Carry on Carrion



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Carry on Carrion

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
Carry on Carrion 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 23:46

Er waren hier niet veel katten gekomen sinds de ratten verdreven waren door het twoleg gif, velen waren bang, anderen ziek, sommigen dood. Het ging niet goed met de clan, en iedereen zag het. Bij die gedachte kon Tall het niet laten dramatisch te zuchten. Hij had het recht. Deze clan was zijn leven, zijn partner, en nu zag hij haar langzaam aan wegvallen in de diepte. Dat kon hij toch niet laten gebeuren! Nog een zucht volgde, en uiteindelijk ging de kater maar gewoon zitten. Jagen wilde ook niet lukken. Alles leek fout te gaan.

- Sinclaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Carry on Carrion Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimema 10 okt 2016 - 10:54

Het was niet al te duidelijk haar bedoeling geweest, maar toch was ze onderweg, had ze haar kittens in hun nest achtergelaten en stapte ze richting de Carrionplace. Misschien de plek waar een queen niet moest komen, zeker niet na de rattenplaag, maar wanneer boeide dat haar ooit. Hell, als ze dood neer zou vallen zou dat uiteindelijk alleen maar beter voor Shadowclan zijn nietwaar? Echter had de zwart witte kattin verwacht alleen te zijn. Dit bleek niet waar te zijn. Een felle steek door haar hart liet haar even slikken toen ze de tabby vacht van Tallshadow herkende. "T..Tall." Begon ze zachtjes de IDGAF houding compleet weggevallen. Verdomme hoe kon zijn aanzien alleen al dit met haar doen?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Carry on Carrion 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimevr 14 okt 2016 - 21:54

Hij zat hier, als een steen, zonder doel anders dan zitten. Het was weer eens goed gesteld met hoe hij zich gedroeg zeg, erg volwassen Tall, een beetje gaan zitten als het even niet wilt lukken. En om het allemaal nog beter te maken schrok hij op van iemand die hem dus in deze staat zag. Great. Zodra de stem klonk echter, sprong hij op en draaide zich als door een wesp gestoken om. "Sin!" Riep hij vrolijk uit, en keek haar met twinkelende ogen aan. Ze hadden elkaar niet gesproken sinds.. Well. Sinds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Carry on Carrion Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimedi 18 okt 2016 - 20:17

De vrolijke roep van de kater liet haar oren even naar achteren vallen terwijl ze een stap achteruit nam. Waarom.. Waarom was hij zo vrolijk, hij had haar basicly in de steek gelaten. Ze had hem verteld dat ze om hem gaf en dat ze van hem hielt. En toch had hij haar in de steek gelaten. Waarom was hij nu dan zo blij om haar te zien. "Had Innerstar niet gezegd dat je hier niet moest komen.. Dat niemand hier moest komen.." Mompelde ze proberend haar afstand te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Carry on Carrion 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 15:47

Oke, tone it down Tall, de poes leek een stuk minder vrolijk dan hij en daar moest naar behoren naar gehandeld worden. Vandaar dat hij meteen minder vrolijk keek en zijn glimlach wat vervaagde. Dit werd zelfs een beetje waterig toen de poes hem vertelde dat niemand hier mocht komen. "Dan zijn we dus beide regelbrekers," Mauwde hij een beetje weemoedig, maar toch met een gevoel van teamsverband. Sin had hem nooit gejudged, ze had altijd vertrouwen in hem gehad, waaraan had hij dat destijds, laat staan nu, verdient? Het was logisch dat ze hem zat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Carry on Carrion Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 16:53

Zodra zijn glimlach vervaagde vernauwde Sin haar ogen en trok haar oortjes even naar achteren. Oke, wat had ze nu weer misdaan dat hij stopte met lachen. Als ze een ding had geleerd was dat wel dat het moment dat Tall stopte met zich als een idioot gedragen zij in de nesten zat. "Staat niet echt goed op de cv van een deputy hmm, regels breken."" Mompelde ze half droogjes voor ze haar kop afwendde. Hoewel haar hart nog altijd in haar keel leek te zitten als ze met hem sprak kon ze deze gevoelens niet meer laten zien. Zeker niet nu ze Thornfang als partner had. Hoewel ze niets om de kater gaf kon ze het toch niet maken om nu te proberen haar kans te pakken met Tallshadow. Een kans die er nieteens was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Carry on Carrion 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 15:52

De ander leek nog steeds niet echt blij met hem, maar daar zou aan gewerkt worden. Haar opmerking was in ieder geval iets waar hij normaal op kon reageren, en hij beantwoordde die dan ook terwijl hij dichterbij kwam lopen. "Klopt, maar then again, mijn cv kon niet echt erger worden dan het al is," Mauwde hij lichtjes grinnikend terug. Als het aan sommige katten lag was hij werkloos en clanloos ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Carry on Carrion Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimema 31 okt 2016 - 20:58

Haar ogen vernauwde zich even toen hij sprak. Zag hij nergens iets van serieusheid in? Hij had dit baantje nooit gekregen als hij niet zoon van was geweest. Net zoals dat zij nooit alle haat had gekregen als zij niet dochter van was geweest. Het liet har toch in stilte even zuchten terwijl ze naar hem keek. Haar gele ogen koel en priemend terwijl ze hem aankeek. "Hoe moet jij ooit deze clan zometeen op jezelf gaan leiden als je nu al niets geeft om de regels die je wel of niet breekt Tall?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Carry on Carrion 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 22:03

Hij rolde met zijn ogen toen Sin besloot serieus te doen en zich plots zorgen te maken over de toekomst van de clan. "Eerlijk," Mauwde hij dus, even serieus nu als de poes voor hem, zijn ogen brandende met de frustratie over of ze nou vrienden waren of niet. "Vertrouw je mij of niet?" Want zo ja, waarom trainde ze dan anderen op hun territorium, en waarom stelde ze deze vragen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinclaw
Dark forest
Carry on Carrion Zw2fckP
Michelle
1791
Actief
She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sinclaw
BerichtOnderwerp: Re: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 22:12

"Jou vertrouwen?" Ze moest even snuiven haar grote lichaam bijdraaiend en staarde hem recht aan. Voor een seconde was er even iets van pijn zichtbaar in haar ogen. "Wat denk je zelf Tallshadow. Je bent m'n eerste vriend, m'n enige vriend en ik geef verdomde veel om jou ook al ben ik maar een van de vele voor jou." Even beet ze het kil toe pijn aanwezig in haar ogen. "Beter zelfs. Ik legde open en bloot m'n hart bij je neer. Vertelde je wat ik voor je voelde. En vervolgens negeerde je me compleet en rende achter die slet van je aan." Oh jep, ze was nu echt niet meer te stoppen. "Ik hoop dat je verdrinkt in het moeras voor wat je mij aangedaan hebt. Jij, je moeder en iedereen in Shadowclan die alleen maar om zichzelf denkt en mij laat stikken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Carry on Carrion 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Carry on Carrion   Carry on Carrion Icon_minitimema 14 nov 2016 - 21:39

Oke, de reactie was wat feller dan verwacht. Bij de eerste twee woorden leunde hij al wat naar achteren, maar de oprechte verbazing en horror kwam pas bij de rest wat de poes uitsprak. Bij de laatste woorden slikte hij een paar keer, niet eerlijk dat ze zijn moeder hierbij betrok. "Mijn moeder kan hier niets aan doen," Mauwde hij zacht, naar de grond kijkende, "En het doet me pijn dat je zo denkt, dat je niets voor me betekend, dat spijt me, dan heb ik je slecht behandeld," Dat was nooit zijn bedoeling geweest, Sin was zijn beste vriendin, dat moest zij toch ook zeker weten? Ze waren al vrienden sinds hun apprentice tijd!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Carry on Carrion
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Carrionplace-
Ga naar: