Algemene Onzin Topic - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende
Nightthorn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 DPKsfdL
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 19:53

Wacht.. Tall nieuwe shadowclan leader?

Tallstar. Dat doet me aan windclan denken (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 19:56

Tho, in de boeken heet de oprichter van Shadowclan eigenlijk ook Tall Shadow o3o
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightthorn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 DPKsfdL
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 20:00

Aspenpaw schreef:
Tho, in de boeken heet de oprichter van Shadowclan eigenlijk ook Tall Shadow o3o

True xd
Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 20:07

Nightthorn schreef:
Aspenpaw schreef:
Tho, in de boeken heet de oprichter van Shadowclan eigenlijk ook Tall Shadow o3o

True xd
Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar.

Yess klopt inderdaad. Het was al wel Shadowclan voordat ze Shadowstar heette tho. Haar naam wordt volgens mij inderdaad uiteindelijk Shadowstar, maar weet niet wanneer, heb Mothflights Vision nog niet uit (':
De vijfde serie vind ik het leukste dus ik vind dit toeval echt leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 20:15

Aspenpaw schreef:
Nightthorn schreef:
Aspenpaw schreef:
Tho, in de boeken heet de oprichter van Shadowclan eigenlijk ook Tall Shadow o3o

True xd
Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar.

Yess klopt inderdaad. Het was al wel Shadowclan voordat ze Shadowstar heette tho. Haar naam wordt volgens mij inderdaad uiteindelijk Shadowstar, maar weet niet wanneer, heb Mothflights Vision nog niet uit (':
De vijfde serie vind ik het leukste dus ik vind dit toeval echt leuk.

Ik heb de 4de uit en besloot toen ff te boycotten. Whyyy, whyyyy. I mean, t was een beetje een slapper karakter geworden but... WHYYYYYYYYY

Mothflights vision heb ik trouwens niet. Ik heb wat super editions maar niet de 'Novella's of 'e-books' zoals ze ze noemen. (Nu is van elk warrior cat boek ong wel al een e-boek maar details)

En ahh... ik dacht Shadowclan vernoemd naar Shadow xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Aspenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 MDNpxS2
Renske
650
Actief
“Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”



CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Aspenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 20:21

Gravelsmoke schreef:
Aspenpaw schreef:
Nightthorn schreef:
Aspenpaw schreef:
Tho, in de boeken heet de oprichter van Shadowclan eigenlijk ook Tall Shadow o3o

True xd
Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar.

Yess klopt inderdaad. Het was al wel Shadowclan voordat ze Shadowstar heette tho. Haar naam wordt volgens mij inderdaad uiteindelijk Shadowstar, maar weet niet wanneer, heb Mothflights Vision nog niet uit (':
De vijfde serie vind ik het leukste dus ik vind dit toeval echt leuk.

Ik heb de 4de uit en besloot toen ff te boycotten. Whyyy, whyyyy. I mean, t was een beetje een slapper karakter geworden but... WHYYYYYYYYY

Mothflights vision heb ik trouwens niet. Ik heb wat super editions maar niet de 'Novella's of 'e-books' zoals ze ze noemen. (Nu is van elk warrior cat boek ong wel al een e-boek maar details)

En ahh... ik dacht Shadowclan vernoemd naar Shadow xd

Ja de vierde was minder. Het hele gevecht en de opbouw daarna was super dope, maar daarna werd hij inderdaad minder. Toch vind ik het hele verhaal hoe ze de clans hebben opgericht wel heel leuk c: Ik weet niet, ik vind Grey Wing gewoon zo'n goed karakter. (Al zijn sommige dingen in zijn verhaallijn nogal gerusht en lijkt hij soms super impulsief) Hij is gewoon zo'n lieverd haha.

Ja in het zesde boek worden het eindelijk clans, maar daar hebben ze nog gewoon hun normale namen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 20:24

Aspenpaw schreef:
Gravelsmoke schreef:
Aspenpaw schreef:
Nightthorn schreef:
Aspenpaw schreef:
Tho, in de boeken heet de oprichter van Shadowclan eigenlijk ook Tall Shadow o3o

True xd
Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar.

Yess klopt inderdaad. Het was al wel Shadowclan voordat ze Shadowstar heette tho. Haar naam wordt volgens mij inderdaad uiteindelijk Shadowstar, maar weet niet wanneer, heb Mothflights Vision nog niet uit (':
De vijfde serie vind ik het leukste dus ik vind dit toeval echt leuk.

Ik heb de 4de uit en besloot toen ff te boycotten. Whyyy, whyyyy. I mean, t was een beetje een slapper karakter geworden but... WHYYYYYYYYY

Mothflights vision heb ik trouwens niet. Ik heb wat super editions maar niet de 'Novella's of 'e-books' zoals ze ze noemen. (Nu is van elk warrior cat boek ong wel al een e-boek maar details)

En ahh... ik dacht Shadowclan vernoemd naar Shadow xd

Ja de vierde was minder. Het hele gevecht en de opbouw daarna was super dope, maar daarna werd hij inderdaad minder. Toch vind ik het hele verhaal hoe ze de clans hebben opgericht wel heel leuk c: Ik weet niet, ik vind Grey Wing gewoon zo'n goed karakter. (Al zijn sommige dingen in zijn verhaallijn nogal gerusht en lijkt hij soms super impulsief) Hij is gewoon zo'n lieverd haha.

Ja in het zesde boek worden het eindelijk clans, maar daar hebben ze nog gewoon hun normale namen.

Uhhu. Ik vond t gevecht ook leuk maarehh, men hele jeugd is verpest en ik ben getraumatiseerd voor het leven. Ik had al gehoord dat DotC een van de beste WC series was. Naja, kan miss later beginnen met lezen. Eerst ff Miss Peregrine en de boekenv voor NL aflezen xd EN dan hebben we nog Game Of Thrones en en... te veel.

Ohhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 20:46

Silverkit- schreef:
Aspenpaw schreef:
Gravelsmoke schreef:
Aspenpaw schreef:
Nightthorn schreef:
Aspenpaw schreef:
Tho, in de boeken heet de oprichter van Shadowclan eigenlijk ook Tall Shadow o3o

True xd
Alleen Tallstar kende ik vanaf boek 1 en Tall Shadow komt.. in de 5de serie toch? En zijn naam wordt Shadowstar geloof ik. Vandaar Shadowclan, vanuit Shadowstar.

Yess klopt inderdaad. Het was al wel Shadowclan voordat ze Shadowstar heette tho. Haar naam wordt volgens mij inderdaad uiteindelijk Shadowstar, maar weet niet wanneer, heb Mothflights Vision nog niet uit (':
De vijfde serie vind ik het leukste dus ik vind dit toeval echt leuk.

Ik heb de 4de uit en besloot toen ff te boycotten. Whyyy, whyyyy. I mean, t was een beetje een slapper karakter geworden but... WHYYYYYYYYY

Mothflights vision heb ik trouwens niet. Ik heb wat super editions maar niet de 'Novella's of 'e-books' zoals ze ze noemen. (Nu is van elk warrior cat boek ong wel al een e-boek maar details)

En ahh... ik dacht Shadowclan vernoemd naar Shadow xd

Ja de vierde was minder. Het hele gevecht en de opbouw daarna was super dope, maar daarna werd hij inderdaad minder. Toch vind ik het hele verhaal hoe ze de clans hebben opgericht wel heel leuk c: Ik weet niet, ik vind Grey Wing gewoon zo'n goed karakter. (Al zijn sommige dingen in zijn verhaallijn nogal gerusht en lijkt hij soms super impulsief) Hij is gewoon zo'n lieverd haha.

Ja in het zesde boek worden het eindelijk clans, maar daar hebben ze nog gewoon hun normale namen.

Uhhu. Ik vond t gevecht ook leuk maarehh, men hele jeugd is verpest en ik ben getraumatiseerd voor het leven. Ik had al gehoord dat DotC een van de beste WC series was. Naja, kan miss later beginnen met lezen. Eerst ff Miss Peregrine en de boekenv voor NL aflezen xd EN dan hebben we nog Game Of Thrones en en... te veel.

Ohhh

ben de film gaan zien, ze hebben de drie boeken in een gemangeld ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverdew
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 SelfishColdBarnowl-max-1mb
~ Moo Moo
297
Actief
“A bruise is a lesson... and each lesson makes us better.”


CAT'S PROFILE
Age: 27 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Silverdew
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 21:08

@Chivypaw
Echt? Pff, dan moet ik zoveeeeel boeken lezen. of naja... 3 boeken in 1 zijn vaak niet t beste?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 21:33

Silverkit- schreef:
@Chivypaw
Echt? Pff, dan moet ik zoveeeeel boeken lezen. of naja... 3 boeken in 1 zijn vaak niet t beste?

nope ;-;
en het zijn like 3 boeken van meer dan 500 pagina's
dus de film was niet geslaagd vond ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 21:47

Iemand die Norwegian Woods kent?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightthorn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 DPKsfdL
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 21:54

Chivypaw schreef:
Silverkit- schreef:
@Chivypaw
Echt? Pff, dan moet ik zoveeeeel boeken lezen. of naja... 3 boeken in 1 zijn vaak niet t beste?

nope ;-;
en het zijn like 3 boeken van meer dan 500 pagina's
dus de film was niet geslaagd vond ik

500? Op men e-reader heeft t eerste boek der in de richting 300... xd (al past men E-reade pagina's aan want tsja, ander formaat enz en dus doet ie er ook meerdere x klikken over voor 1 pagina maar details)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dashingstripe
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dashingstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 22:06

ik heb het over het 3de boek fzo xD dat is echt duizend keer dikker dan het 1ste

Als het een serie is niet nee
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightthorn
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 DPKsfdL
~ Moo Moo
236
Actief
I'm the Poision in your Bones, my Love is your Disease,
I won't Let it Set you Free, Til I Break You

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightthorn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 22:30

Dashingstripe schreef:
ik heb het over het 3de boek fzo xD dat is echt duizend keer dikker dan het 1ste

Als het een serie is niet nee

Pfff, toooo much reading stuff xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Dashingstripe
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 DPKsfdL
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dashingstripe
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimevr 7 okt 2016 - 22:48

Hihihi ja ik heb alleen maar de eerste gelezen c:


Wanneer ik net goede muziek in mijn oren heb en veel inspiratie voor Dash moet ik naar boven
Tot morgen peepz

(dash is zo leuk hihihihi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 okt 2016 - 6:36

Ik kijk nu naar Markiplier die fnaf sister location speelt (:

Goooeeedemorgen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Splashpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 JO0yiuW
Selena
72
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Splashpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 okt 2016 - 8:55

Goeiemorgen,
Vandaag de pony weg brengen om te laten beleren voor de kar, daarna mag ik ermee mennen     Very Happy
Ben benieuwd hoe ze het gaat doen voor de kar,
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 okt 2016 - 10:05

https://uquiz.com/TaXY5W
^ beste warrior cats quiz ooit x'D Ik ben Thunderclan :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 okt 2016 - 11:21

Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Kccyz7
Ik heb er weer een Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Icon_minitimeza 8 okt 2016 - 13:00

Bronzemask schreef:
Algemene Onzin Topic  - Pagina 5 Kccyz7
Ik heb er weer een Laughing

Wat grappig! Ik ben Saggi en bespeel Tall als mezelf dus dat heb je on-point! Ever ook xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: