen droeg ze kittens, maar ook nog van Neverland de broer van haar Leader. De broer van een kattin waar ze haar hele leven al tegen op keek. Het leeftijdsverschil was groot, erg groot maar dat betekende niet dat het gedoemd was te mislukken. Immers hadden ze beide de kittens waarvoor ze zouden zorgen en waren minstens goede vrienden geweest. Het was nog geen maan geleden dat ze Warrior was geworden en nu al had ze het voor elkaar om zwanger te zijn, dat niet alleen. Ook had ze haar Apprentice teleur moeten stellen. Silencepaw, wat had ze toch een spijt dat ze haar niet kon helpen, zoals andere katten haar hadden geholpen vroeger. En niet alleen van haar clan, ze kon Tallshadow en Acefray niet vergeten. Een bekende geur aan de grens met Shadowclan liet haar even opkijken. Daar zag ze een maar al te bekende kater. Tallshadow. Met een grijnsje op haar gezicht en een trots geheven kop liep ze richting hem waarna ze met een vrolijke zwiep van haar staart hem aankeek. "Oh Tallshadow!" Mauwde ze vrolijk en met een redelijke ondeugende stem. Wat had ze hem al lang niet meer gezien. De laatste keer was ze nog maar net Apprentice geweest. Waarschijnlijk wist hij nog niet eens haar naam.
-Alleen Tallshadow of met toestemming!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The story of my life... (Tallshadow) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimeza 8 okt 2016 - 0:05

De kater was redelijk dicht bij de grens, gevaarlijk nu de spanning zo hoog was, maar hij had geen zin in enige stray windclanners op zijn veld dus liep hij hier te patrouilleren en te denken. Verder was er ook nog het punt dat hij diende te jagen, maar dat liep een klein beetje mis, voornamelijk omdat het op het moment niet echt zijn grootste prioriteit was, al zou dat eigenlijk wel moeten. De clan was niet uitzonderlijk sterk en ook de beste warriors begonnen nu de pijn in hun maag te voelen van het weinige eten. Het verliezen van voedsel van de carrionplace hakte er best wel in, maar gelukkig was het niet aan hem te zien. Nu was hij altijd al wel good-looking, zijn doel was om in zijn graf nog poezen te doen flauwvallen. Oké, kidding, maar het zou wel cool zijn, besloot de kater met een hairflip, en keek op toen zijn naam plots genoemd werd. Het gras was hier uitzonderlijk hoog, en windclankatten hadden schutkleuren. Vandaar dat hij een wenkbrauw optrok en eens galant boog in de richting van het gras. "Gegroet, Grasgeesten," Mauwde hij theatraal, "Wat fijn dat ik hier mag lopen op uw grondgebied," Hij was nog op Shadowclan spot, maar het was close.

Note: Tall staat op Sc territorium even dat niemand 'm de kop af gaat bijten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
The story of my life... (Tallshadow) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimeza 8 okt 2016 - 8:25

Het gras was mooi gegroeid hier en ondanks de schapen die ze laatst waren tegengekomen was het gras hier nog erg lang. Oceanbreeze had hier natuurlijk de perfecte schutkleur en dus zou de kater van Shadowclan haar nu nog niet zien. Tenminste niet zo snel. Ze grinnikte zachtjes toen ze zijn theatrale manier van de hairflip zag terwijl ze hem zag en met haar geroep zijn aandacht trok. Tallshadow was ook echt niks veranderd. De kater trok een wenkbrauw op alvorens zich galant richting het hoge gras te buigen. Oceanbreeze hield het niet meer. Een luid gelach verraade haar aanwezigheid nu helemaal. Het gelach werd enkel nog luider toen de kater verder sprak. Dit meende hij niet, toch? "Gegroet, Grasgeesten," mauwde hij theatraal, van wie hij dat theatrale had wist Oceanbreeze niet, waarschijnlijk niet van Shrewstar. "Wat fijn dat ik hier mag lopen op uw grondgebied." Mauwde hij verder al was dat laatste niet naar waarheid. Hij stond nog steeds op Shadowclanterrein maar wel heel dicht bij de grens met Windclan. Oceanbreeze trapte onhandig wat van het hoge gras neer zodat de ander haar kon zien. "Ik ben het, Oceanbreeze. Geen Grasgeest of wat dan ook," mauwde ze droogjes. Ja, 'alleen wel zwanger,' vulde ze in gedachten die zin nog aan. "En je weet dat je bijna voet op óns terrein zet?" Mauwde ze duidelijk en gespeeld nors. Al zat er wel een kleine waarschuwing in. Ze hadden al meer dan genoeg ophef door de schapen die rondliepen, waaronder een die in het kamp rond dwarrelde. Daar hoefde geen Shadowclanner bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The story of my life... (Tallshadow) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 12:58

De kater vond het toch stiekem wel een anticlimax toen de grasgeest niet thuis bleek te zijn en in plaats daarvan Oceanbreeze verscheen. "Ik ben het, Oceanbreeze. Geen Grasgeest of wat dan ook," Werd er ge-deadpanned, en Tall reageerde naar behoren. Dramatisch hief hij zijn ogen ten hemel en riep de lucht aan. "Ach en wee Starclan wat heb ik gedaan een Waternimf te verdienen te zien?!" Mauwde hij, vol drama, en stortte toen dramatisch ter aarde om meteen weer op te staan en het gras uit zijn vacht te schudden. "Ook hallo," Mauwde hij grijnzend, en keek met grote ogen gespeeld verbaasd naar de grond toen ze hem erop attendeerde dat hij bijna op Windclan gebied stond. "Right," Mauwde hij, en zette demonstratief een stap naar achteren, want dat hielp zoveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
The story of my life... (Tallshadow) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 13:09

Oceanbreeze was blij haar oude maatje, als ze hem dat kon noemen, weer eens te zien. Ze had hem behalve twee keren in haar Apprenticetijd nooit meer tegen gekomen. Nu was ze Warrior en aanstaande Queen. Om niet te spreken over het feit dat ze al een Apprentice had gekregen dezelfde Ceremonie als ze Warrior was geworden. Jammer genoeg kon ze Silencepaw niet verder trainen. Ondanks dat het niet perse een veelbelovende Apprentice was, had ze wel ergens een band met haar gevoeld. Dramatisch hief de gestreepte kater, tevens Deputy van Shadowclan, zijn kop naar de lucht. Een heldere lucht waar geen ster te zien was. "Ach en wee Starclan wat heb ik gedaan een Waternimf te verdienen te zien?!" Mauwde hij vol drama, waarna Oceanbreeze al lachend haar kop schudde voordat ze serieus haar kop omhoog gooide en mauwde. "Ach en wee Starclan. Waarom heeft u mij geroepen bij een Schaduwgeest te komen? Waaraan verdiend hij mijn aanwezigheid?!" Dramatisch keek ze Tallshadow aan, waarna ze haar kop sierlijk boog. Geen greintje serieusheid was hier te vinden op dit moment. De kater had zich op dat moment laten vallen in het gras, om zich daarna weer meteen overeind te zetten en het gras uit zijn vacht te schudden. "Ook, hallo," Mauwde hij grijnzend waarna ze langzaam grinnikte. Het was inderdaad een tijd geleden dat ze elkaar gezien hadden. Met zijn vergrootte ogen keek hij verbaasd naar de grond, wel gespeeld natuurlijk, toen ze hem erop attendeerde dat hij bijna op hun terrein stond. "Right," Mauwde hij, waarna hij demonstratief een stap naar achteren zette. Niet dat, dat veel uit zou maken. "Dus..," Mauwde ze rustig waarna ze sierlijk, zoals een drachtige kattin kon zijn, ging zitten. Haar pluizige staart sloeg ze beschermend om haar voorpoten en buik heen. "Leuk je ook weer te zien Tallshadow. Hoe gaat het met je?" Vroeg ze netjes en ietwat nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The story of my life... (Tallshadow) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 14:11

Ze ging mee in zijn theaterstuk, en dat herinnerde hem aan waarom hij ook alweer zo aardig vond. Het leek deze poes niet uit te maken dat hij als deputy zich soms nog steeds gedroeg als een kitten, natuurlijk kon dat te maken hebben met dat het niet haar clan was die hij de grond in zou werken als hij compleet onverantwoordelijk was, maar dat besloot de kater als bijzaak te zien. Na, de drama afgewerkt te hebben keken ze elkaar aan, en was zij de eerste die de vraag stelde over hoe het ging. Ook haar opmerking over dat ze het leuk vond hem weer te zien leek oprecht, en dat maakte hem toch wel een beetje blij. "Ook leuk jou weer te zien," Mauwde hij compleet eerlijk terug, en sprong uiteindelijk omhoog van de vraag die hij al sinds het begin had. "Hoezo hoe gaat het met mij? Hoe gaat het met jou?!" Al sinds ze hier tegenover elkaar stonden was de zoete geur van melk hem opgevallen, en aangezien Ocean ietsjes... steviger, leek dan de vorige keer was het niet meer dan logisch dan dat hij de vraag moest stellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
The story of my life... (Tallshadow) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 14:36

Natuurlijk ging ze mee in zijn toneelstuk. Ze kon wel tegen wat lol en een grapje hier en daar. Veel beter dan al dat stoffige oude, al kon ze ook goed serieus zijn. Maar bij Tallshadow was dát niet nodig. Hij hield ook wel van een geintje hier en daar en was ondanks zijn rang echt niet volledig opgegroeid. Ze kon er wel om lachen, beter dat dan een te serieuze Deputy die niets kon hebben, toch! Nadat de drama voorbij was, en hun toneelstukje over, was Oceanbreeze rustig gaan zitten en had ze haar lang verloren vriend aangekeken. Nou hadden ze elkaar niet echt verloren maar gewoon niet lang gesproken en gezien. Toch hield ze wel in haar achterhoofd dat ze als ze ooit tegenover elkaar zouden staan, ze wel met elkaar zouden moeten kunnen vechten. Maar dat was iets voor later. "Ook leuk jou weer te zien," Mauwde de kater net zo oprecht terug als ze naar hem had gedaan. Ze glimlachte iets waarna ze rustig met het puntje van haar staar zwiepte, zodat haar staart nog netjes om haar poten heen gelegd bleef. Immers was ze rustig gaan zitten, ze kende Tallshadow en zichzelf goed genoeg dat ze wist dat ze nog wel eventjes bij de grens zou blijven. "Hoezo hoe gaat het met mij? Hoe gaat het met jou?!" Mauwde de kater, waardoor Oceanbreeze hem gespeeld boos aan keek. Waarom moest hij dit nu meteen weer naar haar toe leiden. Nu, ze kon het ook ergens wel voorstellen, haar geur was immers iets veranderd en ook was er onder haar lange vacht onderhand wel te zien dat ze kittens droeg waardoor ze met een glimlachje haar schouders ophaalde. "Wel goed. Ik verwacht kittens dus mag net nu ik Young Warrior ben de Nursery weer in trekken. Vandaag is de laatste dag die ik heb met mijn Warrior taken. Ik ga het wel missen denk ik. Zeker omdat Everstar mij meteen een Apprentice gegeven heeft en ik haar niet meer kan trainen en ik bang ben dat ze me nodig heeft." Mauwde ze zachtjes. Naar alle waarheid. Ze maakte zich zeker zorgen om Silencepaw. Haar Apprentice was nog schichtiger dan zijzelf ooit was geweest en dat zei wel wat. "Ik ben nog géén eens een maan Warrior en krijg het nu al voor elkaar de Nursery in te moeten. Is dat niet knap Tallshadow?" Grinnikte ze, terwijl ze liefdevol een blik op haar wat dikkere buik wierp. Nee, zo erg was het ook weer niet dat ze voor kittens moest zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The story of my life... (Tallshadow) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 20:26

Ze keek hem quasi-geïrriteerd aan wat hij meteen beantwoorde met een uitgestoken tong en opgewonden hupje want hey, kittens! "Wel goed. Ik verwacht kittens dus mag net nu ik Young Warrior ben de Nursery weer in trekken. Vandaag is de laatste dag die ik heb met mijn Warrior taken. Ik ga het wel missen denk ik. Zeker omdat Everstar mij meteen een Apprentice gegeven heeft en ik haar niet meer kan trainen en ik bang ben dat ze me nodig heeft." Tall luisterde rustig, en keek begrijpend naar de poes. Hij was niet van plan om over de grens te stappen om haar op de rug te kloppen, maar knikte wel begrijpend. Apprentices waren grote verantwoordelijkheden dus hij zag wel in waarom ze er niet helemaal happy onder was. "Ik ben nog géén eens een maan Warrior en krijg het nu al voor elkaar de Nursery in te moeten. Is dat niet knap Tallshadow?" Hij snapte haar ergens, misschien miste je wat in die tijd, maar misschien ook niet. "Nou ja, als je bedenkt dat ik nu nog steeds geen vader ben moet je jezelf gelukkig prijzen," Mauwde hij vrolijk, en grinnikte. Niet dat hij zijn overleden kittens vergat, maar hey, het was niet alsof hij echt vader geweest was right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
The story of my life... (Tallshadow) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 21:35

Het was misschien iewat overdreven van haar om hem quasi-geïrriteerd aan te kijken, maar ach hij kon het vast wel hebben. Ze vroeg zich ergens ook wel af of ze antwoord op haar vraag zou krijgen of dat hij zijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen en verder zou vragen naar haar toch wel interessante drukke leven. Met uitgestoken tong en vrolijk hupsje werd er gereageerd. Ze legde uit dat ze inderdaad zwanger was, zoals ook al opgevallen was voordat ze vertelde over haar Apprentice. De andere Warriors in Windclan wisten niet hoe lastig Silencepaw was. Niet dat ze te eigenwijs was, was ze maar eigenwijzer. Dan zou ze tenminste ergens kunnen beginnen en haar Apprentice zo ver kunnen krijgen wat te leren. Echt ver was ze in haar tijd met haar Apprentice nog niet gekomen. Ze hield van de ongedwongenheid van Tallshadow. Het was soms net een jonge kitten, onschuldig en ondeugend. Het wss lastig om dat onprettig te vinden. Ondanks dat hij groter was dan haar voelde ze geen gevaar bij hem. Hij zou haar géén pijn doen, zeker niet nu hij wist dat ze drachtig was. Hij zou dat ook weten als hij het niet gevraagd had, immers was de melkgeur duidelijk aanwezig. Zoals gewoonlijk kon de kater goed luisteren en haar gek genoeg relatief op haar gemak stellen. Al was ze ook nieuwsgierig naar zijn leven, zeker omdat hij als Deputy vast wel wat had meegemaakt. Daarbij vroeg ze zich af of hij hun Leader al gesproken had over Cyber en hem misschien al was tegen gekomen. Daarbij was haar ook opgevallen dat niet alle Shadowclanners er zo gezond uit zagen en maakte ze zich stiekem wel zorgen om de buiten clanse katten. Al waren ze niet van Windclan, ze respecteerden allemaal wel dezelfde regels. De kater knikte begrijpend waardoor ze zuchtte. Er was duidelijk veel op haar hart. Niet zo erg als in het begin van haar Apprentice tijd gelukkig maar alsnog meer dan genoeg. Ze verklaarde misschien ietwat droog en geinend dat ze wel erg snel zwanger was geworden waarop ze een grappend antwoord verwachtte en ook kreeg. "Nou ja, als je bedenkt dat ik nu nog steeds geen vader ben moet je jezelf gelukkig prijzen." Mauwde hij vrolijk, grinnikend zelfs. Ze grijnsde een beetje waarna ze knike. "Nog een Tallshadow wordt echt een nachtmerrie." Geinde ze waarna ze haar oortjes wiebelde. "Tallshadow. Maar nu genoeg over mij. Hoe is het met jou?" Mauwde ze serieus en ietwat bezorgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The story of my life... (Tallshadow) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 23:46

Hij moest lachen om haar droge reactie op zijn vader grap, want tja, ze had gelijk. Innerstar zou het sowieso niet overleven, Lurk zou emigreren en de enige die mogelijkerwijs vrolijk eronder zou zijn was Ace zodat hij nog een perfecte kit had die hij de weg der slechte paden kon laten bewandelen. Al met al dus geen goed plan als hij een mini Tall produceerde. Then again, hij zou de meest awesome pa ever zijn, dat for sure. En dat wilde hij bijna mededelen in antwoord op de vraag van Ocean, maar wist nog net op tijd te bepalen wat ze gezegd had. Right. Hoe het ging. "Prima wel?" Antwoordde hij onzeker, aangezien ze bezorgd geklonken had en dus misschien iets in gedachten had. Misschien wist zij iets wat hij niet wist! Holy shit! Ging hij morgen dood?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
The story of my life... (Tallshadow) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimema 17 okt 2016 - 10:24

De kater moest lachen om haar droge reactie, die ergens ook wel een inkoppertje was geweest. Immers wist ze heus wel dat niet elke kat zijn gevoel van humor bezat, zeker niet in een hoge rang. "Prima wel?" Antwoorde de kater onzeker op haar vraag waardoor ze hem met een fronsende blik aan keek. Hij wist het blijkbaar zelf niet eens. Ze had wel begrepen dag de katten van Shadowclan niet zo fit hadden geleken en vroeg zich ergens wel af hoe dat kwam en of dat ook een gevaar voor Windclan betekende. Al met al maakte ze zich er niet minder zorgen door. "De laatste tijd lijkt jullie clan wat zwakker. Er heerst toch geen ernstige ziekte?" Drong ze zwakjes en bezorgd aan. Immers kende ze zelf geen ziekte die in deze tijd van het jaar actief was. Groenhoest en Withoest kwamen vaak enkel voor in de koude tijden. Ze schudde haar kop even waarna ze de kater onderzoekend aan keek. Ze hoopte dat haar kittens sterk genoeg zouden zijn tegen de tijd dat het kouder werd. Immers waren er dan altijd zieke katten en was het beter als ze al een afweersysteem hadden en wat vet op hun botten om zich warm te kunnen houden. Natuurlijk waren katten zoals zijzelf ook wel in het voordeel met hun lange vachten in de wintertijden. Enkel wist ze niet of ze kittens met een lange of korte vacht zou krijgen. Met Neverland als vader kon dat allebei. Hoe dan ook bleven het volle Windclanners die hopelijk een aanwinst zouden zijn voor de clan en ook voor de familie. Immers waren er in de twaalf manen die ze leefde al vele doden gevallen in die van haar. Nieuwe levens waren dan in haar ogen meer dan welkom. Al was ze ergens ook wel angstig voor haar kroost. De wereld waarin ze geboren werden kon hard zijn. Zo veel wist ze zelf al wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The story of my life... (Tallshadow) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 14:32

Hij schudde meteen zijn hoofd toen de poes aandrong en vroeg of er een ernstige ziekte was. Hoe aardig Ocean ook was, dit ging te ver voor hem om te delen, je zou de kater nooit openlijk horen toegeven dat het slecht ging of dat katten ziek waren. Dat had Inner er op z'n minst in weten te krijgen, was ook wel nodig geweest eerlijk genoeg en bovendien was het slecht voor de clan als een hoge rang constant gevoelige informatie deelde. Elke rang gold dat natuurlijk voor, maar hij was nu een voorbeeld en hij wilde zeker niet dat Wolfpaw uiteindelijk hetzelfde zou doen als hij soms deed. Niet het idee. Vandaar dat hij ook wat verontschuldigend keek, ze zou het vast begrijpen. "Je kittens zullen in ieder geval veilig zijn," Zei hij enkel, wat aangaf dat er in ieder geval niet iets super besmettelijks heerste. "Wie is de vader trouwens?" Want die moest natuurlijk wel goed voor de poes zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
The story of my life... (Tallshadow) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 18:48

De kater schudde zijn kop meteen toen ze iets aandrong. Ergens begreep ze dat ook wel, gevoellige informatie deelde een kat niet met een kat uit een andere clan. Ergens was ze hierdoor wel bezorgd. Niet alleen voor Shadowclan, omdat ze natuurlijk ook Bloodclan van hun territorium dienden te houden maar ook zeker voor haar eigen clan en kittens. Al stelden de volgende woorden haar wel gerust.  Met een verontschuldigende blik sprak hij. "Je kittens zullen in ieder geval veilig zijn," opgelucht knikte de kattin waarna ze even dankbaar met haar staart zwaaide. "Wie is de vader trouwens?" Mauwde de kater waardoor ze glimlachtte. Neverland was erg belangrijk voor haar. "Neverland. De broer van Everstar." Mauwde ze zachtjes terwijl ze haar kop boog om haar borst te likken. Hierna keek ze Tallshadow vriendelijk aan. "Hij zal er voor ze zijn. Ook mijn moeder Icecloud zal helpen. Al had ik gehoopt dat Whitelion dit nog mee zou maken. Dat hij oom werd," murmelde ze onhandig. Ondanks dat ze een grote familie had, was haar hart nooit echt helemaal gevuld. Ze had altijd plek voor meer en er zou altijd een plekje in haar hart blijven voor Whitelion. Ondanks zijn vele toch wel slechte keuzes. Ze had hem toch wel vooral als liefdevolle broer gekend. Daarbij had hij haar gered en het daarmee ook mogelijk gemaakt dat ze moeder kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The story of my life... (Tallshadow) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 21:35

Bij het horen van de naam van de vader verscheen er een grijns op het gezicht van de kater, de famous broer die echt het tegenovergestelde van de leider was. Goede keuze, de kat scheen aardig en goed te zijn, en Ocean verdiende niets minder. Hij keek dan ook blij en, oke, misschien wat goedkeurend toen ze het zei. Bovendien knikte hij bij de toevoeging dat de kater er voor de kittens zou zijn. "Niets dan goeds over hem gehoord," Mauwde Tall in antwoord, en knikte nog eens begrijpend toen ze over haar moeder sprak. Bij het horen van de naam van Whitelion bewogen zijn oren echter wat ongemakkelijk heen en weer. Hij snapte het verlangen van Ocean, maar er helemaal achter staan kon hij niet. "Hij is met je vanuit Starclan," als hij daar was tenminste want met een kat als Whitelion wist je het maar nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
The story of my life... (Tallshadow) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 21:44

Bij het horen van de naam "Neverland" verscheen een grijns op het gezicht van de gestreepte Deputy. Verrast keek de jonge kattin hem aan, als toekomstige Queen was ze het niet echt gewend geweest dat katten zo enthousiast over de ouders konden zijn. Ze verklaarde ook meteen dat de kater er voor haar en de kittens zou zijn. Iets dat Tallshadow wel leek goed te keuren. "Niets dan goeds over hem gehoord," mauwde de grote kater als antwoord, waarna Oceanbreeze grinnikte. "Ik ga meestal ook alleen met goede katten om." Mauwde ze opgewekt en eerlijk, dat zette Tallshadow ook in het rijtje van goede katten. Misschien dus ook wel een compliment, toch? De kater knikte toen ze over haar moeder sprak. Alleen zodra ze over Whitelion begon wiebelde zijn oren wat ongemakkelijk heen en weer. ZE begreep het ook wel, Whitelion's reputatie was echt wel erg anders dan die van haar. Extreem anders eigenlijk. "Hij is met je vanuit Starclan," mauwde de kater waarna Oceanbreeze langzaam knikte. Ze begreep wel dat Tallshadow, Whitelion niet zag zoals zijzelf dat had gedaan. "Tallshadow, ik weet dat hij voor andere clans niet altijd even goed was. Echter was hij voor familie altijd een goede kat. Zelfs als zijn keuzes misschien niet altijd even goed waren." Mompelde ze, waarna ze haar blik naar de hemel richtte. Haar blauwe ogen glinsterden iets met emotie voordat ze zichzelf weer herpakte. "Het is jammer dat jullie hem nooit zo gekend hebbben," mauwde ze ongemakkelijk waarna ze onhandig haar schouders rechtte. Echt jammer, want de meeste hadden zijn hart niet mogen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The story of my life... (Tallshadow) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimema 14 nov 2016 - 21:03

Hij moest bijna lachen om haar opmerking over hoe ze bijna alleen maar met goede katten omging, want dat zou van hem een goede kat maken en er waren genoeg anderen die veel bijvoeglijk naamwoorden voor hem hadden, maar dat die er niet een van was. Maakte natuurlijk niet uit, ieder zijn mening, maar hij moest toegeven dat het leuk was dat deze poes hem dus wel goed vond. In ieder geval eén die vertrouwen had. "Tallshadow, ik weet dat hij voor andere clans niet altijd even goed was. Echter was hij voor familie altijd een goede kat. Zelfs als zijn keuzes misschien niet altijd even goed waren." Hierbij moest hij begrijpend knikken, de poes had natuurlijk een punt want het was niet alsof hij Whitelion per se goed gekend had. Gewoon niets goeds gehoord of gezien de paar keren dat het wel over de witte kater was gegaan. Hij knikte eens rustig toen de poes het jammer vond dat ze Whitelion in Shadowclan niet zo gekend hadden. Tall wist niet of hij het met haar eens was, maar whatever, ieder zijn mening. "In ieder geval is Neverland een positieve kater," Mauwde hij, het onderwerp naar veiliger veranderende. "Hebben jullie al namen?" Zijn favoriete onderdeel, dat was leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
The story of my life... (Tallshadow) 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimema 12 dec 2016 - 18:40

De gestreepte, bruine kater leek zich wel te amuseren bij haar woorden, luchtig en vrolijk misschien beter gezegd behoorlijk opgewekt had ze dat dan ook gemauwd. Ze had inderdaad meestal goede katten om haar heen, katten waarop ze kon vertrouwen en waarvan ze wist dat het wederzijds was. Haar moeder was een van de katten al waren er ook voldoende andere, zoals Everstar. Ze nam de leider nauwelijks wat kwalijk, immers was een hele clan leiden bijzonder veel werk. Daarbij kende ze Everstar al vanaf ze een kitten was, ze had nog nooit een andere leider gekend en wist zeker dat ze onder een goede leider huisde. Ze wist dat haar moeder al meerdere leiders had gekend, leiders die ze misschien hooguit bij naam kende uit verhalen. Ze had als ze het zo bekeek best wel een oude moeder. Ergens hoopte ze dat Icecloud nog lang een Warrior kon blijven al wist ze bijna zeker dat het niet al te veel manen meer zou duren voordat ook het lichaam van haar moeder af zou takelen. Ze was waarschijnlijk wel de oudste Warrior in hun clan. Ze ging nu verder over Whitelion, terwijl hij nooit echt als goed bekend had gestaan, had hij echter wel goede dingen gedaan en goede karaktereigenschappen gehad. Iets waarop de kater begrijpend had geknikt, hij had haar witte broer niet gekend, behalve uit korte ervaringen en verhalen. "In ieder geval is Neverland een positieve kater," Mauwde hij, het gesprek weer naar veiliger terrein manoeuvrerende. Oceanbreeze knikte langzaam met een rustige glimlach op haar gezicht. Dat was hij zeker. "Hebben jullie al namen?" Vroeg hij daarna waarna ze langzaam nadacht. Ze had er wel een die ze misschien wou geven. "Positieve namen, dat is zeker. Ik denk er aan om misschien eentje Faithkit te noemen. Maar verder weet ik het enkel als ik ze voor het eerst ontmoet." Mauwde ze zachtjes met een warme toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
The story of my life... (Tallshadow) 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: The story of my life... (Tallshadow)   The story of my life... (Tallshadow) Icon_minitimeza 24 dec 2016 - 13:23

Dit was een van zijn guilty pleasures, kittennamen bedenken. Bijna erg eigenlijk, want de enige kittens die hij had gehad waren overleden nog voor ze ooit hun naam gehoord hadden. Vandaar dat hij het eigenlijk niet meer aandurfde zelf nog kittens te benoemen, misschien had Starclan hem daar gewoon niet voor voorbestemd. Iets wat hem ten diepste pijn deed, maar wat hem nog wel de ruimte gaf om met anderen over hun kittens te praten. Vandaar dat hij dan ook glimlachend knikte toen ze beschreef hoe ze erover dacht. "Soms kan je dan pas zien hoe je ze moet noemen," Mauwde hij instemmend, en weerhield zichzelf ervan te zeggen, 'jij kiest de naam niet, de naam kiest jou' want dat was wel heel erg cliché geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The story of my life... (Tallshadow)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: